het hele thema 4 pakketquote:
belastingrecht is nog het meest lastigequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
het hele thema 4 pakket
Engels (eerste keer in mijn 23 jarige bestaan een onvoldoende voor dit vak), bedrijfseconomie, bedrijfsadministratie, en belastingrecht... Allemaal punten van rond de 5 gehaald, dus het moet te doen zijn dit keer
dat hij langs de beveiliging kwamquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Alberto Stegeman in EW!
Dat dit kan in Nederland!
Hij gaat straks de computers hacken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat hij langs de beveiliging kwam
moet zeggen dat ik paar nieuwe haring heb gegeten en ik vond het dit jaar niets helaas.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:40 schreef borisz het volgende:
Lekker veel vis gegeten bij de Kop van de Haven in IJmuiden
Heb deze week ook haring gegeten. Die was erg lekker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik paar nieuwe haring heb gegeten en ik vond het dit jaar niets helaas.
Ach ja, iedereen heeft zn gebrekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar radio niet leuk vinden , jammer is dat
Ooit op een dag zal hij de radio moeten aanbidden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar radio niet leuk vinden , jammer is dat
Preciesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die gebreken vul je toch weer aan met een ander
Het enige waarvoor hij de radio aan zal zetten is als-ie een voetbalwedstrijd van PSV niet kan zien...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ooit op een dag zal hij de radio moeten aanbidden.
Voor sport bijvoorbeeld. Radio Tour de France is handig voor als je op het werk zit, maar niets wilt missen van het geploeter. En je krijgt nog Franse chansons cadeau.
Dan moet hij ook streng zijn en dat ook niet doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het enige waarvoor hij de radio aan zal zetten is als-ie een voetbalwedstrijd van PSV niet kan zien...
Voetbal is zo overgewaardeerd. PSV overigens niet, alleen jammer van die perikelen van afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Het enige waarvoor hij de radio aan zal zetten is als-ie een voetbalwedstrijd van PSV niet kan zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |