Theo van Gogh.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh ja, die ging ook tegelijk met iemand dood... Pim Fortuyn ofzo?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Associated Press is toch wel heel betrouwbaar niet?
Hoe weet jij wat van mijn kids?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Past ook wel prima bij het muzikale niveau van MJ.
Hij zat volgens mij al aan Bubbles 5.quote:
Nu.nlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef N.icka het volgende:
Kan iemand me even updaten , ben net thuis, Hoezo een hartstilstand , is dat al duidelijk ofzo????
Misschien wel. Maar de man is nog niet koud of hij begint te mekkeren over z'n geld. Heel ongepast.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef tho_Omas het volgende:
Laat jij je even kennen. Misschien heeft hij er heel veel moeite voor gedaan.
Dood door hartstilstandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef N.icka het volgende:
Kan iemand me even updaten , ben net thuis, Hoezo een hartstilstand , is dat al duidelijk ofzo????
Gingen geruchten van een overdosis slaappillen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef N.icka het volgende:
Tja geschift van nature of geworden door een belachelijk geleefd leven?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef marcodej het volgende:
Blijkbaar belangrijk voor veel mensen. Maar mij doet het helemaal niks eigenlijk. Als een popicoon op sterven ligt zou ik aan de buis gekluisterd moeten zijn, maar dit was zo'n geschift figuur dat ik er helemaal niks mee heb.
John Lennon is vermoord gast.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef knox_ het volgende:
Voor veel mensen is dit hetzelfde als toen John Lennon overleden was![]()
Ja ik kijk nu cnn , maar hoe en waarom? Hoelang id dit al gaande?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nu.nl
Fok.nl
Spitsnieuws.nl
CNN.com
Twitter.com/breakingnews
TMZ.com
NOS.nl
Pick one.
Boeide me ook totaal niet met zijn neuzelmuziek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef knox_ het volgende:
Voor veel mensen is dit hetzelfde als toen John Lennon overleden was![]()
Associated Press confirmed het al, zie article op vorige pagina.quote:
Het is zijn broer niet ofzo hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar de man is nog niet koud of hij begint te mekkeren over z'n geld. Heel ongepast.
Er gaat ook nog jet verhaal van een (geslaagde) zelfmoordpoging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef N.icka het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Vivi het volgende:
Ik vond hem leuk ten tijde van The Jackson Five maar later was het natuurlijk gewoon een weirdo met een kippeborstje die steeds dezelfde irritante kreetjes slaakte en dat gegrabbel in zijn kruis om te zorgen dat de loklollies niet uit zijn slip vielen werkten ook behoorlijk op mijn irritatiespier.
Ja of Van Gogh? Ik weet 't niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh ja, die ging ook tegelijk met iemand dood... Pim Fortuyn ofzo?
Iets na 23:00 onze tijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu cnn , maar hoe en waarom? Hoelang id dit al gaande?
mhh, uurtje ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu cnn , maar hoe en waarom? Hoelang id dit al gaande?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Onnoman het volgende:
Welke CNN hebben jullie? volgens degene die ik ontvang is mj nu aan het knikkeren met kinderen
dat deed Michael Jackson toch ook?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Onnoman het volgende:
Welke CNN hebben jullie? volgens degene die ik ontvang is mj nu aan het knikkeren met kinderen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Vivi het volgende:
Ik vond hem leuk ten tijde van The Jackson Five maar later was het natuurlijk gewoon een weirdo met een kippeborstje die steeds dezelfde irritante kreetjes slaakte en dat gegrabbel in zijn kruis om te zorgen dat de loklollies niet uit zijn slip vielen werkten ook behoorlijk op mijn irritatiespier.
Zijn muziek komt grotendeels van Quincy Jones. En een aantal van zijn hits zijn gemaakt door Jam & Lewis. En die hadden het weer geleerd van Prince. En die is wel geniaal.quote:
en dat verschil is relevant, want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |