Ben van t weekend door druk en luieren amper online geweest, dus heb net even alles druk doorgelezen, maar t lukt me niet om op iedereen te reageren, sorry! Wat ik zo gauw onthouden heb…
Een dikke jompel voor alle mijlpalen!

Hiep Hiep!

Een een hele dikke kus voor alle dikke en zere voetjes! Minder jompel…
Miss_Sly wat ontzettend fijn echt dat je zusje een waarschijnlijk heel belangrijke stap jouw kant uit heeft gezet! Ik hoop dat nog voor de geboorte van Senna het e.e.a weer een beetje fijn en vertrouwd voelt en jullie straks heerlijk samen van jullie kinders kunnen gaan genieten!
Ohhh nee MeNicole, die foto’s, wat erg! Ik kan me voorstellen dat je daar op een hele andere manier verschrikkelijk emo van bent geworden! Ik duim voor je dat je ze nog terug kunt krijgen!
Flowerbox en Happy wat heerlijk dat jullie allebei een knipperend hartje hebben gezien!! Wat toch weer een last die van je afvalt he! Heel erg fijn!
Poppejans, je kleine ukske gevoeld

, ik las t vanochtend al even snel op mn mobiel…van dat soort berichtjes smelt ik echt! Heerlijk!!
Leuk Karin, die boeken doorbladeren! Wil je weer iets soortgelijks als bij Meike, of juist iets compleet anders?
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:34 schreef huuphuup het volgende:[..]
Oh en Poppedeinske als je dit leest, hoe is het bij jou? Was het te doen bij Anouk??
Wat lief!

En Stiemie, jij ook!! Toen jij je berichtje schreef waren we er net zo’n beetje! De dikke Plensbui was echt net voor t voorprogramma en tijdens Anouk bleef t heerlijk droog en wat heb ik genoten zeg! Ik had een opklapkrukje mee, maar die moest ik ondanks dikke buik en extra zielige blik gewoon inleveren bij de ingang met de mededeling dat ik maar naar de EHBO moest gaan als t niet ging

We hadden lekker nog een picknickkleedje

, dus ik heb af en toe ff gezeten, maar vooral enorm staan dansen, t ging nog best, heeeeerlijk! Wel langs de zijkant, dus niet midden in de drukte zoals anders, maar toch echt enorm genoten! In plaats van een verwacht heel druk ukkie, bleef ze juist superrustig tijdens t concert, zo rustig dat ik op een gegeven moment flink heb zitten porren, maar op de terugweg in de auto was ze er weer heerlijk. Toch ook onder de indruk geweest waarschijnlijk

3uur vannacht waren we thuis en om 7uur ging de wekker weer voor mn spreekuur…oiii ik voel m wel ff nu.. maar dat maakt lekker helemaal niets uit, want vanavond vroeg mn bedje in en vanaf zaterdag onbeperkt bijslapen tot kleine uk de nachten kort komt maken, heerlijk verlof, ik kijk er écht naar uit nu!