Als het goed is, komt ze vanavond langs. Zal het aan haar vragen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het is pas goed als ik je vriendin een keer mag neuken.
Ik ben jaloers dat jij wel met haar op de foto mocht.quote:
Sorry, remlof.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben jaloers dat jij wel met haar op de foto mocht.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen is Taylor 3 x zo groot![]()
Net als die foto met Miley
Camilla Bellequote:
wtf?quote:
Ik zou haar geven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:58 schreef BobbyB het volgende:
Camilla Belle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, zelfs al heb ik een vriendin. Echter ben ik er van overtuigd dat ze niet op mij zit te wachten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou haar geven.
Als ik geen vriendin had.
Die wenkbrauwen zijn dan ook een beetje d'r trademarkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
Ik vind dat ze aparte ogen + wenkbrauwen heeft. Volgens mij is het over twintig jaar een Sanne Wallis de Vries.
[ afbeelding ]
Snap ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen zijn dan ook een beetje d'r trademark
Goed zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het goed is, komt ze vanavond langs. Zal het aan haar vragen.
Ik juist wel!quote:
Zit dat ook in sperma?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vitamine B12 tekort, ik zie het al.
Blijkbaar niet.quote:
Begon je weekend maar met een kut, dan was het nog wat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef McFearless het volgende:
Oh jezus, wat begint m'n weekend kut zeg.
MUHAHAHAHA, DIJENKLETSER.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begon je weekend maar met een kut, dan was het nog wat.
Weet ik niet. Wel belangrijk bij productie ervan, net als Vitamine C, zeker als je rookt en drinkt kan het goed zijn deze extra in te nemen.quote:
Ah, ik was al bang dat, omdat Jitze er niet was, er geen GaySC zou zijn, maar gelukkig, daar issie dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal mijn piemel eens tegen je dijen kletsen.
Ik dacht laatst ik neem Becel. Maar ja, er gebeurde niks. Stomme marketing gejank.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wel belangrijk bij productie ervan, net als Vitamine C, zeker als je rookt en drinkt kan het goed zijn deze extra in te nemen.
McFearless doet rare dingen met mij en m'n hormonen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, ik was al bang dat, omdat Jitze er niet was, er geen GaySC zou zijn, maar gelukkig, daar issie dan.
Gast, wtf.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal mijn piemel eens tegen je dijen kletsen.
Je moet dat ook op je brood doen, niet je lul erin steken. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ik neem Becel. Maar ja, er gebeurde niks. Stomme marketing gejank.
Wat had je verwacht dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ik neem Becel. Maar ja, er gebeurde niks. Stomme marketing gejank.
Jos.quote:
Geef je vriendin een beurt en doe normaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:14 schreef IQM het volgende:
[..]
McFearless doet rare dingen met mij en m'n hormonen.
Joske!quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef afcajos het volgende:
Ik wil even wat leuks vertellen. Gister gingen ik naar een vriend toe in Leeuwarden, en toen hadden we voor de gein nepzwaarden en bogen gekocht, en gingen we snachts (zeer dronken) in de stad larpen
Voelde koud aan, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet dat ook op je brood doen, niet je lul erin steken. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Dat ik superkrachten zou krijgen.quote:
Wat veur einz?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
1. Heerlijk weer![]()
![]()
2. Michael Jackson dood![]()
![]()
.
3. Nieuwe gitaar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dude Leeuwardenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef afcajos het volgende:
Ik wil even wat leuks vertellen. Gister gingen ik naar een vriend toe in Leeuwarden, en toen hadden we voor de gein nepzwaarden en bogen gekocht, en gingen we snachts (zeer dronken) in de stad larpen
Uitkomst:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
1. Heerlijk weer![]()
![]()
2. Michael Jackson dood![]()
![]()
.
3. Nieuwe gitaar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:
Welnee, ik ben ontzettend vrolijk, ondanks dat MJ er niet meer is.quote:
Ik vind akoestisch saaiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bazen spelen akoestisch.
[ afbeelding ]
QFTquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bazen spelen akoestisch.
[ afbeelding ]
Later Bobby, tot maandagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:19 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, ik ben er weg van! Ik ga weekend houden, m'n vriendin wacht al.
[ afbeelding ]
Tot maandag!
Laatste stootje is voor mij he!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Tot maandag!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Tot maandag!
quote:
Rivaal van Heerenveen hèquote:
Er wel eens over nagedacht om naar lenen.nl te gaan? Met het Doorlopend Krediet is dat zeer voordelig! Heb je al vanaf 5,50%! Zo heb je altijd geld achter de hand. Het is gewoon ideaal voor als je bijvoorbeeld op reis gaat, nieuw meubilair gaat kopen of wat biertjes wil drinken met vrienden. Je krijgt gewoon een vast bedrag tot je beschikking en je kan hiervan opnemen wanneer jij dat wil. Het is gewoon echt een ideale lening voor iedereen die wel wat extra geld kan gebruiken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, kankerKPN tart me en ik heb m'n salaris niet ontvangen dus moet ik lenen. Dat haat ik.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Rivaal van Heerenveen hèEn het is een kutstad
Dat komt omdat je iets moet kunnen voor akoestisch. Elke mongool kan iets uit een elektrische gitaar halen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind akoestisch saai
Maar hij is wel tof man
Ja.quote:
Ja, moet alleen lenen van een maat om te kunnen zuipen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:22 schreef afcajos het volgende:
Nog achter de wijven aan dit weekend mcf?
Nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Er wel eens over nagedacht om naar lenen.nl te gaan? Met het Doorlopend Krediet is dat zeer voordelig! Heb je al vanaf 5,50%! Zo heb je altijd geld achter de hand. Het is gewoon ideaal voor als je bijvoorbeeld op reis gaat, nieuw meubilair gaat kopen of wat biertjes wil drinken met vrienden. Je krijgt gewoon een vast bedrag tot je beschikking en je kan hiervan opnemen wanneer jij dat wil. Het is gewoon echt een ideale lening voor iedereen die wel wat extra geld kan gebruiken.
Lang shoppen in Leeuwarden? Why?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach die paar keren dat ik er geweest ben, heb ik me er op zich wel vermaakt. Aantal vrienden van me zitten er op kamers dus afentoe ff langshoppen he
Ga je dan ook uit in Noaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach die paar keren dat ik er geweest ben, heb ik me er op zich wel vermaakt. Aantal vrienden van me zitten er op kamers dus afentoe ff langshoppen he
quote:
Ja maar gister niet, aangezien ik de vorige keer daar een godsegruwelijklelijk wijf heb gescoord en niet het risico wilde lopen haar weer tegen te komen.quote:
Proberen kan altijd hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:24 schreef McFearless het volgende:
Jij dan, Jos?
Klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja maar gister niet, aangezien ik de vorige keer daar een godsegruwelijklelijk wijf heb gescoord en niet het risico wilde lopen haar weer tegen te komen.
[..]
Proberen kan altijd he
Whehe wat zijn de kansenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja maar gister niet, aangezien ik de vorige keer daar een godsegruwelijklelijk wijf heb gescoord en niet het risico wilde lopen haar weer tegen te komen.
Doe je goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
Tralalala, mag komen proefdraaien bij dat restaurant waar ik gesolliciteerd heb. En als ik ze beval, en zij bevallen mij dan mag ik er komen werken.
skönquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
Tralalala, mag komen proefdraaien bij dat restaurant waar ik gesolliciteerd heb. En als ik ze beval, en zij bevallen mij dan mag ik er komen werken.
Van alle informatie in de hele wijde wereld....quote:
Toch niet zoiets a la pizzeria he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
faalcaviatjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van alle informatie in de hele wijde wereld....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
_!
Ik ga even een pizza naar binnen werkenshoarmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
QFTquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:23 schreef McFearless het volgende:
Al die tyfuszooi over Jackson. Rot godverdomme op.
Kijk, het was een topartiest, goede muziek, alle respect voor de man, maar zo overdreven allemaal. Laat het voor wat het is, draai een plaatje van hem en doe normaal.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef afcajos het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat komt omdat je iets moet kunnen voor akoestisch. Elke mongool kan iets uit een elektrische gitaar halen.
Ja ik ben tevredenquote:
Joah!quote:
Neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch niet zoiets a la pizzeria he?
Whehe ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ze heeft koekjes vormpjes in haar oren
Pics.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben vanmiddag met m'n mama de stad in geweest en nu heb ik een heeeeele mooie kroonluchter voor m'n toekomstige kamer! En placemats
..
Whehe, Xenos heeft altijd wel handige en goedkope dingen voor als je op kamers gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
Hier op de laatste pagina van de folder, die zwarte.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij mag ze wel een keertje live zien als ik ooit een kamer vind.
Ja ze hebben echt leuk spulquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, Xenos heeft altijd wel handige en goedkope dingen voor als je op kamers gaat.
[..]
Maar dan alleen als je m'n lievelingshapje voor me klaarmaakt!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze hebben echt leuk spulik heb van Mandy en d'r ouders ook al een heel erg leuk tafeltje van de Xenos gehad als cadeautje voor m'n slagen.
En ik heb er ook voorraadblikken enzo vandaan, echt een leuke winkel.
En jaja, dan leg ik een placemat neer speciaal voor jou!
Ah iig niet onderbetaald krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
Neehet is sowieso veel chiquer en ze werken volgens het horeca CAO etc.
Jaquote:
Dan hoop ik dat je lievelingshapje gebakken lucht isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar dan alleen als je m'n lievelingshapje voor me klaarmaakt!
Zo!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je lievelingshapje gebakken lucht is!
Oké, dan neem ik wel een koekje van eigen deeg mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je lievelingshapje gebakken lucht is!
En nu ga ik naar Mandy, die heeft eindelijk weer eens een avondje de tijd voor me!
AZquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:18 schreef McFearless het volgende:
Ik ga naar Alkmaar zooo. Fijne avond verder. Kusje.
picsquote:
Neequote:
Met de laptop?quote:
Ik ga zo in badquote:
Oh.quote:
Ja graag.quote:
Dat is geen bad, dat is een viskom.quote:
Ben je zo dik?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:37 schreef Sackboy het volgende:
Er is geen bad in mijn maat.
TYquote:
Whehe.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:38 schreef Sackboy het volgende:
Grote tieten fascinatie
Ik las 'grote tieten fascination'
ik wil je ruggetje wel wassen hoorquote:
Te dun, ik spoel steeds door het afvoerputje.quote:
Was niet weg, was actief onder m'n kloon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Bt in de OP.
![]()
Maar euh waarom was je al die tijd weg trouwens?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben vanmiddag met m'n mama de stad in geweest en nu heb ik een heeeeele mooie kroonluchter voor m'n toekomstige kamer! En placemats
..
Weekend is ook snel gegaan.quote:
Ik ging eigenlijk alleen m'n mail checken.quote:
Doeg! Ik ben ook weer weg.quote:
Ahaaa, ik dacht al.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Te dun, ik spoel steeds door het afvoerputje.
[..]
Was niet weg, was actief onder m'n kloon.
owwwww momentenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek net How I met your mother trouwens.
Jeeeeeeeeeezus wat een flauwe serie zeg. Verschrikkelijk.
Emimich zeker?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Te dun, ik spoel steeds door het afvoerputje.
[..]
Was niet weg, was actief onder m'n kloon.
quote:
Emiel heette die toch eh ? waar issie eigenlijk gebleven nuquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
Haha, m'n vriendin wachten met fietsen omdat ze dacht dat het ging regenen, nu zit ze er middenin.![]()
Z'n wonden aan het likken bij schaakclub Het Lopertje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Emiel heette die toch eh ? waar issie eigenlijk gebleven nu
Warm weer is (in Nederland) geen voorbode voor droge dagen. Het is al een tijdje aan het donderen hier. Alleen het regenen bleef al die tijd uit...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
denken dat het gaat regenen terwijl het buiten bekant 30 graden is
vast nietquote:
quote:
* Wijst en lacht.quote:
*Volgt.quote:
Je moet lammeren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Wijst en lacht.
Over 12 uur gaat de wekker bij mij
BEHHHHH!quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In de bus zat een mevrouw de hele tijd mij te beuken met haar tas![]()
Totdat ik het ding subtiel een duwtje gaf.
Tot zover mijn spannende leven.
Het deed best zeer eigenlijkquote:
Verdrink niet!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het deed best zeer eigenlijk![]()
Goh zo'n aquarium is best rustgevend zeg...
* Hoofd weer uit het aquarium trekt...quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het deed best zeer eigenlijk![]()
Goh zo'n aquarium is best rustgevend zeg...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik zat laatst in een volle trein en een oud omatje keek zo giga boos naar mij omdat ik niet voor d'r opstond.![]()
Vraag het dan, oud ding.
Hoe ga je je ouders dat uitleggen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het zo eentje was!
Ik zeg gewoon dat het kunst is en dat ik het heel vulgair vind dat zij er een penis in zien!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe ga je je ouders dat uitleggen?![]()
"Ja ik vond hem wel leuk, jullie niet dan?"
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat het kunst is en dat ik het heel vulgair vind dat zij er een penis in zien!
Hoi Bt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is het trouwens rustig hier joh!
Indeed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag eerder voor me dat je heel relaxed in het aquarium zat, chillen in het bubbelbad.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Hoofd weer uit het aquarium trekt...
Spelbreker
Dit topic heeft tiet nodig!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben klein, maar zo klein nou ook weer niet dat ik in een 60 cm aquariumpje pasquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zag eerder voor me dat je heel relaxed in het aquarium zat, chillen in het bubbelbad.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dit topic heeft tiet nodig!
[ afbeelding ]
Hoe moet ik weten hoe groot jouw aquarium is?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben klein, maar zo klein nou ook weer niet dat ik in een 60 cm aquariumpje pas
Druk eens op Actieve topics.quote:
Ja dat is ook zo...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten hoe groot jouw aquarium is?
kamers zijn duur hehquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kreeg net een PM over een kamer in Groningen die nog leeg stond van 20 m2, 400 euro
Lijkt mij nog steeds machtig mooi tof om met een paar vrienden een flink huis te huren.quote:
dat is ook gewoon echt veel goed koper.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lijkt mij nog steeds machtig mooi tof om met een paar vrienden een flink huis te huren.
En dan niet zo'n gay studentengroep/huis/club ding van maken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben niet gemaakt om met meer dan 2 mensen een huis te delen
Kost da'?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
dat is ook gewoon echt veel goed koper.
Of je huurt een kamer bij mij
ik heb een slaap kamer overvoor een leuke studente
Ik ben te intolerantquote:
Mij zou je geen last van hebben. Ik heb ook een hekel aan die kankerbende altijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben te intolerant![]()
Bovendien weet ik dan wel weer welke kant het opgaat: niemand ruimt rotzooi op en het wordt hartstikke vies![]()
Badkamer en wc delen
Oeh.. samenwonen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mij zou je geen last van hebben. Ik heb ook een hekel aan die kankerbende altijd.
weet ik nog niet .quote:
Eins.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:45 schreef 3lmo het volgende:
Juicyhil kun je niet gewoon opflikkeren met je gay homo TT's.
Soort van..quote:
9,25 plus koffiegeldquote:
Ja, dat is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
ooit die pinda/kaas pepsels gegeten 4eb
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Horror verhalen van studentenhuizen: haren in het doucheputje, vieze wc, overstromende prullenbak, plakkende vloer en schimmel
Stiekem ben ik wel een sloddervos, maar ik heb mijn leven verbeterdquote:
Bierspellenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Daarom een huis met vrienden. Dan ben je gewoon wat netter lijkt me en ik ben fel tegen een studentenhok met die kankernoob regels en bierspellen and the list goes on....
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel een sloddervos, maar ik heb mijn leven verbeterd
Zitten en zuipen tot iemand het niet meer ophoudt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bierspellen![]()
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Wie het eerste zijn glas leeg heeft?
Ja idd zo'n schoonmaakwoede-bui in een keerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook hoor.Maar soms heb ik een opruimbui. Dan is alles ook spik en span en sta ik van mezelf te kijken.
hehe, idd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd zo'n schoonmaakwoede-bui in een keer
en nu drink je liters koffie sinds je daar werktquote:
Nee, in tegendeelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en nu drink je liters koffie sinds je daar werkt?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:27 schreef Syb-rund. het volgende:
ik zat te denken aan ELMO IS LIEV!
Roze polo'squote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:29 schreef Syb-rund. het volgende:
een beetje gay, is okay hihihi toch?
Over 9 uur gaat de wekker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:30 schreef Syb-rund. het volgende:
godver is het al half 3
ik heb nog nooit iets roze's aangehad!quote:
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iets roze's aangehad!
je mag me aanraken(met voorkeur mijn welgevormde mannelijke torso)
1 uur werken.quote:
mijn pa heeft die klote fotocamera meegenomen, ik moet nog 1 maand wachten op dat kreng.quote:
je werktijd is pas in orde wanneer je elke dag probleemloos kan opstaan zonder wekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 uur werken.
Ik ben niet gemaakt om vroeg te werken
Ohh nee mannetje, dit onthoud ik zo welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn pa heeft die klote fotocamera meegenomen, ik moet nog 1 maand wachten op dat kreng.
dus je gaat maar lekker een briefje op je pc plakken
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh nee mannetje, dit onthoud ik zo wel
Vind ik welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je werktijd is pas in orde wanneer je elke dag probleemloos kan opstaan zonder wekker
Je hebt het over jezelf afgeroepen...quote:
maar.. maar als jeje werk nou echt leuk vind, mag het dan welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik wel![]()
Ochtendmensen![]()
Ochtendmensen die in de ochtend ubervrolijk zijn
Ochtendmensen die in de ochtend ubervrolijk zijn en daarbij ADHD hebben
je kunt nu nog stoppen he, het word gewoon elmo is liefff <3quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog maar 46 berichten tot nieuw topic.
Hm.. dan moet het wel HEEULLL leuk werk zijn...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar.. maar als jeje werk nou echt leuk vind, mag het dan wel
Ja daaahaag...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je kunt nu nog stoppen he, het word gewoon elmo is liefff <3
Eh, nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zou jij nu graag zo'n meisje willen zijn dat dat filmpje heeft geüpload.
Wie is dood?quote:
vanwaar note 55?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige met continu water langs de zak ?
positief of negatief??????quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Koop je een abbo en je kunt het zien.
kaal of baal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |