sterfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef denthemen het volgende:
Rust zacht held, bedankt voor alles
quote:Michael Jackson in coma
Troubled superstar Michael Jackson was taken to a hospital on Thursday and is in a coma, sources familiar with his condition told CNN.
hun huidskleur ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef Nithosm het volgende:
3 kinderen laat ie na. Ik wens ze een net zo mooie carrière toe als hun papa.
Alleen het einde mag toch wel rooskleuriger...
Bij een paar sites wel,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef N.icka het volgende:
Ik kom net uit de kroeg gerold is hij dood????
Dat gaat ook nog wel komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Je hoort altijd verhalen dat die beroemdheden zoals Elvis en 2-Pac nog stiekem in leven zijn... als het me van een iemand niks zou verbazen als ie dit ultieme rookgordijn zou opwerpen en ergens rustig op een eiland verder te leven zou het Michael Jackson zijn
quote:(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, according to multiple reports including the Los Angeles Times and the Associated Press. CNN has not confirmed his death.
quote:Breaking NewsPop icon Michael Jackson has died in Los Angeles, according to multiple reports.
Amen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef shmoopy het volgende:
Een einde aan een volkomen krankzinnig leven.
Zn dood is nog niet eens goed en wel bevestigd, of we krijgen dit weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef TheVulture het volgende:
Je hoort altijd verhalen dat die beroemdheden zoals Elvis en 2-Pac nog stiekem in leven zijn... als het me van een iemand niks zou verbazen als ie dit ultieme rookgordijn zou opwerpen en ergens rustig op een eiland verder te leven zou het Michael Jackson zijn
Qua persoonlijkheid was het ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef remlof het volgende:
Tot 25 jaar geleden was ie nog leuk, daarna pleegde ie al karaktermoord op zichzelf
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef shmoopy het volgende:
Nog steeds niet hoor. Neemt niet weg dat hij echt dood is en CNN faalt in het vinden van een fatsoenlijke onafhankelijke bron ter bevestiging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef dennisw het volgende:
cnn bevestigd..
zo rich was ie niet meerquote:
ga eens ergens anders trollen johquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef remlof het volgende:
Tot 25 jaar geleden was ie nog leuk, daarna pleegde ie al karaktermoord op zichzelf
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef shmoopy het volgende:
Ik geloof er niet in maar het zou hem van al die beroemdheden wel het beste uitkomenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef Argento het volgende:
[..]
Zn dood is nog niet eens goed en wel bevestigd, of we krijgen dit weer.
Juist wel, ze zeggen het toch net.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef knep het volgende:
[..]
Nog steeds niet hoor. Neemt niet weg dat hij echt dood is en CNN faalt in het vinden van een fatsoenlijk onafhankelijk bron ter bevestiging.
Inderdaad, dat soort conspiracy mensen doen wat mij betreft gewoon niet meer mee!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef Argento het volgende:
[..]
Zn dood is nog niet eens goed en wel bevestigd, of we krijgen dit weer.
Nee, ze melden dat ie volgens de LA TImes en CBS dood is. Ze willen het alleen bevestigd hebben van eigen bronnen neem ik aan, en dat lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef TC03 het volgende:
CNN meldt trouwens dat hij in coma ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |