abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70366901
Vervolg van Draagdoeken deel 53

Ringslings, Tricotdoeken met rek, geweven doeken zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes
Draagdoekenpagina op de FOK! wiki

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER

Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.

En ik sloot met:
quote:
Ik weet niet of er nog mensen zijn die mijn liefde voor stevige doeken delen maar Neobulle Margot valt helemaal in die categorie
Wat een heerlijke doek, ze voelt als een goed ingedragen streepstorch of hopp. Stevig maar niet vreselijk dik of stug. het soort doek waar je met gemak een kleuter in draagt en die je zonder problemen als hangmat of schommel gebruikt
pi_70367787
Ik ben Zara Natur aan het verven! ROZE! Echt heel gaaf is het.
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_70367983
pi_70368099
Ik zat ook al te denken om eventueel te gaan verven voor de kleur die ik wil.
Wel echt erg mooi
pi_70368377
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:10 schreef fIoortje het volgende:
[ afbeelding ]
dat is echt een tof kleurtje !!!!
pi_70368725
dank, dank

*staande ovatie in ontvangst neemt*
pi_70369183
HIj is wel euh, fel...
Maar wel gaaf!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:11:00 #8
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70369915
Ik hou van roze en hysterisch, maar dit is me toch net ff te gortig hoor
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70370005
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:10 schreef fIoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaaaf!
Fake it till you make it...
pi_70370861
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou van roze en hysterisch, maar dit is me toch net ff te gortig hoor

Welnee!

Da's prachtig met een witte outfit er onder
pi_70371028
pi_70371070
Hopsa!

Ik vind 'm erg goed gelukt. En idd, met een witte outfit, of iets lijfkleurigs en wit, of een spijkerrokje met wit bloesje, staat overal bij, dat flamingo pink.

Zeg TF, had jij niet jouw florenz flamingo pink geverfd? Dit is dezelfde kleur!
pi_70371097
Oh, en de foto is met flits trouwens. Morgen bij daglicht actiefoto;s!
Baby slaapt al nu.
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:55:19 #14
108648 cattie
lieve moeder
pi_70371266
Cool hoor fIoortje!
Ik ben weer aan het twijfelen. De nieuwe Lelies zijn wel erg mooi. Maar er staat ook een Lisa met wol maat 5 op gbay. En ik heb ergens een Katja met wol maat 3 gevonden. Maar eigenlijk wil ik wachten wat er nog qua wol uitkomt deze herfst/winter. (Let's face it, het is dik 25 graden, beetje warm voor wol he?)

Ik ben erg.
En eigenlijk mag ik maar max 1 draagdoek per maand van mezelf kopen, dus de komende week mag ik nog niets klikken.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:01:19 #15
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70371460
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef fIoortje het volgende:
Hopsa!

Ik vind 'm erg goed gelukt. En idd, met een witte outfit, of iets lijfkleurigs en wit, of een spijkerrokje met wit bloesje, staat overal bij, dat flamingo pink.

Ik las lijkkleurig

Maar Zara is echt mooi geworden!

@Cattie, wol is toch warm in de winter maar koel in de zomer?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:03:11 #16
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70371531
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef fIoortje het volgende:
Hopsa!

Zelfde kleur idd, maar door de zwarte bloemen oogt het toch net ff anders
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:04:31 #17
108648 cattie
lieve moeder
pi_70371573
Tex, zeg dat nou niet.

Ach, ik vind het veel te leuk om na te denken en te speculeren wat voor draagdoeken ik nog wil. Sorry als ik jullie te veel aan jullie hoofd zeur hierover. (Kan me voorstellen dat jullie soms denken: koop dat ding nou maar, dan zijn we van het gezeik af.)
pi_70371886
Ik heb er 5 maanden over gedaan om te kiezen welke draagdoek ik ging kopen..
Als er 1 een zeur is dan ben ik het wel.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:14:51 #19
108648 cattie
lieve moeder
pi_70371921
Dat heet goed marktonderzoek!
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:15:51 #20
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70371954
Ik heb de hele zwangerschap, en eigenlijk daarvoor al, gezwijmeld over welke doek(!) ik zou kopen als het dragen me goed zou bevallen. En nu ga ik helemaal los...

Het gekke is wel dat ik nog niet één doek heb gekocht waar ik toen over nadacht
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70371990
Oooh nou dan neem ik mijn woorden over mijn gezeur terug!

Ik heb nu ineens heel veel meer doeken die ik wil hebben.
Nu ik er 1 heb gekocht en die bevalt
  † In Memoriam † donderdag 25 juni 2009 @ 21:19:26 #22
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70372099
Ik vind Katja een abslute zomerdoek qua kleuren!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_70372555
ik bedoelde OLIJFkleurig hahahaha

Does .
pi_70372921
Ik vind 'm heel mooi geworden, je ziet het contrast ook nog goed zeg!

Ik vind die overweegposts eigenlijk wel leuk om te lezen. Een beetje meeliften op de koopobsessie van een ander
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:19:57 #25
108648 cattie
lieve moeder
pi_70374395
Huidige overdenkingen:
Lisa vind ik toch wat te donker met die donkerblauwe onderkleur.
Lelies zijn mooi, maar ik ga liever voor iets met wol.
Katja staat boven aan, maar ik stevig aan de prijs, ik kan beter wachten of hij/zij ergens tweedehands voor een leuker prijsje langs komt.

Disclaimer: dit is mijn idee nu, dit kan elk moment veranderen.
pi_70375344
Ik wil de lelies ook hebben, al is het roze
pi_70375435
Ik heb geklikt voor een Lelies mt 6 en een Bebina naturel 4.5!
pi_70375660
wat voor doek is die Lelies?
Soms praten jullie echt chinees voor me
pi_70375727
en weer weg!
pi_70375770
Ow, en ik ben officieel een muts. Ik durf niks qua doeken kopen...
Een BB-slen Turkish delight lijkt me wel mooi qua kleur (zitten googlen, en TBW), en 2 dames uit dit topic zijn redelijk lyrisch over hoe een BB-slen zit en draagt.
Ik kan hem bestellen via een babywinkel waar ik net een cadeaubon voor gekregen heb, dus mijn opleg is gok ik 30 euro en toch durf ik niet
Waarom hebben ze dat ding nu niet gewoon op voorraad zodat ik eens kan gaan kijken?
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:52:20 #31
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70375826
©Dumbo
pi_70375871
Iksje, gewoon doen! Echt. Als 'ie niet bevalt, verkoop je 'm weer!
Ik zou het doen en lekker gaan dragen .
pi_70376310
ow, maar dragen doe ik al hoor
In een geleende doek. Mijn tricot slen bevalt me niet echt meer, want ik pak steeds de geweven doek. Vandaar dus de zoektocht naar 'de doek' en ik ben akelig kieskeurig, wat ik zelf lastig vind. Zou liever zoals jullie iets te veel keuze willen hebben
pi_70376421
Stom is dat dan vind ik de lelies nog wel meevallen van prijs maar dan die verzendkosten maken het dan al een boel duurder
  donderdag 25 juni 2009 @ 23:10:37 #35
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70376584
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef Iksje het volgende:
ow, maar dragen doe ik al hoor
In een geleende doek. Mijn tricot slen bevalt me niet echt meer, want ik pak steeds de geweven doek. Vandaar dus de zoektocht naar 'de doek' en ik ben akelig kieskeurig, wat ik zelf lastig vind. Zou liever zoals jullie iets te veel keuze willen hebben
Ik ben ook best een klein beetje kieskeurig hoor

Ik heb/had helemaal geen doeken die ik leuk genoeg vond om te kopen. Maar dan af en toe kom je ineens een doek tegen, en die MOET ik dan hebben. Meestal is het dan ook een buitenkansje dat je niet te lang na kan denken want dan is ie al weg. Dus ja dan koop ik hem toch maar. En dat heb ik nu al iets te vaak gehad in korte tijd

Wat voor doek gebruik je nu? En wat vind je daar wel of juist niet fijn aan? Misschien dat je adhv die eigenschappen verder geholpen kan worden welk 'merk' je kunt nemen en dan is het alleen nog maar kleurtjes kiezen!
©Dumbo
pi_70376653
Ik ben ook veel te bang dat de lelies zo weg is en ik moet huilen
Is altijd zo ik wacht zo lang met iets kopen dat het vaak uitverkocht is.
ik heb pfau ook pas 2 dagen in huis.. Dat zegt wel wat over hoe lang ik wacht
pi_70376854
Floor, wat tof knalroze! Echt een heldere kleur zeg. Mooie verf.

Lelies Ik zat ook al verlekkerd te kijken naar die zijden vogels bij de sonderpreisen.

Maar ik vind dat ik eerst maar eens FWCC onder de knie moet krijgen. Het lukt namelijk nog niet echt.
Dus ik heb Kobus steeds in de cradle.

Mams X, Pfau staat jullie mooi trouwens.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70376908
Tex, ik heb nu een amazonas laguna.
Het enige wat me niet helemaal bevalt is de kleur. De lengte is prima, ik gok dat het een 4,6 is (met een FWCC knoop ik vooraan af in de punten (dus waar het schuine stuk begint), ik ben een 42-44 qua postuur.
Oh, en hij snijdt een beetje in de nek, maar ik gok dat dat door mijn knoop-ehum-kunsten komt. (bij het aanspannen van de rail waarin hij zit gaat het soms mis in mijn nek dus)

Ik kijk nu ook wat vaker op gbay(ook in de hoop op een vondst te stoten), maar ik heb echt geen idee wat een faire prijs is voor een doek van merk X en of "Nu kopen" echt voordelig is of niet...
pi_70377065
Maar Oeke er zijn hier genoeg mensen die je wel willen helpen hoor. Dan kan je lelies kopen

Dankje ik ben ook zeer tevreden over Pfau.
pi_70377204
Owlet had een goede uitleg gegeven maar ik weet niet, ik heb het gevoel dat Kobus nog een beetje te wiebelig is ervoor. Of ik krijg hem niet goed zonder dat hij wiebelig zit.
Maar ik probeer het morgen gewoon weer.

Ik heb ook een Pau, en ik wil hem heel graag inwijden!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 25 juni 2009 @ 23:29:47 #41
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70377342
Iksje maar waarom durf je de Turkis Delight niet te kopen dan?

Oeke ik vond de FWCC echt makkelijker worden toen Hannah ietsjes steviger werd idd. Komt vast goed hoor!
©Dumbo
pi_70377424
Welke maat is nu de vraag, aangezien ik een FWCC al kan knopen met een 4 is denk ik een 5 al een prima maat.
Maar is voor eventueel doorverkopen een 6 niet handiger?
  donderdag 25 juni 2009 @ 23:35:28 #43
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70377567
Ik denk dat je met een doek als deze niet echt druk hoeft te maken over doorverkopen... En je moet er in de eerste plaats prettig mee kunnen dragen natuurlijk.

En wat wil je ermee kunnen doen? Wil je bijv ook rugdragen uit gaan proberen (pf doe je dat al)? Want misschien heb je daar wel weer meer lengte voor nodig voor sommige knopen. Heb zelf nog niet veel verstand van rugdragen
©Dumbo
pi_70377921
Vooralsnog draag ik niet op de rug, wil dit zondag wel gaan doen
Dan heb ik knoophulp.. ik vind het zo eng alleen.
Ik draag heel graag FWCC, dat is eigenlijk het enige wat ik draag.
Ik wil ook wel CHCC proberen die lijkt me ook fijn.
Ik wil alleen langer dus dan maat 4 verder weet ik het niet
  donderdag 25 juni 2009 @ 23:49:45 #45
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70378187
Rugdragen lijkt mij ook nog veel te eng, maar Hannah is ook nog zo klein natuurlijk.
Voor heupdragen heb je meestal niet zo'n lange doek nodig, je pfau is een maat 4 toch? Daar zou je het makkelijk mee moeten redden.
©Dumbo
pi_70378594
Ja Pfau is een 4. En met rekbare doek had ik altijd meters over!
Ik twijfel over de lelies. Roze is leuk maar ik vraag me af of ik dat wel wat vind bij mijn kleding.
En ik ben heel bleek en veel te bang dat het niet gaat staan..
(of zoek ik nu redenen om het niet te doen )
  vrijdag 26 juni 2009 @ 00:38:15 #47
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70380444
Je hoeft voor mij geen smoesjes te verzinnen om hem niet te kopen
©Dumbo
pi_70380515
Ik heb besloten dat ik nog even wacht!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:15:23 #49
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70387441
Roze lelies, mooi
pi_70388285
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:29 schreef texelonia het volgende:
Iksje maar waarom durf je de Turkis Delight niet te kopen dan?

Oeke ik vond de FWCC echt makkelijker worden toen Hannah ietsjes steviger werd idd. Komt vast goed hoor!
Sja ehm, toch bang dat de kleur tegen zal vallen of dat ik het patroontje in het echt niet mooi vind.

[ Bericht 9% gewijzigd door Iksje op 26-06-2009 11:27:01 ]
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:18:47 #51
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70389569
Tja, only one way to find out!
©Dumbo
pi_70390906
Ik heb afgelopen week ook nog maar wat bijbesteld...
Van deze pagina de Malibu
Deze in dark blue (hij wordt omschreven als ideale zomerdraagdoek, dus dat hoop ik dan maar)
En de Chimparoo Jazz
De bovenste twee zouden over twee weken binnen moeten zijn, de Chimparoo duurt 6 weken.
Ben heel benieuwd!
(O enne, als lief toch niet valt voor het fenomeen "dragen" neem ik aan dat ik ze wel weer kwijt raak...)

* Pandora73 hoopt overigens van harte dat jullie nu niet vol medelijden gaan roepen dat ik nu wel erg slechte doeken heb gekocht... Er zijn zo vreselijk veel merken dat het me af en toe duizelt!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:12:56 #53
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70391544
Pandora, zijn mooie doeke, hoor!
Ik heb de dark blue ook gehad, is een prima doek (niet voor 10+ kilo, maar dat is beeb nog niet ) en heerlijke luchtig idd.

floortje, ik dacht dat je zara natur zou verkopen? naja, zo roze vind ik ook wel heel koel! lekker knal meteen ook! zal jullie wel goed staan wrs.

oh, ik kan niet wachten tot de 20-wk echo, dan mag ik van mezelf een nwe doek kopen voor de baby!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70392477
Prima doeken hoor Pandora!
  † In Memoriam † vrijdag 26 juni 2009 @ 12:56:17 #55
141844 Macka66
pi_70393022
Pandora heeft net een mailtje gehad van de webshop
Voor het nut van het algemeen wil ik nog wel even aanvullen over de Satin dat de stof je moet liggen. Als je een hekel hebt aan het dragen van blouses/overhemden is Satin waarschijnlijk niet jouw ding.

Overigens draag ik zelf wel 10+2 in een Satin van 4 m., en dan kangaroe of rucksack omdat ik geen lagen over elkaar wil met warm weer. Maar ik heb geen idee hoe lang dat vol te houden is, omdat ik sowieso geen einden ga sjouwen in warm weer.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_70394020
Pandora, ik heb een chimparoo juliet en ben er hardstikke happy mee. Ze is niet zo zacht als mn neobulle doek, maar wellicht nog niet intensief genoeg gebruikt (draag even niet zoveel ivm zwangerschap)... Het is wel een lekker stevige doek!
pi_70395173
Thanks all!
O en bloesjes zijn juist lekker met dit weer... Veel luchtiger dan een t-shirt of zo. Dus laat maar komen zou ik zeggen!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70398961
Echt een stomme vraag hoor, maar weet iemand welk deuntje het is van de didymos dvd?
Bij het taal keuze scherm?
pi_70399947
oh, nog een vraagje aan de moeders die vaak en lang dragen overdag... (omdat baby dat het fijnst vond of op initiatief van de moeder)

Hoe ging bij jullie de overgang naar de onthaalmoeder (gastouder?) of crčche (kdv)?
T woont alweer een hele week de halve dag in de doek. Hij huilt erg als hij in z'n box ligt. Ook bij mij in de doek is het soms niet altijd even fijn (hij overstrekt zich nogal als ik rond hem wil knopen)...

Bij de onthaalmoeder zal het daar abrupt mee gedaan zijn natuurlijk... dan is het alleen 's avonds en in het weekend. Maar het idee dat hij daar vaak zal huilen geeft me nu al kippevel...

(het stukje bij de faq van de doekentheek heb ik al gelezen)
pi_70402134

Eerste poging
pi_70402834
Oe, MamsX!

De stof moet over haar rug, tot in haar nek. Zo zit ze niet stevig!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:58:55 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70402861
Nou ziet er best goed uit toch? X vindt het wel geslaagd zo te zien
©Dumbo
pi_70402878
Hahahah ja ik weet het ik heb geen stap verzet . ik vond het dood eng!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:59:53 #64
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70402891
Oh zo blijkt maar weer dat ik nog geen verstand heb van rugrdragen
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 26 juni 2009 @ 18:03:27 #65
141844 Macka66
pi_70402968
Het middelpunt van het lijf zit bij een kind veel hoger dan bij een volwassene. Dus als je bij (rug)dragen de bovenrand van de horizontale band van de doek onder dat middelpunt hebt kan het kind gemakkelijk uit de doek klappen.
pi_70403026
Al vond ze het wel heerlijk inderdaad
En het is ook geen rucksack alleen zie je dat niet zo goed
pi_70403065
Ik ga na het eten poging 2 doen..
Ze ligt echt helemaal dubbel zodra ze maar op mn rug zit
pi_70403165
pi_70403374
Altijd fijn opbouwende kritiek hahaha
pi_70403411

We've all been there
pi_70404350
Foto poging 2 is onderweg
  † In Memoriam † vrijdag 26 juni 2009 @ 19:07:17 #72
141844 Macka66
pi_70404538
Goed zo MamsX, geef niet op!
pi_70404988
Ze wilde haar arm er steeds bij in.. en dat mocht niet. dus nu ligt ze boos in bed.
Maar ik weet nu wel hoe ik de band hoger krijg.
Hij zit nog niet goed maar de band zit wel iets hoger al. (bij het roze streepje)

Ik geef ook zeker niet op. ik was nog uren doorgegaan als het geen bed tijd was geweest
pi_70406393
pi_70408446
Gaat al beter! Ik stop mini-floor's handjes er wel altijd in. Anders wurmt hij zich zo los!

Zo. Ik ben weer even klaar met klikken. Binnen 36 uur heb ik 3x (!!) geklikt

Roze lelies, Bebina Naturel en Nino Natur
pi_70408845
Roze lelies

Nino natur

Bebina naturel

vrijdag 26 juni 2009 @ 21:42:13 #77
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70408910
floortje Van al dat geld wat jij aan doeken spendeert kun je een kleine auto rijden joh
pi_70409010
Armpjes erin mag ook wel als ze het op de goede momenten doet niet als ze nog niet goed zit .
Terwijl ze bij de FWCC juist altijd haar armpjes erbuiten wil, ze is me er 1.
Als mijn knooptechniek op hetzelfde tempo verbeterd kom ik er wel denk ik

Mij niet jaloers maken met de Lelies.
Ik had vanmiddag dit gesprek met mijn moeder.

ha ik ben er
Mooi dan kan ik je de lelies laten zien
leuk
wow die is wel heel erg mooi hé
http://www.didymos.de/bilder/muster-gr/485.jpg
beter plaatje

ja mooie kleur ook
ja en mooie print ook wel
zeker
maar ik doe mijn best om hem niet te kopen hha
moeilijk zeker? haha

Ze hielp me dus ook niet
pi_70409044
TF, ik heb geen rijbewijs
pi_70409101

Van boven naar beneden:

Hoppediz ringsling Casablanca
Indio linnen ecru 6
Indio amandelbloesem 5
Indio Primula 6
Zara Pink 4.2
Manon Rouge 4.5
Zara Red 4.7
Storch Anna 5.2
Medley Palermo 4.0
(REIS HOPP DUBLIN 5.4)
Jim Jade 6
Indio Indigo 6
Indio blauw/wit geverfd 3
Pfau v/w 6
Bebina Paars 4.6
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:48:18 #81
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70409113
dat kan er ook nog best bij dan

Ik heb al heel lang niets meer gekocht Zou ook niet weten wat ik voor doek wil eigenlijk
pi_70409175
Daar kan je inderdaad een auto van kopen
pi_70409208
Lol MamsX, dat helpt idd niet echt... Goh wat ben ik dan nog bescheiden met mn 2 doeken en derde in bestelling (binana)
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:52:14 #84
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70409242
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:46 schreef fIoortje het volgende:
TF, ik heb geen rijbewijs
Die kan je er natuurlijk ook mee betalen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:53:15 #85
14746 k_i_m
pi_70409278
Ik heb vanmiddag pfau weer teruggestuurd . Zou ik nog ergens een zwarte op de kop kunnen tikken? .
In my life
Why do I smile
pi_70409281
doekjes
pi_70409296
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:52 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Die kan je er natuurlijk ook mee betalen .
Ja, zou kunnen
pi_70409459
Kim waarom Pfau teruggestuurd? dat heb ik denk ik even gemist?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:00:22 #89
14746 k_i_m
pi_70409517
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:58 schreef MamsX het volgende:
Kim waarom Pfau teruggestuurd? dat heb ik denk ik even gemist?
Omdat ik hem niet mocht houden van M'neki .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:01:12 #90
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70409551
Wat een hebberige trut
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:01:56 #91
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_70409583
Nohhh!
Saartje
pi_70409599
Nou ja zeg!

Kim, als ik ergens een z/w zie, zal ik aan je denken
Als je wilt, wil ik het je ook wel even laten weten.
pi_70409615
Hahaha jeetje zeg inderdaad dat is wel een bostrollen actie
Als je pfau in je handen hebt is terug geven onmogelijk eigenlijk.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:02:56 #94
14746 k_i_m
pi_70409618
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een hebberige trut
Ja stom he? Ik snap het ook niet! . Ze heb er genoeg denk ik dan! .
In my life
Why do I smile
pi_70409713
Maar je wilt alleen met zwart dus?
Ik wil mijn paarse pfau namelijk best verkopen voor 400 euro
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:10:12 #96
14746 k_i_m
pi_70409854
Heeeeel heeeeel lang geleden wilde ik graag de paarse, maar toen had niemand hem nog en kon ik geen echte plaatjes vinden, dus toen heb ik hem niet gekocht. Nu heeft iedereen een paarse, dus vind ik hem al stukken minder leuk. Plus dat ik al een paarse indio heb, dus nou mot ik hem niet meer .
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † vrijdag 26 juni 2009 @ 22:10:23 #97
141844 Macka66
pi_70409859
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:49 schreef MamsX het volgende:
Daar kan je inderdaad een auto van kopen
of een bakfiets
pi_70410399
Floortje, hoe draagt jouw ringsling van hoppediz?
pi_70410440
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:46 schreef MamsX het volgende:
Echt een stomme vraag hoor, maar weet iemand welk deuntje het is van de didymos dvd?
Bij het taal keuze scherm?
Niemand?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:39:32 #100
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70410712
ik heb de dvd nog nooit bekeken eigenlijk....
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')