quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:04 schreef Susi het volgende:
Even tussendoor, wat vonden de heren van de Pet Shop Boys ?
S. Lantinga stond achter mij met z'n halve litersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Tof ! Zelf heb ik ook een enorm toffe avond gehad. Ik heb nog zitten kijken, maar zag ze niet
idd, goeie afsluiter....quote:
Zeker.quote:
Gaat een afgetrapte Ekstra weekend worden heb ik het gevoel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:03 schreef themauster het volgende:
ik zie tjibbe niet maar rinse blanksma(ex arrow medewerker)
iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:03 schreef 3FMaster het volgende:
Pfff, 'jeugd' wat andere jongeren opsluit in een container![]()
En daarvoor Caz-DJ en daarvoor 3FM-producer (voorganger van Maricha).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:03 schreef themauster het volgende:
ik zie tjibbe niet maar rinse blanksma(ex arrow medewerker)
Heb je het over die Friesche Vlag? Dat vind ik echt een ontzettende tyfusreclame.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
KUTRECLAME![]()
![]()
. Net zo irritant als Sander Lantinga
.
Geen idee waarvoor het is, maar een of andere snol doet een poging tot 'zingen'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heb je het over die Friesche Vlag? Dat vind ik echt een ontzettende tyfusreclame.
Ja met die Mnnnnnn ertussen. Ik vind die hele serie heul kut.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee waarvoor het is, maar een of andere snol doet een poging tot 'zingen'.
Ik vind de dames leuker op Robbie let ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar Robbie zich tot op het bot uitkleedt.
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Bart komt altijd over als een onervaren stagiair. Grapjes jatten, menen grappig te zijn, uitstraling van een deurknop, totaal niet boeiende programma's![]()
. Zo zit ie er nu ook weer bij.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:20 schreef TheZapster het volgende:
Saaier dan Bart zal je ze bijna niet vinden op de radio,de beste man had gewoon producer moeten blijven.
Domien veel toffer,,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Bart komt altijd over als een onervaren stagiair. Grapjes jatten, menen grappig te zijn, uitstraling van een deurknop, totaal niet boeiende programma's![]()
. Zo zit ie er nu ook weer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |