Het is zijn broer niet ofzo hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar de man is nog niet koud of hij begint te mekkeren over z'n geld. Heel ongepast.
Er gaat ook nog jet verhaal van een (geslaagde) zelfmoordpoging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef N.icka het volgende:
Kan iemand me even updaten , ben net thuis, Hoezo een hartstilstand , is dat al duidelijk ofzo????
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Vivi het volgende:
Ik vond hem leuk ten tijde van The Jackson Five maar later was het natuurlijk gewoon een weirdo met een kippeborstje die steeds dezelfde irritante kreetjes slaakte en dat gegrabbel in zijn kruis om te zorgen dat de loklollies niet uit zijn slip vielen werkten ook behoorlijk op mijn irritatiespier.
Ja of Van Gogh? Ik weet 't niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh ja, die ging ook tegelijk met iemand dood... Pim Fortuyn ofzo?
Iets na 23:00 onze tijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu cnn , maar hoe en waarom? Hoelang id dit al gaande?
mhh, uurtje ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu cnn , maar hoe en waarom? Hoelang id dit al gaande?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Onnoman het volgende:
Welke CNN hebben jullie? volgens degene die ik ontvang is mj nu aan het knikkeren met kinderen
dat deed Michael Jackson toch ook?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Onnoman het volgende:
Welke CNN hebben jullie? volgens degene die ik ontvang is mj nu aan het knikkeren met kinderen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Vivi het volgende:
Ik vond hem leuk ten tijde van The Jackson Five maar later was het natuurlijk gewoon een weirdo met een kippeborstje die steeds dezelfde irritante kreetjes slaakte en dat gegrabbel in zijn kruis om te zorgen dat de loklollies niet uit zijn slip vielen werkten ook behoorlijk op mijn irritatiespier.
Zijn muziek komt grotendeels van Quincy Jones. En een aantal van zijn hits zijn gemaakt door Jam & Lewis. En die hadden het weer geleerd van Prince. En die is wel geniaal.quote:
en dat verschil is relevant, want?quote:
Dat doen ze al een uur. Maar het bevestigen, ho maar!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef 0100 het volgende:
CNN spreekt al in verleden tijd.
Hehe ja, echt Amerikaans, 50 van die grote motoren achter elkaar om 1 ingang van een terrein te bewakenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:48 schreef Onnoman het volgende:
Ik kijk naar de echte CNN en zie 80.000 politiewagens/motoren.. toevallig?
Het tweede waarschijnlijk. Maar ook van Pantani was ik nooit echt fan. Een fantastisch klimmer, maar zn leven naast de koers (zeker de laatste jaren) maakte ook dat ik niet meer zo positief (quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef knep het volgende:
[..]
Tja geschift van nature of geworden door een belachelijk geleefd leven?
Als wielren liefhebber herinner je Pantani wel, is toch enigermate vergelijkbaar.
http://www.cnn.nl/2009/SH(...)l.jackson/index.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Dat doen ze al een uur. Maar het bevestigen, ho maar!
Al zou dat zo zijn dan nog is respect wel op zn plaats. Ik geloof niet dat dit de plaats is om volledig ongevraagd je afkeer van Michael Jackson te etaleren. Iedereen die dat wel vindt, mist een gezonde dosis fatsoen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was een zeer goede omschrijving.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zijn muziek komt grotendeels van Quincy Jones. En een aantal van zijn hits zijn gemaakt door Jam & Lewis. En die hadden het weer geleerd van Prince. En die is wel geniaal.
MJ is een muzikale kleuter, grootgebracht door studio-lui. Een achteruitlopende freak die amper muziekinstrumenten kan spelen en had moeten stoppen bij Off the Wall.
Dat is toch niet te vergelijken, mongool.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Oja en dan ben je niet overleden dus..![]()
Kneus
quote:
Ja Elvis schreef zijn eigen nummers en speelde niet in bagger films.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zijn muziek komt grotendeels van Quincy Jones. En een aantal van zijn hits zijn gemaakt door Jam & Lewis. En die hadden het weer geleerd van Prince. En die is wel geniaal.
MJ is een muzikale kleuter, grootgebracht door studio-lui. Een achteruitlopende freak die amper muziekinstrumenten kan spelen en had moeten stoppen bij Off the Wall.
Updated 12 seconden geleden.quote:(CNN) -- Entertainer Michael Jackson has died after being taken to a hospital on Thursday after suffering cardiac arrest, according to multiple reports including the Los Angeles Times and the Associated Press. CNN has not confirmed his death.
De grootste pop-artiest ooit. Alsof het enige wat hij deed de moonwalk was.....mensen die dit soort nonsens uitkramen mogen van mij part ook wel in het ziekenhuis belanden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Twitter Breaking Newsquote:NEWS ALERT -- Officials are expected to hold a news conference "soon." BNO News will bring you updates as soon as it happens.
maar er is al helemaal niemand die het interesseert wat jij vindt hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dikke /care aan zijn dood trouwens, maar dat is mijn mening.
Dat was een moord op links. Als Pim Fortuyn uitzichzelf overleden was had ook niemand het er meer over.quote:
Zoveel geld hebben en zo beroemd zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef shmoopy het volgende:
Berichten dat iemand dood is en dan bij het ziekenhuis gaan staan.
Een groot deel van de hooks/nummers bedacht en produceerde hij wel degelijk zelf hoor. Billie Jean, bijvoorbeeld....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
life's a bitch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
maar er is al helemaal niemand die het interesseert wat jij vindt hoor
quote:
Ja dat snap ik wel. Daarom zit ik ook niet op twitterquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Twitter ligt zowat op z'n gat, omdat iedereen over MJ moet "twitteren"
Wat een verzuurde reactie zegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |