update 23:09quote:quote:We've just learned Michael Jackson was taken by ambulance to a hospital in Los Angeles ... and we're told it was cardiac arrest and that paramedics administered CPR in the ambulance.
update 23:14quote:quote:UPDATE: A Jackson family member tells TMZ Michael is in "really bad shape" and the brothers are headed to UCLA.
update 23:22quote:quote:UPDATE: We just got off the phone with Joe Jackson, Michael's dad, who says "he is not doing well."(www.tmz.com)
quote:Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away! [url]www.x17online.com[/urk]
r o t o pquote:
Jij kent 'm persoonlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:30 schreef AryaMehr het volgende:
Krijg meteen telefoontjes van mensen.......
En denken een primeur te hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee nee.....ik bedoel gewoon vrienden die het grote nieuws willen brengen.
Zulks een toeval!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Muziek van Jackson Five op CNN nu.
Precies.......''heb je het al gehoord?''quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En denken een primeur te hebben? Kansloos natuurlijk.
Madonna is dan ook maar deels een wackjob en niet zo gestoord als MJquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:31 schreef alors het volgende:
Nog maar 50, als je ziet wat een Madonna nu nog flikt... Jammer dat het zo gegaan is.
Tja:quote:
quote:Michael Jackson in coma
Troubled superstar Michael Jackson was taken to a hospital on Thursday and is in a coma, sources familiar with his condition told CNN. Sources said earlier Jackson was taken to the Los Angeles-area hospital in cardiac arrest.
Bron: cnn.com
sterfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef denthemen het volgende:
Rust zacht held, bedankt voor alles
quote:Michael Jackson in coma
Troubled superstar Michael Jackson was taken to a hospital on Thursday and is in a coma, sources familiar with his condition told CNN.
hun huidskleur ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef Nithosm het volgende:
3 kinderen laat ie na. Ik wens ze een net zo mooie carrière toe als hun papa.
Alleen het einde mag toch wel rooskleuriger...
Bij een paar sites wel,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef N.icka het volgende:
Ik kom net uit de kroeg gerold is hij dood????
Dat gaat ook nog wel komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Je hoort altijd verhalen dat die beroemdheden zoals Elvis en 2-Pac nog stiekem in leven zijn... als het me van een iemand niks zou verbazen als ie dit ultieme rookgordijn zou opwerpen en ergens rustig op een eiland verder te leven zou het Michael Jackson zijn
quote:(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, according to multiple reports including the Los Angeles Times and the Associated Press. CNN has not confirmed his death.
quote:Breaking NewsPop icon Michael Jackson has died in Los Angeles, according to multiple reports.
Amen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef shmoopy het volgende:
Een einde aan een volkomen krankzinnig leven.
Zn dood is nog niet eens goed en wel bevestigd, of we krijgen dit weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Je hoort altijd verhalen dat die beroemdheden zoals Elvis en 2-Pac nog stiekem in leven zijn... als het me van een iemand niks zou verbazen als ie dit ultieme rookgordijn zou opwerpen en ergens rustig op een eiland verder te leven zou het Michael Jackson zijn
Qua persoonlijkheid was het ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef remlof het volgende:
Tot 25 jaar geleden was ie nog leuk, daarna pleegde ie al karaktermoord op zichzelf
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef shmoopy het volgende:
Nog steeds niet hoor. Neemt niet weg dat hij echt dood is en CNN faalt in het vinden van een fatsoenlijke onafhankelijke bron ter bevestiging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef dennisw het volgende:
cnn bevestigd..
zo rich was ie niet meerquote:
ga eens ergens anders trollen johquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef remlof het volgende:
Tot 25 jaar geleden was ie nog leuk, daarna pleegde ie al karaktermoord op zichzelf
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef shmoopy het volgende:
Ik geloof er niet in maar het zou hem van al die beroemdheden wel het beste uitkomenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef Argento het volgende:
[..]
Zn dood is nog niet eens goed en wel bevestigd, of we krijgen dit weer.
Juist wel, ze zeggen het toch net.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef knep het volgende:
[..]
Nog steeds niet hoor. Neemt niet weg dat hij echt dood is en CNN faalt in het vinden van een fatsoenlijk onafhankelijk bron ter bevestiging.
Inderdaad, dat soort conspiracy mensen doen wat mij betreft gewoon niet meer mee!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef Argento het volgende:
[..]
Zn dood is nog niet eens goed en wel bevestigd, of we krijgen dit weer.
Nee, ze melden dat ie volgens de LA TImes en CBS dood is. Ze willen het alleen bevestigd hebben van eigen bronnen neem ik aan, en dat lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef TC03 het volgende:
CNN meldt trouwens dat hij in coma ligt.
Ambassade van Neverland.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Vernidal het volgende:
Waar kan je in NL bloemen leggen?
Nope, risicoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Onnoman het volgende:
krijg ik nu het geld terug van het concertkaartje?? weet iemand dat?
Aparte fout in dit topic.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef snakelady het volgende:
op cnn kan je ook de life stream volgen
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Bij mijn huis....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Vernidal het volgende:
Waar kan je in NL bloemen leggen?
Ben benieuwd of die snel foto's met z'n telefoon gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Sjiznit het volgende:
Je zou maar die paramedic zijn die bij zn huis aankomt. Heb je de komende verjaardagen wat te vertellen.
jeetje vanwaar de haast? Laat die man even rustig afkoelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Bill_E het volgende:
wiki zegt ook dat hij dood is
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson
Dus het is zo
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, ze melden dat ie volgens de LA TImes en CBS dood is. Ze willen het alleen bevestigd hebben van eigen bronnen neem ik aan, en dat lijkt me niet meer dan normaal.
Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef tho_Omas het volgende:
Ben benieuwd met hoeveel schuld die kinderen nu geconfronteerd gaan worden.
Idd, beetje voorbarig en waarom niet even tot morgen wachten.quote:
lul niet!quote:
Ik gok dat er in dat bedrag wel een overlijdensrisicoverzekering heeft gezetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef Maizena het volgende:
Ik ben er een beetje triest van geworden....heb wat traantjes gelaten...jammer,verspild leven...
quote:
zeker belangrijk.. 2x100 euro.. ik bedoel.. als MJ zelfmoord pleegt.. wedden dat ik die 200 euro uit zn graf ga gravenquote:
Michael Jackson kennende zal hij die wel aan Elizabeth Taylor of aan zijn aap nalaten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef Radegast het volgende:
Wat zal er nu met de rechten van die 200 Beatles nummers gebeuren?
Ja, de organisatie heeft dat allemaal al overdacht binnen een uur na zijn dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Onnoman het volgende:
Kinderen erven dat waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef Radegast het volgende:
Wat zal er nu met de rechten van die 200 Beatles nummers gebeuren?
Kijk dan ook de link van de BBC. I.p.v. die Amerikaase propaganda.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef elkravo het volgende:
Van CNN streams wordt je helemal gek... herhalen herhalen herhalen herhalen herhalen... we weten nog niets... herhalen herhalen... en maar door ouwehoeren => mute!
Dat is het niet zozeer, maar ik snap de obsessie van die wikipedia-nerds niet dat dat METEEN verwerkt moet worden...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Idd, beetje voorbarig en waarom niet even tot morgen wachten.
Dat valt nu ook wel weer mee, in de laatste tien jaar heeft ie slechts 5 plaatjes in de Nederlandse hitlijsten, zijn beste tijd had ie in de tachtiger en negentiger jaren. Wel jammer dat er zo´n popheld is verdwenen, hoe die zijn leven de laatste pakweg tien jaar ook maar heeft geleefd..quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef delano.888 het volgende:
Als CNN nou even bevestigd kan ik naar bed...
In het geval van Elizabeth Taylor kunnen ze elk moment weer naar een ander gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Michael Jackson kennende zal hij die wel aan Elizabeth Taylor of aan zijn aap nalaten.
hahaha, zag het en verandere het en hoopte dat niemand het had gelezen.quote:
De man is dood en jij maakt je druk om je centjes? Sterf zelfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef Onnoman het volgende:
zeker belangrijk.. 2x100 euro.. ik bedoel.. als MJ zelfmoord pleegt.. wedden dat ik die 200 euro uit zn graf ga graven
Wellicht dat er een memorial komt....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef knep het volgende:
[..]
Ja, de organisatie heeft dat allemaal al overdacht binnen een uur na zijn dood.
Past ook wel prima bij het muzikale niveau van MJ.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef Maizena het volgende:
En mijn kids zijn er ook mee opgegroeid..
Officieel nu...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef elkravo het volgende:
Van CNN streams wordt je helemal gek... herhalen herhalen herhalen herhalen herhalen... we weten nog niets... herhalen herhalen... en maar door ouwehoeren => mute!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Past ook wel prima bij het muzikale niveau van MJ.
Dat is nog totaal niet zeker...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En met zelfmoord betuig je respect naar je fans?
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wie hebben ze nu weer opgetrommeld daar bij CNN
Hoor je me dat zeggen? Maar om meteen over je centen te gaan ouwehoeren vind ik te ver gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En met zelfmoord betuig je respect naar je fans?
Laat jij je even kennen. Misschien heeft hij er heel veel moeite voor gedaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De man is dood en jij maakt je druk om je centjes? Sterf zelf
Of Elvis..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef knox_ het volgende:
Voor veel mensen is dit hetzelfde als toen John Lennon overleden was![]()
Twitter ligt zowat op z'n gat, omdat iedereen over MJ moet "twitteren"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is het niet zozeer, maar ik snap de obsessie van die wikipedia-nerds niet dat dat METEEN verwerkt moet worden...
Ooit gehoord van een plotselinge hartstilstand.....dat hij er nog nooit eerder last van had zegt niks.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef Onnoman het volgende:
Alle respect van dien.. als het waar zou zijn zou het op alle manieren tegengesproken worden, maar ik ben er van overtuigd dat MJ het lot in zn eigen handen heeft gelegd..
Hij had nooit eerder last van zijn hart.. hij had alleen huidkanker
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft CNN het nu ook bevestigd dan? (ben naar cbs aan t kijkenquote:
Het Gerrie Knetemansyndroomquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef King_of_Kool het volgende:
Niemand heeft het meer over Farrah Fawcett
Die aap is toch ook al morsdood?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Michael Jackson kennende zal hij die wel aan Elizabeth Taylor of aan zijn aap nalaten.
na jou.. maak ik van je botten fakkels om te verkopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn hart nog het enige oorspronkelijke lichaamsdeel was wat ie over had... al die verbouwingen zijn echt too much geweestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef Onnoman het volgende:
Hij had nooit eerder last van zijn hart.. hij had alleen huidkanker
Dat dus, mijn oma is er ook aan gestorven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een plotselinge hartstilstand.....dat hij er nog nooit eerder last van had zegt niks.
Hehe, geen idee, maar hij bedacht zich vrij laat dat het bij zo'n bericht een beetje ongepast is om met je hoofd in je nek als een hyena te lachenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wie hebben ze nu weer opgetrommeld daar bij CNN
Associated Press is toch wel heel betrouwbaar niet?quote:Jun 25, 6:40 PM EDT
AP Source: Michael Jackson dies in LA hospital
By NEKESA MUMBI MOODY and DERRIK J. LANG
Associated Press Writers
AP Photo
AP Photo/Joel Ryan
Advertisement
Recent News
AP Source: Michael Jackson dies in LA hospital
Buy AP Photo Reprints
Your Questions Answered
Ask AP: Clinton campaign debt, green in Islam
LOS ANGELES (AP) -- Michael Jackson, the record-breaking, sensationally gifted "King of Pop" who emerged from childhood superstardom to become the entertainment world's most influential singer and dancer, and the tabloid world's most disturbing celebrity, has died. He was 50.
A person with knowledge of the situation says Jackson died Thursday in a Los Angeles hospital. The person was not authorized to speak publicly and requested anonymity.
His death brought a tragic end to a long, bizarre, sometimes farcical decline from his peak in the 1980s, when he was popular music's premier all-around performer, a uniter of black and white music who shattered the race barrier on MTV, dominated the charts and dazzled even more on stage.
© 2009 The Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed. Learn more about our Privacy Policy.
Theo van Gogh.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh ja, die ging ook tegelijk met iemand dood... Pim Fortuyn ofzo?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Associated Press is toch wel heel betrouwbaar niet?
Hoe weet jij wat van mijn kids?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Past ook wel prima bij het muzikale niveau van MJ.
Hij zat volgens mij al aan Bubbles 5.quote:
Nu.nlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef N.icka het volgende:
Kan iemand me even updaten , ben net thuis, Hoezo een hartstilstand , is dat al duidelijk ofzo????
Misschien wel. Maar de man is nog niet koud of hij begint te mekkeren over z'n geld. Heel ongepast.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef tho_Omas het volgende:
Laat jij je even kennen. Misschien heeft hij er heel veel moeite voor gedaan.
Dood door hartstilstandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef N.icka het volgende:
Kan iemand me even updaten , ben net thuis, Hoezo een hartstilstand , is dat al duidelijk ofzo????
Gingen geruchten van een overdosis slaappillen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef N.icka het volgende:
Tja geschift van nature of geworden door een belachelijk geleefd leven?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef marcodej het volgende:
Blijkbaar belangrijk voor veel mensen. Maar mij doet het helemaal niks eigenlijk. Als een popicoon op sterven ligt zou ik aan de buis gekluisterd moeten zijn, maar dit was zo'n geschift figuur dat ik er helemaal niks mee heb.
John Lennon is vermoord gast.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef knox_ het volgende:
Ja ik kijk nu cnn , maar hoe en waarom? Hoelang id dit al gaande?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nu.nl
Fok.nl
Spitsnieuws.nl
CNN.com
Twitter.com/breakingnews
TMZ.com
NOS.nl
Pick one.
Boeide me ook totaal niet met zijn neuzelmuziek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef knox_ het volgende:
Associated Press confirmed het al, zie article op vorige pagina.quote:
Het is zijn broer niet ofzo hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar de man is nog niet koud of hij begint te mekkeren over z'n geld. Heel ongepast.
Er gaat ook nog jet verhaal van een (geslaagde) zelfmoordpoging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef N.icka het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Vivi het volgende:
Ik vond hem leuk ten tijde van The Jackson Five maar later was het natuurlijk gewoon een weirdo met een kippeborstje die steeds dezelfde irritante kreetjes slaakte en dat gegrabbel in zijn kruis om te zorgen dat de loklollies niet uit zijn slip vielen werkten ook behoorlijk op mijn irritatiespier.
Ja of Van Gogh? Ik weet 't niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh ja, die ging ook tegelijk met iemand dood... Pim Fortuyn ofzo?
Iets na 23:00 onze tijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu cnn , maar hoe en waarom? Hoelang id dit al gaande?
mhh, uurtje ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu cnn , maar hoe en waarom? Hoelang id dit al gaande?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Onnoman het volgende:
Welke CNN hebben jullie? volgens degene die ik ontvang is mj nu aan het knikkeren met kinderen
dat deed Michael Jackson toch ook?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Onnoman het volgende:
Welke CNN hebben jullie? volgens degene die ik ontvang is mj nu aan het knikkeren met kinderen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Vivi het volgende:
Ik vond hem leuk ten tijde van The Jackson Five maar later was het natuurlijk gewoon een weirdo met een kippeborstje die steeds dezelfde irritante kreetjes slaakte en dat gegrabbel in zijn kruis om te zorgen dat de loklollies niet uit zijn slip vielen werkten ook behoorlijk op mijn irritatiespier.
Zijn muziek komt grotendeels van Quincy Jones. En een aantal van zijn hits zijn gemaakt door Jam & Lewis. En die hadden het weer geleerd van Prince. En die is wel geniaal.quote:
en dat verschil is relevant, want?quote:
Dat doen ze al een uur. Maar het bevestigen, ho maar!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef 0100 het volgende:
CNN spreekt al in verleden tijd.
Hehe ja, echt Amerikaans, 50 van die grote motoren achter elkaar om 1 ingang van een terrein te bewakenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:48 schreef Onnoman het volgende:
Ik kijk naar de echte CNN en zie 80.000 politiewagens/motoren.. toevallig?
Het tweede waarschijnlijk. Maar ook van Pantani was ik nooit echt fan. Een fantastisch klimmer, maar zn leven naast de koers (zeker de laatste jaren) maakte ook dat ik niet meer zo positief (quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef knep het volgende:
[..]
Tja geschift van nature of geworden door een belachelijk geleefd leven?
Als wielren liefhebber herinner je Pantani wel, is toch enigermate vergelijkbaar.
http://www.cnn.nl/2009/SH(...)l.jackson/index.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Dat doen ze al een uur. Maar het bevestigen, ho maar!
Al zou dat zo zijn dan nog is respect wel op zn plaats. Ik geloof niet dat dit de plaats is om volledig ongevraagd je afkeer van Michael Jackson te etaleren. Iedereen die dat wel vindt, mist een gezonde dosis fatsoen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was een zeer goede omschrijving.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zijn muziek komt grotendeels van Quincy Jones. En een aantal van zijn hits zijn gemaakt door Jam & Lewis. En die hadden het weer geleerd van Prince. En die is wel geniaal.
MJ is een muzikale kleuter, grootgebracht door studio-lui. Een achteruitlopende freak die amper muziekinstrumenten kan spelen en had moeten stoppen bij Off the Wall.
Dat is toch niet te vergelijken, mongool.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Oja en dan ben je niet overleden dus..![]()
Kneus
quote:
Ja Elvis schreef zijn eigen nummers en speelde niet in bagger films.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zijn muziek komt grotendeels van Quincy Jones. En een aantal van zijn hits zijn gemaakt door Jam & Lewis. En die hadden het weer geleerd van Prince. En die is wel geniaal.
MJ is een muzikale kleuter, grootgebracht door studio-lui. Een achteruitlopende freak die amper muziekinstrumenten kan spelen en had moeten stoppen bij Off the Wall.
Updated 12 seconden geleden.quote:(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, according to multiple reports including the Los Angeles Times and the Associated Press. CNN has not confirmed his death.
De grootste pop-artiest ooit. Alsof het enige wat hij deed de moonwalk was.....mensen die dit soort nonsens uitkramen mogen van mij part ook wel in het ziekenhuis belanden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Twitter Breaking Newsquote:NEWS ALERT -- Officials are expected to hold a news conference "soon." BNO News will bring you updates as soon as it happens.
maar er is al helemaal niemand die het interesseert wat jij vindt hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dikke /care aan zijn dood trouwens, maar dat is mijn mening.
Dat was een moord op links. Als Pim Fortuyn uitzichzelf overleden was had ook niemand het er meer over.quote:
Zoveel geld hebben en zo beroemd zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef shmoopy het volgende:
Berichten dat iemand dood is en dan bij het ziekenhuis gaan staan.
Een groot deel van de hooks/nummers bedacht en produceerde hij wel degelijk zelf hoor. Billie Jean, bijvoorbeeld....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
life's a bitch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
maar er is al helemaal niemand die het interesseert wat jij vindt hoor
quote:
Ja dat snap ik wel. Daarom zit ik ook niet op twitterquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Twitter ligt zowat op z'n gat, omdat iedereen over MJ moet "twitteren"
Wat een verzuurde reactie zegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad.. ondanks dat ik zijn muziek kan waarderen en mezelf niet beschouw als fan, vind ik dit wel weer een bijzondere gebeurtenis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik weet nu al dat ik nog uren ga kijken naar dezelfde beelden: 9/11 effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |