Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
En terecht! Het is wel MJ he...
Zal hij net als Jimi Hendrix, Elvis etc. een beeld krijgen? Lijkt mij wel namelijk
Hahaha. Aan Keane enzo erger ik me zelden moet ik zeggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, die ellendige kolere plaat van Keane is voorbijDat maakt je dag toch weer goed
![]()
Ik zap naar KX en val middenin een plaat van.... Keane tenminste, zo te horen is dit Keanequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, die ellendige kolere plaat van Keane is voorbijDat maakt je dag toch weer goed
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Who is it is mijn favoriete MJ song met een prachtige clip..maar bijna niemand kent het.
Zeg dat welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ze zijn wel altijd snel met de grapjes he
quote:The doctors say the cause may have been his billy gene.
Despite media speculation that the cause of death was any of sunshine, moonlight and good times, the coroner will tomorrow blame it on the boogie.
What's the difference between MJ and Disney Films? Disney films can still touch kids
Rumor is michael jackson died of food poisoning form eating 10 year old weiners.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ze_vandaan.html#more
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |