abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70698506
Asy, 8 weken! Mijlpaal!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70698558
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:24 schreef Asyniur het volgende:

En ik ben vandaag 8 weken zwanger!!
nog maar 1,5 week geduldig wachten op de echo
Hier vandaag 8 weken en 1 dag.
Ik loop maar 1 dag voor op jouw

Zo leuk, om bijna datum-tweeling te hebben....

Heb jij trouwens last van kwaaltjes?

(kan misschien best al ergens in een topic voorbij gekomen zijn, maar dan ben ik dat vergeten).
pi_70698586
Is 8 weken ook al een mijlpaal ja

Dan heb ik die ook bereikt
pi_70698781
Ymme 8w1d! ook fijn!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70698907
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef huuphuup het volgende:
Happy wat goed!! geniet lekker van je roze wolk meid

Innepin succes! wanneer krijg je de uitslag van die curve? En wat betekent het voor jou als ie niet op t randje goed is?
Hier ook wat jeuk, mn tetten, echt enorm volgens mij groeit et weer ofzo ik heb er geen andere verklaring voor. Jeuk schijnt ook een bekend kwaaltje te zijn toch? Mentholpoeder helpt geloof ik.
Ik dacht morgen, maar kennelijk weten ze het dan nog niet Dus ehh afwachten. Als ie niet goed is word ik ws overgedragen aan een gyn en moet ik in het ziekenhuis bevallen. Nou vind ik het helemaal niet erg om in het ziekenhuis te moeten bevallen hoor, maar ik heb liever dat alles gewoon goed is natuurlijk.
En ik deel je irritatie... arrghhh jeuktieten, word er gek van En ik heb dus jeuk op de binnenkant (onderkant?) van mijn bovenarmen. En net onder mijn schouderbladen. Zó irritant!
en ik heb geen mentholpoeder in huis, maar bedankt voor de tip zo maar even kopen dan.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 6 juli 2009 @ 13:54:12 #206
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70699117
Hoi allemaal

Hier week platgelegen, dinsdag helemaal door mijn rug gegaan en ventje kreeg geen vrij... beeld u maar in hoe die week is gegaan met 2 meiden in huis... een kruiper die alles wilt en een 6 jarige in een koppige fase...

Heb dus nog niks bijgelezen... maar hoop dat het met iedereen goed gaat

groetjes
  maandag 6 juli 2009 @ 13:58:15 #207
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70699285
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:49 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik dacht morgen, maar kennelijk weten ze het dan nog niet Dus ehh afwachten. Als ie niet goed is word ik ws overgedragen aan een gyn en moet ik in het ziekenhuis bevallen. Nou vind ik het helemaal niet erg om in het ziekenhuis te moeten bevallen hoor, maar ik heb liever dat alles gewoon goed is natuurlijk.
En ik deel je irritatie... arrghhh jeuktieten, word er gek van En ik heb dus jeuk op de binnenkant (onderkant?) van mijn bovenarmen. En net onder mijn schouderbladen. Zó irritant!
en ik heb geen mentholpoeder in huis, maar bedankt voor de tip zo maar even kopen dan.
Ja ik heb zelf nog geen mentholpoeder geprobeerd hoor, ik hoor alleen altijd het woord vallen als het over jeuk gaat
Maar die jeuk is best vervelend ja vooral omdat je weet dat je beter niet moet krabben enzo maar t dan toch doet
Ik duim voor je uitslagen dat t allemaal goed is enzo, je hebt in ieder geval goed je best gedaan qua eten

Lunastar wat vervelend! Hopelijk ben je wel alweer een beetje opgekrabbeld inmiddels. Beterschap
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70699575
Happy wat fijn . Veel succes en plezier met het inlichten van je ouders en schoonouders .
Fake it till you make it...
  maandag 6 juli 2009 @ 14:14:05 #209
100412 mefke79
komt goed!
pi_70699843
Happy
Lunastar: ik geloof dat ik niet wil weten hoe je week was

Huup, over je streep. Ik heb em ineens ook! Net alsof er een extra plooitje zit dat je duidelijker ziet doordat m'n voetje dikker is door het vocht. Mijn rechtervoet is veel dikker dan links (kan geen kwaad weet ik al). Links zit die rimpel er ook wel een beetje, maar rechts is ie echt een streep. Heb er verder geen last van, dus het zal wel.

Pff, werken valt zwaar tegen. Gelukkig is het vanaf nu echt aftellen, maar toch. Ik heb gewoon geen zin en Driekus vind het maar al te leuk om mijn maag te bewerken als ik zit. Laat ik nou een kantoorbaan hebben. Niet handig dus.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 14:15:43 #210
5428 crew  miss_sly
pi_70699899
innepin, ik hoop voor je dat de uitslagen goed zijn en je niet overgedragen hoeft te worden. Wel raar dat het zo lang duurt voor ze de uitslag hebben. Hoefde jij trouwens niet zelf je suiker bij te houden?

luna, klinkt niet goed. Beetje opgeknapt weer?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 juli 2009 @ 14:15:52 #211
100412 mefke79
komt goed!
pi_70699903
oja, iemand ervaring met de boxershorts van Noppies? Zijn die pijpjes redelijk lang? (als in langer dan die van de hema) Ze lijken langer namelijk...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70699946
Oeff Luna

Miss Sly, ik moet 3x op een dag naar de polikliniek hier voor zo'n lullig klein vingerprikje Helaas mag het dus niet thuis. Geen idee waarom, maar we zien het allemaal wel weer

Ik heb al bedacht dat ik anders gewoon maar gewoon ga bevallen voor de uitslag binnen is Hebben we dat probleem ook niet meer
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70699980
Hier heb ik ook de Aventset liggen. De bedoeling is dan wel om borstvoeding te geven, maar handig om straks te gebruiken bij het kolven. Ik vond het echt een mooie complete set zo.

Innepin. Hier nog een duimdraaier voor een goede uitslag. Echt toppie dat je zo'n dieet kunt volgen. Het lijkt me erg moeilijk tijdens de zwangerschap met die "Ik moet een bepaald product eten vlagen".

Miss. Fijn dat je weer beter contact hebt met je zus. Jullie kindjes zijn natuurlijk neefjes/nichtjes. Het zou zo leuk zijn als het goed werkte en samen dingen/opgroeien kunnen gaan doen. Mijn fam (Hubbie en mijne beide de andere richting op) wonen 2 uur rijden van mij vandaan. Ik vind dat een erg gemis om geen intensief contact te kunnen hebben.

En poppedein heeft beebje gevoeld.

Alle mijlpalen gefeliciteerd.

Lunastar. Gaat het weer beter met je? Heftig weekje geweest Phoeh.

Hier net wakker Ik kon vannacht niet slapen en heb yahtzeedeluxe uitgespeelt. Nadat hubbie en zoon vanmorgen weg waren nog maar even een paar uurtjes slaap gepakt en ik voel me wonderbaarlijk eigenlijk best goed.
Ik ga zo maar aan de poets. Veel bezoek gehad dit weekend. Huis is weer een zooitje.
pi_70700135
Ow joh 3 keer per dag naar de poli. Bikkel.
Reikt suikervrije en zonder extra toevoegingen ananashartijs aan.
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 14:22:58 #215
5428 crew  miss_sly
pi_70700188
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:16 schreef innepin het volgende:
Oeff Luna

Miss Sly, ik moet 3x op een dag naar de polikliniek hier voor zo'n lullig klein vingerprikje Helaas mag het dus niet thuis. Geen idee waarom, maar we zien het allemaal wel weer

Ik heb al bedacht dat ik anders gewoon maar gewoon ga bevallen voor de uitslag binnen is Hebben we dat probleem ook niet meer
Voor die vingerprikjes naar het ziekenhuis? Wat een onzin, zeg. En die uitslag hebben ze toch meteen, dat is 5 sec (letterlijk) voor het apparaatje met de uitslag komt! Maar je hebt dit thuis ook niet hoeven doen de afgelopen weken, dus geen idee hoe het intussen is?

Goede oplossing
  maandag 6 juli 2009 @ 14:23:13 #216
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_70700201
Het gaat beter... maar moet nog veel laten liggen en bij bukken moet ik zien dat er houvast in de buurt is... gelukkig gaat Jade al zelf rechtstaan zodat ik niet te ver door knieeën moet

Over stampen van baby.. hier twijfel ik soms nog of het baby is wat ik voel en ben 24 weken.. zo vreemd.. maar op andere momenten stampt die zo hard dat het pijn doet... maar dat is echt héél zelden...
pi_70700363
Ik heb een knipperhartje gezien

Mijn buik was niet leeg
Sterker nog; ik ben vandaag 10w6d!

Mag ik (eindelijk) in het lijstje? Datum: 26 januari 2010

Happy, welkom op de roze wolk. Ik zit er nu ook op
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 6 juli 2009 @ 14:30:18 #218
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70700458
Jaaaaaaaaaaaaaa, flowerbox!! Gezellig hè op die wolk

Gefeliciteerd! Wat lekker ver al zeg! Woejj, heerlijk genieten nu.
pi_70700469
Proficiat Flowerbox.
Een knipperend hartje. Super

Lunastar. Dat klinkt nog niet al te best, maar gelukkig gaat het beter en ben je al iets mobieler met die kleine. Sterkte.
  maandag 6 juli 2009 @ 14:44:02 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70700915
flowerbox, je staat erbij hoor! Gefeliciteerd!
pi_70701025
Happy
Bloemendoos

Wat fijn voor jullie!
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 14:49:44 #222
5428 crew  miss_sly
pi_70701127
flowerbox, ook al goed nieuws en een knipperend hartje
  maandag 6 juli 2009 @ 14:49:56 #223
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70701135
En flowerbox ook al goed nieuws
Het lijstje voor 2010 groeit gewoon ook al flink
pi_70701221
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:49 schreef Stiemie het volgende:
En flowerbox ook al goed nieuws
Het lijstje voor 2010 groeit gewoon ook al flink
Jaaa, en ik sta niet eens onderaan . Bedankt Be voor het plaatsen!
Even een tickertje gemaakt . Ga nog even prutsen om er een tekst in te krijgen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 6 juli 2009 @ 14:56:21 #225
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70701382
Oh ja, volgens mij zijn er in OUD ook meiden uit Rijswijk (zh) toch?? Mag op zoek naar een verloskundige(praktijk). Wil iemand ervaringen (via PM) met me delen? Vind het lastig om zo maar lukraak iemand of een praktijk te kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')