Ambassade van Neverland.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Vernidal het volgende:
Waar kan je in NL bloemen leggen?
Nope, risicoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Onnoman het volgende:
krijg ik nu het geld terug van het concertkaartje?? weet iemand dat?
Aparte fout in dit topic.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef snakelady het volgende:
op cnn kan je ook de life stream volgen
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Bij mijn huis....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Vernidal het volgende:
Waar kan je in NL bloemen leggen?
Ben benieuwd of die snel foto's met z'n telefoon gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Sjiznit het volgende:
Je zou maar die paramedic zijn die bij zn huis aankomt. Heb je de komende verjaardagen wat te vertellen.
jeetje vanwaar de haast? Laat die man even rustig afkoelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Bill_E het volgende:
wiki zegt ook dat hij dood is
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson
Dus het is zo
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, ze melden dat ie volgens de LA TImes en CBS dood is. Ze willen het alleen bevestigd hebben van eigen bronnen neem ik aan, en dat lijkt me niet meer dan normaal.
Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef tho_Omas het volgende:
Ben benieuwd met hoeveel schuld die kinderen nu geconfronteerd gaan worden.
Idd, beetje voorbarig en waarom niet even tot morgen wachten.quote:
lul niet!quote:
Ik gok dat er in dat bedrag wel een overlijdensrisicoverzekering heeft gezetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef Maizena het volgende:
Ik ben er een beetje triest van geworden....heb wat traantjes gelaten...jammer,verspild leven...
quote:
zeker belangrijk.. 2x100 euro.. ik bedoel.. als MJ zelfmoord pleegt.. wedden dat ik die 200 euro uit zn graf ga gravenquote:
Michael Jackson kennende zal hij die wel aan Elizabeth Taylor of aan zijn aap nalaten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef Radegast het volgende:
Wat zal er nu met de rechten van die 200 Beatles nummers gebeuren?
Ja, de organisatie heeft dat allemaal al overdacht binnen een uur na zijn dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Onnoman het volgende:
Kinderen erven dat waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef Radegast het volgende:
Wat zal er nu met de rechten van die 200 Beatles nummers gebeuren?
Kijk dan ook de link van de BBC. I.p.v. die Amerikaase propaganda.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef elkravo het volgende:
Van CNN streams wordt je helemal gek... herhalen herhalen herhalen herhalen herhalen... we weten nog niets... herhalen herhalen... en maar door ouwehoeren => mute!
Dat is het niet zozeer, maar ik snap de obsessie van die wikipedia-nerds niet dat dat METEEN verwerkt moet worden...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Idd, beetje voorbarig en waarom niet even tot morgen wachten.
Dat valt nu ook wel weer mee, in de laatste tien jaar heeft ie slechts 5 plaatjes in de Nederlandse hitlijsten, zijn beste tijd had ie in de tachtiger en negentiger jaren. Wel jammer dat er zo´n popheld is verdwenen, hoe die zijn leven de laatste pakweg tien jaar ook maar heeft geleefd..quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef delano.888 het volgende:
Als CNN nou even bevestigd kan ik naar bed...
In het geval van Elizabeth Taylor kunnen ze elk moment weer naar een ander gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Michael Jackson kennende zal hij die wel aan Elizabeth Taylor of aan zijn aap nalaten.
hahaha, zag het en verandere het en hoopte dat niemand het had gelezen.quote:
De man is dood en jij maakt je druk om je centjes? Sterf zelfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef Onnoman het volgende:
zeker belangrijk.. 2x100 euro.. ik bedoel.. als MJ zelfmoord pleegt.. wedden dat ik die 200 euro uit zn graf ga graven
Wellicht dat er een memorial komt....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef knep het volgende:
[..]
Ja, de organisatie heeft dat allemaal al overdacht binnen een uur na zijn dood.
Past ook wel prima bij het muzikale niveau van MJ.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef Maizena het volgende:
En mijn kids zijn er ook mee opgegroeid..
Officieel nu...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef elkravo het volgende:
Van CNN streams wordt je helemal gek... herhalen herhalen herhalen herhalen herhalen... we weten nog niets... herhalen herhalen... en maar door ouwehoeren => mute!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Past ook wel prima bij het muzikale niveau van MJ.
Dat is nog totaal niet zeker...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En met zelfmoord betuig je respect naar je fans?
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wie hebben ze nu weer opgetrommeld daar bij CNN
Hoor je me dat zeggen? Maar om meteen over je centen te gaan ouwehoeren vind ik te ver gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En met zelfmoord betuig je respect naar je fans?
Laat jij je even kennen. Misschien heeft hij er heel veel moeite voor gedaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De man is dood en jij maakt je druk om je centjes? Sterf zelf
Of Elvis..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef knox_ het volgende:
Voor veel mensen is dit hetzelfde als toen John Lennon overleden was![]()
Twitter ligt zowat op z'n gat, omdat iedereen over MJ moet "twitteren"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is het niet zozeer, maar ik snap de obsessie van die wikipedia-nerds niet dat dat METEEN verwerkt moet worden...
Ooit gehoord van een plotselinge hartstilstand.....dat hij er nog nooit eerder last van had zegt niks.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef Onnoman het volgende:
Alle respect van dien.. als het waar zou zijn zou het op alle manieren tegengesproken worden, maar ik ben er van overtuigd dat MJ het lot in zn eigen handen heeft gelegd..
Hij had nooit eerder last van zijn hart.. hij had alleen huidkanker
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft CNN het nu ook bevestigd dan? (ben naar cbs aan t kijkenquote:
Het Gerrie Knetemansyndroomquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef King_of_Kool het volgende:
Niemand heeft het meer over Farrah Fawcett
Die aap is toch ook al morsdood?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Michael Jackson kennende zal hij die wel aan Elizabeth Taylor of aan zijn aap nalaten.
na jou.. maak ik van je botten fakkels om te verkopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn hart nog het enige oorspronkelijke lichaamsdeel was wat ie over had... al die verbouwingen zijn echt too much geweestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef Onnoman het volgende:
Hij had nooit eerder last van zijn hart.. hij had alleen huidkanker
Dat dus, mijn oma is er ook aan gestorven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een plotselinge hartstilstand.....dat hij er nog nooit eerder last van had zegt niks.
Hehe, geen idee, maar hij bedacht zich vrij laat dat het bij zo'n bericht een beetje ongepast is om met je hoofd in je nek als een hyena te lachenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wie hebben ze nu weer opgetrommeld daar bij CNN
Associated Press is toch wel heel betrouwbaar niet?quote:Jun 25, 6:40 PM EDT
AP Source: Michael Jackson dies in LA hospital
By NEKESA MUMBI MOODY and DERRIK J. LANG
Associated Press Writers
AP Photo
AP Photo/Joel Ryan
Advertisement
Recent News
AP Source: Michael Jackson dies in LA hospital
Buy AP Photo Reprints
Your Questions Answered
Ask AP: Clinton campaign debt, green in Islam
LOS ANGELES (AP) -- Michael Jackson, the record-breaking, sensationally gifted "King of Pop" who emerged from childhood superstardom to become the entertainment world's most influential singer and dancer, and the tabloid world's most disturbing celebrity, has died. He was 50.
A person with knowledge of the situation says Jackson died Thursday in a Los Angeles hospital. The person was not authorized to speak publicly and requested anonymity.
His death brought a tragic end to a long, bizarre, sometimes farcical decline from his peak in the 1980s, when he was popular music's premier all-around performer, a uniter of black and white music who shattered the race barrier on MTV, dominated the charts and dazzled even more on stage.
© 2009 The Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed. Learn more about our Privacy Policy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |