O ja idd, daarnaast castte hij die lui in zijn clipjes allemaal op geringe lichaamslengte, hoorde ik eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee prince deed het iets geraffineerder. hij had in zijn boots een zooltje. dus zijn boot had een platte zool aan de buitenkant.
leuk weetje: als prince niet was gaan zingen, was ie prof basketballer geworden. hij kon dunken!
hoe lang is het lichaam waar jij elke avond naast kruipt eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:13 schreef Ryan3 het volgende:
Farah Fawcett was ook maar een klein vrouwtje trouwens, 1 m 69.
Welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:11 schreef wapwip het volgende:
heal the world is![]()
en black or white vond ik ook altijd een heel sterk nummer
en stranger in moscow
1 m 73...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe lang is het lichaam waar jij elke avond naast kruipt eigenlijk?
4 cm langer? lol. noem jij je partner ook een klein vrouwtje?quote:
Nee, maar ze heeft vaak hoge hakken aan, dan is ze bijna 1 m 80, en ik krimp hè....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
4 cm langer? lol. noem jij je partner ook een klein vrouwtje?
ghehehe. ik vroeg me al waarom je lengtes ging gebruiken om te beslissen of ze wel mans genoeg zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft vaak hoge hakken aan, dan is ze bijna 1 m 80, en ik krimp hè....
Nee, die lengtes heeft niets met mans zijn te maken an sich, ik vind het wel altijd interessant om te weten hoe groot die bekendheden zijn, afwijking misschien van mij...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe. ik vroeg me al waarom je lengtes ging gebruiken om te beslissen of ze wel mans genoeg zijn.
Laat mensen met rust die MJ wel hoog hebben zitten!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ontzettende sherlock.
bestaat die eingenlijk al? "in before the sherlock"...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat mensen met rust die MJ wel hoog hebben zitten!
BVD
Waarom is het onrealistisch om de wereld te willen verbeteren, het zou onrealistisch zijn als hij dacht dat ie het in zijn uppie on.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel. idd, maar vind je niet dat het onrealistisch is, heal the world? Er lopen toch veel mafketels rond op de wereld.
Dat al die mafketels in de wereld dat nummer horen en dan denken, ja daar zit wat in laten we voortaan een beetje relaxed zijn, dat is toch te mooi om waa te zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:29 schreef wapwip het volgende:
[..]
Waarom is het onrealistisch om de wereld te willen verbeteren, het zou onrealistisch zijn als hij dacht dat ie het in zijn uppie on.
Dan heb ik jou idd niet bedoeld en had je je ook niet aangesproken moeten voelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik hoop dat je uit mijn postings kan opmaken dat ik mj hoog heb zitten. ik baal van zijn dood.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef -CRASH- het volgende:
http://www.etonline.com/m(...)ewgraphic_090625.jpg
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik jou idd niet bedoeld en had je je ook niet aangesproken moeten voelen
Hij komt er zo weer uit..........quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:34 schreef Dave7 het volgende:
Ik zag net een bodybag de helikopter in gaan hiero:
(ze volgen nu die chopper)
http://bit.ly/kcalchopper
Bizar maar hij lijkt daar op de Michael Jackson uit de jaren '80. Ik betwijfel of dit plaatje recent is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |