Als het goed is, komt ze vanavond langs. Zal het aan haar vragen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het is pas goed als ik je vriendin een keer mag neuken.
Ik ben jaloers dat jij wel met haar op de foto mocht.quote:
Sorry, remlof.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben jaloers dat jij wel met haar op de foto mocht.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen is Taylor 3 x zo groot![]()
Net als die foto met Miley
Camilla Bellequote:
wtf?quote:
Ik zou haar geven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:58 schreef BobbyB het volgende:
Camilla Belle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, zelfs al heb ik een vriendin. Echter ben ik er van overtuigd dat ze niet op mij zit te wachten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou haar geven.
Als ik geen vriendin had.
Die wenkbrauwen zijn dan ook een beetje d'r trademarkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:00 schreef IQM het volgende:
Ik vind dat ze aparte ogen + wenkbrauwen heeft. Volgens mij is het over twintig jaar een Sanne Wallis de Vries.
[ afbeelding ]
Snap ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen zijn dan ook een beetje d'r trademark
Goed zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Als het goed is, komt ze vanavond langs. Zal het aan haar vragen.
Ik juist wel!quote:
Zit dat ook in sperma?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vitamine B12 tekort, ik zie het al.
Blijkbaar niet.quote:
Begon je weekend maar met een kut, dan was het nog wat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef McFearless het volgende:
Oh jezus, wat begint m'n weekend kut zeg.
MUHAHAHAHA, DIJENKLETSER.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Begon je weekend maar met een kut, dan was het nog wat.
Weet ik niet. Wel belangrijk bij productie ervan, net als Vitamine C, zeker als je rookt en drinkt kan het goed zijn deze extra in te nemen.quote:
Ah, ik was al bang dat, omdat Jitze er niet was, er geen GaySC zou zijn, maar gelukkig, daar issie dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal mijn piemel eens tegen je dijen kletsen.
Ik dacht laatst ik neem Becel. Maar ja, er gebeurde niks. Stomme marketing gejank.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wel belangrijk bij productie ervan, net als Vitamine C, zeker als je rookt en drinkt kan het goed zijn deze extra in te nemen.
McFearless doet rare dingen met mij en m'n hormonen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, ik was al bang dat, omdat Jitze er niet was, er geen GaySC zou zijn, maar gelukkig, daar issie dan.
Gast, wtf.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal mijn piemel eens tegen je dijen kletsen.
Je moet dat ook op je brood doen, niet je lul erin steken. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ik neem Becel. Maar ja, er gebeurde niks. Stomme marketing gejank.
Wat had je verwacht dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ik neem Becel. Maar ja, er gebeurde niks. Stomme marketing gejank.
Jos.quote:
Geef je vriendin een beurt en doe normaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:14 schreef IQM het volgende:
[..]
McFearless doet rare dingen met mij en m'n hormonen.
Joske!quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef afcajos het volgende:
Ik wil even wat leuks vertellen. Gister gingen ik naar een vriend toe in Leeuwarden, en toen hadden we voor de gein nepzwaarden en bogen gekocht, en gingen we snachts (zeer dronken) in de stad larpen
Voelde koud aan, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet dat ook op je brood doen, niet je lul erin steken. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Dat ik superkrachten zou krijgen.quote:
Wat veur einz?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
1. Heerlijk weer![]()
![]()
2. Michael Jackson dood![]()
![]()
.
3. Nieuwe gitaar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dude Leeuwardenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef afcajos het volgende:
Ik wil even wat leuks vertellen. Gister gingen ik naar een vriend toe in Leeuwarden, en toen hadden we voor de gein nepzwaarden en bogen gekocht, en gingen we snachts (zeer dronken) in de stad larpen
Uitkomst:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
1. Heerlijk weer![]()
![]()
2. Michael Jackson dood![]()
![]()
.
3. Nieuwe gitaar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.