eens. zo verschilt elke artiest van de ander. michael jackson blonk uit in de performance. ook qua stem, derhalve zei ik al toegankelijker dan prince.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:37 schreef wapwip het volgende:
[..]
Volgens mij voerde michael jackson zelf niet heel veel uit, heb nooit gehoord dat hij een noot op een piano kon vinden. Wat dat betreft mag ik Prince meer. Qua muzikaliteit dan
Toegankelijker weet ik niet. Prince heeft er ook wel nummers bij die erg toegankelijk zijn. Maar MJ was inderdaad veel meer mainstream. Prince kan beide, mainstream ála Purple Rain, en alternatief ála, njah zet gewoon een cd opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
eens. zo verschilt elke artiest van de ander. michael jackson blonk uit in de performance. ook qua stem, derhalve zei ik al toegankelijker dan prince.
ik heb alle platen van beide zangers in verschillende uitvoeringen en accoustiekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:45 schreef wapwip het volgende:
[..]
Toegankelijker weet ik niet. Prince heeft er ook wel nummers bij die erg toegankelijk zijn. Maar MJ was inderdaad veel meer mainstream. Prince kan beide, mainstream ála Purple Rain, en alternatief ála, njah zet gewoon een cd op
oh absoluut. king of pop.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:46 schreef -CRASH- het volgende:
Iemand op CNN.com Live schreef
Michel Jackson is the Elvis Presley of my generation....
Die status heeft ie wel verdiend
Absoluut een geniaal artiest, jammer dat hij na 1990, en eigenlijk daarvoor ook al, zo gebukt is gegaan onder zijn eigen roem en het vroegere misbruik van zijn vader.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
michael jackson voerde het wellicht toegankelijker uit. hij was een geniaal artiest. helaas met de zweep gedwongen om zo te worden. en dat heft zijn tol.
Dat zal Pepsi wel geweest zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb destijds nooit begrepen waar die titel eigenlijk op sloeg, king of pop. Of door wie die werd gelanceerd.
elvis was een andere koning. door wie het werd gelanceerd is niet zo interessant. belangrijker is of het past bij de persoon en zijn of haar 'kunstje'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb destijds nooit begrepen waar die titel eigenlijk op sloeg, king of pop. Of door wie die werd gelanceerd.
Toch ff een knip oogje in zo een donkere tijd. RIP aan de nabestaande betekend dat je hen ook rip gunt .quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch ff een knipoogje in een zo donkere tijd. RIP aan de nabestaande betekent dat je hen ook rip gunt.;) medeleven aan de nabestaanden is beter imo
Elvis was de king of rock 'n' roll toch? Donkerbruin vermoeden dat die titel mede-gelanceerd zal zijn door Colonel Parker, aka Dries van Kuijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
elvis was een andere koning. door wie het werd gelanceerd is niet zo interessant. belangrijker is of het past bij de persoon en zijn of haar 'kunstje'.
er zijn bijvoorbeeld veel 'verlossers' namens god geweest, maar geen een zo bijzonder als jezus. vandaar dat we zijn verhalen en heldenmoed nog steeds kennen.
ach ja, natuurlijk. maar het moet dus ook wel aanslaan die titel. zo heb je natuurlijk ook bokskoningen van het vierkante canvas (gehad).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Elvis was de king of rock 'n' roll toch? Donkerbruin vermoeden dat die titel mede-gelanceerd zal zijn door Colonel Parker, aka Dries van Kuijk.
Heb daar nooit echt iets over gelezen eigenlijk, Jackson is in ieder geval groot geworden door gekoppeld te worden aan grote producers, dus ik denk dat hij het wel gewend was om te doen wat hem verteld werd, in some way. Prince heeft niet voor niets sinds tijden de rug toegekeerd naar de platenmaatschappijen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Absoluut een geniaal artiest, jammer dat hij na 1990, en eigenlijk daarvoor ook al, zo gebukt is gegaan onder zijn eigen roem en het vroegere misbruik van zijn vader.
Ik was een groot fan (in mijn vroege jeugd), maar terugkijkend vind ik uiteindelijk Prince de meest vooruitstrevende van de twee op muzikaal gebied, bij Michael Jackson kwam uiteindelijk de muziek op een tweede plek te staan, zijn charisma en het enigma kregen de overhand.
Overigens, voor degenen die daarop zinspeelden, is het zeker niet zo dat Jackson geen enkele inbreng had in de muziek die Quincy Jones en Berry Gordy voor hem maakten, ik meen me te herinneren dat hij redelijk veel heeft bijgedragen aan de totstandkoming van sowieso Thriller en Bad.
vind ik nog lang. ik dacht zoiets als prince. 1,63 of zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:05 schreef Ryan3 het volgende:
1 m 78 was hij.
Klein ventje, dacht dat-ie ietsje groter was.
Is ook een geweldig nummer. History is toch een hele mooie cdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vond dit trouwens toch wel een aardig nummer. Blijkt uit dat Mikey Jackson net zo'n idealist was als Bono eigenlijk.
Dat nummer hoorde ik zoooo vaak bij mijn vriendinnen, dat ik er gewoon een prettig gevoel aan over heb gehouden wanneer ik het nummer hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:00 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is ook aardig btw, beetje quintessential Michael Jackson.
corny, maar de boodchap blijft crystal clear.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:07 schreef Ryan3 het volgende:
Deze ook aardig...
Zij het ietwat sentimenteel.
Prins is idd nog kleiner, daar stak Jacko nog met kop en schouders boven uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind ik nog lang. ik dacht zoiets als prince. 1,63 of zo.
Ja, die heb ik ook net beluisterd idd, is ook aardig, allemaal van History idd...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Is ook een geweldig nummer. History is toch een hele mooie cdThey don't really care about us vond ik ook heel goed
nee prince deed het iets geraffineerder. hij had in zijn boots een zooltje. dus zijn boot had een platte zool aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Prins is idd nog kleiner, daar stak Jacko nog met kop en schouders boven uit.
Dacht zelfs dat-ie 1 m 60 was, liep ook altijd op plateauzooltjes, dacht ik.
O ja idd, daarnaast castte hij die lui in zijn clipjes allemaal op geringe lichaamslengte, hoorde ik eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee prince deed het iets geraffineerder. hij had in zijn boots een zooltje. dus zijn boot had een platte zool aan de buitenkant.
leuk weetje: als prince niet was gaan zingen, was ie prof basketballer geworden. hij kon dunken!
hoe lang is het lichaam waar jij elke avond naast kruipt eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:13 schreef Ryan3 het volgende:
Farah Fawcett was ook maar een klein vrouwtje trouwens, 1 m 69.
Welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:11 schreef wapwip het volgende:
heal the world is![]()
en black or white vond ik ook altijd een heel sterk nummer
en stranger in moscow
1 m 73...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe lang is het lichaam waar jij elke avond naast kruipt eigenlijk?
4 cm langer? lol. noem jij je partner ook een klein vrouwtje?quote:
Nee, maar ze heeft vaak hoge hakken aan, dan is ze bijna 1 m 80, en ik krimp hč....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
4 cm langer? lol. noem jij je partner ook een klein vrouwtje?
ghehehe. ik vroeg me al waarom je lengtes ging gebruiken om te beslissen of ze wel mans genoeg zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft vaak hoge hakken aan, dan is ze bijna 1 m 80, en ik krimp hč....
Nee, die lengtes heeft niets met mans zijn te maken an sich, ik vind het wel altijd interessant om te weten hoe groot die bekendheden zijn, afwijking misschien van mij...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. ik vroeg me al waarom je lengtes ging gebruiken om te beslissen of ze wel mans genoeg zijn.
Laat mensen met rust die MJ wel hoog hebben zitten!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ontzettende sherlock.
bestaat die eingenlijk al? "in before the sherlock"...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat mensen met rust die MJ wel hoog hebben zitten!
BVD
Waarom is het onrealistisch om de wereld te willen verbeteren, het zou onrealistisch zijn als hij dacht dat ie het in zijn uppie on.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel. idd, maar vind je niet dat het onrealistisch is, heal the world? Er lopen toch veel mafketels rond op de wereld.
Dat al die mafketels in de wereld dat nummer horen en dan denken, ja daar zit wat in laten we voortaan een beetje relaxed zijn, dat is toch te mooi om waa te zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:29 schreef wapwip het volgende:
[..]
Waarom is het onrealistisch om de wereld te willen verbeteren, het zou onrealistisch zijn als hij dacht dat ie het in zijn uppie on.
Dan heb ik jou idd niet bedoeld en had je je ook niet aangesproken moeten voelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik hoop dat je uit mijn postings kan opmaken dat ik mj hoog heb zitten. ik baal van zijn dood.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef -CRASH- het volgende:
http://www.etonline.com/m(...)ewgraphic_090625.jpg
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik jou idd niet bedoeld en had je je ook niet aangesproken moeten voelen
Hij komt er zo weer uit..........quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef Dave7 het volgende:
Ik zag net een bodybag de helikopter in gaan hiero:
(ze volgen nu die chopper)
http://bit.ly/kcalchopper
Bizar maar hij lijkt daar op de Michael Jackson uit de jaren '80. Ik betwijfel of dit plaatje recent is.quote:
geen toffe foto als je het niet erg vindt. doe hem anders ff achter een spoiler.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef -CRASH- het volgende:
Wel een stuk witter dan uit de jaren 70 hč, en die neus is ook anders.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bizar maar hij lijkt daar op de Michael Jackson uit de jaren '80. Ik betwijfel of dit plaatje recent is.
Regels daar houden we niet van op Fok!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:44 schreef Outpost76 het volgende:
Fok! kies 1 van de beste of maak een nieuwe met goede regels!
Meer dat mensen in zijn omgeving zijn verslaving in stand hielden, en dat zijn gezondheid/lichamelijk het gewoon niet aankon (concerten/repetities etc) en te ver is gepushed imo. Dus niet zo zeer zelfmoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:42 schreef wapwip het volgende:
Als ik dat filmpje goed interpreteer zou MJ dus de laatste tijd enorm veel problemen hebben met zijn gezondheid, been gebroken bij repetities. Kan me voorstellen dat zo'n vakman dan zijn wereld in elkaar ziet storten, misschien dat dat ook de reden is geweest. Speculatie alom
Even een youtubefilmpje van Sonja Bakker afspelen op je handheld, werkt altijd. Ze schuifelen vanzelf weg met een verontwaardigde blik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:43 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, hoe jaag je een egel weg? Niet, dus.
Die gaat in de spreekwoordelijke egelstelling zitten.
Heb hem met een handdoek een stukje verderop gezet....
Te ver gepushed, daar zit wat in, aan de andere kant was zijn geld op, dus liet hij zich pushen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:45 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Meer dat mensen in zijn omgeving zijn verslaving in stand hielden, en dat zijn gezondheid/lichamelijk het gewoon niet aankon (concerten/repetities etc) en te ver is gepushed imo. Dus niet zo zeer zelfmoord.
Dan word je wel bleek hoor, althans dat heb ik op ehbo geleerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:47 schreef DrDentz het volgende:
Ach, je kunt er ook weinig over zeggen. Ik weet niet welke kleur hij had zonder make-up en ik weet niet of hij erg verkleurd was door zijn hartstilstand.
De foto is van de afgelopen avondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bizar maar hij lijkt daar op de Michael Jackson uit de jaren '80. Ik betwijfel of dit plaatje recent is.
hij heeft wonderland nog voor de crisis verkocht. zo arm was ie niet. ook niet na de heksenjacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Te ver gepushed, daar zit wat in, aan de andere kant was zijn geld op, dus liet hij zich pushen.
Ja, hij is al weg. Volgens mij komt-ie op het krachtvoer af dat mijn vrouw voor de vogels strooit, dat ruikt naar eierkoek...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:46 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Even een youtubefilmpje van Sonja Bakker afspelen op je handheld, werkt altijd. Ze schuifelen vanzelf weg met een verontwaardigde blik.
Hoeveel heeft-ie daarvoor gekregen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij heeft wonderland nog voor de crisis verkocht. zo arm was ie niet. ook niet na de heksenjacht.
Meer dan wij samen in ons hele leven bij elkaar verdienen gok ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft-ie daarvoor gekregen dan?
Ja, en?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:52 schreef rood_verzet het volgende:
De afgelopen 10 jaar gaf niemand meer een moer om hem en nu hij dan lichamelijk de geest heeft gegeven begint het hele theater.
Nou ja, ik verdien het wel, ik krijg het alleen niet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:53 schreef wapwip het volgende:
[..]
Meer dan wij samen in ons hele leven bij elkaar verdienen gok ik
Mensen moeten lekker doen wat ze zelf willen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:55 schreef wapwip het volgende:
[..]
Mensen die toen niks om hem gaven, moeten nu niet ineens doen alsof ze dat nu wel doen.
Die constatering is ook oppervlakkig wmb.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:58 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Niks, slechts een constatering. Beetje oppervlakkig, beetje maar
Leuke knul, maar hij is helemaal wit?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Eén van de laatste foto's. Michael en zoon.
Als het goed is moeten ze nu aanwezig zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:58 schreef Ryan3 het volgende:
Waar zijn die kinderen van hem eigenlijk?
Wonen die bij hem?
zo blank?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:59 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Eén van de laatste foto's. Michael en zoon.
Maar dat lukt niet of wat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:02 schreef Ringo het volgende:
Mijn jeugdheld heb ik jaren geleden al ten grave gedragen.
Desondanks, respect. Ik zal je danspasjes mijn hele leven willen nadoen.
Niemand weet wie de moeder is, las ik?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:02 schreef DrDentz het volgende:
Of het z'n biologische kinderen zijn weet ik ook niet. Sneu ook. Z'n laatste kind heeft ook 'geen moeder'. Alleen nannies. Kind van zeven jaar oud.
O, hij had geen relatie met die moeder dus?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:09 schreef DrDentz het volgende:
Idd. De oudste 2 zijn van Debbie Rowe, maar Blanket is van een anonieme draagmoeder.
Dus dan zaten ze misschien op school toen het gebeurde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:10 schreef -CRASH- het volgende:
Jackson had de volledige voogdij over de kinderen.
Ja... Later toen hij werdt weggbracht met de heli. gingen er weer 3 auto's naar het huis van Jackson. Waarschijnlijk zaten ze daar in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dan zaten ze misschien op school toen het gebeurde.
Nee, en de kinderen ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, hij had geen relatie met die moeder dus?
2 kids van zijn ex, waar hij de voogdij over had. De derde en jongste kwam van een draagmoeder, waar de identiteit niet van bekend is (bij het publiek).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, hij had geen relatie met die moeder dus?
In die heli was hij al dood, begrijp ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja... Later toen hij werdt weggbracht met de heli. gingen er weer 3 auto's naar het huis van Jackson. Waarschijnlijk zaten ze daar in.
Who knows !?!.... Dat zal ook wel weer een getouwtrek wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In die heli was hij al dood, begrijp ik.
Ook kut.
Wat gaat er met hen worden?
Waarom deed hij dat eigenlijk, een kind van een draagmoeder?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:16 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
2 kids van zijn ex, waar hij de voogdij over had. De derde en jongste kwam van een draagmoeder, waar de identiteit niet van bekend is (bij het publiek).
Ik hoop dat-ie dat bij testament geregeld heeft eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Who knows !?!.... Dat zal ook wel weer een getouwtrek worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |