No problemquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry!
Had niet door dat ik de laatste was en moest ff een gesprekje in hier!
quote:
Voor de bladen is het niet interessant qua muziek, dan zijn de misstappen die MJ maakt natuurlijk veel leuker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is net het trieste: z`n persoon is belangrijker/wordt belangrijker gevonden, alles wat ie voor de muziek heeft betekend wordt gewoon genegeerd.
Dat is maar tijdelijk ben ik bangquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Toch heeft de dood van MJ een voordeel...
Minder irritante kutmuziek en veel MJ op de radio waardoor irritante bands als Coldplay, Kooks etc. gewoon niet worden gedraaid (of althans: hopelijk minder)
Ze hebben sowieso wel een aantal vette platen geschreven die gasten...Alleen die nieuwe vind ik echt 3x niks...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:52 schreef Timo20 het volgende:
Dat begin van Holiday is echt geniaal![]()
Gisteren Mad Men seizoen 1 gekocht![]()
![]()
Eergisteren de eerste 2 afleveringen op tv gezien (overal gehoord en vooral gelezen in de Vara gids dat het zo geniaal is) en ik moest gewoon meer hebben
Geniaal begin
![]()
Leuk hè? Wordt alleen maar beter vond ik, die serie. Maar .. wordt wel een beetje gehypt hoor vind ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:52 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren Mad Men seizoen 1 gekocht![]()
![]()
Eergisteren de eerste 2 afleveringen op tv gezien (overal gehoord en vooral gelezen in de Vara gids dat het zo geniaal is) en ik moest gewoon meer hebben
Geniaal begin
![]()
21 guns is echt een butt plaat. En dan wordt ie ook nog gebruikt in de nieuwe Transformers filmquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso wel een aantal vette platen geschreven die gasten...Alleen die nieuwe vind ik echt 3x niks...
Holiday is vet ja, net als Minority
Ach. Het valt me gewoon op dat praktisch elke vrouw die op de radio iets wint, geluiden uit gaat stoten die alleen voor honden hoorbaar zijn.quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk hè? Wordt alleen maar beter vond ik, die serie. Maar .. wordt wel een beetje gehypt hoor vind ik.
quote:Ik heb laatst in hele korte tijd seizoen 1 van House gezien (loop wat achter). Op gegeven moment ga je dromen over lintwormen in hersenen, veroorzaakt door besmette tuinbonen omdat de betreffende boer zat te niesen onder het pellen omdat hij last had van huismijt![]()
.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach. Het valt me gewoon op dat praktisch elke vrouw die op de radio iets wint, geluiden uit gaat stoten die alleen voor honden hoorbaar zijn.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
En terecht! Het is wel MJ he...
Zal hij net als Jimi Hendrix, Elvis etc. een beeld krijgen? Lijkt mij wel namelijk
Hahaha. Aan Keane enzo erger ik me zelden moet ik zeggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, die ellendige kolere plaat van Keane is voorbijDat maakt je dag toch weer goed
![]()
Ik zap naar KX en val middenin een plaat van.... Keane tenminste, zo te horen is dit Keanequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, die ellendige kolere plaat van Keane is voorbijDat maakt je dag toch weer goed
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Who is it is mijn favoriete MJ song met een prachtige clip..maar bijna niemand kent het.
Zeg dat welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ze zijn wel altijd snel met de grapjes he
quote:The doctors say the cause may have been his billy gene.
Despite media speculation that the cause of death was any of sunshine, moonlight and good times, the coroner will tomorrow blame it on the boogie.
What's the difference between MJ and Disney Films? Disney films can still touch kids
Rumor is michael jackson died of food poisoning form eating 10 year old weiners.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ze_vandaan.html#more
ach ja, ook een slechte smaak is een smaak hequote:
en terechtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:24 schreef Sirolf het volgende:
Tot nu toe is Michael Jackson in de afgelopen 24 uur al 37 keer (!) te horen geweest op 3!
Vind ik ook hoor, maar 't viel me op. Had 't eigenlijk zelfs nog meer verwacht, richting de 40-50 ofzo...quote:
waar je als artiest eerst dood voor moet gaan om het te bereikenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:24 schreef Sirolf het volgende:
Tot nu toe is Michael Jackson in de afgelopen 24 uur al 37 keer (!) te horen geweest op 3!
ook goedemiddag nog geen vakantie dan? alle middelbare scholen zijn hier al dicht geloof ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
GOEDEMIDDAGondanks RIP MJ, is het wel WEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEND
![]()
![]()
That's Life..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
GOEDEMIDDAGondanks RIP MJ, is het wel WEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEND
![]()
![]()
voor mn zusje begint de vakantie pas 8 juli (zit in groep 8) zal dus ook wel ergens die week vrij krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef themauster het volgende:
[..]
ook goedemiddag nog geen vakantie dan? alle middelbare scholen zijn hier al dicht geloof ik
THIS IS ITquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor mn zusje begint de vakantie pas 8 juli (zit in groep 8) zal dus ook wel ergens die week vrij krijgenhad do vr, en krijg ma en di toetsweek achtige dingen
![]()
[..]
THIS IS IT
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, dít is een festivalsite: http://www.bbc.co.uk/glastonbury/
Goed nieuws alomquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef Brennel het volgende:
Sommigen hier weten misschien nog wel dat mijn kat weggelopen is?
Nou, woensdag was hij 10 weken weg, gisteravond kreeg ik telefoon van de dierenambulance dat ze hem gevonden hadden!! Vanmiddag ben ik bij het asiel geweest en heb ik hem opgehaald. Hij is mager en onzeker maar gezond en actief. Mijn kanjer is na 10 lange, bange weken weer thuis![]()
En het toeval wil, dat ik zometeen nog 5 uurtjes moet werken en dan 18 dagen vakantie heb. Alsof hij het wist...
![]()
![]()
![]()
![]()
fijn voor jequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef Brennel het volgende:
Nou, woensdag was hij 10 weken weg, gisteravond kreeg ik telefoon van de dierenambulance dat ze hem gevonden hadden!! Vanmiddag ben ik bij het asiel geweest en heb ik hem opgehaald. Hij is mager en onzeker maar gezond en actief. Mijn kanjer is na 10 lange, bange weken weer thuis![]()
En het toeval wil, dat ik zometeen nog 5 uurtjes moet werken en dan 18 dagen vakantie heb. Alsof hij het wist...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef Brennel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij denkt wel graag in hokjes he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze is een vrouwik snap dat je in de war raakt omdat ze op vrouwen valt
Vallen is t probleem niet, neerkomen is veel verradelijker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jij denkt wel graag in hokjes he?
Enne, ik val op niemand. Kan best zeer doen.
Kun je toch niet op vakantiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef Brennel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
nou idd. afgelopen Woensdagavond toen we op kamp de Bonte Avond hadden was er een jongen die optrad als MJ. t was werkelijk een fantastisch optreden en dan ditquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
Goh en dan te bedenken dat ik gister nog op de bruiloft mijn Michael Jackson immitatie deed...
Ik kreeg zo'n hoedje, ja dan moet je mij hebben, dan sta ik meteen zo:
[ afbeelding ]
het word dio ft the maddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
Zo mensen wat gaat de nieuwe megahit worden ??
Ik hoop op :
Tommy Sparks - She's got me dancing
Of
Adele - Hometown Glory
is dat de MH?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef Sirolf het volgende:
Diggy Dex Ft. Eva de Roovere
Erg leuk nummer.
thats truequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja lekker opzwepend, beetje feelgood music is nooit mis.
Eigenlijk hadden ze MD - gloria MH moeten makenquote:
Ja klopt, hou zelf ook altijd de nieuwste single's bij vrees dat The Noisettes nieuwe single ook pas volgende week ofzo kans maakt om megahit te worden. Wel jammer dat ze altijd tijdje wachten op de respons van de mensen en dan pas verkiezen tot megahit verkiezen. Beter gewoon nieuwe singles megahit maken en dat je de nieuwe muziek leert kennen via 3FM.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze MD - gloria MH moeten makenmaar ze moesten per see eerst dance with somebody doen
agh ja, ik heb KX altijd nogquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja klopt, hou zelf ook altijd de nieuwste single's bij vrees dat The Noisettes nieuwe single ook pas volgende week ofzo kans maakt om megahit te worden. Wel jammer dat ze altijd tijdje wachten op de respons van de mensen en dat pas verkiezen tot megahit. Beter gewoon niwue singles megahit maken en dat je de nieuwe muziek leert kennen via 3FM.
ja, nu ook weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Luister het zo nu en dan ook ja. Wel lekker vernieuwend.
Blij dat je niet in een engels sprekend land woont , anders had je iemand gecrushtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jij denkt wel graag in hokjes he?
Enne, ik val op niemand. Kan best zeer doen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef erfc4ever het volgende:
lijkt wel alsof 3FM een bericht heeft geplaatst op een Excelsior Fansite over MJ
Heeft Excelsior een fansitequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef erfc4ever het volgende:
lijkt wel alsof 3FM een bericht heeft geplaatst op een Excelsior Fansite over MJ
http://www.erfc.nl/nieuws2262/statement_erfcnl_wij_gaan_door.html en dan helemaal naarbeneden scrollenquote:
beste grap tot nog toequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:08 schreef TheDutchguy het volgende:
Zielig om na zijn dood een topic te maken om hem zwart te maken..
dat dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
Flinke Namen - als ze langs loopt..
lekker snel weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekeend
Bier!![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:49 schreef 3FMaster het volgende:
Hallo
Een grap over de dood van MJ. Denk je "Ik heb al een grap gehoord, open dan niet de spoilerdie grap is te oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekeend
Bier!![]()
ik moest weten of je een nieuwe betere hadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook op die spoiler gedrukt
Ik loop altijd al achterquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik moest weten of je een nieuwe betere had
wel veul te laat, mja dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:59 schreef themauster het volgende:
Als ze langs loopt MH nou die vind ik eigenlijk best wel leuk ik kan hem ook meezingen inmiddels
Achja dat zijn we inmiddels wel gewend bij 3FMquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel veul te laat, mja dat is wel duidelijk
maar alsnogquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja dat zijn we inmiddels wel gewend bij 3FM
Unaniem gekozenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, alwéér een kansloze MH![]()
![]()
. Kies dan GVD Adele.
Ow wacht, MH en kiezen............
Zeker prettigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff het nieuwe album van Moby (Wait for Me) binnentrekken. Net onderweg op StuBru paar nummers gehoord.... erg prettig
![]()
Ik heb nog niets van Wimbledon gezienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeker prettig.
Ik kijk nu het duel op wimbledon tussen Karlovic en Tsonga. Nog geen breaks geweest in drie sets. Beide zijn servicekannonen. 37 vs 30 aces
.
Hoe 'trek jij binnen'? Torrents?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff het nieuwe album van Moby (Wait for Me) binnentrekken. Net onderweg op StuBru paar nummers gehoord.... erg prettig
![]()
Waar gaat het je gesprek over dan en hoe laat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:28 schreef 3FMaster het volgende:
Kreeg trouwens een telefoontje van ene Wout of Wouter van Annemiek. We gingen bespreken wat ik morgen zou zeggen enz.
uurtje lang ekstra weekend?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:01 schreef themauster het volgende:
zit klaar voor de MJ special met Arens en Ekdom
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Piratebay. Stichting BREIN helpt me steeds eraan herinneren dat ik die site moet bezoeken.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Piratebay. Stichting BREIN helpt me steeds eraan herinneren dat ik die site moet bezoeken.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:04 schreef Susi het volgende:
Even tussendoor, wat vonden de heren van de Pet Shop Boys ?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:04 schreef Susi het volgende:
Even tussendoor, wat vonden de heren van de Pet Shop Boys ?
S. Lantinga stond achter mij met z'n halve litersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Tof ! Zelf heb ik ook een enorm toffe avond gehad. Ik heb nog zitten kijken, maar zag ze niet
idd, goeie afsluiter....quote:
Zeker.quote:
Gaat een afgetrapte Ekstra weekend worden heb ik het gevoel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:03 schreef themauster het volgende:
ik zie tjibbe niet maar rinse blanksma(ex arrow medewerker)
iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:03 schreef 3FMaster het volgende:
Pfff, 'jeugd' wat andere jongeren opsluit in een container![]()
En daarvoor Caz-DJ en daarvoor 3FM-producer (voorganger van Maricha).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:03 schreef themauster het volgende:
ik zie tjibbe niet maar rinse blanksma(ex arrow medewerker)
Heb je het over die Friesche Vlag? Dat vind ik echt een ontzettende tyfusreclame.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
KUTRECLAME![]()
![]()
. Net zo irritant als Sander Lantinga
.
Geen idee waarvoor het is, maar een of andere snol doet een poging tot 'zingen'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heb je het over die Friesche Vlag? Dat vind ik echt een ontzettende tyfusreclame.
Ja met die Mnnnnnn ertussen. Ik vind die hele serie heul kut.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee waarvoor het is, maar een of andere snol doet een poging tot 'zingen'.
Ik vind de dames leuker op Robbie let ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar Robbie zich tot op het bot uitkleedt.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Bart komt altijd over als een onervaren stagiair. Grapjes jatten, menen grappig te zijn, uitstraling van een deurknop, totaal niet boeiende programma's![]()
. Zo zit ie er nu ook weer bij.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:20 schreef TheZapster het volgende:
Saaier dan Bart zal je ze bijna niet vinden op de radio,de beste man had gewoon producer moeten blijven.
Domien veel toffer,,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Bart komt altijd over als een onervaren stagiair. Grapjes jatten, menen grappig te zijn, uitstraling van een deurknop, totaal niet boeiende programma's![]()
. Zo zit ie er nu ook weer bij.
Dat nummer is nog saaier dan Bartquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hometown Glory
Die had MH moeten zijn.
Ik hoop 'etquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:29 schreef TheZapster het volgende:
Volgende week zet ik mijn geld op Dio als MH
Ik heb sowieso geen live-streams.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie die Bart ook kijken van: "Doe ik Veenstra goed genoeg na?"
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Daniel Merriweather kan ik in het rijtje Rick Astley, Gabriella Cilmi en Anastacia plaatsen.
Ik dacht eerst dat ik met zwarte artiesten te maken had, maar dan word ik misleid op TV.
De Canvascrackquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen live-streams.
Over ruim een uur ga ik weer 'De Canvascrack' kijken.
Volgende week komt ook 'De Premiejagers' terug op de buis, op alle dagen behalve woensdag twee Vlaamse quizzen achter elkaar.
Nee, compleet nieuw seizoen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De Canvascrack
Gister even een stukje zitten kijken. Is het herhalingen? Kzag gister een kerstman op tafel staan.
Domien zit ergens op een tropisch eiland, dus dat was geen optie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wat doet die GVD bart hierik wil domien
Bart is nooit origineel geweest, uit de opleiding flikkeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:48 schreef Derek010 het volgende:
Potverdomme nou weer dat chips verhaal van Bart, dat heb ik nou al 1000x van hem gehoord....
ze doen toch vaker uitzendingen op locatiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien zit ergens op een tropisch eiland, dus dat was geen optie.
waar is veenstra danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien zit ergens op een tropisch eiland, dus dat was geen optie.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze doen toch vaker uitzendingen op locatie
Als je gewoon luistert dan had je dat gewetenquote:
Glastonbury Festival in Engelandquote:
Zit niet eens meer in de opleidingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bart is nooit origineel geweest, uit de opleiding flikkeren.
ik weet het nu ook, maar de eerste 3 kwartier moesten we zonodig etenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je gewoon luistert dan had je dat geweten
Dan maar gelijk ontslaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:51 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Glastonbury Festival in Engeland
[..]
Zit niet eens meer in de opleiding
Kan hij niet samen iets met Barbara beginnen, op Elba om te beginnen?quote:
Jammer dat het niet vast zat om zijn nekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Barts koptelefoon zat vast in de wielen van de stoel...
maakt niet uit, bart is michielquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Och gut ja, tis vrijdagavond! En dus EW-tijd!
Helemaaaaal niet bij nagedacht!
Jannekequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Och gut ja, tis vrijdagavond! En dus EW-tijd!
Helemaaaaal niet bij nagedacht!
Michiel is naar Glastonburry festival ofzo, Domien is op vakantie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wrom?
Ik hoorde al de Ekdom-en-iemand-anders-tune idd...
Ohja, dat wist ik!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:06 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Michiel is naar Glastonburry festival ofzo, Domien is op vakantie.
Dat was snelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, vriendje heeft t eten klaar en vriendje houdt niet van radio... dus ik ga weer afsluiten.
Fijne avond en fijn weekend!
fout vriendjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, vriendje heeft t eten klaar en vriendje houdt niet van radio... dus ik ga weer afsluiten.
Fijne avond en fijn weekend!
wat mag je herren ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:05 schreef LeonH het volgende:
WEEKEND!Even een avondje niet leren, morgen weer verder voor die klote hertentamens
Alaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrm
Mijn favo PSB song!!!!
het hele thema 4 pakketquote:
belastingrecht is nog het meest lastigequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
het hele thema 4 pakket
Engels (eerste keer in mijn 23 jarige bestaan een onvoldoende voor dit vak), bedrijfseconomie, bedrijfsadministratie, en belastingrecht... Allemaal punten van rond de 5 gehaald, dus het moet te doen zijn dit keer
dat hij langs de beveiliging kwamquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Alberto Stegeman in EW!
Dat dit kan in Nederland!
Hij gaat straks de computers hacken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat hij langs de beveiliging kwam
moet zeggen dat ik paar nieuwe haring heb gegeten en ik vond het dit jaar niets helaas.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:40 schreef borisz het volgende:
Lekker veel vis gegeten bij de Kop van de Haven in IJmuiden
Heb deze week ook haring gegeten. Die was erg lekker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik paar nieuwe haring heb gegeten en ik vond het dit jaar niets helaas.
Ach ja, iedereen heeft zn gebrekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar radio niet leuk vinden , jammer is dat
Ooit op een dag zal hij de radio moeten aanbidden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar radio niet leuk vinden , jammer is dat
Preciesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die gebreken vul je toch weer aan met een ander
Het enige waarvoor hij de radio aan zal zetten is als-ie een voetbalwedstrijd van PSV niet kan zien...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ooit op een dag zal hij de radio moeten aanbidden.
Voor sport bijvoorbeeld. Radio Tour de France is handig voor als je op het werk zit, maar niets wilt missen van het geploeter. En je krijgt nog Franse chansons cadeau.
Dan moet hij ook streng zijn en dat ook niet doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het enige waarvoor hij de radio aan zal zetten is als-ie een voetbalwedstrijd van PSV niet kan zien...
Voetbal is zo overgewaardeerd. PSV overigens niet, alleen jammer van die perikelen van afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het enige waarvoor hij de radio aan zal zetten is als-ie een voetbalwedstrijd van PSV niet kan zien...
Dan hebben we een kwartet binnen 48 uur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat het niet vast zat om zijn nek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |