In het geval van Elizabeth Taylor kunnen ze elk moment weer naar een ander gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Michael Jackson kennende zal hij die wel aan Elizabeth Taylor of aan zijn aap nalaten.
hahaha, zag het en verandere het en hoopte dat niemand het had gelezen.quote:
De man is dood en jij maakt je druk om je centjes? Sterf zelfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef Onnoman het volgende:
zeker belangrijk.. 2x100 euro.. ik bedoel.. als MJ zelfmoord pleegt.. wedden dat ik die 200 euro uit zn graf ga graven
Wellicht dat er een memorial komt....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef knep het volgende:
[..]
Ja, de organisatie heeft dat allemaal al overdacht binnen een uur na zijn dood.
Past ook wel prima bij het muzikale niveau van MJ.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef Maizena het volgende:
En mijn kids zijn er ook mee opgegroeid..
Officieel nu...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef elkravo het volgende:
Van CNN streams wordt je helemal gek... herhalen herhalen herhalen herhalen herhalen... we weten nog niets... herhalen herhalen... en maar door ouwehoeren => mute!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Past ook wel prima bij het muzikale niveau van MJ.
Dat is nog totaal niet zeker...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En met zelfmoord betuig je respect naar je fans?
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wie hebben ze nu weer opgetrommeld daar bij CNN
Hoor je me dat zeggen? Maar om meteen over je centen te gaan ouwehoeren vind ik te ver gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En met zelfmoord betuig je respect naar je fans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |