abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70701556
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:21 schreef Urla het volgende:
Ow joh 3 keer per dag naar de poli. Bikkel.
't is 3 minuten lopen
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Voor die vingerprikjes naar het ziekenhuis? Wat een onzin, zeg. En die uitslag hebben ze toch meteen, dat is 5 sec (letterlijk) voor het apparaatje met de uitslag komt! Maar je hebt dit thuis ook niet hoeven doen de afgelopen weken, dus geen idee hoe het intussen is?

Goede oplossing
Sja, ik heb het ook niet bedacht. En ze moeten het zelfs opsturen, zei de mevrouw bij 't lab. Ik weet niet in welke eeuw ze daar leven hoor Wat jij doet, zelf testen, lijkt me veel handiger..
En nee geen idee, laatste meting was anderhalve week geleden. Zou het eigenlijk wel fijn vinden als ik het zelf in de gaten zou kunnen houden, maar ja

Flowerbox knipperend hartje gezien!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70701842
Ik wilde net ff lekker emo na de bevallingsfoto's van Mikael kijken is alles weg Van geboorte tot aan een paar maand terug Kan wel janken nu. Hopen dat mijn broer ze nog heeft allemaal K*tzooi.

En ik wil gewoon bevallen nu
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 6 juli 2009 @ 15:08:20 #228
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70701856
Flowerbox een knipperlichtje yaaay
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:56 schreef happyme28 het volgende:
Oh ja, volgens mij zijn er in OUD ook meiden uit Rijswijk (zh) toch?? Mag op zoek naar een verloskundige(praktijk). Wil iemand ervaringen (via PM) met me delen? Vind het lastig om zo maar lukraak iemand of een praktijk te kiezen.
Ik zit bij de vk-praktijk in Wateringen, ik gok dat dat net te ver is vanaf jou. Je kunt ook Vicky even PM-en ik weet niet of ze heel regelmatig hier leest namelijk.

Mefke ja die streep ik snap er niets van haha Ik heb aan de bovenkant van mn voet bij allebei twee strepen zitten, echt van die vet-richel strepen zeg maar. En dit zit aan de onderkant bij mn tenen, geen idee wat het is, links is het ietsje meer dan rechts maar ik heb ook het idee dat er links iets meer vocht zit.

Bluh mn buik voelt echt vol vandaag zeg. Alsof er heul niks meer bij kan verder, maar ik moet nog wel even
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70702059
Bedankt allemaal voor het meejubelen. Ik loop ook niet gewoon door huis, nee ik zweef Het voel nu pas echt. Toen ik die test had gedaan (3 weken terug) had ik alleen maar iets van ?huh?

Wat vervelend Menicole van die foto's. Ik hoop voor je dat je broer ze nog heeft. Dat zijn toch foto's die je koestert.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 6 juli 2009 @ 15:13:51 #230
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70702065
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:08 schreef huuphuup het volgende:
Flowerbox een knipperlichtje yaaay
[..]

Ik zit bij de vk-praktijk in Wateringen, ik gok dat dat net te ver is vanaf jou. Je kunt ook Vicky even PM-en ik weet niet of ze heel regelmatig hier leest namelijk.
Oh ja, Vicky! Ga ik even doen. Merci!
  maandag 6 juli 2009 @ 15:17:35 #231
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70702227
Mefke & Huupje; beide een voor de dikke voetjes.... vervelend hoor...

@Flowerbox, gefeliciteeeeeeerd!

en idd het lijstje onder mij wordt steeds langer
en die voor mij is nog steeds enorm haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70702319
Happy! Mooi joh, dat alles goed was! Nu lekker genieten!
En Flowerbox ook van harte met je beeb in buik!

Miss Sly dat is even een fijne actie van je zusje, nice!

Lastig is dat Huup, als je buik zo vol voelt! Lekker kalm aan doen maar...!

Stiemie, hoe is het met jou dan? Want je moest toch ook wat dingen laten checken enzo?

Poppejans heeft beebje gevoeld! Fantastisch gevoel is het he!
Kleintje van ons is vooral savonds als ik op bed lig druk in de weer, lijkt wel of die zich afzet tegen mijn buik ofzo.

Ik heb vanmorgen wat boeken met geboortekaartjes gehaald, meteen maar aan het zoeken geweest natuurlijk. Ik heb nu een heel rijtje met kaartjes die ik leuk vindt, nu mag mijn vriend daar een selectie van maken....
Ik vind het heel moeilijk kiezen! Die vrouw bij de drukker zei: "joh, tis toch veel belangrijker dat het kindje gezond is?" tuurlijk is dat het belangrijkste, maar een leuk kaartje is ook niet verkeerd.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 6 juli 2009 @ 15:29:03 #233
100412 mefke79
komt goed!
pi_70702669
Karin, ik vind het kaartje ook heel belangrijk hoor! Tuurlijk niet zo belangrijk als de gezondheid van Driekus, maar toch. Ik heb em zelf bedacht, iemand anders die iets beter( ) kan tekenen dan ik, heeft em voor ons uitgewerkt. Nog wat kleine puntjes op de i en dan is ie klaar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 6 juli 2009 @ 15:30:59 #234
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70702744
Ik moest laten checken voor een blaasontsteking, maar ik ben vanmorgen helemaal vergeten te bellen Morgen voor de herkansing dus.

Leuk he de geboortekaartjes Heb vanmorgen een zoektocht gehouden, maar helaas veel dingen gevonden die ik zeker NIET wil (vreselijke gedichtjes enzo)
pi_70703124
Dat heb ik dan ook met foto's op geboortekaartjes, vink heel lief enzo, maar dan alleen van ons eigen kindje en niet de hand/voet/gezichtje van een ander....
En inderdaad die teksten erbij, soms! Ik las er net weer eentje, echt te erg....
iets met een vrijpartij en veel gewriemel, heeft nu als resultaat een spleetje en een piemel....
(een tweeling dus he)
VRESELIJK
maar dit hoort hier eigenlijk niet natuurlijk.

Dat is niet zo handig Stiemie, dat je bent vergeten te bellen. Zijn de klachten dan ook weg dat je er niet meer aan denkt?

Leuk joh Mefke, zelf ontworpen! Personal touch vind ik ook echt geweldig, en dan heb je iets unieks natuurlijk!
  maandag 6 juli 2009 @ 15:44:17 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70703301
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:40 schreef ymme het volgende:

[..]

Hier vandaag 8 weken en 1 dag.
Ik loop maar 1 dag voor op jouw

Zo leuk, om bijna datum-tweeling te hebben....

Heb jij trouwens last van kwaaltjes?

(kan misschien best al ergens in een topic voorbij gekomen zijn, maar dan ben ik dat vergeten).
Jawel hoor, moe moe en nog eens moe. Werk nu halve dagen omdat ik anders echt in slaap val op het werk (dit is wel een combi van factoren waarschijnlijk en niet alleen de zwangerschap). Daarnaast heb ik nog regelmatig buikkrampen en nu ben ik toch misselijk aan het worden bij vlagen, maar dat is op te lossen door iets te eten.
Maar ik ben zwanger!
pi_70703385
Haha Karin, alsof het een keuze is: óf een gezond kind óf een leuk geboortekaartje

Flowerbox wat fijn, een goede echo en gelijk al bijna 11 weken! Alle recht om te zweven!
pi_70703462
Hee Asy, jeuj!
Er komen wel betere tijden hoor....! Hoewel jij er volgens mij wel van kan genieten of niet?
  maandag 6 juli 2009 @ 15:51:58 #239
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70703636
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:08 schreef MeNicole het volgende:
Ik wilde net ff lekker emo na de bevallingsfoto's van Mikael kijken is alles weg Van geboorte tot aan een paar maand terug Kan wel janken nu. Hopen dat mijn broer ze nog heeft allemaal K*tzooi.

En ik wil gewoon bevallen nu
Staan ze niet perongeluk op een heel andere plek?

Anders is het idd behoorlijk balen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70703771
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:51 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Staan ze niet perongeluk op een heel andere plek?

Anders is het idd behoorlijk balen
Nee ze zijn echt weg. Net als zoveel meer foto's maar das niet zo erg. Die van Mikael zijn het belangrijkste. Maar gelukkig zijn de bevallingsfoto's enzo wel achter de hand maar tis wel goed zuur!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70703827
Ben van t weekend door druk en luieren amper online geweest, dus heb net even alles druk doorgelezen, maar t lukt me niet om op iedereen te reageren, sorry! Wat ik zo gauw onthouden heb…

Een dikke jompel voor alle mijlpalen! Hiep Hiep! Een een hele dikke kus voor alle dikke en zere voetjes! Minder jompel…

Miss_Sly wat ontzettend fijn echt dat je zusje een waarschijnlijk heel belangrijke stap jouw kant uit heeft gezet! Ik hoop dat nog voor de geboorte van Senna het e.e.a weer een beetje fijn en vertrouwd voelt en jullie straks heerlijk samen van jullie kinders kunnen gaan genieten!

Ohhh nee MeNicole, die foto’s, wat erg! Ik kan me voorstellen dat je daar op een hele andere manier verschrikkelijk emo van bent geworden! Ik duim voor je dat je ze nog terug kunt krijgen!

Flowerbox en Happy wat heerlijk dat jullie allebei een knipperend hartje hebben gezien!! Wat toch weer een last die van je afvalt he! Heel erg fijn!

Poppejans, je kleine ukske gevoeld , ik las t vanochtend al even snel op mn mobiel…van dat soort berichtjes smelt ik echt! Heerlijk!!

Leuk Karin, die boeken doorbladeren! Wil je weer iets soortgelijks als bij Meike, of juist iets compleet anders?
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oh en Poppedeinske als je dit leest, hoe is het bij jou? Was het te doen bij Anouk??

Wat lief! En Stiemie, jij ook!! Toen jij je berichtje schreef waren we er net zo’n beetje! De dikke Plensbui was echt net voor t voorprogramma en tijdens Anouk bleef t heerlijk droog en wat heb ik genoten zeg! Ik had een opklapkrukje mee, maar die moest ik ondanks dikke buik en extra zielige blik gewoon inleveren bij de ingang met de mededeling dat ik maar naar de EHBO moest gaan als t niet ging We hadden lekker nog een picknickkleedje , dus ik heb af en toe ff gezeten, maar vooral enorm staan dansen, t ging nog best, heeeeerlijk! Wel langs de zijkant, dus niet midden in de drukte zoals anders, maar toch echt enorm genoten! In plaats van een verwacht heel druk ukkie, bleef ze juist superrustig tijdens t concert, zo rustig dat ik op een gegeven moment flink heb zitten porren, maar op de terugweg in de auto was ze er weer heerlijk. Toch ook onder de indruk geweest waarschijnlijk 3uur vannacht waren we thuis en om 7uur ging de wekker weer voor mn spreekuur…oiii ik voel m wel ff nu.. maar dat maakt lekker helemaal niets uit, want vanavond vroeg mn bedje in en vanaf zaterdag onbeperkt bijslapen tot kleine uk de nachten kort komt maken, heerlijk verlof, ik kijk er écht naar uit nu!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 6 juli 2009 @ 15:58:56 #242
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70703899
zo, ben weer bijgelezen!

welkom nwe zwangere aorika (oid )
Happy, wat ontzettend fijn, zeg, van die goede echo!
Flowerbox ook een knipperlicht!!!
poppejans de beeb gevoeld!

@ mefke, ik heb de boxewrs van noppies, pima spul niet hele lange pijpjes, wel lekker, zeker de buikband is erg fijn.

nicole, balen van je foto's, zeg!

en toen lagen we weer op de bank heb 3,5 uur gezeten en rugje stond weer stijf...
oftewel, de komende 26 weken kan ik maar max 3 uur zitten, de rest van de dag wordt er grotendeels gelegen of gewandeld of anderszins gedaan.
wat een ge-wel-dig vooruitzicht toch weer....
sorry, hoor, maar ik word er echt moedeloos van.
daarvoor sta je niet een half jaar om half 6 op de wii te springen om je rug- en uikspieren te trainen!

pfff...

gelukkig gaat het met beebje wel goed! ik voel freddie een paar keer per dag, helemaal toppie, dus!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 6 juli 2009 @ 16:02:27 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70704062
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hee Asy, jeuj!
Er komen wel betere tijden hoor....! Hoewel jij er volgens mij wel van kan genieten of niet?
Ik doe mijn best maar het valt soms niet mee. Echt er zijn hier mensen die meer recht van klagen hebben, maar die allesverlammende vermoeidheid...
afwassen moet bv in 2 delen, van het weekend naar de bieb: nog geen half uur weggeweest daarna uitgeteld. Ik slaap overdag gemiddeld 3 uur buiten de gewone nachtrust en dan ben ik tussendoor nog steeds moe. Maar ik ben nog steeds niet hersteld van de griep en astma met dit weer is ook niks. Bloed wordt nu onderzocht op ijzertekort en verder blijfthet advies van VK rusten, rusten en nog eens rusten
Maar over 4 weken ben ik 12 weken en dan voel ik me hopelijk beter maar ik hoop dat ik me iets eerder beter voel, anders gaat het weekendje Parijs mooi niet door
  maandag 6 juli 2009 @ 16:05:40 #244
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70704203
Karin de klachten bestaan vooral uit harde buiken, maar ik heb het gevoeld at die gewoon ontstaan doordat ik 4 dagen werk en een druk klein meisje thuis heb rondlopen. Tsja echt rustiger aan doen gaat dan niet. Maar voor de zekerheid dus even na laten kijken voor blaasontsteking.

Poppedein dat klinkt echt leuk zo dat concert! Moest nog aan je denken toen het begon te regenen, maar gelukkig heb je dus redelijk weer gehad!Vanavond maar lekker vroeg naar bed inderdaad en straks lekker genieten van je verlof!
  maandag 6 juli 2009 @ 16:11:34 #245
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70704452
Joepie Happy en Flowerbox .

Wat fijn .
pi_70705211
Flowerbox wat fijn
Fake it till you make it...
pi_70706315
Flowerbox ook een knipperhartje Super

Jee Lunastar, hopelijk gaat het snel weer beter!

Pff ik ben weer wakker, heb 3 uur op bed gelegen vanmiddag, maar het helpt wel. Gisterenmiddag ook een paar uur op bed gelegen, ik denk dat dit vanaf nu standaard is want ik val elke keer letterlijk om van vermoeidheid.
pi_70706766
Lekker aan toegeven Chan!

Poppedein, wat klinkt je goed! Altijd positief!
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad bij het concert!
Ik weet het nog niet zo goed wb geboortekaartje, misschien wel dezelfde stijl als bij Meike, maar een modern kaartje vinden we ook wel heel leuk. Qua tekst ben ik er wel uit denk ik.
pi_70706837
Huh ik was dus toch nog niet helemaal wakker, heb een heleboel posts gemist!

MeNecole wat erg van de foto's! Hopelijk staan ze toch nog ergens anders, bij je broer..

Poppedein wat leuk dat het zo leuk was En nog even en dan heb je ook alweer verlof!

Davinia ik kan me goed voorstellen dat dat geen lekker vooruitzicht is

Asy ook al zo'n last van vermoeidheid, zou fijn zijn als het nog wat minder wordt. Bij mij was het in het begin ook heel erg en werd het daarna een tijdje minder erg, maar nu is het wel weer terug. Dat is verder niet erg nu, want sja, ik heb verlof.

Stiemie hopelijk is het geen blaasontsteking en hopelijk vergeet je morgen niet te bellen
pi_70706898
Happy en flowerbox van harte met jullie knippertje!!!

Vandaag weer aan het werk geweest na 3 weken vakantie, maar het viel me erg mee... Was weer gezellig
volgende week vlos en 17 aug de 20 weken echo... Beetje laat maar het was schijnbaar erg druk daar... We zien het wel !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')