Eerst maar even over mezelf

De geboortekaartjes zijn besteld!

Vanmiddag bij de gyn geweest, echo gehad ook, die was goed. Ons meisje was niet te groot en niet te klein; ze doet het goed!

Tevens geboorteplan besproken met gyn, geeft een fijn gevoel. Het geboorteplan is in mijn dossier gestopt

Wij hebben echt een geweldige gyn, we hebben wel een half uur met hem zitten praten, zelfs over van alles en nog wat dat niet met bevallen of babies te maken heeft

Oh ja hij had ook nog adviezen over luiers en babyvoeding

In 'mijn' ziekenhuis gebruiken ze trouwens Friso-lac. Kon het bij de C1000 daarstraks niet vinden overigens.
Mijn bloeddruk is voor voor mijn doen te hoog dus ik moet volgende week maandag weer terugkomen.
Oh ja Ukje ligt niet meer in stuit maar met haar koppie naar beneden, zoals het hoort!

Miss!!! Wat fijn te horen dat je zus een toenaderingspoging heeft gedaan en dat jullie zelfs hebben zitten kletsen! Dat geeft toch weer hoop hé?

En nog maar 25 dagen te gaan voor jou en Senna!

Wat snel!!!
FTA Wii-spierpijn

Poppejans heeft haar beebje gevoeld!

MeNicole

Hopelijk laat je manneke je niet lang meer wachten

Oooh wat zeg je nu, alle foto's weg?

Heeft je broer ze nog?
Ymme lastig! Maar wel goed hoor dat je je ziek gemeld hebt.
Wupwup geniet ook van het leven in haar buik zie ik

Happy ik heb aan je gedacht! Wat een geweldig nieuws voor je meis!

Ben écht blij voor jullie!

Huup met zoveel vocht in je lijf blijf je wel lekker drijven in bad of in het zwembad...

Ben benieuwd wat de reflexologe zal zeggen en doen. Wat doet zoiemand eigenlijk?

Innepin, ik ben benieuwd naar de uitslag, ik hoop dat die goed is...
Flowerbox, een knipperend hartje!!!

Hoera!!

Luna, wat een pech allemaal zeg, het zit je niet mee...

Davinia, balen zeg

Rocka weer goedgekeurd!

Maar wat een $#$%@^&$%% daar op je werk!

Co_OL wat klein maar toch al armpjes en beentjes

Geen twins dus?

Kers weer thuis!
Zo, nu ben ik weer helemaal bijgelezen (t/m Amaranta), kijken of dit nog in dit topic past of dat jullie inmiddels doorgepost hebben