dat lukt ze dan wel, want ik zit nog steeds te kijken terwijl ik eigenlijk al in bed had moeten liggen omdat ik er om 7.00 uit moet..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:
Probeert CNN de kijkers vast te houden ofzo?
kijk wat eronder staatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
Wel!
Op hun voorpagina staat t al.![]()
![]()
![]()
![]()
Michael Jackson was gebeurt man
![]()
"according to multiple reports."quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
Wel!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
Wel!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, according to multiple reports including the Los Angeles Times and the Associated Press. CNN has not confirmed his death.
Of ze proberen Europese kijkers vast te houden die willen slapen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef wapwip het volgende:
Ik denk dat cnn gewoon behoorlijk achter de feiten aanhobbeld in dit geval
"Reports" ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
Wel!
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo even gravend in geheugen was dat volgens mij Cry me a river van Justin Timberlake.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:09 schreef raaavi het volgende:
Wat "THRILLER" Nou de duurste videoclip all times?
Nee, ik vind dat CNN journalistiek gezien heel correct en zuiver handelt, door te melden dat het bericht nog niet officieel is bevestigd. Dat het naar alle waarschijnlijkheid wél waar is, doet daar niets aan af. CNN gaat zorgvuldig te werk en kiest zijn woorden ook zorgvuldig. Dat valt te prijzen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef wapwip het volgende:
Ik denk dat cnn gewoon behoorlijk achter de feiten aanhobbeld in dit geval
SCREAM!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo even gravend in geheugen was dat volgens mij Cry me a river van Justin Timberlake.
quote:No matter what you think happened with the little boys, he did give a lot.. to all of us... culturally..
volgens CNN live: "Still not confirmed by a official source"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:09 schreef MrX1982 het volgende:
Het is inderdaad wel opmerkelijk dat CNN het nog niet durft te bevestigen.
LA Times lijkt me een betrouwbare bron.
True.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef wapwip het volgende:
[..]
je gaat als nieuwssite natuurlijk ook wel gigantisch af, als je dit fout gaat verslaan
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat CNN journalistiek gezien heel correct en zuiver handelt, door te melden dat het bericht nog niet officieel is bevestigd. Dat het naar alle waarschijnlijkheid wél waar is, doet daar niets aan af. CNN gaat zorgvuldig te werk en kiest zijn woorden ook zorgvuldig. Dat valt te prijzen.
Vage shit, cry me a river staat er niet eens tussen, weet toch zeker dat die heel hoog stondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef raaavi het volgende:
[..]
SCREAM!
http://redux.com/playlist/most_expensive_music_videos_of_all_time
Thriller @ 15e plaats
Ik dacht net dat er een look-a-like bij die mensen die buiten staan was, door die filmpjes tussendoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef Arcee het volgende:
Vaag dat ze op CNN steeds beelden hebben waar hij wat rondschuifelt...
Oh nee, daar hebben we een fanboy hoor. Maak van dom overigens maar flauw.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef wapwip het volgende:
[..]
wat precies is daaraan, behalve een ultieme domme interpretatie van de woorden die er staan?
Dat is een Family spokesman.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Juicyhil het volgende:
Moet die verslaggever op cnn nou huilen?
Zo gaat het altijd. Je zult eens zien hoe veel cd's van Jackson de komende weken over de toonbank gaan. Het is haast sinister om te zeggen, maar vanuit commercieel oogpunt wordt menigeen flink beter van Jackson's dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat ik nu wel zo stom vind, echt weet ik veel hoeveel mensen hebben zitten zeiken over wat Michael Jackson allemaal fout deed, echt naar mijn mening héél veel mensen..
En nu zit iedereen te janken omdat hij dood is
Of ligt dat nu aan mij ?
Die gasten lijken allemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:12 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik dacht net dat er een look-a-like bij die mensen die buiten staan was, door die filmpjes tussendoor.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat CNN journalistiek gezien heel correct en zuiver handelt, door te melden dat het bericht nog niet officieel is bevestigd. Dat het naar alle waarschijnlijkheid wél waar is, doet daar niets aan af. CNN gaat zorgvuldig te werk en kiest zijn woorden ook zorgvuldig. Dat valt te prijzen.
geen fanboy, maar iedereen is in mijn ogen een mens. En aangezien ik michael jackson niet persoonlijk ken, ga ik er ook geen mening aan vastknopen. Dat zouden meer mensen moeten doen imo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh nee, daar hebben we een fanboy hoor. Maak van dom overigens maar flauw.
emotioneel geladen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Juicyhil het volgende:
4minuten en 46 secondequote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:14 schreef delano.888 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_music_videos
7 miljoen voor een filmpje van 3 minuten, tjering he
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:16 schreef venomsnake het volgende:
Die man die CNN net aan de lijn heeft wil niet bevestigen dat Micheal gestorven is.
Maar hij sloot af met: Hij was mijn vriend.
Mensen downloaden nu alles hè.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd. Je zult eens zien hoe veel cd's van Jackson de komende weken over de toonbank gaan. Het is haast sinister om te zeggen, maar vanuit commercieel oogpunt wordt menigeen flink beter van Jackson's dood.
Persoonlijk ben ik nooit een uitgesproken fan van Jackson geweest, hoewel ik sommige nummers wel goed vond. Zijn gedrag en privéleven waren omstreden en ook nogal vreemd, maar niettemin vind ik het bericht van zijn overlijden bijzonder schokkend. De man was pas 50. En ook al hoorde je de laatste jaren weinig meer van hem, hij was een bijzonder muzikaal talent en iemand die bijzonder veel voor de popmuziek heeft betekend. Zelfs al walg je van zijn muziek, dan kun je nog dat laatste niet ontkennen.
Is geen verslaggeverquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Juicyhil het volgende:
Misschien had de man gister wel enorme ruzie met Micheal Jackson, en is het nu z'n vriend niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:16 schreef venomsnake het volgende:
Die man die CNN net aan de lijn heeft wil niet bevestigen dat Micheal gestorven is.
Maar hij sloot af met: Hij was mijn vriend.
Dit is het CNN-kanaal wat je online kan volgen. Je kan beter je televisie aanzetten en naar CNN kijken. Daar zie je CNN USA en die heeft op dit moment voorrang als het gaat om nieuws/middelen/inzet redactie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn er nog genoeg die kopen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen downloaden nu alles hè.
Of kijken op youtube.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:14 schreef raaavi het volgende:
Bij elk liedje op youtube van MJ
minstens 10x : RIP
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:17 schreef IHVK het volgende:
En onder elk filmpje op youtube verschijnt nu rip.
ik ga slapenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:17 schreef Toad het volgende:
[..]
Dit is het CNN-kanaal wat je online kan volgen. Je kan beter je televisie aanzetten en naar CNN kijken. Daar zie je CNN USA en die heeft op dit moment voorrang als het gaat om nieuws/middelen/inzet redactie.
ga zelf slapen.quote:
Elvis had een golfpartner nodig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:15 schreef B.E.D het volgende:
Wedden dat ie nog gewoon leeft.
quote:Update | 7 p.m. A Los Angeles city official confirmed that Michael Jackson is dead. The official said he died away at 1:07 p.m. Pacific time.
Als ie nu nog in coma is, en niet binnen 6 minuten geholpen is, komt ie er iig hersendood uitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:19 schreef Maartel het volgende:
't blijft wat verwarrend dat ze t net op CNN nog hadden over kansen dat hij uit z'n coma kan komen..
Is ie nou officieel dood, of 'legally dead' omdat ie X uur in coma heeft gelegen en hersendood verklaard is?
Ik vind ook dat hij rare dingen heeft gedaan, en dan heb ik het alleen maar over de dingen die we zagen en waarvan we zeker wisten dat hij die dingen deed (baby over balkon). Dat is best raar ja, maa hij is ook maar gewoon mens.. zat laatst in de efteling en toen hing ook iemand zn baby boven het water, is toch eigenlijk precies hetzelfde ?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd. Je zult eens zien hoe veel cd's van Jackson de komende weken over de toonbank gaan. Het is haast sinister om te zeggen, maar vanuit commercieel oogpunt wordt menigeen flink beter van Jackson's dood.
Persoonlijk ben ik nooit een uitgesproken fan van Jackson geweest, hoewel ik sommige nummers wel goed vond. Zijn gedrag en privéleven waren omstreden en ook nogal vreemd, maar niettemin vind ik het bericht van zijn overlijden bijzonder schokkend. De man was pas 50. En ook al hoorde je de laatste jaren weinig meer van hem, hij was een bijzonder muzikaal talent en iemand die bijzonder veel voor de popmuziek heeft betekend. Zelfs al walg je van zijn muziek, dan kun je nog dat laatste niet ontkennen.
Nee, maar alle TV stations hier (de lokale versies van ABC, NBC, CBS, en de lokalen KTLA en KCAL) hebben het al een uur over de dood van Michael Jackson..... als ie nog leefde was er allang iemand naar voren gekomen om tegen de pers te verkondigen dat ie nog leefde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:19 schreef paddy het volgende:
Het is dus nog steeds niet officieel bevestigd.
Elvis, Biggie en Kurt Cobain zijn daar ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:23 schreef _Qmars_ het volgende:
Hij zit nu met Tupac op een eiland. Goede mediastunt, kunnen ze alle cd's opnieuw uitbrengen en uitmelken.
Hoe laat is de persconferentie?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:19 schreef paddy het volgende:
Zit te wachten op die persconferentie.
Het is dus nog steeds niet officieel bevestigd.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:23 schreef maartena het volgende:
#MichaelJackson heeft #IranElection volledig weggedrukt op Twitter....
Dat is toch triest? Nu loopt iedereen weer te melken over een kerel die al tien jaar dood was.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:23 schreef maartena het volgende:
#MichaelJackson heeft #IranElection volledig weggedrukt op Twitter....
En Andre Hazes.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Elvis, Biggie en Kurt Cobain zijn daar ook
Je zou toch zeggen dat passerenden schepen wel veel geluid gehoord moeten hebben als dat het geval is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Elvis, Biggie en Kurt Cobain zijn daar ook
Onthoud ook even dat 9 van de 10 dingen die je leest in bladen gewoon bullshit is, en onthoud ook dat bullshit enorm goed verkoopt, vooral als het over bekende mensen gaat. Ik neem aan dat je het fenomeen roddelpers kent.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij rare dingen heeft gedaan, en dan heb ik het alleen maar over de dingen die we zagen en waarvan we zeker wisten dat hij die dingen deed (baby over balkon). Dat is best raar ja, maa hij is ook maar gewoon mens.. zat laatst in de efteling en toen hing ook iemand zn baby boven het water, is toch eigenlijk precies hetzelfde ?!
Het is toch nooit bewezen dat Michael Jackson iets deed bij kinderen ? Ik denk ook niet dat hij dat heeft gedaan, maar dat is maar een gok en dat zullen we waarschijnlijk nooit weten. Bovendien, ik denk er voor al dat hij vanaf dat hij klein was altijd is gepushed, en zodra hij ouder werd, werd het leven er niet beter op voor hem!
Nu is hij dus dood gegaan met een redelijk kut leven (lijkt mij) terwijl het ook heel anders kon..
Officieel bevestigd nu door CNN.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, maar alle TV stations hier (de lokale versies van ABC, NBC, CBS, en de lokalen KTLA en KCAL) hebben het al een uur over de dood van Michael Jackson..... als ie nog leefde was er allang iemand naar voren gekomen om tegen de pers te verkondigen dat ie nog leefde.
Deste verdrietiger ik word.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, maar alle TV stations hier (de lokale versies van ABC, NBC, CBS, en de lokalen KTLA en KCAL) hebben het al een uur over de dood van Michael Jackson..... als ie nog leefde was er allang iemand naar voren gekomen om tegen de pers te verkondigen dat ie nog leefde.
Er zijn er vast bij die al wat op de plank hebben liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:26 schreef Szura het volgende:
Nu kunnen de bibliografen en andere boekenschrijvers weer aan de gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
CNNquote:
ja, want daar heb je ook zoveel last van he? elke dag dat jij in de boekwinkel komt word je de komende tijden lastiggevallen door agressieve verkopers van het MJ kinderboek...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:26 schreef Szura het volgende:
Precies. Zijn er al massa's jankende en schreeuwende mensen waargenomen?quote:
Bron: http://edition.cnn.com/20(...)l.jackson/index.htmlquote:(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, CNN has confirmed.
Valt me dan tegen dat er nog geen figuren naar voren zijn gekomen die een complot ruiken...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef maartena het volgende:
[..]
is dat een probleem dan? Hij is een van de geniaalste muziek makers ooit geweest. Dat hij niet kon aarden met de wereld lijkt me verklaarbaar. Als jij op je 6e al in een volwassen wereld komt dan kan men niet verwachten van je dat je dan als volwassene reageert. Helaas denkt men daar niet aan en veroordeeld men hem al omdat ze iets horen wat misschien niet door de beugel kan.... FUCK ALLE REPORTERS DIE OOIT ZO IETS HEBBEN GEFLIKT!!!! wako jako was geniaal!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:26 schreef Szura het volgende:
ik ruik een complot. Het komt door Brein. Ze willen de CD-verkoop aanzwengelen. Ik slinger de 10 gigabyte cd's van MJ alvast op de nieuwsgroepen en op torrents. Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Valt me dan tegen dat er nog geen figuren naar voren zijn gekomen die een complot ruiken...
Het is altijd een complot. Hij is vast neergeschoten door Kurt Cobain.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
Valt me dan tegen dat er nog geen figuren naar voren zijn gekomen die een complot ruiken...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Misschien had de man gister wel enorme ruzie met Micheal Jackson, en is het nu z'n vriend niet meer..
Duurt niet lang eer de MJ is not dead sites opduiken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja sorry, tv op m'n kamer is kapot dus had niet het 'directe' nieuwsquote:
Simmon's.... release the hounds!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
is dat een probleem dan? Hij is een van de geniaalste muziek makers ooit geweest. Dat hij niet kon aarden met de wereld lijkt me verklaarbaar. Als jij op je 6e al in een volwassen wereld komt dan kan men niet verwachten van je dat je dan als volwassene reageert. Helaas denkt men daar niet aan en veroordeeld men hem al omdat ze iets horen wat misschien niet door de beugel kan.... FUCK ALLE REPORTERS DIE OOIT ZO IETS HEBBEN GEFLIKT!!!! wako jako was geniaal!!!!
Je kunt toch ook gewoon de tv aan zetten.. oh wachtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:34 schreef maartena het volgende:
www.ktla.com - als je naar een van de lokale TV stations in L.A. wil kijken.
Kan hij ongegeneerd 72 maagden van 10 jaar gaan stuktrekken. Zal hij even gelukkig zijn met zijn shadada!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:36 schreef Deadre het volgende:
Gelukkig heeft deze broeder zijn Shahada uitgevoerd voor zijn dood. Yusuf Islam was er ook bij.
http://www.thesun.co.uk/s(...)e/article1954666.ece
Die gast heeft wel veel geld opgemaakt, of is-ie failliet gegaan aan alle civielrechtelijke procedures die door ouders van kinderen tegen hem zijn aangespand?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:37 schreef Szura het volgende:
Het is dat ie zowat failliet is anders zou er waarschijnlijk nog een hoop gezever over die erfenis ontstaan.
Trouwens sowieso wel met de zaken die ie nog bezit
Ik zit ook nog op mijn werk, dus nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:36 schreef wapwip het volgende:
Je kunt toch ook gewoon de tv aan zetten.. oh wacht
Al Sharpton is er altijd als de kippen bij als er iets met een zwarte gebeurd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:37 schreef Disana het volgende:
'Michael Jackson made culture accept a person of color.'
Al Sharpton
MSNBC kan je eigenlijk net zo goed overslaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:40 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zit ook nog op mijn werk, dus nee.
Maar als ik thuiskom zal er inderdaad op ALLE lokale TV stations + CNN + Fox News + MSNBC en wellicht nog wat anderen aandacht worden gegeven aan Michael Jackson.....
Slaat ook echt als een lul op een drumstel om dat register te tekenen om de nabestaande te condoleren, het is een Nederlandse site ffs.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:42 schreef Szura het volgende:
http://www.condoleance.nl/registers/register_11475.html
Daar is tie dan
Ik vind die nationale registers sowieso al belachelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:45 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Slaat ook echt als een lul op een drumstel om dat register te tekenen om de nabestaande te condoleren, het is een Nederlandse site ffs.
Waarom zou dat niet kunnen.Mensen gaan nu eenmaal dood.Wel veel te jong in zijn geval.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:43 schreef Aishlin het volgende:
Eerst dacht ik: HUH?! Dat kan niet!
Maar het is echt...wat erg...
Jammer dat doodsverwensingen niet mogen op dit forum, laten we het erop houden dat ik jou kortzichtigheid echt niet begrijp.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Djeez, ik volg het nu zo'n 20 minuten maar ben het nu al SPUUGzat.
De man is dood. PUNT.
Jammer dan.
Helaas pindakaas.
Afgelopen uit.
Mag dit topic nu dicht
Als het je weinig interesseert, maar je volgt TOCH dit topic...... dan heb je blijkbaar niet veel beters te doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
De man is dood. PUNT.
Jammer dan.
Helaas pindakaas.
Afgelopen uit.
Mag dit topic nu dicht
Ok, we keeperen jou in de verbrandingsoven direct nadat je gestorven bent. Zijn we lekker vlot van je af zonder al teveel poespas!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
De man is dood. PUNT.
Jammer dan.
Helaas pindakaas.
Afgelopen uit.
Mag dit topic nu dicht
Denk het ook wel. Toch vond ik zijn muziek van heel vroeger minder mooi, al zat ik toen als kind redelijk mee te zingen. Mijn favoriete nummer van hem was toch wel 'Little Susie' . Mijn eerste lp (jawel, was een LP) van hem was Thriller.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat ie dood is. maar ik geloof dat de kaars al jaren gedooft was.
misschien eiste hij van de hofhouding dat ie 'the symbol' genoemd wilde worden in besloten kring.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:03 schreef Ryan3 het volgende:
Zou die nou in familieverband gewoon 'Mike' genoemd zijn trouwens?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:03 schreef -CRASH- het volgende:
The show is over......
En nu zijn de jagers lovend over hem... de huichelaarsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik baal er van dat door de heksenjacht hem heel veel levensvreugde en creativiteit ontnomen is. gemeen, laf en ronduit goor. hij is al vanaf zijn jeugd misbruikt en mishandeld. roos in de woestijn.
ik vond dit een van de beste.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Toch vond ik zijn muziek van heel vroeger minder mooi, al zat ik toen als kind redelijk mee te zingen. Mijn favoriete nummer van hem was toch wel 'Little Susie' . Mijn eerste lp (jawel, was een LP) van hem was Thriller.
Een superfan was ik trouwens niet. Je moest gewoon in de stemming zijn voor zijn muziek.
Ik hoor verhalen over dat het een zakenman zou zijn, maar hij leek me juist zo'n eeuwig kind te zijn.
Denk dus ook dat het gewoon altijd een kind is gebleven...Of het wilde blijven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik baal er van dat door de heksenjacht hem heel veel levensvreugde en creativiteit ontnomen is. gemeen, laf en ronduit goor. hij is al vanaf zijn jeugd misbruikt en mishandeld. roos in de woestijn.
dat ook. ik hoop dat de families die hun zonen rustig in het bed van jackson lieten slapen, waar overigens niks vreemders gebeurde dan slapen, een heel erg rot leven krijgen. met net zoveel vermindering van levensvreugde gewenst. vieze aasgieren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En nu zijn de jagers lovend over hen... de huichelaars
Die was lief, maar toen ik voor het eerst Little Susie hoorde kreeg ik werkelijk kippenvel. Geluid op bijna vol.quote:
zijn vreemde omgang met kinderen zijn gewoon onschuldig en een direct gevolg van zijn gemiste jeugd. hij wilde gewoon de sleep overs, die hij gemist had. heel erg zielig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk dus ook dat het gewoon altijd een kind is gebleven...Of het wilde blijven.
Ja dat denk ik ook, ik wou dat hij met een beter leven zou zijn dood gegaan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk dus ook dat het gewoon altijd een kind is gebleven...Of het wilde blijven.
Tjah, kon je alles maar opnieuw doen he.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, ik wou dat hij met een beter leven zou zijn dood gegaan!
egenlijk is alles wat hij aangepakt heeft geniaal geweest. zijn stem, dans, compositie, uniek en geniaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Die was lief, maar toen ik voor het eerst Little Susie hoorde kreeg ik werkelijk kippenvel. Geluid op bijna vol.
Hello, I am C-3PO, Human-Cyborg Relations.quote:
met het grote verschil dat de ene niet dood wilde en de ander juist wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef -CRASH- het volgende:
Nog een idool uit de jaren '70 dood Farrah Fawcet
Sja... dat is erg. Maar 2 beroemdheden op een "avond"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met het grote verschil dat de ene niet dood wilde en de ander juist wel.
Wat je hopelijk ook opvalt, is dat de arrangementen die hij gebruikt in zijn muziek, nu nog steeds worden gebruikt. Die man liep zo ontzettend voor op muzikaal gebied. Of zijn producers, ik weet niet hoe dat gaat bij hemquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat ik wel goed vind, ik ben geen fan van MJ, je hoort gelijk dat het goede muziek is, maar het valt gewoon niet in de genres die ik vaak luister. Ik ben nu even via Youtube wat nummers van hem aan het luisteren en het valt mij op hoeveel aandacht er aan de dans geschonken is. Dat zie je tegenwoordig toch nauwelijks meer, misschien bij Madonna, maar zeker niet bij die R&B/rap-meuk die je op MTV/TMF ziet. Die dansjes en choreografieën van MJ zien er echt gewoon prachtig uit.
én bovendien op mijn verjaardag!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sja... dat is erg. Maar 2 beroemdheden op een "avond"
they tend to come in pairs of 3.. moet er dus nog een voor de bijl vandaag, vandaag duurt hier nog een aantal uurtjesquote:
dank u. ik ben goed geworden. lekker met meissie naar taste of amsterdam geweest. relaxed, je weet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo gefeliciteerd, hoe zijt ge geworden?
Maar bij lange na niet zo ver als Prince.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:26 schreef wapwip het volgende:
[..]
Wat je hopelijk ook opvalt, is dat de arrangementen die hij gebruikt in zijn muziek, nu nog steeds worden gebruikt. Die man liep zo ontzettend voor op muzikaal gebied.
voor mij geldt 25 juni.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:30 schreef wapwip het volgende:
[..]
they tend to come in pairs of 3.. moet er dus nog een voor de bijl vandaag, vandaag duurt hier nog een aantal uurtjes
Volgens mij kun je die credits vooral aan Quincy Jones geven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:26 schreef wapwip het volgende:
[..]
Wat je hopelijk ook opvalt, is dat de arrangementen die hij gebruikt in zijn muziek, nu nog steeds worden gebruikt. Die man liep zo ontzettend voor op muzikaal gebied. Of zijn producers, ik weet niet hoe dat gaat bij hem
Hmmm, ik luister vrijwel geen pop-muziek van tegenwoordig, dus dat weet ik niet, maar ik neem het graag van je aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:26 schreef wapwip het volgende:
Wat je hopelijk ook opvalt, is dat de arrangementen die hij gebruikt in zijn muziek, nu nog steeds worden gebruikt.
Manke Nelis was toch al dood gegaan van de week?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:30 schreef wapwip het volgende:
[..]
they tend to come in pairs of 3.. moet er dus nog een voor de bijl vandaag, vandaag duurt hier nog een aantal uurtjes
Die is daar inderdaad ook meesterlijk in, en die doet het in ieder geval allemaal zelfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Maar bij lange na niet zo ver als Prince.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Die was lief, maar toen ik voor het eerst Little Susie hoorde kreeg ik werkelijk kippenvel. Geluid op bijna vol.
michael jackson voerde het wellicht toegankelijker uit. hij was een geniaal artiest. helaas met de zweep gedwongen om zo te worden. en dat heft zijn tol.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Maar bij lange na niet zo ver als Prince.
Volgens mij voerde michael jackson zelf niet heel veel uit, heb nooit gehoord dat hij een noot op een piano kon vinden. Wat dat betreft mag ik Prince meer. Qua muzikaliteit danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
michael jackson voerde het wellicht toegankelijker uit. hij was een geniaal artiest. helaas met de zweep gedwongen om zo te worden. en dat heft zijn tol.
eens. zo verschilt elke artiest van de ander. michael jackson blonk uit in de performance. ook qua stem, derhalve zei ik al toegankelijker dan prince.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:37 schreef wapwip het volgende:
[..]
Volgens mij voerde michael jackson zelf niet heel veel uit, heb nooit gehoord dat hij een noot op een piano kon vinden. Wat dat betreft mag ik Prince meer. Qua muzikaliteit dan
Toegankelijker weet ik niet. Prince heeft er ook wel nummers bij die erg toegankelijk zijn. Maar MJ was inderdaad veel meer mainstream. Prince kan beide, mainstream ála Purple Rain, en alternatief ála, njah zet gewoon een cd opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eens. zo verschilt elke artiest van de ander. michael jackson blonk uit in de performance. ook qua stem, derhalve zei ik al toegankelijker dan prince.
ik heb alle platen van beide zangers in verschillende uitvoeringen en accoustiekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:45 schreef wapwip het volgende:
[..]
Toegankelijker weet ik niet. Prince heeft er ook wel nummers bij die erg toegankelijk zijn. Maar MJ was inderdaad veel meer mainstream. Prince kan beide, mainstream ála Purple Rain, en alternatief ála, njah zet gewoon een cd op
oh absoluut. king of pop.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:46 schreef -CRASH- het volgende:
Iemand op CNN.com Live schreef
Michel Jackson is the Elvis Presley of my generation....
Die status heeft ie wel verdiend
Absoluut een geniaal artiest, jammer dat hij na 1990, en eigenlijk daarvoor ook al, zo gebukt is gegaan onder zijn eigen roem en het vroegere misbruik van zijn vader.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
michael jackson voerde het wellicht toegankelijker uit. hij was een geniaal artiest. helaas met de zweep gedwongen om zo te worden. en dat heft zijn tol.
Dat zal Pepsi wel geweest zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb destijds nooit begrepen waar die titel eigenlijk op sloeg, king of pop. Of door wie die werd gelanceerd.
elvis was een andere koning. door wie het werd gelanceerd is niet zo interessant. belangrijker is of het past bij de persoon en zijn of haar 'kunstje'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb destijds nooit begrepen waar die titel eigenlijk op sloeg, king of pop. Of door wie die werd gelanceerd.
Toch ff een knip oogje in zo een donkere tijd. RIP aan de nabestaande betekend dat je hen ook rip gunt .quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch ff een knipoogje in een zo donkere tijd. RIP aan de nabestaande betekent dat je hen ook rip gunt.;) medeleven aan de nabestaanden is beter imo
Elvis was de king of rock 'n' roll toch? Donkerbruin vermoeden dat die titel mede-gelanceerd zal zijn door Colonel Parker, aka Dries van Kuijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
elvis was een andere koning. door wie het werd gelanceerd is niet zo interessant. belangrijker is of het past bij de persoon en zijn of haar 'kunstje'.
er zijn bijvoorbeeld veel 'verlossers' namens god geweest, maar geen een zo bijzonder als jezus. vandaar dat we zijn verhalen en heldenmoed nog steeds kennen.
ach ja, natuurlijk. maar het moet dus ook wel aanslaan die titel. zo heb je natuurlijk ook bokskoningen van het vierkante canvas (gehad).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Elvis was de king of rock 'n' roll toch? Donkerbruin vermoeden dat die titel mede-gelanceerd zal zijn door Colonel Parker, aka Dries van Kuijk.
Heb daar nooit echt iets over gelezen eigenlijk, Jackson is in ieder geval groot geworden door gekoppeld te worden aan grote producers, dus ik denk dat hij het wel gewend was om te doen wat hem verteld werd, in some way. Prince heeft niet voor niets sinds tijden de rug toegekeerd naar de platenmaatschappijen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Absoluut een geniaal artiest, jammer dat hij na 1990, en eigenlijk daarvoor ook al, zo gebukt is gegaan onder zijn eigen roem en het vroegere misbruik van zijn vader.
Ik was een groot fan (in mijn vroege jeugd), maar terugkijkend vind ik uiteindelijk Prince de meest vooruitstrevende van de twee op muzikaal gebied, bij Michael Jackson kwam uiteindelijk de muziek op een tweede plek te staan, zijn charisma en het enigma kregen de overhand.
Overigens, voor degenen die daarop zinspeelden, is het zeker niet zo dat Jackson geen enkele inbreng had in de muziek die Quincy Jones en Berry Gordy voor hem maakten, ik meen me te herinneren dat hij redelijk veel heeft bijgedragen aan de totstandkoming van sowieso Thriller en Bad.
vind ik nog lang. ik dacht zoiets als prince. 1,63 of zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:05 schreef Ryan3 het volgende:
1 m 78 was hij.
Klein ventje, dacht dat-ie ietsje groter was.
Is ook een geweldig nummer. History is toch een hele mooie cdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vond dit trouwens toch wel een aardig nummer. Blijkt uit dat Mikey Jackson net zo'n idealist was als Bono eigenlijk.
Dat nummer hoorde ik zoooo vaak bij mijn vriendinnen, dat ik er gewoon een prettig gevoel aan over heb gehouden wanneer ik het nummer hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:00 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is ook aardig btw, beetje quintessential Michael Jackson.
corny, maar de boodchap blijft crystal clear.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:07 schreef Ryan3 het volgende:
Deze ook aardig...
Zij het ietwat sentimenteel.
Prins is idd nog kleiner, daar stak Jacko nog met kop en schouders boven uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind ik nog lang. ik dacht zoiets als prince. 1,63 of zo.
Ja, die heb ik ook net beluisterd idd, is ook aardig, allemaal van History idd...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Is ook een geweldig nummer. History is toch een hele mooie cdThey don't really care about us vond ik ook heel goed
nee prince deed het iets geraffineerder. hij had in zijn boots een zooltje. dus zijn boot had een platte zool aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Prins is idd nog kleiner, daar stak Jacko nog met kop en schouders boven uit.
Dacht zelfs dat-ie 1 m 60 was, liep ook altijd op plateauzooltjes, dacht ik.
O ja idd, daarnaast castte hij die lui in zijn clipjes allemaal op geringe lichaamslengte, hoorde ik eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee prince deed het iets geraffineerder. hij had in zijn boots een zooltje. dus zijn boot had een platte zool aan de buitenkant.
leuk weetje: als prince niet was gaan zingen, was ie prof basketballer geworden. hij kon dunken!
hoe lang is het lichaam waar jij elke avond naast kruipt eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:13 schreef Ryan3 het volgende:
Farah Fawcett was ook maar een klein vrouwtje trouwens, 1 m 69.
Welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:11 schreef wapwip het volgende:
heal the world is![]()
en black or white vond ik ook altijd een heel sterk nummer
en stranger in moscow
1 m 73...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe lang is het lichaam waar jij elke avond naast kruipt eigenlijk?
4 cm langer? lol. noem jij je partner ook een klein vrouwtje?quote:
Nee, maar ze heeft vaak hoge hakken aan, dan is ze bijna 1 m 80, en ik krimp hè....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
4 cm langer? lol. noem jij je partner ook een klein vrouwtje?
ghehehe. ik vroeg me al waarom je lengtes ging gebruiken om te beslissen of ze wel mans genoeg zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft vaak hoge hakken aan, dan is ze bijna 1 m 80, en ik krimp hè....
Nee, die lengtes heeft niets met mans zijn te maken an sich, ik vind het wel altijd interessant om te weten hoe groot die bekendheden zijn, afwijking misschien van mij...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. ik vroeg me al waarom je lengtes ging gebruiken om te beslissen of ze wel mans genoeg zijn.
Laat mensen met rust die MJ wel hoog hebben zitten!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ontzettende sherlock.
bestaat die eingenlijk al? "in before the sherlock"...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat mensen met rust die MJ wel hoog hebben zitten!
BVD
Waarom is het onrealistisch om de wereld te willen verbeteren, het zou onrealistisch zijn als hij dacht dat ie het in zijn uppie on.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel. idd, maar vind je niet dat het onrealistisch is, heal the world? Er lopen toch veel mafketels rond op de wereld.
Dat al die mafketels in de wereld dat nummer horen en dan denken, ja daar zit wat in laten we voortaan een beetje relaxed zijn, dat is toch te mooi om waa te zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:29 schreef wapwip het volgende:
[..]
Waarom is het onrealistisch om de wereld te willen verbeteren, het zou onrealistisch zijn als hij dacht dat ie het in zijn uppie on.
Dan heb ik jou idd niet bedoeld en had je je ook niet aangesproken moeten voelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik hoop dat je uit mijn postings kan opmaken dat ik mj hoog heb zitten. ik baal van zijn dood.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef -CRASH- het volgende:
http://www.etonline.com/m(...)ewgraphic_090625.jpg
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik jou idd niet bedoeld en had je je ook niet aangesproken moeten voelen
Hij komt er zo weer uit..........quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef Dave7 het volgende:
Ik zag net een bodybag de helikopter in gaan hiero:
(ze volgen nu die chopper)
http://bit.ly/kcalchopper
Bizar maar hij lijkt daar op de Michael Jackson uit de jaren '80. Ik betwijfel of dit plaatje recent is.quote:
geen toffe foto als je het niet erg vindt. doe hem anders ff achter een spoiler.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef -CRASH- het volgende:
Wel een stuk witter dan uit de jaren 70 hè, en die neus is ook anders.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bizar maar hij lijkt daar op de Michael Jackson uit de jaren '80. Ik betwijfel of dit plaatje recent is.
Regels daar houden we niet van op Fok!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:44 schreef Outpost76 het volgende:
Fok! kies 1 van de beste of maak een nieuwe met goede regels!
Meer dat mensen in zijn omgeving zijn verslaving in stand hielden, en dat zijn gezondheid/lichamelijk het gewoon niet aankon (concerten/repetities etc) en te ver is gepushed imo. Dus niet zo zeer zelfmoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:42 schreef wapwip het volgende:
Als ik dat filmpje goed interpreteer zou MJ dus de laatste tijd enorm veel problemen hebben met zijn gezondheid, been gebroken bij repetities. Kan me voorstellen dat zo'n vakman dan zijn wereld in elkaar ziet storten, misschien dat dat ook de reden is geweest. Speculatie alom
Even een youtubefilmpje van Sonja Bakker afspelen op je handheld, werkt altijd. Ze schuifelen vanzelf weg met een verontwaardigde blik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:43 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, hoe jaag je een egel weg? Niet, dus.
Die gaat in de spreekwoordelijke egelstelling zitten.
Heb hem met een handdoek een stukje verderop gezet....
Te ver gepushed, daar zit wat in, aan de andere kant was zijn geld op, dus liet hij zich pushen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:45 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Meer dat mensen in zijn omgeving zijn verslaving in stand hielden, en dat zijn gezondheid/lichamelijk het gewoon niet aankon (concerten/repetities etc) en te ver is gepushed imo. Dus niet zo zeer zelfmoord.
Dan word je wel bleek hoor, althans dat heb ik op ehbo geleerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:47 schreef DrDentz het volgende:
Ach, je kunt er ook weinig over zeggen. Ik weet niet welke kleur hij had zonder make-up en ik weet niet of hij erg verkleurd was door zijn hartstilstand.
De foto is van de afgelopen avondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bizar maar hij lijkt daar op de Michael Jackson uit de jaren '80. Ik betwijfel of dit plaatje recent is.
hij heeft wonderland nog voor de crisis verkocht. zo arm was ie niet. ook niet na de heksenjacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Te ver gepushed, daar zit wat in, aan de andere kant was zijn geld op, dus liet hij zich pushen.
Ja, hij is al weg. Volgens mij komt-ie op het krachtvoer af dat mijn vrouw voor de vogels strooit, dat ruikt naar eierkoek...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:46 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Even een youtubefilmpje van Sonja Bakker afspelen op je handheld, werkt altijd. Ze schuifelen vanzelf weg met een verontwaardigde blik.
Hoeveel heeft-ie daarvoor gekregen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij heeft wonderland nog voor de crisis verkocht. zo arm was ie niet. ook niet na de heksenjacht.
Meer dan wij samen in ons hele leven bij elkaar verdienen gok ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft-ie daarvoor gekregen dan?
Ja, en?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:52 schreef rood_verzet het volgende:
De afgelopen 10 jaar gaf niemand meer een moer om hem en nu hij dan lichamelijk de geest heeft gegeven begint het hele theater.
Nou ja, ik verdien het wel, ik krijg het alleen niet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:53 schreef wapwip het volgende:
[..]
Meer dan wij samen in ons hele leven bij elkaar verdienen gok ik
Mensen moeten lekker doen wat ze zelf willen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:55 schreef wapwip het volgende:
[..]
Mensen die toen niks om hem gaven, moeten nu niet ineens doen alsof ze dat nu wel doen.
Die constatering is ook oppervlakkig wmb.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:58 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Niks, slechts een constatering. Beetje oppervlakkig, beetje maar
Leuke knul, maar hij is helemaal wit?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Eén van de laatste foto's. Michael en zoon.
Als het goed is moeten ze nu aanwezig zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:58 schreef Ryan3 het volgende:
Waar zijn die kinderen van hem eigenlijk?
Wonen die bij hem?
zo blank?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Eén van de laatste foto's. Michael en zoon.
Maar dat lukt niet of wat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:02 schreef Ringo het volgende:
Mijn jeugdheld heb ik jaren geleden al ten grave gedragen.
Desondanks, respect. Ik zal je danspasjes mijn hele leven willen nadoen.
Niemand weet wie de moeder is, las ik?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:02 schreef DrDentz het volgende:
Of het z'n biologische kinderen zijn weet ik ook niet. Sneu ook. Z'n laatste kind heeft ook 'geen moeder'. Alleen nannies. Kind van zeven jaar oud.
O, hij had geen relatie met die moeder dus?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:09 schreef DrDentz het volgende:
Idd. De oudste 2 zijn van Debbie Rowe, maar Blanket is van een anonieme draagmoeder.
Dus dan zaten ze misschien op school toen het gebeurde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:10 schreef -CRASH- het volgende:
Jackson had de volledige voogdij over de kinderen.
Ja... Later toen hij werdt weggbracht met de heli. gingen er weer 3 auto's naar het huis van Jackson. Waarschijnlijk zaten ze daar in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan zaten ze misschien op school toen het gebeurde.
Nee, en de kinderen ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, hij had geen relatie met die moeder dus?
2 kids van zijn ex, waar hij de voogdij over had. De derde en jongste kwam van een draagmoeder, waar de identiteit niet van bekend is (bij het publiek).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, hij had geen relatie met die moeder dus?
In die heli was hij al dood, begrijp ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja... Later toen hij werdt weggbracht met de heli. gingen er weer 3 auto's naar het huis van Jackson. Waarschijnlijk zaten ze daar in.
Who knows !?!.... Dat zal ook wel weer een getouwtrek wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In die heli was hij al dood, begrijp ik.
Ook kut.
Wat gaat er met hen worden?
Waarom deed hij dat eigenlijk, een kind van een draagmoeder?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:16 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
2 kids van zijn ex, waar hij de voogdij over had. De derde en jongste kwam van een draagmoeder, waar de identiteit niet van bekend is (bij het publiek).
Ik hoop dat-ie dat bij testament geregeld heeft eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Who knows !?!.... Dat zal ook wel weer een getouwtrek worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |