Het is zijn broer niet ofzo hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar de man is nog niet koud of hij begint te mekkeren over z'n geld. Heel ongepast.
Er gaat ook nog jet verhaal van een (geslaagde) zelfmoordpoging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef N.icka het volgende:
Kan iemand me even updaten , ben net thuis, Hoezo een hartstilstand , is dat al duidelijk ofzo????
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Vivi het volgende:
Ik vond hem leuk ten tijde van The Jackson Five maar later was het natuurlijk gewoon een weirdo met een kippeborstje die steeds dezelfde irritante kreetjes slaakte en dat gegrabbel in zijn kruis om te zorgen dat de loklollies niet uit zijn slip vielen werkten ook behoorlijk op mijn irritatiespier.
Ja of Van Gogh? Ik weet 't niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh ja, die ging ook tegelijk met iemand dood... Pim Fortuyn ofzo?
Iets na 23:00 onze tijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu cnn , maar hoe en waarom? Hoelang id dit al gaande?
mhh, uurtje ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu cnn , maar hoe en waarom? Hoelang id dit al gaande?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Onnoman het volgende:
Welke CNN hebben jullie? volgens degene die ik ontvang is mj nu aan het knikkeren met kinderen
dat deed Michael Jackson toch ook?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Onnoman het volgende:
Welke CNN hebben jullie? volgens degene die ik ontvang is mj nu aan het knikkeren met kinderen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Vivi het volgende:
Ik vond hem leuk ten tijde van The Jackson Five maar later was het natuurlijk gewoon een weirdo met een kippeborstje die steeds dezelfde irritante kreetjes slaakte en dat gegrabbel in zijn kruis om te zorgen dat de loklollies niet uit zijn slip vielen werkten ook behoorlijk op mijn irritatiespier.
Zijn muziek komt grotendeels van Quincy Jones. En een aantal van zijn hits zijn gemaakt door Jam & Lewis. En die hadden het weer geleerd van Prince. En die is wel geniaal.quote:
en dat verschil is relevant, want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |