quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:24 schreef sombie het volgende:
Dankjewel, lieve Moonah en Diaan en alle anderen die ons een hart onder de riem steken.Hoezeer ik het Leonieke en ieder ander gun, soms overheerst het: IK. WIL. OOK. En dat wil ik natuurlijk ook als een ander niet zwanger raakt, maar op zo'n moment word ik weer erg geconfronteerd met het feit dat ik hier al jaren zit en nog steeds niet zwanger ben. Maar wie weet, de punctie van vorige week is omgezet in een IUI (mijn eitjes waren al gesprongen
) dus misschien is het deze keer gelukt.
Hoe is het met je, Leonieke? Durf je het al een beetje te geloven? Fijn dat er nog een bloedtest wordt gedaan en dat je al snel een echo krijgt. Dan wordt het toch iets tastbaarder.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:29 schreef miss_sly het volgende:
Saffier, kan me wel voorstellen dat je ook zin hebt in het traject. Het geeft tenminste echte kansen en je doet iets ipv alleen maar wachten! Succes, ik hoop op snel het gewenste resultaat
sombie, meisje...je zit hier ook echt al veeeel te lang. Ik hoop dat de IUI voldoende bleek en je ook snel hier vertrekt. Het heeft nu echt wel meer dan lang genoeg geduurd
Andere meiden ookNatuurlijk voel je steekjes, zonder de ander het geluk te misgunnen. Het is alleen toch wel verdrietig als je weer achterblijft, terwijl je ook zo graag wil
Lief van je!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef flugeltje het volgende:
Voor alle meiden hier
Ik weet zeker dat het goedkomt, de één doet er alleen wat langer over dan de ander. Maar mama zullen we worden, allemaal
Sombie dat is een hele logische gedachte en iedereen die lang bezig is om zwanger te worden, heeft dat volgens mij.... het is ook gewoon soms zooo frustrerend... maar ooit zal het jou ook lukken hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:24 schreef sombie het volgende:
Dankjewel, lieve Moonah en Diaan en alle anderen die ons een hart onder de riem steken.Hoezeer ik het Leonieke en ieder ander gun, soms overheerst het: IK. WIL. OOK. En dat wil ik natuurlijk ook als een ander niet zwanger raakt, maar op zo'n moment word ik weer erg geconfronteerd met het feit dat ik hier al jaren zit en nog steeds niet zwanger ben. Maar wie weet, de punctie van vorige week is omgezet in een IUI (mijn eitjes waren al gesprongen
Hoe is het met je, Leonieke? Durf je het al een beetje te geloven? Fijn dat er nog een bloedtest wordt gedaan en dat je al snel een echo krijgt. Dan wordt het toch iets tastbaarder.
Logisch. Begrijpelijk. Ontzeg jezelf dat gevoel vooral niet. Zolang het steekt sta je er niet onverschillig in, en het is in zo'n traject superbelangrijk dat je beseft dat het niet niks is. Ik weet niet hoeveel jaren de jkaren bij jou zijn, maar wij hebben er ook 3 jaar opzitten. De maand dat we 3 jaar bezig waren vond de eerste IVF plaats en over een week of 3 verwachten wij ons wonder.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:24 schreef sombie het volgende:
25 juli is de zomerstop over, en als het goed is word ik rond die datum weer ongesteld...quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:33 schreef Ticootje het volgende:
fijn orea. Hebben ze volgende maand geen zomerstop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |