mja maar hoe kies je voor 't een of 't ander? Zelfs ná e.e.a. te lezen weet ik 't nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Hee! Cattie! Wat goed!![]()
![]()
innepin, kies eerst maar of je wil beginnen met een rekbare doek. dan valt al een boel af
Puur gebaseerd op een beeld dat ik heb door je posten hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:44 schreef innepin het volgende:Okee, en waarom dan zoiets?
je site doet héél irritant sloomEn zelfs uit het Help, beginner! stukje kan ik nog niet kiezen
![]()
Qua rekkend iets met bamboe. Qua niet rekkend iets met bamboe, of met linnen of een gauze doek idd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef cattie het volgende:
Lekker doorgaan Innepin! Nu met 30 graden is het wel erg warm om te dragen, maar tot een graad of 25 is het prima te doen en zo vaak is het hier niet boven de 25 graden. Rekbare doeken zijn vaak wat warmer. Je kunt ook voor een geweven doek gaan. Daat zijn er ook wat van die geschikt zijn voor bij warmer weer. Calin Blue geloof ik en didymos indio linnen en Jim jade. Maar dat weet macka beter.
mits je een katoenen Didymos of een Hoppediz wilt...quote:
Dat is een katoenen Katja. Niet speciaal een zomerdoek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:47 schreef innepin het volgende:
Nijna, ik had het gemerkthad op de spoiler in de OP geklikt
![]()
Ebay is een goede tip cattie, dank jeHier staat niet bij wat voor stof 't is, maar zoiets zou dus wel geschikt zijn toch
Hearhear!quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef cattie het volgende:
Maar ik ben niet echt van de zomerdoeken moet ik zeggen, ik draag tot 25 graden met alle doeken en daarboven uberhaupt zo min mogelijk, welke doek dan ook.
Ellaroo Kristenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:25 schreef owlet het volgende:
Wat leuk krijtlijk. Wat voor doek heb je gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |