SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
En ik sloot met:quote:Ik weet niet of er nog mensen zijn die mijn liefde voor stevige doeken delen maar Neobulle Margot valt helemaal in die categorie![]()
Wat een heerlijke doek, ze voelt als een goed ingedragen streepstorch of hopp. Stevig maar niet vreselijk dik of stug. het soort doek waar je met gemak een kleuter in draagt en die je zonder problemen als hangmat of schommel gebruikt
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou van roze en hysterisch, maar dit is me toch net ff te gortig hoor
Ik las lijkkleurigquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef fIoortje het volgende:
Hopsa!
Ik vind 'm erg goed gelukt. En idd, met een witte outfit, of iets lijfkleurigs en wit, of een spijkerrokje met wit bloesje, staat overal bij, dat flamingo pink.
Zeg TF, had jij niet jouw florenz flamingo pink geverfd? Dit is dezelfde kleur!
Zelfde kleur idd, maar door de zwarte bloemen oogt het toch net ff andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef fIoortje het volgende:
Hopsa!
Ik vind 'm erg goed gelukt. En idd, met een witte outfit, of iets lijfkleurigs en wit, of een spijkerrokje met wit bloesje, staat overal bij, dat flamingo pink.
Zeg TF, had jij niet jouw florenz flamingo pink geverfd? Dit is dezelfde kleur!
Ik ben ook best een klein beetje kieskeurig hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef Iksje het volgende:
ow, maar dragen doe ik al hoor
In een geleende doek. Mijn tricot slen bevalt me niet echt meer, want ik pak steeds de geweven doek. Vandaar dus de zoektocht naar 'de doek' en ik ben akelig kieskeurig, wat ik zelf lastig vind. Zou liever zoals jullie iets te veel keuze willen hebben
Sja ehm, toch bang dat de kleur tegen zal vallen of dat ik het patroontje in het echt niet mooi vind.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:29 schreef texelonia het volgende:
Iksje maar waarom durf je de Turkis Delight niet te kopen dan?
Oeke ik vond de FWCC echt makkelijker worden toen Hannah ietsjes steviger werd idd. Komt vast goed hoor!
Die kan je er natuurlijk ook mee betalenquote:
Ja, zou kunnenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die kan je er natuurlijk ook mee betalen.
Omdat ik hem niet mocht houden van M'nekiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:58 schreef MamsX het volgende:
Kim waarom Pfau teruggestuurd? dat heb ik denk ik even gemist?
Ja stom he? Ik snap het ook niet!quote:
of een bakfietsquote:
Niemand?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:46 schreef MamsX het volgende:
Echt een stomme vraag hoor, maar weet iemand welk deuntje het is van de didymos dvd?
Bij het taal keuze scherm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Op ebay.de kan het goedkoper. Er staat er nu 1 met direct kopen te koop voor 66 euro.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:50 schreef Iksje het volgende:
Fijn Memmel! Leuk dat jullie beide genoten hebben!
Vandaag heb ik in totaal 6 uur gedragen (2x 3u), de ene keer in een geweven en de andere keer in mijn tricot... wat een verschil zeg!
Vandaar mijn vraagje aan de ervaren koopsters/verkoopsters hier... is 75 euro (excl verz.kost) veel voor een didymos Jan maat 6?
Ik heb geen antwoord. Wel heb ik bij ons kdv gevraagd of zij wel eens kinderen droegen. En dat doen ze niet, vanwege arboregels.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar antwoord op de vraag van iksje.
wat i wijsheid als je een kind hebt dat eigenljik alleen in de doek wenst te hangen en je gaat weer werken?
(waar kan een mens zich druk over maken met 13w zw schap)
Over een kind dat alleen in een doek wil heb ik geen ervaring, wel met een kind dat geen fles bliefde en alleen in slaap viel als ze aan mij hing. Daar hebben we lering uit getrokken en bij Ruben hebben we er erg op gelet dat hij regelmatig uit een fles dronk én (zonder te hoevenhuilen) zélf in slaap kon komen. Ruben is uiteraard een ander mensje dan Emma maar ik denk wel dat onze inspanningen hebben gewerkt, hij drinkt heel goed uit een fles als het nodig is en kan ook heel goed zelf in slaap komen.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar antwoord op de vraag van iksje.
wat i wijsheid als je een kind hebt dat eigenljik alleen in de doek wenst te hangen en je gaat weer werken?
(waar kan een mens zich druk over maken met 13w zw schap)
ik heb elin nooit in de kommahouding gedragen..wat is dat irritant zegquote:Op maandag 29 juni 2009 00:00 schreef oeke het volgende:
Wat een lief draagmoedertje heb je gehaakt, Kleurdoos.![]()
Leuk MamsX, zo'n opmerking.
Vanavond zei lief dat hij het vervelend vond dat iedereen zo keek naar Kobus in Bamboe, maar mij valt het niet eens op. Ik ben heel goed in het buitensluiten van stomme blikken.Alleen die nieuwsgierige zwangere en die knipogende man zijn me opgevallen.
![]()
Vanavond zaten we met Kobus op een terras te eten en hij begint zich zo uit de doek te wurmen. Door zich helemaal op te strekken.Dus ik heb hem er uiteindelijk een beetje uitgehaald en toen ging hij weer verder slapen op de arm, maar ik vond het wel een beetje gek.
Toen ik weer naar huis ging kon ik hem weer netjes in de doek terug doen.
Ik moet echt die andere knoop onder de knie krijgen. Ik word zo onrustig van die komma houding. Nadat ik gelezen had dat het niet goed was als het kinnetje op de borst ligt ivm verstikkingsgevaar ben ik als de dood.
En ik wil Pau en Indio inwijden maar ik durf niet goed.
dat kan toch niet prettig hangen voor zo'n kindquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Iksje het volgende:
Hij wil het zo versturen, onverzekerd. (verzekerd kost 16 euro)
Nu nog het betalen uitvogelen (eerste keer ebay, dus tips zijn welkom, ik vind bvb de iban en swiftcode niet terug van de verkoper, is dat normaal? Heb 'm ondertussen ook al gemaild voor die gegevens)
[ afbeelding ]
Hier moest ik aan denken toen Kleurdoos laatst dat andere plaatje postte. Kon het toen niet vinden maar kwam het net weer tegen op e-bay.
Je kan het gebruiken voor een kind tot 12 kilo, ziet er makkelijk en comfortabel uit, toch?
Enorm slecht voor de heupjes!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Iksje het volgende:
Hij wil het zo versturen, onverzekerd. (verzekerd kost 16 euro)
Nu nog het betalen uitvogelen (eerste keer ebay, dus tips zijn welkom, ik vind bvb de iban en swiftcode niet terug van de verkoper, is dat normaal? Heb 'm ondertussen ook al gemaild voor die gegevens)
[ afbeelding ]
Hier moest ik aan denken toen Kleurdoos laatst dat andere plaatje postte. Kon het toen niet vinden maar kwam het net weer tegen op e-bay.
Je kan het gebruiken voor een kind tot 12 kilo, ziet er makkelijk en comfortabel uit, toch?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef Estrys het volgende:
ik dacht dat je kind al als schild diende bij het fietsen met een draagdoek
met t gezichtje naar buitenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef DaviniaHR het volgende:
kleurdoos, die is idd leuk!werk merk is dat?
macka, waarom is de bb nog slechter dan die dignen uit de foto van iksje? bij beide hangt het kind op het kruis, dat was toch heeft grootste nadeel van de bb?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:17 schreef Webkim het volgende:
Was er hier niet laatst iemand die een groene doek zocht?
Ik doe mijn Wellen Lind in de verkoop.
[ afbeelding ]ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mieten! Door gieten!
Maar misschien moet je dan niet alleen een kind voorop in de bb doen, maar ook aan beide zijden een in zo'n ander hangding. Dan heb je de meeste kans dat je echt zacht valt...quote:
dat dacht ik eerst ook, maar ze hebben bij beide dragers ook het gezicht naar buiten, vandaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
met t gezichtje naar buiten
en t is een ellaroo
huh? hoe knoop jij dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
2.50 is wel wat aan de korte kant, maar is wel te doen hoor! Ik hou met mijn doek van 2.70 zeker 20 cm staart over per kant, en dan flip ik de schouder nog
Ik knoop 1 keer voor, en daarna mag de knoop er van mij eeuwig inslijten. Ik hoef ook eigenlijk nooit meer te stellen omdat madam niet goed zit
o zooo..hoe ik heupdraag dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik leg de doek over 1 schouder en leg de knoop net iets boven mijn heupbot. Schuifknoop of een dubbele knoop, net wat je wil. Dan draai ik de knoop naar mijn rug, ergens tussen mijn schouderbladen. Vervolgens stop ik kind voor mijn borst in de doek, trek hem goed tot in de knieholten en schouderflip. Easypeasy
Hoe fout ook, als iemand woest op mij was afgestormd in de tijd dat ik Noah in de BB droeg, had dat toen écht niet mijn ogen geopend denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
als ik iemand zo zie lopen..dan stap ik er wel degelijk op af..met een woest gezicht that is
die eerste foto..elke malloot (ook niet dragers) kunnen toch zien hoe fout dat is?!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hoe fout ook, als iemand woest op mij was afgestormd in de tijd dat ik Noah in de BB droeg, had dat toen écht niet mijn ogen geopend denk ik
Als je het wéét zou je het je kind niet aandoen toch? Dus denk niet dat ze dat dan door hebben. Had ik toen ook niet met Noah hoor. Noah vond het ook wel leuk trouwens, van die heupen en rug had ik geen idee, dus wist ik veel??quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die eerste foto..elke malloot (ook niet dragers) kunnen toch zien hoe fout dat is?!
Mensen die hun kind gewoon in een bb dragen..die laat ik lekker dragen. Als ze verkeerd om zitten zal ik er wel wat van zeggen (op een normale manier en uitleggen waarom het niet goed is en ze evt. introduceren met een doek.
Maar dat van die iksfoto's is imho bijna mishandeling
ik heb geen baby, ben wel een malloot, maar als ik hier niet zou lezen zou ik ook echt niet weten dat het slecht is.. en ik denk dat iedere ouder het beste wil voor zijn kind, en echt niet bewust met zo'n BB gaat lopen als je wéét dat het fout is. ook niet als je er een keer op wordt aangesproken. ja, misschien dat ik dan op internet zou zoeken hoe of wat..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die eerste foto..elke malloot (ook niet dragers) kunnen toch zien hoe fout dat is?!
ook die eerste foto manier?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
Als je het wéét zou je het je kind niet aandoen toch? Dus denk niet dat ze dat dan door hebben. Had ik toen ook niet met Noah hoor. Noah vond het ook wel leuk trouwens, van die heupen en rug had ik geen idee, dus wist ik veel??
Probeer maar eens uit wat er gebeurt als je gaat slapen met je hoofd gestrekt achterover...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef DaviniaHR het volgende:
kleurdoos, die is idd leuk!werk merk is dat?
macka, waarom is de bb nog slechter dan die dignen uit de foto van iksje? bij beide hangt het kind op het kruis, dat was toch heeft grootste nadeel van de bb?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef owlet het volgende:
Afgelopen zaterdag kon ik eindelijk mijn heartland ergo ophalen. Nou ben ik niet vies van roze maar dit was toch wel een heel raar kleurtje zalmroze. Ik wilde echter wel deze, inplaats van een beige, omdat deze roze bandjes heeft die niet meekleuren bij verven.
En dus ging hij in een procionbadje. De print is nog heel licht zichtbaar, hij is precies zoals ik hoopte dat hij zou worden:
[ afbeelding ]
En ein-de-lijk weer een ergo. Een SSC die zo hup hup aan gaat inplaats van met veel gesjor en gestel zoals bij de Manduca. Lekker, met dit warme weer
heb je ook een voor foto?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:53 schreef owlet het volgende:
Afgelopen zaterdag kon ik eindelijk mijn heartland ergo ophalen. Nou ben ik niet vies van roze maar dit was toch wel een heel raar kleurtje zalmroze. Ik wilde echter wel deze, inplaats van een beige, omdat deze roze bandjes heeft die niet meekleuren bij verven.
En dus ging hij in een procionbadje. De print is nog heel licht zichtbaar, hij is precies zoals ik hoopte dat hij zou worden:
[ afbeelding ]
En ein-de-lijk weer een ergo. Een SSC die zo hup hup aan gaat inplaats van met veel gesjor en gestel zoals bij de Manduca. Lekker, met dit warme weer
Die van mij is vandaag binnen gekomen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Nijna het volgende:
Owlet, gaaf geworden!!! En nu nog een actiefoto!
Ik heb net een mailtje gekregen dat mn binana indigo eraan komt.
Had nog twijfels over een andere kleur, maar daar kon ze niet aankomen, maakt het wel makkelijker "kiezen" hahaha.
Sja, dat kan natuurlijk, maar zo draag ik mijn kind niet (zonder doek). Ik vind het juist grappig om te merken dat Marlien haar knietjes vanzelf omhoog doet als ik haar op mijn heup zet. Zal dat door het dragen komen, of doen alle kinderen dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef Jelief het volgende:
En als je een kind zonder iets draagt dan steunt het toch ook alleen op het kruis.![]()
Ik begin altijd met vragen hoe hun kindje in de wieg of box ligt als je hem/haar gewoon neer legt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef Jelief het volgende:
Mijn schoonzusje over een BB. : Ja in die doek zit Ruben wel geborgen maar in de BB heeft dat kindje (gezicht naar voren,maand of 8 oud) veel meer bewegingsvrijheid. En als je een kind zonder iets draagt dan steunt het toch ook alleen op het kruis.Ze is heel lief hoor maar ergens heb ik tch iets niet goed genoeg uitgelegd.
Hier heel herkenbaar hoor, knietjes boven de kont. Doettie zellufquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:02 schreef Grijs het volgende:
[..]
Sja, dat kan natuurlijk, maar zo draag ik mijn kind niet (zonder doek). Ik vind het juist grappig om te merken dat Marlien haar knietjes vanzelf omhoog doet als ik haar op mijn heup zet. Zal dat door het dragen komen, of doen alle kinderen dat?
Haha heb je hem toevallig aan mij verkocht? (wassie groen?)quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:55 schreef krijtlijk het volgende:
Hiephoi Ik heb net 2 draagdoeken verkocht en nu mag ik van mezelf een nieuwe kopen!!![]()
Ik denk dat het de EllaRoo kirsten gaat worden.
[ afbeelding ]
Hiervoor had ik een Hoppediz van 4.6 meter lang, die volgens mij zelf wel wat langer was dan stond vermeld.
Nu zat ik te denken dat ik de Ellaroo wel een maatje kleiner zou kunnen nemen, maar zou iemand misschien haar Ellaroo op willen meten? zodat ik weet of ze wat groter uitvallen of niet.
Zijn er verder nog voor of nadelen te melden over deze doek? Er komt een dreumes in te zitten van 10 kg.
Zelf ben ik een bleekscheet met hennarood haar, is dit dan een geschikt kleurtje?
Ja! Haha wat leuk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:13 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha heb je hem toevallig aan mij verkocht? (wassie groen?)
Nou, ik dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:21 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ja! Haha wat leuk!![]()
Ik was hier al aan het rondkijken of iemand hier een nieuwe hoppediz had gekocht. Wat toevallig!
Hah! Eindelijk! Een Kristen (geen Kirstenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:55 schreef krijtlijk het volgende:
Hiephoi Ik heb net 2 draagdoeken verkocht en nu mag ik van mezelf een nieuwe kopen!!![]()
Ik denk dat het de EllaRoo kirsten gaat worden.
[ afbeelding ]
Hiervoor had ik een Hoppediz van 4.6 meter lang, die volgens mij zelf wel wat langer was dan stond vermeld.
Nu zat ik te denken dat ik de Ellaroo wel een maatje kleiner zou kunnen nemen, maar zou iemand misschien haar Ellaroo op willen meten? zodat ik weet of ze wat groter uitvallen of niet.
Zijn er verder nog voor of nadelen te melden over deze doek? Er komt een dreumes in te zitten van 10 kg.
Zelf ben ik een bleekscheet met hennarood haar, is dit dan een geschikt kleurtje?
Ah leuk, jij hebt ook een Kristen!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:23 schreef lcicle het volgende:
[..]
Hah! Eindelijk! Een Kristen (geen Kirsten)
Ik ben ook vrij bleek, althans dat hoor ik vaak, heb henna(donker)rood haar maar mijn dreumes is nog geen 10kg. Gaat prima in deze doek! Hij is echter niet groot/lang uitgevallen, heb zelfs de 4.6 nog om mogen ruilen bij www.naturebabies.nl voor een 5.0. Heb een maat 38 maar vind het fijn om wat staartjes over te hebben om ook voor te kunnen knopen. De 5.0 is na het wassen nog steeds 5.0m.
[ afbeelding ]
Ik doe 'm anders, als FWCC maar dan de banden niet uitspreiden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:59 schreef DaviniaHR het volgende:
das gewoon een fwcc en als je klaar bent, trek je de kruisbanden opzij
Maar bij de basisknoop voor rekbare doeken, zit de horizontale band over de schuine banden heen. Dus je moet hem andersom knopen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:59 schreef DaviniaHR het volgende:
das gewoon een fwcc en als je klaar bent, trek je de kruisbanden opzij
Gewoon met schuifknoop? Kun je haar makkelijk omhoog krijgen of juist laten zakken. En je kan ook haar naar voren schuiven of helemaal op je rug. Net hoe je wilt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:14 schreef MamsX het volgende:
Ik wil gaan heupdragen, maar ik wil haar wel lekker hoog hebben en wat meer naar de voorkant.
Ik dacht aan de HCC? Met rekbare doek vond ik dit niets, maar dat lag denk ik aan de doek.
Iemand een betere suggestie dan HCC?
Zoiets?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft iemand voor mij een linkje naar een instructie filmpje van een FWCC met de banden aan de zijkant van je kindje?
Mijn vriendinnetje knoopt nu volgens de basisknoop van draagdoek.nl maar dat is best heel warm.
Alleen in de dwarsband met de kruisbanden aan de zijkant zou prettiger zijn met dit weer, maar ik krijg het niet goed met woorden uitgelegd en ze woont niet om de hoek.
Ja hoor, hij is nu upgeload. Zoals beloofd de url:quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik doe 'm anders, als FWCC maar dan de banden niet uitspreiden.
Filmje staat up te loaden, url komt straks
Tja, zo ben ikquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks Webkim.
En Macka uiteraard, dat wilde ik net al zeggen, voor de moeite als je nu echt speciaal aan het opnemen bent. Lief!
Beter weet ik niet, maar Poppin's Hip Carry is een leuke om te proberen (met een 3.7 m. of meer doek).quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:14 schreef MamsX het volgende:
Ik wil gaan heupdragen, maar ik wil haar wel lekker hoog hebben en wat meer naar de voorkant.
Ik dacht aan de HCC? Met rekbare doek vond ik dit niets, maar dat lag denk ik aan de doek.
Iemand een betere suggestie dan HCC?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:07 schreef Macka66 het volgende:
Tja, zo ben ik
Maar graag gedaan.
En ik denk dat Oeke er ook wel wat aan heeft
Ik zie alleen maar mooie kriebeltjes en dingen in de media player, maar dat ligt vast ana mijn instellingen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Tja, zo ben ik
Maar graag gedaan.
En ik denk dat Oeke er ook wel wat aan heeft
Ik vind deze nog fijner denk ik dan robins hip carryquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Beter weet ik niet, maar Poppin's Hip Carry is een leuke om te proberen (met een 3.7 m. of meer doek).
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar mooie kriebeltjes en dingen in de media player, maar dat ligt vast ana mijn instellingen.
Ik heb het linkje aan mijn vriendinnetje gegeven.
Iksje, de Binana is idd rekbaar, maar voor mijn gevoel wel minder dan de tricot.
Die heb ik nu niet in huis dus ik kan niet vergelijken, mss dat iemand anders wel iets erover kan zeggen.
Is er iemand met Binana ervaring die weet hoe je hem kan wassen? Temp enzo?
De dvd met instructies kan ik niet afspelen op mijn laptop en ik ga niet in de 35 graden op zolder zitten.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:49 schreef seilram het volgende:
BE, op mijn binana staat 40 graden wassen.
Het zal aan de codec liggen die ik gebruikt heb, XVID.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:12 schreef oeke het volgende:
Ik zit met hetzelfde, het linkje doet het niet bij mij...![]()
Pssst BE, Seilram zegt hierboven op 40 graden.
Ik vind Robins hip Carry fijner denk ik, geen knoop op je rug. En staat ook iets charmanter bij mijn figuurquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:13 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ik vind deze nog fijner denk ik dan robins hip carry
Ik ga dit zo maar even testen.
In de herhaling...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef DaviniaHR het volgende:
pfff, ben aan het twijfelen over de rekabre doek... een binana kost 62 euro, terwijl je bij draagkrachtig een bamboe doek kunt kopen voor 35 euro en de rekbare hopp 40 euro kost. en zeker als je de rekbare doek alleenmaar in het begin gebruikt, wat is dan de toegevoegde waarde van die 20 euro voor de binana? is die echt zoveel beter?
Beter is de Binana denk ik niet. Maar het is mooie kwaliteit stof met een apart badstofachtig oppervlak en hij is in veel verschillende kleuren te krijgen, itt tot Hopp en Bamboe. Hij draagt koeler dan de Hopp, en is dikker dan de Bamboe.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef DaviniaHR het volgende:
pfff, ben aan het twijfelen over de rekabre doek... een binana kost 62 euro, terwijl je bij draagkrachtig een bamboe doek kunt kopen voor 35 euro en de rekbare hopp 40 euro kost. en zeker als je de rekbare doek alleenmaar in het begin gebruikt, wat is dan de toegevoegde waarde van die 20 euro voor de binana? is die echt zoveel beter?
Binana is idd rekbaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:28 schreef Iksje het volgende:
Is een binana ook rekbaar? 't gaat op een ander forum over de keuze tricot slen/ cozy wrap of geweven doek.
tricot is volgens de site 100% stretchkatoen en de cozy wrap volgens de site 95%katoen en 5% spandex.
Dus dat is toch ongeveer hetzelfde?
Binana was dacht ik ook rekkend, maar nu zie ik op de site een kindje op de rug zitten en dat kon toch niet met de rekbare?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef Stiemie het volgende:
Ik ga mijn tricot slen binnenkort weer eens opzoeken en wassen zodat die klaar is als de baby komt. Lijkt me handig om Linde in de kinderwagen mee te nemen en de baby in de draagdoek.
Ik ben nog geen geverfde Bamboo's tegengekomen. Maar het zou moeten kunnen. Een leuke tye die met een zacht kleurtje blauw of groen ofzo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Macka, is die Bamboe evt. te verven? Of is er nog niemand geweest die dat aangedurfd heeft.
dat marimekko stofje!!!! superleukquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het zal aan de codec liggen die ik gebruikt heb, XVID.
Ik zal kijken of ik 'm op YouTube kan zetten.
En Yes I Can
Ah fijn om te lezen dat het zo goed bevalt. Al zal ik ook nog een plankje achter de kinderwagen moeten nemen want mijn moeder past op maandag op en die vindt zo'n draagdoek maar niksquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef Iksje het volgende:
[..]
Hier doe ik het zo als ik Liande ga halen bij de onthaalmoeder. En vanmorgen ben ik zo met de tweetjes naar het consultatiebureau gewandeld. Erg fijn!
Binana is er in veel kleuren, mits ze aan de stof kan komen. Uit mn mailwisseling begreep ik dat ze geen enorme hoeveelheden stof besteld en dus min of meer afhankelijk is van de 'restjes' van haar leverancier. Zodoende is er niet altijd aan elke kleur te komen... Dus er zijn veel kleuren, maar ze zijn niet altijd beschikbaar...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Beter is de Binana denk ik niet. Maar het is mooie kwaliteit stof met een apart badstofachtig oppervlak en hij is in veel verschillende kleuren te krijgen, itt tot Hopp en Bamboe. Hij draagt koeler dan de Hopp, en is dikker dan de Bamboe.
Ah, oke thxquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Beter is de Binana denk ik niet. Maar het is mooie kwaliteit stof met een apart badstofachtig oppervlak en hij is in veel verschillende kleuren te krijgen, itt tot Hopp en Bamboe. Hij draagt koeler dan de Hopp, en is dikker dan de Bamboe.
Beentjes optrekken is goed! Het is de natuurlijke reactie van een baby. Je zult ook zien dat 'ie z'n voetjes een beetje naar binnen draait. Dat is vanuit evolutionair oogpunt allemaal omdat een klein kind is voorbereid om op de heup gedragen te worden als een ouder het meeneemt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef oeke het volgende:
Bamboe heeft geen glanzend laagje vind ik. Het ziet eruit als dunne T-shirt stof zeg maar en heel zacht.![]()
Ik ben fan van Bamboe! Maar ik heb nog nooit een Binanna van dichtbij gezien, dus ik kan er verder niet zoveel over zeggen.
En ik vind het witte ook een beetje bezwaarlijk, ik ben heel bang dat ik er op mors, en toen ik laatst totaal in het zwart gekleed maar met Kobus in Bamboe door de Hema liep zei de kassiere : Oh, het is een baby, ik dacht al wie gaat zo'n volle boezem nou accentueren met wit?![]()
En ik heb Ultramarin nog niet ingewijd...![]()
Wel heeft P. Kobus gister in Didymos' Nils gedragen, in de FWCC! Een heel klein wandelingetje want we vonden het toch wel spannend.![]()
Macka, bij dat filmpje, kunnen Kobus zijn beentjes er ook al onderuit hangen? Ik vind hem nog zo klein. Bovendien trekt hij zijn beentjes helemaal op.
Dan is dat dus de misleiding van de foto, dat glanzende.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:24 schreef oeke het volgende:
Bamboe heeft geen glanzend laagje vind ik. Het ziet eruit als dunne T-shirt stof zeg maar en heel zacht.![]()
Ik ben fan van Bamboe! Maar ik heb nog nooit een Binanna van dichtbij gezien, dus ik kan er verder niet zoveel over zeggen.
quote:En ik vind het witte ook een beetje bezwaarlijk, ik ben heel bang dat ik er op mors, en toen ik laatst totaal in het zwart gekleed maar met Kobus in Bamboe door de Hema liep zei de kassiere : Oh, het is een baby, ik dacht al wie gaat zo'n volle boezem nou accentueren met wit?![]()
mja maar hoe kies je voor 't een of 't ander? Zelfs ná e.e.a. te lezen weet ik 't nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Hee! Cattie! Wat goed!![]()
![]()
innepin, kies eerst maar of je wil beginnen met een rekbare doek. dan valt al een boel af
Puur gebaseerd op een beeld dat ik heb door je posten hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:44 schreef innepin het volgende:Okee, en waarom dan zoiets?
je site doet héél irritant sloomEn zelfs uit het Help, beginner! stukje kan ik nog niet kiezen
![]()
Qua rekkend iets met bamboe. Qua niet rekkend iets met bamboe, of met linnen of een gauze doek idd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef cattie het volgende:
Lekker doorgaan Innepin! Nu met 30 graden is het wel erg warm om te dragen, maar tot een graad of 25 is het prima te doen en zo vaak is het hier niet boven de 25 graden. Rekbare doeken zijn vaak wat warmer. Je kunt ook voor een geweven doek gaan. Daat zijn er ook wat van die geschikt zijn voor bij warmer weer. Calin Blue geloof ik en didymos indio linnen en Jim jade. Maar dat weet macka beter.
mits je een katoenen Didymos of een Hoppediz wilt...quote:
Dat is een katoenen Katja. Niet speciaal een zomerdoek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef innepin het volgende:
Nijna, ik had het gemerkthad op de spoiler in de OP geklikt
![]()
Ebay is een goede tip cattie, dank jeHier staat niet bij wat voor stof 't is, maar zoiets zou dus wel geschikt zijn toch
Hearhear!quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef cattie het volgende:
Maar ik ben niet echt van de zomerdoeken moet ik zeggen, ik draag tot 25 graden met alle doeken en daarboven uberhaupt zo min mogelijk, welke doek dan ook.
Ellaroo Kristenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:25 schreef owlet het volgende:
Wat leuk krijtlijk. Wat voor doek heb je gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |