Het is trouwens ook niet zomaar een plusje hoor... dit is echt een superduidelijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:56 schreef leonieke het volgende:
En nu zit ik weer te wenen![]()
![]()
Jullie zijn zo lief!
Mijn man verklaart me ondertussen gek denk ik
Super Plus in de beste vorm.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is trouwens ook niet zomaar een plusje hoor... dit is echt een superduidelijk!![]()
![]()
Mja, als ik de berekening een beetje begrijp (damn, ik moet me dringend gaan inlezen), dan zou ik nu al 6weken en 3 of 4 dagen ver zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is trouwens ook niet zomaar een plusje hoor... dit is echt een superduidelijk!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, als ik de berekening een beetje begrijp (damn, ik moet me dringend gaan inlezen), dan zou ik nu al 6weken en 3 of 4 dagen ver zijn.
Maar ik ben stiekem toch wel blij met een duidelijke plus![]()
Ik bied me aan! Na 5 jaar wachten tot mijn vriend eraan toe was, 3,5 jaar proberen en 5 iui's heb ik het wel gehad.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:07 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon vérder dan ik!
![]()
![]()
Streepjesregen hier! Wat fijn! Wie volgt?
Dat was ik jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:28 schreef CalamityJane het volgende:
Leonieke:
En als ik me niet vergis dus toch nog op je 28e verjaardag... (Of was jij dat niet...?)
En vooral ook dat wat Webkim zegtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef Webkim het volgende:
Ook een dikkevoor de andere meiden in dit topic!
Hoe mooi het ook is dat er mensen opschuiven naar Z&G, het blijft misschien toch stiekem een beetje wrang als je dat zelf (nog) niet bent.
(Vrijdag) na je echo danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |