Hier vandaag 8 weken en 1 dag.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:24 schreef Asyniur het volgende:
En ik ben vandaag 8 weken zwanger!!![]()
nog maar 1,5 week geduldig wachten op de echo![]()

Ik dacht morgen, maar kennelijk weten ze het dan nog nietquote:Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef huuphuup het volgende:
Happy wat goed!!![]()
geniet lekker van je roze wolk meid
![]()
Innepin succes!wanneer krijg je de uitslag van die curve? En wat betekent het voor jou als ie niet op t randje goed is?
Hier ook wat jeuk, mn tetten, echt enormvolgens mij groeit et weer ofzo ik heb er geen andere verklaring voor. Jeuk schijnt ook een bekend kwaaltje te zijn toch? Mentholpoeder helpt geloof ik.

Ja ik heb zelf nog geen mentholpoeder geprobeerd hoor, ik hoor alleen altijd het woord vallen als het over jeuk gaatquote:Op maandag 6 juli 2009 13:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik dacht morgen, maar kennelijk weten ze het dan nog nietDus ehh afwachten. Als ie niet goed is word ik ws overgedragen aan een gyn en moet ik in het ziekenhuis bevallen. Nou vind ik het helemaal niet erg om in het ziekenhuis te moeten bevallen hoor, maar ik heb liever dat alles gewoon goed is natuurlijk.
En ik deel je irritatie... arrghhh jeuktieten, word er gek vanEn ik heb dus jeuk op de binnenkant (onderkant?) van mijn bovenarmen. En net onder mijn schouderbladen. Zó irritant!
![]()
en ik heb geen mentholpoeder in huis, maar bedankt voor de tipzo maar even kopen dan.

Voor die vingerprikjes naar het ziekenhuis? Wat een onzin, zeg. En die uitslag hebben ze toch meteen, dat is 5 sec (letterlijk) voor het apparaatje met de uitslag komt! Maar je hebt dit thuis ook niet hoeven doen de afgelopen weken, dus geen idee hoe het intussen is?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef innepin het volgende:
Oeff Luna![]()
Miss Sly, ik moet 3x op een dag naar de polikliniek hier voor zo'n lullig klein vingerprikjeHelaas mag het dus niet thuis. Geen idee waarom, maar we zien het allemaal wel weer
Ik heb al bedacht dat ik anders gewoon maar gewoon ga bevallen voor de uitslag binnen isHebben we dat probleem ook niet meer

Jaaa, en ik sta niet eens onderaanquote:Op maandag 6 juli 2009 14:49 schreef Stiemie het volgende:
En flowerbox ook al goed nieuws![]()
Het lijstje voor 2010 groeit gewoon ook al flink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |