abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70410891
Ik alleen het beginstukje hij valt steeds uit
Maar X kan het deuntje heel erg waarderen en gaat dansen
pi_70411421
LL, het bevalt heel erg goed! Echt een hele fijne sling!

Maar ik heb een oude denk ik; iig niet zoals ze er nu op de plaatjes uit zien. Ik zal morgen eens een foto maken.
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_70417401
Maak je dan ook een actiepic van je mooie roze zara? Ben ik ook wel benieuwd naar (of pm maar even want volgens mij heb ik em gemist?)
pi_70417617
Je hebt PM
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_70420377
Was er hier niet laatst iemand die een groene doek zocht?
Ik doe mijn Wellen Lind in de verkoop.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:41:57 #106
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70428795
Ik heb al zo lang niet meegeschreven, maar ik meld trots dat ik zojuist mijn eerste wandeling met Morris in mijn zwarte draagdoek.nl - doek heb gemaakt. Hij vond het heerlijk! En mama ook! Dat knoopt wel heel erg fijn, zeg,zo'n tricot doek!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_70428936
Wat leuk Memmel!
pi_70428969
Ohhh, een kleintje dragen.
Wat fijn Memmel!
Hardloper.
IG @webkim
pi_70433751
Ik was het topic kwijt!

Ik krijg na het weekend de ring sling van DeLiedje (Ellaroo Kristen )
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70437545
Fijn Memmel! Leuk dat jullie beide genoten hebben!

Vandaag heb ik in totaal 6 uur gedragen (2x 3u), de ene keer in een geweven en de andere keer in mijn tricot... wat een verschil zeg!
Vandaar mijn vraagje aan de ervaren koopsters/verkoopsters hier... is 75 euro (excl verz.kost) veel voor een didymos Jan maat 6?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:57:49 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70437725
Ik heb ook nog een vraagje. Ik had Morris vandaag een korte broek, katoenen shirtje en rompertje aangedaan in mijn doek. Is dat teveel/ te warm met dit weer? Kan ik dan beter zijn broekje uitlaten ofzo?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 28 juni 2009 @ 00:02:40 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70437819
Met dit weer is alleen een rompertje waarschijnlijk wel warm genoeg.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 28 juni 2009 @ 00:03:20 #113
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70437834
Met warm weer als dit, in een tricot doek, volstaat alleen een rompertje eigenlijk wel. Alleen als je merkt dat meneer koude armpjes/schouders krijgt zou je hem een rompertje met lange mouwen aan kunnen doen
Fijn dat hij het lekker vond Memmel!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70437914
Hier had hij vandaag alleen een rompertje aan, zowel in de geweven (voormiddag) als in de tricot (late namiddag)
Tricot vind ik voor mezelf al best warm en hij zit ook lekker dicht bij je, met 3 lagen stof eromheen. Dus zolang je - zoals taartjesfee opmerkt - geen koude schouders/armpjes opmerkt, heeft hij zeker warm genoeg.
pi_70437963
Didy Jan kost op de site zelf 104,90 excl verzendkosten en op blozekriekske ben je 95cent goedkoper uit
Dus die 75 vind ik wel een prima prijs

Met dit warme weer rompertje en schoentjes. Mijn dame die heeft het snel warm.
Als Morris een koukleum is dan kan het wel met broekje en shirtje
pi_70440202
mijn ringsling is ook onderweg

ordinair zwart!
  zondag 28 juni 2009 @ 06:14:50 #117
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70441259
Nouja koukleum....dat niet echt, maar hij is nog redelijk jong. hij houdt zijn temp goed vast, maar toch.
Thanks voor de tips!
  zondag 28 juni 2009 @ 10:09:19 #118
105850 Fuente
mamamuts
pi_70442012
Merel heeft sowieso alleen een rompertje aan met dit weer, het is nogal een zweetkippie. We zouden gisteren nog even op pad gaan met de draagdoek, maar het was hier zo warm en benauwd dat we het niet gedaan hebben (hier in Hengelo OV nog geen spatje regen gehad).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 28 juni 2009 @ 10:15:46 #119
108648 cattie
lieve moeder
pi_70442077
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 23:50 schreef Iksje het volgende:
Fijn Memmel! Leuk dat jullie beide genoten hebben!

Vandaag heb ik in totaal 6 uur gedragen (2x 3u), de ene keer in een geweven en de andere keer in mijn tricot... wat een verschil zeg!
Vandaar mijn vraagje aan de ervaren koopsters/verkoopsters hier... is 75 euro (excl verz.kost) veel voor een didymos Jan maat 6?
Op ebay.de kan het goedkoper. Er staat er nu 1 met direct kopen te koop voor 66 euro.
En anders wachten tot er 1 langs komt om op te bieden, ik gok dat hij dan onder de 50 euro blijft.

Is die van 75 euro nieuw of 2e hands? Want nieuw is het wel een hele goede prijs.
pi_70444156
tweedehands, maar de verkoopster beweert hem nauwelijks gebruikt te hebben (wegens voorkeur voor kangarou, met een 3.6 komt ze er, de 6 is dus te lang).
Het zou 75+ 5.7 zijn (80.70 in totaal)
Vanuit duitsland hangt het voor die "direct kopen" af of ze verzenden via dhl (+17, dan komt 'ie op 83 euro) of via gewone post (+ 8.60, dan komt hij op 74,60) (maar wel gek dat bij sommige als verzendingskost 9.5 of 9.90 euro staat, terwijl ik dat tarief niet meteen vind op de site van de duitse post)
Even informeren dus.
Er staat nu een 5 te koop via bieden, die hou ik vast in de gaten.
pi_70449435

hier ook even
  zondag 28 juni 2009 @ 16:37:26 #122
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70449835
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar antwoord op de vraag van iksje.
wat i wijsheid als je een kind hebt dat eigenljik alleen in de doek wenst te hangen en je gaat weer werken?

(waar kan een mens zich druk over maken met 13w zw schap )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2009 @ 17:01:23 #123
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70450539
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar antwoord op de vraag van iksje.
wat i wijsheid als je een kind hebt dat eigenljik alleen in de doek wenst te hangen en je gaat weer werken?

(waar kan een mens zich druk over maken met 13w zw schap )
Ik heb geen antwoord. Wel heb ik bij ons kdv gevraagd of zij wel eens kinderen droegen. En dat doen ze niet, vanwege arboregels.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_70451226
Wij hebben om die reden gekozen voor het stoppen van mijn studie en het afzeggen van het KDV.
Een paar maanden later was ze inmiddels zo ver dat ze wel zonder mij en de doek kon dus ik kan me voorstellen dat je in het geval van werk misschien ouderschapsverlof ofzo op kan nemen.
pi_70455863
Een hippievent zonder tshirt en in een mega gekleurde hippiebroek liep heel blij op me af vandaag op Parkpop.
(Echt een apart figuur .ik was al bang dat x weer de helft van mijn t shirt naar beneden had getrokken en ik halfnaakt stond en er dus een vunzige opmerking aan zou komen maar nee dus. )
De man riep wat is dragen fijn he.. en deed zijn duimen in de lucht
Dat vind ik dan zo leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')