Hier vandaag 8 weken en 1 dag.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:24 schreef Asyniur het volgende:
En ik ben vandaag 8 weken zwanger!!![]()
nog maar 1,5 week geduldig wachten op de echo![]()
Ik dacht morgen, maar kennelijk weten ze het dan nog nietquote:Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef huuphuup het volgende:
Happy wat goed!!![]()
geniet lekker van je roze wolk meid
![]()
Innepin succes!wanneer krijg je de uitslag van die curve? En wat betekent het voor jou als ie niet op t randje goed is?
Hier ook wat jeuk, mn tetten, echt enormvolgens mij groeit et weer ofzo ik heb er geen andere verklaring voor. Jeuk schijnt ook een bekend kwaaltje te zijn toch? Mentholpoeder helpt geloof ik.
Ja ik heb zelf nog geen mentholpoeder geprobeerd hoor, ik hoor alleen altijd het woord vallen als het over jeuk gaatquote:Op maandag 6 juli 2009 13:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik dacht morgen, maar kennelijk weten ze het dan nog nietDus ehh afwachten. Als ie niet goed is word ik ws overgedragen aan een gyn en moet ik in het ziekenhuis bevallen. Nou vind ik het helemaal niet erg om in het ziekenhuis te moeten bevallen hoor, maar ik heb liever dat alles gewoon goed is natuurlijk.
En ik deel je irritatie... arrghhh jeuktieten, word er gek vanEn ik heb dus jeuk op de binnenkant (onderkant?) van mijn bovenarmen. En net onder mijn schouderbladen. Zó irritant!
![]()
en ik heb geen mentholpoeder in huis, maar bedankt voor de tipzo maar even kopen dan.
Voor die vingerprikjes naar het ziekenhuis? Wat een onzin, zeg. En die uitslag hebben ze toch meteen, dat is 5 sec (letterlijk) voor het apparaatje met de uitslag komt! Maar je hebt dit thuis ook niet hoeven doen de afgelopen weken, dus geen idee hoe het intussen is?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef innepin het volgende:
Oeff Luna![]()
Miss Sly, ik moet 3x op een dag naar de polikliniek hier voor zo'n lullig klein vingerprikjeHelaas mag het dus niet thuis. Geen idee waarom, maar we zien het allemaal wel weer
Ik heb al bedacht dat ik anders gewoon maar gewoon ga bevallen voor de uitslag binnen isHebben we dat probleem ook niet meer
Jaaa, en ik sta niet eens onderaanquote:Op maandag 6 juli 2009 14:49 schreef Stiemie het volgende:
En flowerbox ook al goed nieuws![]()
Het lijstje voor 2010 groeit gewoon ook al flink
't is 3 minuten lopenquote:
Sja, ik heb het ook niet bedacht. En ze moeten het zelfs opsturen, zei de mevrouw bij 't lab. Ik weet niet in welke eeuw ze daar leven hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 14:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor die vingerprikjes naar het ziekenhuis? Wat een onzin, zeg. En die uitslag hebben ze toch meteen, dat is 5 sec (letterlijk) voor het apparaatje met de uitslag komt! Maar je hebt dit thuis ook niet hoeven doen de afgelopen weken, dus geen idee hoe het intussen is?
Goede oplossing
Ik zit bij de vk-praktijk in Wateringen, ik gok dat dat net te ver is vanaf jou. Je kunt ook Vicky even PM-en ik weet niet of ze heel regelmatig hier leest namelijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:56 schreef happyme28 het volgende:
Oh ja, volgens mij zijn er in OUD ook meiden uit Rijswijk (zh) toch?? Mag op zoek naar een verloskundige(praktijk). Wil iemand ervaringen (via PM) met me delen? Vind het lastig om zo maar lukraak iemand of een praktijk te kiezen.
Oh ja, Vicky! Ga ik even doen. Merci!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:08 schreef huuphuup het volgende:
Flowerbox een knipperlichtje![]()
yaaay
[..]
Ik zit bij de vk-praktijk in Wateringen, ik gok dat dat net te ver is vanaf jou. Je kunt ook Vicky even PM-en ik weet niet of ze heel regelmatig hier leest namelijk.
Jawel hoor, moe moe en nog eens moe. Werk nu halve dagen omdat ik anders echt in slaap val op het werk (dit is wel een combi van factoren waarschijnlijk en niet alleen de zwangerschap). Daarnaast heb ik nog regelmatig buikkrampen en nu ben ik toch misselijk aan het worden bij vlagen, maar dat is op te lossen door iets te eten.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:40 schreef ymme het volgende:
[..]
Hier vandaag 8 weken en 1 dag.
Ik loop maar 1 dag voor op jouw
Zo leuk, om bijna datum-tweeling te hebben....
Heb jij trouwens last van kwaaltjes?
(kan misschien best al ergens in een topic voorbij gekomen zijn, maar dan ben ik dat vergeten).
Staan ze niet perongeluk op een heel andere plek?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:08 schreef MeNicole het volgende:
Ik wilde net ff lekker emo na de bevallingsfoto's van Mikael kijken is alles wegVan geboorte tot aan een paar maand terug
Kan wel janken nu. Hopen dat mijn broer ze nog heeft allemaal
K*tzooi.
En ik wil gewoon bevallen nu
Nee ze zijn echt weg. Net als zoveel meer foto's maar das niet zo erg. Die van Mikael zijn het belangrijkste. Maar gelukkig zijn de bevallingsfoto's enzo wel achter de hand maar tis wel goed zuur!!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:51 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Staan ze niet perongeluk op een heel andere plek?
Anders is het idd behoorlijk balen
Wat lief!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh en Poppedeinske als je dit leest, hoe is het bij jou? Was het te doen bij Anouk??
Ik doe mijn best maar het valt soms niet mee. Echt er zijn hier mensen die meer recht van klagen hebben, maar die allesverlammende vermoeidheid...quote:Op maandag 6 juli 2009 15:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hee Asy, jeuj!
Er komen wel betere tijden hoor....! Hoewel jij er volgens mij wel van kan genieten of niet?
Nee helemaal niet ben al blij dat hij zo goed groeit en zoals ik kon zie aardig compleet isquote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef Stiemie het volgende:
Oh en Co_ol gefeliciteerd met je mooie echo! Viel het tegen dat het er 'maar' eentje is?
quote:
Nee, is er maar 1. Een die ook 2-3 uur nadat een collega zich ziek meldt met migraine al belt wanneer hij/zij weer komt.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef Stiemie het volgende:
Jee Rocka da's ook gewoon niet fijn om te horen zegZijn ze altijd zo lomp op je werk?
Nog een paar weken, dan komt de eindjulibabyboom!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:56 schreef amaranta het volgende:
hi moederkes,
Ben er weer. Weekendje Duitsland ( = überdrüssige hochzeit) heeft er flink ingehakt.
Zijn duitse hochzeiten altijd saai? Of is mijn vriendengroep gewoon elitaire bruiloften gewend??? hihihi.
Ik zie nieuwe zwangeren , echo's , dansende buiken, ziekenhuisopnames, en helaas geen verse babiesss....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |