SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
En ik sloot met:quote:Ik weet niet of er nog mensen zijn die mijn liefde voor stevige doeken delen maar Neobulle Margot valt helemaal in die categorie![]()
Wat een heerlijke doek, ze voelt als een goed ingedragen streepstorch of hopp. Stevig maar niet vreselijk dik of stug. het soort doek waar je met gemak een kleuter in draagt en die je zonder problemen als hangmat of schommel gebruikt
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou van roze en hysterisch, maar dit is me toch net ff te gortig hoor
Ik las lijkkleurigquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef fIoortje het volgende:
Hopsa!
Ik vind 'm erg goed gelukt. En idd, met een witte outfit, of iets lijfkleurigs en wit, of een spijkerrokje met wit bloesje, staat overal bij, dat flamingo pink.
Zeg TF, had jij niet jouw florenz flamingo pink geverfd? Dit is dezelfde kleur!
Zelfde kleur idd, maar door de zwarte bloemen oogt het toch net ff andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef fIoortje het volgende:
Hopsa!
Ik vind 'm erg goed gelukt. En idd, met een witte outfit, of iets lijfkleurigs en wit, of een spijkerrokje met wit bloesje, staat overal bij, dat flamingo pink.
Zeg TF, had jij niet jouw florenz flamingo pink geverfd? Dit is dezelfde kleur!
Ik ben ook best een klein beetje kieskeurig hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef Iksje het volgende:
ow, maar dragen doe ik al hoor
In een geleende doek. Mijn tricot slen bevalt me niet echt meer, want ik pak steeds de geweven doek. Vandaar dus de zoektocht naar 'de doek' en ik ben akelig kieskeurig, wat ik zelf lastig vind. Zou liever zoals jullie iets te veel keuze willen hebben
Sja ehm, toch bang dat de kleur tegen zal vallen of dat ik het patroontje in het echt niet mooi vind.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:29 schreef texelonia het volgende:
Iksje maar waarom durf je de Turkis Delight niet te kopen dan?
Oeke ik vond de FWCC echt makkelijker worden toen Hannah ietsjes steviger werd idd. Komt vast goed hoor!
Die kan je er natuurlijk ook mee betalenquote:
Ja, zou kunnenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die kan je er natuurlijk ook mee betalen.
Omdat ik hem niet mocht houden van M'nekiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:58 schreef MamsX het volgende:
Kim waarom Pfau teruggestuurd? dat heb ik denk ik even gemist?
Ja stom he? Ik snap het ook niet!quote:
of een bakfietsquote:
Niemand?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:46 schreef MamsX het volgende:
Echt een stomme vraag hoor, maar weet iemand welk deuntje het is van de didymos dvd?
Bij het taal keuze scherm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Op ebay.de kan het goedkoper. Er staat er nu 1 met direct kopen te koop voor 66 euro.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:50 schreef Iksje het volgende:
Fijn Memmel! Leuk dat jullie beide genoten hebben!
Vandaag heb ik in totaal 6 uur gedragen (2x 3u), de ene keer in een geweven en de andere keer in mijn tricot... wat een verschil zeg!
Vandaar mijn vraagje aan de ervaren koopsters/verkoopsters hier... is 75 euro (excl verz.kost) veel voor een didymos Jan maat 6?
Ik heb geen antwoord. Wel heb ik bij ons kdv gevraagd of zij wel eens kinderen droegen. En dat doen ze niet, vanwege arboregels.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar antwoord op de vraag van iksje.
wat i wijsheid als je een kind hebt dat eigenljik alleen in de doek wenst te hangen en je gaat weer werken?
(waar kan een mens zich druk over maken met 13w zw schap)
Over een kind dat alleen in een doek wil heb ik geen ervaring, wel met een kind dat geen fles bliefde en alleen in slaap viel als ze aan mij hing. Daar hebben we lering uit getrokken en bij Ruben hebben we er erg op gelet dat hij regelmatig uit een fles dronk én (zonder te hoevenhuilen) zélf in slaap kon komen. Ruben is uiteraard een ander mensje dan Emma maar ik denk wel dat onze inspanningen hebben gewerkt, hij drinkt heel goed uit een fles als het nodig is en kan ook heel goed zelf in slaap komen.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar antwoord op de vraag van iksje.
wat i wijsheid als je een kind hebt dat eigenljik alleen in de doek wenst te hangen en je gaat weer werken?
(waar kan een mens zich druk over maken met 13w zw schap)
ik heb elin nooit in de kommahouding gedragen..wat is dat irritant zegquote:Op maandag 29 juni 2009 00:00 schreef oeke het volgende:
Wat een lief draagmoedertje heb je gehaakt, Kleurdoos.![]()
Leuk MamsX, zo'n opmerking.
Vanavond zei lief dat hij het vervelend vond dat iedereen zo keek naar Kobus in Bamboe, maar mij valt het niet eens op. Ik ben heel goed in het buitensluiten van stomme blikken.Alleen die nieuwsgierige zwangere en die knipogende man zijn me opgevallen.
![]()
Vanavond zaten we met Kobus op een terras te eten en hij begint zich zo uit de doek te wurmen. Door zich helemaal op te strekken.Dus ik heb hem er uiteindelijk een beetje uitgehaald en toen ging hij weer verder slapen op de arm, maar ik vond het wel een beetje gek.
Toen ik weer naar huis ging kon ik hem weer netjes in de doek terug doen.
Ik moet echt die andere knoop onder de knie krijgen. Ik word zo onrustig van die komma houding. Nadat ik gelezen had dat het niet goed was als het kinnetje op de borst ligt ivm verstikkingsgevaar ben ik als de dood.
En ik wil Pau en Indio inwijden maar ik durf niet goed.
dat kan toch niet prettig hangen voor zo'n kindquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Iksje het volgende:
Hij wil het zo versturen, onverzekerd. (verzekerd kost 16 euro)
Nu nog het betalen uitvogelen (eerste keer ebay, dus tips zijn welkom, ik vind bvb de iban en swiftcode niet terug van de verkoper, is dat normaal? Heb 'm ondertussen ook al gemaild voor die gegevens)
[ afbeelding ]
Hier moest ik aan denken toen Kleurdoos laatst dat andere plaatje postte. Kon het toen niet vinden maar kwam het net weer tegen op e-bay.
Je kan het gebruiken voor een kind tot 12 kilo, ziet er makkelijk en comfortabel uit, toch?
Enorm slecht voor de heupjes!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Iksje het volgende:
Hij wil het zo versturen, onverzekerd. (verzekerd kost 16 euro)
Nu nog het betalen uitvogelen (eerste keer ebay, dus tips zijn welkom, ik vind bvb de iban en swiftcode niet terug van de verkoper, is dat normaal? Heb 'm ondertussen ook al gemaild voor die gegevens)
[ afbeelding ]
Hier moest ik aan denken toen Kleurdoos laatst dat andere plaatje postte. Kon het toen niet vinden maar kwam het net weer tegen op e-bay.
Je kan het gebruiken voor een kind tot 12 kilo, ziet er makkelijk en comfortabel uit, toch?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef Estrys het volgende:
ik dacht dat je kind al als schild diende bij het fietsen met een draagdoek
met t gezichtje naar buitenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef DaviniaHR het volgende:
kleurdoos, die is idd leuk!werk merk is dat?
macka, waarom is de bb nog slechter dan die dignen uit de foto van iksje? bij beide hangt het kind op het kruis, dat was toch heeft grootste nadeel van de bb?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:17 schreef Webkim het volgende:
Was er hier niet laatst iemand die een groene doek zocht?
Ik doe mijn Wellen Lind in de verkoop.
[ afbeelding ]ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mieten! Door gieten!
Maar misschien moet je dan niet alleen een kind voorop in de bb doen, maar ook aan beide zijden een in zo'n ander hangding. Dan heb je de meeste kans dat je echt zacht valt...quote:
dat dacht ik eerst ook, maar ze hebben bij beide dragers ook het gezicht naar buiten, vandaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
met t gezichtje naar buiten
en t is een ellaroo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |