ach ja, ook een slechte smaak is een smaak hequote:
en terechtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:24 schreef Sirolf het volgende:
Tot nu toe is Michael Jackson in de afgelopen 24 uur al 37 keer (!) te horen geweest op 3!
Vind ik ook hoor, maar 't viel me op. Had 't eigenlijk zelfs nog meer verwacht, richting de 40-50 ofzo...quote:
waar je als artiest eerst dood voor moet gaan om het te bereikenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:24 schreef Sirolf het volgende:
Tot nu toe is Michael Jackson in de afgelopen 24 uur al 37 keer (!) te horen geweest op 3!
ook goedemiddag nog geen vakantie dan? alle middelbare scholen zijn hier al dicht geloof ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
GOEDEMIDDAGondanks RIP MJ, is het wel WEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEND
![]()
![]()
That's Life..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
GOEDEMIDDAGondanks RIP MJ, is het wel WEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEND
![]()
![]()
voor mn zusje begint de vakantie pas 8 juli (zit in groep 8) zal dus ook wel ergens die week vrij krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef themauster het volgende:
[..]
ook goedemiddag nog geen vakantie dan? alle middelbare scholen zijn hier al dicht geloof ik
THIS IS ITquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voor mn zusje begint de vakantie pas 8 juli (zit in groep 8) zal dus ook wel ergens die week vrij krijgenhad do vr, en krijg ma en di toetsweek achtige dingen
![]()
[..]
THIS IS IT
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, dít is een festivalsite: http://www.bbc.co.uk/glastonbury/
Goed nieuws alomquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef Brennel het volgende:
Sommigen hier weten misschien nog wel dat mijn kat weggelopen is?
Nou, woensdag was hij 10 weken weg, gisteravond kreeg ik telefoon van de dierenambulance dat ze hem gevonden hadden!! Vanmiddag ben ik bij het asiel geweest en heb ik hem opgehaald. Hij is mager en onzeker maar gezond en actief. Mijn kanjer is na 10 lange, bange weken weer thuis![]()
En het toeval wil, dat ik zometeen nog 5 uurtjes moet werken en dan 18 dagen vakantie heb. Alsof hij het wist...
![]()
![]()
![]()
![]()
fijn voor jequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef Brennel het volgende:
Nou, woensdag was hij 10 weken weg, gisteravond kreeg ik telefoon van de dierenambulance dat ze hem gevonden hadden!! Vanmiddag ben ik bij het asiel geweest en heb ik hem opgehaald. Hij is mager en onzeker maar gezond en actief. Mijn kanjer is na 10 lange, bange weken weer thuis![]()
En het toeval wil, dat ik zometeen nog 5 uurtjes moet werken en dan 18 dagen vakantie heb. Alsof hij het wist...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef Brennel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij denkt wel graag in hokjes he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze is een vrouwik snap dat je in de war raakt omdat ze op vrouwen valt
Vallen is t probleem niet, neerkomen is veel verradelijker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jij denkt wel graag in hokjes he?
Enne, ik val op niemand. Kan best zeer doen.
Kun je toch niet op vakantiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:23 schreef Brennel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
nou idd. afgelopen Woensdagavond toen we op kamp de Bonte Avond hadden was er een jongen die optrad als MJ. t was werkelijk een fantastisch optreden en dan ditquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
Goh en dan te bedenken dat ik gister nog op de bruiloft mijn Michael Jackson immitatie deed...
Ik kreeg zo'n hoedje, ja dan moet je mij hebben, dan sta ik meteen zo:
[ afbeelding ]
het word dio ft the maddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
Zo mensen wat gaat de nieuwe megahit worden ??
Ik hoop op :
Tommy Sparks - She's got me dancing
Of
Adele - Hometown Glory
is dat de MH?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef Sirolf het volgende:
Diggy Dex Ft. Eva de Roovere
Erg leuk nummer.
thats truequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja lekker opzwepend, beetje feelgood music is nooit mis.
Eigenlijk hadden ze MD - gloria MH moeten makenquote:
Ja klopt, hou zelf ook altijd de nieuwste single's bij vrees dat The Noisettes nieuwe single ook pas volgende week ofzo kans maakt om megahit te worden. Wel jammer dat ze altijd tijdje wachten op de respons van de mensen en dan pas verkiezen tot megahit verkiezen. Beter gewoon nieuwe singles megahit maken en dat je de nieuwe muziek leert kennen via 3FM.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze MD - gloria MH moeten makenmaar ze moesten per see eerst dance with somebody doen
agh ja, ik heb KX altijd nogquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja klopt, hou zelf ook altijd de nieuwste single's bij vrees dat The Noisettes nieuwe single ook pas volgende week ofzo kans maakt om megahit te worden. Wel jammer dat ze altijd tijdje wachten op de respons van de mensen en dat pas verkiezen tot megahit. Beter gewoon niwue singles megahit maken en dat je de nieuwe muziek leert kennen via 3FM.
ja, nu ook weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Luister het zo nu en dan ook ja. Wel lekker vernieuwend.
Blij dat je niet in een engels sprekend land woont , anders had je iemand gecrushtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jij denkt wel graag in hokjes he?
Enne, ik val op niemand. Kan best zeer doen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef erfc4ever het volgende:
lijkt wel alsof 3FM een bericht heeft geplaatst op een Excelsior Fansite over MJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |