abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juni 2009 @ 20:36:13 #126
108648 cattie
lieve moeder
pi_70456067
Wat ik merk tav het kvd is dat Ive en Fee allebei hun eigen aparte ritme daar hebben. Ze lopen daar simpel mee met de regels en het ritme daar. Moet ik hier Fee wel eens dragen om haar rustig te houden, daar doen ze het niet, maar lossen ze het op een andere manier op. Misschien heb ik daar geluk mee, maar misschien werkt het wel voor veel kinderen zo.
(En offtopic: Ive is daar zo goed als zindelijk en thuis weigert hij.)
  zondag 28 juni 2009 @ 20:41:10 #127
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70456209
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar antwoord op de vraag van iksje.
wat i wijsheid als je een kind hebt dat eigenljik alleen in de doek wenst te hangen en je gaat weer werken?

(waar kan een mens zich druk over maken met 13w zw schap )
Over een kind dat alleen in een doek wil heb ik geen ervaring, wel met een kind dat geen fles bliefde en alleen in slaap viel als ze aan mij hing. Daar hebben we lering uit getrokken en bij Ruben hebben we er erg op gelet dat hij regelmatig uit een fles dronk én (zonder te hoevenhuilen) zélf in slaap kon komen. Ruben is uiteraard een ander mensje dan Emma maar ik denk wel dat onze inspanningen hebben gewerkt, hij drinkt heel goed uit een fles als het nodig is en kan ook heel goed zelf in slaap komen.

Ik denk dat het met een doekenkindje net zo kan gaan, als je er tijd in steekt kun je een kindje aanwennen om in de wagen of bedje te slapen of verblijven. Oftwel, let er vanaf het begin af aan op dat je je kindje went aan dingen die gebeuren als jij er niet bent.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_70464008
Wat een lief draagmoedertje heb je gehaakt, Kleurdoos.

Leuk MamsX, zo'n opmerking.
Vanavond zei lief dat hij het vervelend vond dat iedereen zo keek naar Kobus in Bamboe, maar mij valt het niet eens op. Ik ben heel goed in het buitensluiten van stomme blikken. Alleen die nieuwsgierige zwangere en die knipogende man zijn me opgevallen.

Vanavond zaten we met Kobus op een terras te eten en hij begint zich zo uit de doek te wurmen. Door zich helemaal op te strekken. Dus ik heb hem er uiteindelijk een beetje uitgehaald en toen ging hij weer verder slapen op de arm, maar ik vond het wel een beetje gek.
Toen ik weer naar huis ging kon ik hem weer netjes in de doek terug doen.

Ik moet echt die andere knoop onder de knie krijgen. Ik word zo onrustig van die komma houding. Nadat ik gelezen had dat het niet goed was als het kinnetje op de borst ligt ivm verstikkingsgevaar ben ik als de dood.

En ik wil Pau en Indio inwijden maar ik durf niet goed.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70465473
Oeke, ik was ook niet zo'n fan van de kommahouding. Mijn dochtertje vond die alleen fijn bij manlief in de doek en mijn zoontje leek er gauw 'te lang' voor.
Ik kon die houding ook alleen maar in de rekbare doek, in de geweven krijg ik het niet echt voor mekaar.

Met die andere houding denk ik dat je de FWCC bedoelt? Ik vind die veel makkelijker (en steviger!) knopen met een geweven doek, dus wat houdt je nog tegen om de Pfau of de Indio in te wijden?

Oh, en ik ben een absolute draagleek. Ik heb maar twee lange doeken (één rekbare en één geweven) en ik kan maar twee knopen (de komma en de FWCC)
Dus als ik het kan, kan jij het ook hoor

Over verstikken zou ik me niet te veel zorgen maken. Het lijkt me sterk dat een kindje in de doek zou stikken, zo dichtbij jou.
  maandag 29 juni 2009 @ 07:20:20 #130
105850 Fuente
mamamuts
pi_70468319
Waarom durf je niet Oeke? Misschien is het juist heel fijn met dit warme weer een andere doek!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70486355
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:00 schreef oeke het volgende:
Wat een lief draagmoedertje heb je gehaakt, Kleurdoos.

Leuk MamsX, zo'n opmerking.
Vanavond zei lief dat hij het vervelend vond dat iedereen zo keek naar Kobus in Bamboe, maar mij valt het niet eens op. Ik ben heel goed in het buitensluiten van stomme blikken. Alleen die nieuwsgierige zwangere en die knipogende man zijn me opgevallen.

Vanavond zaten we met Kobus op een terras te eten en hij begint zich zo uit de doek te wurmen. Door zich helemaal op te strekken. Dus ik heb hem er uiteindelijk een beetje uitgehaald en toen ging hij weer verder slapen op de arm, maar ik vond het wel een beetje gek.
Toen ik weer naar huis ging kon ik hem weer netjes in de doek terug doen.

Ik moet echt die andere knoop onder de knie krijgen. Ik word zo onrustig van die komma houding. Nadat ik gelezen had dat het niet goed was als het kinnetje op de borst ligt ivm verstikkingsgevaar ben ik als de dood.

En ik wil Pau en Indio inwijden maar ik durf niet goed.
ik heb elin nooit in de kommahouding gedragen..wat is dat irritant zeg

in t begin rechtop met beentjes opgetrokken (foetus) in de doek en na een tijdje met de beentjes eruit en zo draag ik haar nog steeds t liefst (op de buik, met kruis tussen de beentjes)
pi_70500036
Ieks! Ik heb de maat 5 gewonnen.
Alleen even niet opgelet, want er staat oorspronkelijk alleen "versand nach deutschland" (ipv europa of wereldwijd)
Heeft iemand van jullie dat al meegemaakt?
Gaat de verkoop dan door of kan de verkoper er van af zien?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:11:20 #133
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70500475
Gewoon meteen zelf mailen met het verzoek via DHL te verzenden, kost 8,60 en het risico (omdat het onverzekerd is) neem je dan zelf
Meeste mensen weigeren dat niet is mijn ervaring
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70508542
Hij wil het zo versturen, onverzekerd. (verzekerd kost 16 euro)
Nu nog het betalen uitvogelen (eerste keer ebay, dus tips zijn welkom, ik vind bvb de iban en swiftcode niet terug van de verkoper, is dat normaal? Heb 'm ondertussen ook al gemaild voor die gegevens)

Hier moest ik aan denken toen Kleurdoos laatst dat andere plaatje postte. Kon het toen niet vinden maar kwam het net weer tegen op e-bay.
Je kan het gebruiken voor een kind tot 12 kilo, ziet er makkelijk en comfortabel uit, toch?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 juni 2009 @ 11:23:28 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70508617
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Iksje het volgende:
Nu nog het betalen uitvogelen (eerste keer ebay, dus tips zijn welkom, ik vind bvb de iban en swiftcode niet terug van de verkoper, is dat normaal? Heb 'm ondertussen ook al gemaild voor die gegevens)

[ afbeelding ]
Hier moest ik aan denken toen Kleurdoos laatst dat andere plaatje postte. Kon het toen niet vinden maar kwam het net weer tegen op e-bay.
Je kan het gebruiken voor een kind tot 12 kilo, ziet er makkelijk en comfortabel uit, toch?
dat kan toch niet prettig hangen voor zo'n kind
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:28:40 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70508810
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Iksje het volgende:

[ afbeelding ]
Enorm slecht voor de heupjes!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_70508828
Dat kindje in dat blauwe ding, lijkt aan dat koordje te trekken van:"Hellllp haal dat ding van me af!!!"
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2009 @ 12:02:08 #138
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70510026
Het kan altijd erger!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_70510292
Zondag was ik in een babywinkel bij mijn lief, en daar hadden ze een draagdoek om een paspop geknoopt. Die hadden ze wel zo vreselijk fout geknoopt dat het me niets verbaasde dat de voorraad draagdoeken stof lag te verzamelen... Het "kind" zat zo ongeveer op schouderhoogte... Gek he, dat het er dan niet comfortabel uitziet en mensen ook niet denken "Hee, dat is leuk en handig! Kom, laten we ook zo'n doek kopen."
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70510367
jeumig die foto's

die eerste op dat plaatje van iksje echt heel sneu. En dan kan iedereen wel zeggen 'ja maar ze wordt wel gedragen'maar dat vind ik echt belachelijk (ook op die foto van Macka )

als ik iemand zo zie lopen..dan stap ik er wel degelijk op af..met een woest gezicht that is

oja deze zag ik net bij slingomama.. ik vind t een leukie

pi_70510439
Nou heb ik dus nog een babybjorn liggen, heb ik gekregen van een nichtje van lief. Met de opmerking: "dat is handig, kun je toch op de fiets" Ik vind het naast dat het niet goed is voor de heupjes ook nog eens een afzichtelijk ding om te zien.
Dat plaatje van Iksje slaat toch wel alles, hangt dat kind daar lekker op je bovenbeen te bengelen, kan je toch niet fatsoenlijk lopen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70510679
Je had toen ook nog dat draagschild ..beste idee van nederland oid 'kan je veilig fietsen'
Dus je stapt in de zomer lekker op je fiets.. kind in een warme draagzak, een nog warmer 'schild' er op.. en dan lekker fietsen!
pi_70511026
ik dacht dat je kind al als schild diende bij het fietsen met een draagdoek
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:36:52 #144
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70511038
kleurdoos, die is idd leuk! werk merk is dat?
macka, waarom is de bb nog slechter dan die dignen uit de foto van iksje? bij beide hangt het kind op het kruis, dat was toch heeft grootste nadeel van de bb?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 juni 2009 @ 12:38:05 #145
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70511071
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef Estrys het volgende:
ik dacht dat je kind al als schild diende bij het fietsen met een draagdoek
dan val je zachter
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70511228
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef DaviniaHR het volgende:
kleurdoos, die is idd leuk! werk merk is dat?
macka, waarom is de bb nog slechter dan die dignen uit de foto van iksje? bij beide hangt het kind op het kruis, dat was toch heeft grootste nadeel van de bb?
met t gezichtje naar buiten

en t is een ellaroo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:49:17 #147
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70511400
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 12:17 schreef Webkim het volgende:
Was er hier niet laatst iemand die een groene doek zocht?
Ik doe mijn Wellen Lind in de verkoop.

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik!
Niet mieten! Door gieten!
pi_70511546
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:38 schreef Ynske het volgende:

[..]

dan val je zachter
Maar misschien moet je dan niet alleen een kind voorop in de bb doen, maar ook aan beide zijden een in zo'n ander hangding. Dan heb je de meeste kans dat je echt zacht valt... .

Ik ben toch blij dat we een fietskar hebben hoor . Doek mee en het komt helemaal goed denk ik .
Misschien eerst kind baren... anders blijft die doek zo leeg...
Fake it till you make it...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:58:36 #149
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70511650
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:43 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

met t gezichtje naar buiten

en t is een ellaroo
dat dacht ik eerst ook, maar ze hebben bij beide dragers ook het gezicht naar buiten, vandaar

yns!

nijna, buik vult ook heel mooi!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70513770
Jeuj ik had ook weer fluffymail (zwarte RS)

en! ik had al mijn doeken al ingepakt..maar moest nog snel naar de winkel

nekdragen met shortie (2.50m)

rebozo ruck andersom en dan nog wat improvisatie wegens kortkort
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')