Officieel bevestigd nu door CNN.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, maar alle TV stations hier (de lokale versies van ABC, NBC, CBS, en de lokalen KTLA en KCAL) hebben het al een uur over de dood van Michael Jackson..... als ie nog leefde was er allang iemand naar voren gekomen om tegen de pers te verkondigen dat ie nog leefde.
Deste verdrietiger ik word.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, maar alle TV stations hier (de lokale versies van ABC, NBC, CBS, en de lokalen KTLA en KCAL) hebben het al een uur over de dood van Michael Jackson..... als ie nog leefde was er allang iemand naar voren gekomen om tegen de pers te verkondigen dat ie nog leefde.
Er zijn er vast bij die al wat op de plank hebben liggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:26 schreef Szura het volgende:
Nu kunnen de bibliografen en andere boekenschrijvers weer aan de gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
CNNquote:
ja, want daar heb je ook zoveel last van he? elke dag dat jij in de boekwinkel komt word je de komende tijden lastiggevallen door agressieve verkopers van het MJ kinderboek...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:26 schreef Szura het volgende:
Precies. Zijn er al massa's jankende en schreeuwende mensen waargenomen?quote:
Bron: http://edition.cnn.com/20(...)l.jackson/index.htmlquote:(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, CNN has confirmed.
Valt me dan tegen dat er nog geen figuren naar voren zijn gekomen die een complot ruiken...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef maartena het volgende:
[..]
is dat een probleem dan? Hij is een van de geniaalste muziek makers ooit geweest. Dat hij niet kon aarden met de wereld lijkt me verklaarbaar. Als jij op je 6e al in een volwassen wereld komt dan kan men niet verwachten van je dat je dan als volwassene reageert. Helaas denkt men daar niet aan en veroordeeld men hem al omdat ze iets horen wat misschien niet door de beugel kan.... FUCK ALLE REPORTERS DIE OOIT ZO IETS HEBBEN GEFLIKT!!!! wako jako was geniaal!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:26 schreef Szura het volgende:
ik ruik een complot. Het komt door Brein. Ze willen de CD-verkoop aanzwengelen. Ik slinger de 10 gigabyte cd's van MJ alvast op de nieuwsgroepen en op torrents. Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Valt me dan tegen dat er nog geen figuren naar voren zijn gekomen die een complot ruiken...
Het is altijd een complot. Hij is vast neergeschoten door Kurt Cobain.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
Valt me dan tegen dat er nog geen figuren naar voren zijn gekomen die een complot ruiken...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Misschien had de man gister wel enorme ruzie met Micheal Jackson, en is het nu z'n vriend niet meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |