quote:Op maandag 6 juli 2009 22:10 schreef DuchessX het volgende:
Eerst maar even over mezelf
De geboortekaartjes zijn besteld!
Vanmiddag bij de gyn geweest, echo gehad ook, die was goed. Ons meisje was niet te groot en niet te klein; ze doet het goed!Tevens geboorteplan besproken met gyn, geeft een fijn gevoel. Het geboorteplan is in mijn dossier gestopt
Wij hebben echt een geweldige gyn, we hebben wel een half uur met hem zitten praten, zelfs over van alles en nog wat dat niet met bevallen of babies te maken heeft
Oh ja hij had ook nog adviezen over luiers en babyvoeding
In 'mijn' ziekenhuis gebruiken ze trouwens Friso-lac. Kon het bij de C1000 daarstraks niet vinden overigens.
Mijn bloeddruk is voor voor mijn doen te hoog dus ik moet volgende week maandag weer terugkomen.
Oh ja Ukje ligt niet meer in stuit maar met haar koppie naar beneden, zoals het hoort!
Miss!!! Wat fijn te horen dat je zus een toenaderingspoging heeft gedaan en dat jullie zelfs hebben zitten kletsen! Dat geeft toch weer hoop hé?
En nog maar 25 dagen te gaan voor jou en Senna!Wat snel!!!
FTA Wii-spierpijn
Poppejans heeft haar beebje gevoeld!![]()
MeNicoleHopelijk laat je manneke je niet lang meer wachten
Oooh wat zeg je nu, alle foto's weg?![]()
Heeft je broer ze nog?
Ymme lastig! Maar wel goed hoor dat je je ziek gemeld hebt.
Wupwup geniet ook van het leven in haar buik zie ik![]()
Happy ik heb aan je gedacht! Wat een geweldig nieuws voor je meis!Ben écht blij voor jullie!
Huup met zoveel vocht in je lijf blijf je wel lekker drijven in bad of in het zwembad...Ben benieuwd wat de reflexologe zal zeggen en doen. Wat doet zoiemand eigenlijk?
Innepin, ik ben benieuwd naar de uitslag, ik hoop dat die goed is...
Flowerbox, een knipperend hartje!!!Hoera!!
Luna, wat een pech allemaal zeg, het zit je niet mee...
Davinia, balen zeg![]()
Rocka weer goedgekeurd!
Maar wat een $#$%@^&$%% daar op je werk!
Co_OL wat klein maar toch al armpjes en beentjesGeen twins dus?
Kers weer thuis!![]()
Zo, nu ben ik weer helemaal bijgelezen (t/m Amaranta), kijken of dit nog in dit topic past of dat jullie inmiddels doorgepost hebben
ik bleef inderdaad een beetje drijven zoquote:Huup met zoveel vocht in je lijf blijf je wel lekker drijven in bad of in het zwembad... Ben benieuwd wat de reflexologe zal zeggen en doen. Wat doet zoiemand eigenlijk?
Waarom denk je de 13e? Op basis van "de conceptie" of op basis van voorgevoelquote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Co_OL het volgende:
Mogen wij ook in de op?
05-02-2010 AUB maar zelf denk ik 13-02-2010
Fijn dat de echo goed was!! Maar wat is een geboorteplan?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:10 schreef DuchessX het volgende:
Vanmiddag bij de gyn geweest, echo gehad ook, die was goed. Ons meisje was niet te groot en niet te klein; ze doet het goed!Tevens geboorteplan besproken met gyn, geeft een fijn gevoel. Het geboorteplan is in mijn dossier gestopt
Wij hebben echt een geweldige gyn, we hebben wel een half uur met hem zitten praten, zelfs over van alles en nog wat dat niet met bevallen of babies te maken heeft
Oh ja hij had ook nog adviezen over luiers en babyvoeding
In 'mijn' ziekenhuis gebruiken ze trouwens Friso-lac. Kon het bij de C1000 daarstraks niet vinden overigens.
Hoe was de echo? Goed dus? En waarom denk jij dat de uitgerekende datum 8 dagen later is?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef Co_OL het volgende:
Mogen wij ook in de op?
05-02-2010 AUB maar zelf denk ik 13-02-2010
Wij hebben dit jaar op 13 feb onze eerste poging toen weg laten halen omdat het met 6 weken niet meer leefdequote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom denk je de 13e? Op basis van "de conceptie" of op basis van voorgevoel
Ja super, hij zwaaide nog ff kijk maarquote:Op maandag 6 juli 2009 22:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hoe was de echo? Goed dus? En waarom denk jij dat de uitgerekende datum 8 dagen later is?
Ik ben de papa idd, en me vrouwtje is nog geen foksterquote:Op maandag 6 juli 2009 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Bar, elke vrouw wordt emo bij die gedachte, maar bij de gedachte aan jou word ik ook emo
Co_OL, jij bent de papa toch? Fokt! de mama ook?
Gaaf! En 'gelukkig' voor je vrouwtje één beeb op komst dus. Maar het allerbelangrijkst is natuurlijk dat het goed zit tot nu toe!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:50 schreef Co_OL het volgende:
Ja super, hij zwaaide nog ff kijk maar
[ afbeelding ]
[..]
Ah vandaar dat ik dat spul niet vinden konquote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Fijn dat de echo goed was!! Maar wat is een geboorteplan?
Friso-lac ken ik niet meer als zodanig, dat is toch gewoon Friso nu?
EDIT : Inderdaad, Frisolac is de oude naam van Friso voeding. Friso kun je hier bij de C1000 krijgen, maar eigenlijk vrijwel overal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop