Die van mij is vandaag binnen gekomen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Nijna het volgende:
Owlet, gaaf geworden!!! En nu nog een actiefoto!
Ik heb net een mailtje gekregen dat mn binana indigo eraan komt.
Had nog twijfels over een andere kleur, maar daar kon ze niet aankomen, maakt het wel makkelijker "kiezen" hahaha.
Sja, dat kan natuurlijk, maar zo draag ik mijn kind niet (zonder doek). Ik vind het juist grappig om te merken dat Marlien haar knietjes vanzelf omhoog doet als ik haar op mijn heup zet. Zal dat door het dragen komen, of doen alle kinderen dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef Jelief het volgende:
En als je een kind zonder iets draagt dan steunt het toch ook alleen op het kruis.![]()
Ik begin altijd met vragen hoe hun kindje in de wieg of box ligt als je hem/haar gewoon neer legt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef Jelief het volgende:
Mijn schoonzusje over een BB. : Ja in die doek zit Ruben wel geborgen maar in de BB heeft dat kindje (gezicht naar voren,maand of 8 oud) veel meer bewegingsvrijheid. En als je een kind zonder iets draagt dan steunt het toch ook alleen op het kruis.Ze is heel lief hoor maar ergens heb ik tch iets niet goed genoeg uitgelegd.
Hier heel herkenbaar hoor, knietjes boven de kont. Doettie zellufquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:02 schreef Grijs het volgende:
[..]
Sja, dat kan natuurlijk, maar zo draag ik mijn kind niet (zonder doek). Ik vind het juist grappig om te merken dat Marlien haar knietjes vanzelf omhoog doet als ik haar op mijn heup zet. Zal dat door het dragen komen, of doen alle kinderen dat?
Haha heb je hem toevallig aan mij verkocht? (wassie groen?)quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:55 schreef krijtlijk het volgende:
Hiephoi Ik heb net 2 draagdoeken verkocht en nu mag ik van mezelf een nieuwe kopen!!![]()
Ik denk dat het de EllaRoo kirsten gaat worden.
[ afbeelding ]
Hiervoor had ik een Hoppediz van 4.6 meter lang, die volgens mij zelf wel wat langer was dan stond vermeld.
Nu zat ik te denken dat ik de Ellaroo wel een maatje kleiner zou kunnen nemen, maar zou iemand misschien haar Ellaroo op willen meten? zodat ik weet of ze wat groter uitvallen of niet.
Zijn er verder nog voor of nadelen te melden over deze doek? Er komt een dreumes in te zitten van 10 kg.
Zelf ben ik een bleekscheet met hennarood haar, is dit dan een geschikt kleurtje?
Ja! Haha wat leuk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:13 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha heb je hem toevallig aan mij verkocht? (wassie groen?)
Nou, ik dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:21 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Ja! Haha wat leuk!![]()
Ik was hier al aan het rondkijken of iemand hier een nieuwe hoppediz had gekocht. Wat toevallig!
Hah! Eindelijk! Een Kristen (geen Kirstenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:55 schreef krijtlijk het volgende:
Hiephoi Ik heb net 2 draagdoeken verkocht en nu mag ik van mezelf een nieuwe kopen!!![]()
Ik denk dat het de EllaRoo kirsten gaat worden.
[ afbeelding ]
Hiervoor had ik een Hoppediz van 4.6 meter lang, die volgens mij zelf wel wat langer was dan stond vermeld.
Nu zat ik te denken dat ik de Ellaroo wel een maatje kleiner zou kunnen nemen, maar zou iemand misschien haar Ellaroo op willen meten? zodat ik weet of ze wat groter uitvallen of niet.
Zijn er verder nog voor of nadelen te melden over deze doek? Er komt een dreumes in te zitten van 10 kg.
Zelf ben ik een bleekscheet met hennarood haar, is dit dan een geschikt kleurtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |