Onthoud ook even dat 9 van de 10 dingen die je leest in bladen gewoon bullshit is, en onthoud ook dat bullshit enorm goed verkoopt, vooral als het over bekende mensen gaat. Ik neem aan dat je het fenomeen roddelpers kent.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij rare dingen heeft gedaan, en dan heb ik het alleen maar over de dingen die we zagen en waarvan we zeker wisten dat hij die dingen deed (baby over balkon). Dat is best raar ja, maa hij is ook maar gewoon mens.. zat laatst in de efteling en toen hing ook iemand zn baby boven het water, is toch eigenlijk precies hetzelfde ?!
Het is toch nooit bewezen dat Michael Jackson iets deed bij kinderen ? Ik denk ook niet dat hij dat heeft gedaan, maar dat is maar een gok en dat zullen we waarschijnlijk nooit weten. Bovendien, ik denk er voor al dat hij vanaf dat hij klein was altijd is gepushed, en zodra hij ouder werd, werd het leven er niet beter op voor hem!
Nu is hij dus dood gegaan met een redelijk kut leven (lijkt mij) terwijl het ook heel anders kon..
Officieel bevestigd nu door CNN.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, maar alle TV stations hier (de lokale versies van ABC, NBC, CBS, en de lokalen KTLA en KCAL) hebben het al een uur over de dood van Michael Jackson..... als ie nog leefde was er allang iemand naar voren gekomen om tegen de pers te verkondigen dat ie nog leefde.
Deste verdrietiger ik word.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, maar alle TV stations hier (de lokale versies van ABC, NBC, CBS, en de lokalen KTLA en KCAL) hebben het al een uur over de dood van Michael Jackson..... als ie nog leefde was er allang iemand naar voren gekomen om tegen de pers te verkondigen dat ie nog leefde.
Er zijn er vast bij die al wat op de plank hebben liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:26 schreef Szura het volgende:
Nu kunnen de bibliografen en andere boekenschrijvers weer aan de gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
CNNquote:
ja, want daar heb je ook zoveel last van he? elke dag dat jij in de boekwinkel komt word je de komende tijden lastiggevallen door agressieve verkopers van het MJ kinderboek...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:26 schreef Szura het volgende:
Nu kunnen de bibliografen en andere boekenschrijvers weer aan de gang
Precies. Zijn er al massa's jankende en schreeuwende mensen waargenomen?quote:
Bron: http://edition.cnn.com/20(...)l.jackson/index.htmlquote:(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, CNN has confirmed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |