Tas staat al klaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:17 schreef draculettetje het volgende:
we zijn er bijna, we zijn er bijna
Ik wil niks vergetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow zo ver ben ik nog niet hoor
Geen ideequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom moest ik daar ook aan denken?
jij ging toch met openbaar vervoer?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik wil niks vergetenEn wil er opt tijd zijn! Gelukkig sta ik vroeg op, dus ik kan ook lekker vroeg weg
Met de trein ja.. Daarom wil ik zo vroeg weg! Ben toch al minstens 2 als het al niet 3 uur onderweg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij ging toch met openbaar vervoer?
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Met de trein ja.. Daarom wil ik zo vroeg weg! Ben toch al minstens 2 als het al niet 3 uur onderweg.
dan kan ik het me ook wel voorstellen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Met de trein ja.. Daarom wil ik zo vroeg weg! Ben toch al minstens 2 als het al niet 3 uur onderweg.
hoezo niet maandag pas naar huis dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:42 schreef Frankii het volgende:
Ik woon in het zuiden, 45 minuutjes rijdenAlleen zondagavond maar niet te veel drinken dan
Hoe laat ga jij naar graspop toe?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb wat van mijn bier opgedronken, dus moet morgen weer bijkopen
Me tooquote:
ga je morgenochtend vroeg dan al ?!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vanwaar moet jij komen?quote:
ha ha stiekemerdquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb wat van mijn bier opgedronken, dus moet morgen weer bijkopen
Neeee, ik ga vrijdag pas.quote:
Dordrechtquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vanwaar moet jij komen?Ik ga morgen effe langs een station om effe wat info te vragen, want op internet kan ik geen ene ruk vinden van deur tot deur!
Ik ga in ieder geval in ergens in de loop van morgenmiddag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee eigenlijk, straks ga ik toch weer vrijdagochtend vroeg
wat wil je weten dan, echt heel simpel hoor..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vanwaar moet jij komen?Ik ga morgen effe langs een station om effe wat info te vragen, want op internet kan ik geen ene ruk vinden van deur tot deur!
Zelfs ik snap hetquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
wat wil je weten dan, echt heel simpel hoor..
weltrustenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:58 schreef BELASTING het volgende:
En nu ga ik maffenVeel plezier voor die morgen al gaan
Klinkt wel goed..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga in ieder geval in ergens in de loop van morgenmiddag.
quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Klinkt wel goed..
als het niet vroeg in de middag is dan kunnen we evt wel afspreken dat je in Dordt bij mij in de trein er bij in stapt...
wat ben ik blij dat ik dan met de auto mee kan rijdenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
voor graspopquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor de trein of graspop zelf?
Ik ookquote:
Hoelaat vertek je dan? Ik heb de trein van 19:33 vanaf Rotterdam naar Bergen... Daar dan verder met de autoquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Goed idee.
Ik PM mijn nummer wel even.
Geen idee. Ik denk rond een uur of 3 middagsquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:21 schreef Romanov het volgende:
[..]
Hoelaat vertek je dan? Ik heb de trein van 19:33 vanaf Rotterdam naar Bergen... Daar dan verder met de auto
oww, smiddags... Naja, dan heb je iig eerder een plek dan ik. Hoelaat gooien ze die camping open?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk rond een uur of 3 middags
Ik dacht om 16 uur of 18 uur. Ik zie het vanzelf wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef Romanov het volgende:
[..]
oww, smiddags... Naja, dan heb je iig eerder een plek dan ik. Hoelaat gooien ze die camping open?
En had al gezien dat de supermarkt op het terrein open is morgen, van 18 tot 22. Te laat voor mij om nog bier daar te halen, maar denk meldt het maar ff
Ik zou gewoon een kaartje kopen vanaf het station waarvan je vertrektquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:25 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik heb geloof ik toaal 4 uur reistijd. ;x Maar ach, /care. Kaartje voor Roosendaal - Essen kan ik vast wel in Leiden kopen, toch? Of kan ik gewoon een kaartje Alphen aand en Rijn - Essen kopen?
Op dat soort momenten ben ik blij met mijn korte haarquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:28 schreef Niara het volgende:
ohh wat ik wel stom vind is dat ik na 2 dagen al met vet haar rond loop :<
en daar heb ik echt een hekel aan
en ik weet niet waar mn droogshampoo gebleven is. En om h nu in de afwasbaken te gaa nwassen.
Laten we hopen dat er mooie petten te koop zijn ^_^
Vanaf hier is het een uur rijden
16:00h las ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef Romanov het volgende:
[..]
oww, smiddags... Naja, dan heb je iig eerder een plek dan ik. Hoelaat gooien ze die camping open?
ik met mijn /carequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dat soort momenten ben ik blij met mijn korte haar
Gewoon niet scheren een baard is echt wel metalquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik met mijn /care
Morgen nog wel even scheren anders heb ik maandag écht een baard
Wacht maar na 3 dagen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:50 schreef Niara het volgende:
ongeschoren mannen zijn cool
(al zijn de reclames die nu in de Brusselse metro hangen met een geschoren Jack uit Lost en McDreamy uit Grey's Anatomy toch niet verkeerd)
Bij mij kan je lang wachtenquote:
tijdschema lijkt je ok, btw?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij kan je lang wachtenGeen baardgroei
Geen idee eigenlijkquote:
Mjaa, idd nu je het zegt. Morgen ook nog ff scheren voor ik de deur uit gaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij kan je lang wachtenGeen baardgroei
Hahaha niet vergetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef Romanov het volgende:
[..]
Mjaa, idd nu je het zegt. Morgen ook nog ff scheren voor ik de deur uit ga![]()
Goed ideequote:
Ja, nouja, na 2 dagen ziet het er toch niet meer uit, maartoch...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef Romanov het volgende:
[..]
Mjaa, idd nu je het zegt. Morgen ook nog ff scheren voor ik de deur uit ga![]()
Nee idd, maar nu is het ook al een zooitje. Dus als ik het morgen doe, dan valt het op zich nog wel mee op zondagquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, nouja, na 2 dagen ziet het er toch niet meer uit, maartoch...
Ja precies, zelfde gedachte hier..quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef Romanov het volgende:
[..]
Nee idd, maar nu ziet is het ook al een zooitje. Dus als ik het morgen doe, dan valt het op zich nog wel mee op zondag
Tot Graspop, Sinaasappelquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef Niara het volgende:
meh, ik duik m'n bed in.
MIsschien tot op Graspop allemaal!
(of nog even hier als ik vroeg genoeg wakker ben)
Mjaa, nu is het nog eerder stilte voor de stormquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef vamperotica het volgende:Waal het hier stil zijn morgen.....
moeten wij de boel maar opstelten zettenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef vamperotica het volgende:Waal het hier stil zijn morgen.....
quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moeten wij de boel maar opstelten zetten
Ghehehe ik vervloek mn vriend ook altijd ( die moest bijvoorbeeld vandaag om 6.00 beginnen) Die zet zn wekker uuuuuuuren van te voren, om 'm dan nog eeuwen te kunnen "sluimeren" ... Wat er eik op neer komt dat IK wakker ben vanaf de eerste keer dat die wekker afgaatt en hjém zn bed uit stuur tegen de tijd dat ie op meot staanquote:Op donderdag 25 juni 2009 06:57 schreef Niara het volgende:
vandaaaaaaaaaaag!
stom huisgenootje dat om 6 uur opstaat om te leren en daarmee mij wakker maakt :<
Links de ene, rechts de anderequote:Op donderdag 25 juni 2009 07:29 schreef Niara het volgende:
ik ken het.. ik moest mijn vriend ook altijd wakker maken toen ik nog bij hem woonde:P
hij wordt gewoon echt niet wakker van wekkers :/
gelukkig na de zomer een andere kamer.
Waarbij je geen gemeenschappelijke woonruimte hebt enzo.Lijkt me een stuk rustiger.
En ik denk dat ik het er op waag een korte broek aan te doen
Nu de vraag: afgetrapte rode all stars of geel/gebloemde all stars?
in 2007 heb ik dat op WOA om half 2 's nachts moeten doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:04 schreef DerMeister het volgende:
Vandaag de laatste zooi binnenhalen. Morgenochtend heel vroeg door!![]()
Ik zie het niet nog eens gebeuren dat ik de donderdagavond om 11 uur daar pas aankom en in de donker m'n tentje mag gaan opbouwen
Leuke file was er net voor Wacken he?!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in 2007 heb ik dat op WOA om half 2 's nachts moeten doendat was toen niet echt ideaal
Hahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Leuke file was er net voor Wacken he?!
Wij hadden onze tent staan en toen werd het licht...
Same hier, niet van dat werken, maar wel rond 19:00 richting trein gaan en daan hopelijk nog in het laatste daglicht mn tent erecterenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:17 schreef temp.123 het volgende:
Vandaag tot 18 uur werken, daarna eten en douchen en voor de 5e keer op een rij weer naar Graspop!
Ik zou eerder gaan als ik jou was.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:12 schreef Romanov het volgende:
[..]
Same hier, niet van dat werken, maar wel rond 19:00 richting trein gaan en daan hopelijk nog in het laatste daglicht mn tent erecteren
Ben aan het kijken daar nu! Bedankt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:54 schreef _LotT het volgende:
nog 1 dagje, morgen vertrekken![]()
trouwes BELASTING, van deur tot deur is dat op de website van de nmbs?
want die is toch praktisch en duidelijk?
hihihi ik ook!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:34 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben zo hyper als een klein kind vlak voor zn verjaardag!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon niet scheren een baard is echt wel metal
Jij bent mij niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan als ik jou was.
Gewoon doen... scheelt een heel eind lopen denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi ik ook!
en ik heb nog geen mail terug maar er staat wel een foon nummer maar ik durf nie te bellen
ik laatquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gewoon doen... scheelt een heel eind lopen denk ik
Dat kan ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:50 schreef Romanov het volgende:
[..]
Jij bent mij niet.![]()
Besides, er gaat maar 1x in het uur een trein naar Bergen, en de dude met wie ik meerij, vind 20:30 vroeg zat. Het zal misschien nog een uur later kunnen worden ook voor we er vertrekken, maar goed. vanaf 18:00 begint het opschieten, dan nog ff wat laatste voer naar binnen nassen, en de trein op
Hihiquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik laatwel bellen als ie thuis is ha ha
Alvast veel plezier en misschien tot de meet op vrijdag dan...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga er zo vandoor.Naar graspop
![]()
Tot ziens misschien
Waar was die meet ook al weer? Na Dream Theater toch bij de 24uurs tent?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef Romanov het volgende:
[..]
Alvast veel plezier en misschien tot de meet op vrijdag dan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoiets ja, ik denk dat het een kwestie is van rond dat tijdstip uitkijken naar een Fok! vlag. Wit, met vishengelquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar was die meet ook al weer? Na Dream Theater toch bij de 24uurs tent?
Die tijd was het ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:04 schreef Romanov het volgende:
[..]
zoiets ja, ik denk dat het een kwestie is van rond dat tijdstip uitkijken naar een Fok! vlag. Wit, met vishengel
prijzen in belgië zijn niet belangrijk wnt het is toch gratis vanaf het moment dat je in belgië bent?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:21 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ben aan het kijken daar nu! Bedankt.
Maar ik zie geen prijzen, en erg duidelijk is die site ook weer niet..
Ik ga met mn auto en woont in Noord-Brabant dus ben er zoquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:12 schreef Romanov het volgende:
[..]
Same hier, niet van dat werken, maar wel rond 19:00 richting trein gaan en daan hopelijk nog in het laatste daglicht mn tent erecteren
Drugs zijn verboden op zowel op als rond het kampeerterrein, parkeerterrein en festivalterrein.quote:
Dat had ik ook gelezen, maar is wiet nou drugs of niet? :/ Ik vind namelijk van niet. Het heet tevens "gras"pop..quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:54 schreef _LotT het volgende:
[..]
Drugs zijn verboden op zowel op als rond het kampeerterrein, parkeerterrein en festivalterrein.
bron
Mja, duidelijkheid misschien weer wel. Maar ik wil toch graag de prijs weten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:34 schreef _LotT het volgende:
[..]
prijzen in belgië zijn niet belangrijk wnt het is toch gratis vanaf het moment dat je in belgië bent?
maar idd ja, de prijs is er niet bij vermeld, die hoor je pas wnnr je je ticket koopt..
maar buiten dat vind ik hem wel duidelijk, ik geraak er altijd vlot mee op mn bestemming
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:09 schreef Nachtraaf het volgende:
Wat een ongelovelijke bagger line-up zeg. De gemiddelde 14 jarige zal extreem tevreden zijn.
Misschien lees ik al jaren of een nieuwe account, wie weet, misschien zelfs een kloon? Dan nog, wat zegt een registratie datum?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef BELASTING het volgende:
[..]Dat jij niet tevreden bent zegt niet gelijk dat iedereen dat is hoor.
geregistreerd op: donderdag 25 juni 2009 @ 01:03 Ahh, verklaart al een hoop!
*Nieuwsgierig is naar de woonplaats van temp.123quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:38 schreef temp.123 het volgende:
[..]
Ik ga met mn auto en woont in Noord-Brabant dus ben er zoNadeel is wel dat ik 90% van de reistijd in de file sta om de auto te parkeren.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:09 schreef Nachtraaf het volgende:
Wat een ongelovelijke bagger line-up zeg. De gemiddelde 14 jarige zal extreem tevreden zijn.
Ieeeeeeeeuwquote:Op maandag 29 juni 2009 02:58 schreef DerMeister het volgende:
Net terug van 3 dagen Graspop. Man, wat een optredens en WAT een weer. Kortom; geweldig weekend!!!!
PS: Iemand ook die vent zien schijten tegen het hekwerk bij de Festival Fair?
Ik heb jullie ook niet gezien.quote:
Volgens mij heb je het wel leuk gehad?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef Brechtje het volgende:
Is graspop al uitverkocht? en zo niet.. weet iemand hoeveel kaartjes er nog over zijn? is het mogelijk om ze nog gewoon aan de deur te kopen?
Ik heb belasting (+ een andere dude) wel gezien op de vrijdagavond, maar niemand anders. Toch een duidelijke vlag hoor!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:21 schreef vamperotica het volgende:
En Draakje en ik vragen ons af waar waren jullie nou toch waren! We hebben helemaal geen Fok! vlag gezien?!
En jullie zijn allemaal langs ons gelopen, wij waren namelijk de eerste tent rechts als je van de 24 uurs zone afkwam!!!
hmmm hebben we dan toch niet goed genoeg gezocht!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb belasting (+ een andere dude) wel gezien op de vrijdagavond, maar niemand anders. Toch een duidelijke vlag hoor!
pff dat zeker!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef ThE_ED het volgende:
Ja hoor, was alleen een beetje erg warm soms!
Jaquote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm hebben we dan toch niet goed genoeg gezocht!
jammer!
Hebben jullie het allemaal wel naar de zin gehad???
Oh was jij dat die plattrapte bij Sick of it all? In de circlepit.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef Chinjirusu het volgende:
zo ook weer lekker onder de blauwe plekken thuis gekomen
Ik heb ook niet echt gezocht naar die vlag.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef BELASTING het volgende:
Het was zeker geweldig!![]()
Vlag was echt heel erg duidelijk hoor! Alleen ja, we konden geen leeg tafeltje vinden aan de zijkant..
Maar ik heb vrijwel de hele tijd bij de mainstage gestaan. Lekker natgespoten worden met water met dit weer was héérlijk.
nope ben dit keer niet op m'n bek gegaanquote:Op maandag 29 juni 2009 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh was jij dat die plattrapte bij Sick of it all? In de circlepit.
Oh dat van dat podium was toch bij Suicidal Tendecies?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
nope ben dit keer niet op m'n bek gegaanmaar die shit was wel vet, zeker toen iedereen op het podium stond bij Us vs. Them en dan krijgen we volgend jaar ook nog een nieuwe cd
SoiA deed dat ook, briljante afsluiter was het van de zondag, Marilyn Manson vond ik echt slecht.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat van dat podium was toch bij Suicidal Tendecies?![]()
Of deed Sick of it all dat ook. Ik ben namelijk ook nog naar Childeren of Bodom geweest.
Oke, tsja zoiets is natuurlijk ook leuk om te doen op het podium staan.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
SoiA deed dat ook, briljante afsluiter was het van de zondag, Marilyn Manson vond ik echt slecht.
Verder ook echt genoten van 50min moshen tijdens Volbeat. Bij Disturbed en Nightwish was het echt jammer dat ze stonden toen het nog licht was, anders hadden die shows nog veel mooier geweest. Hatebreed was ook weer super goed. Soulfly speelde nog lekker wat nummers van CC en Sepultura wat ik persoonlijk ook leuker vind dan Soulfly zelf.
Dragonforce vond maar ik alleen meer van hetzelfde, ieder nummer klonk gewoon hetzelfde.
En had me ook erg verheugd op Killswitch Engage die niet meer kwamen
Dragon force..wat een drama..quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
Dragonforce vond maar ik alleen meer van hetzelfde, ieder nummer klonk gewoon hetzelfde.
Sowieso Dream Theaterquote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Dragon force..wat een drama..
Die toetsenist...adhd homo'tje met zijn roze haar..en maar springen en gek doen..
En ik hoorde er niks van..volgens mij hadden ze gewoon gezamelijk besloten om het geluid van de toetsen uit te zetten..
Nee dan de toetsenist van Dreamtheater..die is wel stoer \m/ !
dat hoefde niet aan Dragenforce te liggen, bij Slipknot viel het ook heel duidelijk op hoe slecht het geluid van de main stage was, als Corey aan het zingen was en er kwam een bassdrum door werd regelmatig de zang afgekapt omdat het geluid ging clippenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef helldeskr het volgende:
En ik hoorde er niks van..volgens mij hadden ze gewoon gezamelijk besloten om het geluid van de toetsen uit te zetten..
Het geluid was goed dit jaar vond ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
dat hoefde niet aan Dragenforce te liggen, bij Slipknot viel het ook heel duidelijk op hoe slecht het geluid van de main stage was, als Corey aan het zingen was en er kwam een bassdrum door werd regelmatig de zang afgekapt omdat het geluid ging clippen
Damn ja ik zag ze langs komen met hem op de brancard, volgens mij had ie zich helemaal in coma gezopenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef helldeskr het volgende:
Btw..iemand nog een update hoe t is afgelopen met die gozer die dood lag te gaan voor Marquee 2 tijdens Anthrax ?
Dat ging niet helemaal goed geloof ik...
In het gedeelte voor invalide?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:21 schreef vamperotica het volgende:
En Draakje en ik vragen ons af waar waren jullie nou toch waren! We hebben helemaal geen Fok! vlag gezien?!
En jullie zijn allemaal langs ons gelopen, wij waren namelijk de eerste tent rechts als je van de 24 uurs zone afkwam!!!
yep daar zaten we iddquote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
In het gedeelte voor invalide?
Damn wat een gaaf weekend, volgende jaar zeker weer en nu aftellen tot Wacken! Marilyn Manson als afsluiter was echt dramatisch idd, meeste mensen verlieten de main stage al voordat het afgelopen was had ik het idee. Op en neer lopen van parkeerplaats naar camping was trouwens wel een ramp in die hitte
Dat is wel handig.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep daar zaten we idd
voordeel van zo'n pasje hebben is dat er ook een verkorte route naar de auto was
En toch ging aan het eind ook jij op knieeen?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
dat hoefde niet aan Dragenforce te liggen, bij Slipknot viel het ook heel duidelijk op hoe slecht het geluid van de main stage was, als Corey aan het zingen was en er kwam een bassdrum door werd regelmatig de zang afgekapt omdat het geluid ging clippen
weet je hoeveel van die tenten er stondenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel handig.![]()
Ik heb je niet gezien om mijn tent af te pakken.
Ik schat ongeveer 20.000quote:Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet je hoeveel van die tenten er stonden
da bedoel ik, we hebben het heus nog wel geprobeerd hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik schat ongeveer 20.000uitgaande van dat er gemiddeld 2 mensen in een tent liggen.
ze werd jammer genoeg ook overstemt door de band met achtergrond zangeressen verder geweldige showquote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef draculettetje het volgende:
wij vonden nightwish echt vreselijk, buiten dat ze de oude nummers niet haalde gingen d'r eigen nummers ook niet helemaal lekker, ik miste de power
Er was een groepje de polonaise aan het doen, ze huppelde allemaal rondjes en ik stond in het midden met mn matenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie van jullie heeft er nog meer mee staan feesten bij Manson? Polonaise en alles
Dan heb je mij vast een paar keer voorbij zien stuiterenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Er was een groepje de polonaise aan het doen, ze huppelde allemaal rondjes en ik stond in het midden met mn maten
Volgende keer beter.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da bedoel ik, we hebben het heus nog wel geprobeerd hoor
Feesten bij Manson?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie van jullie heeft er nog meer mee staan feesten bij Manson? Polonaise en alles
Oh, en ik vond Manson wel aardig klinken, itt de rest van jullie. Ok, hij zong niet zuiver, zat er soms compleet naast, maar t was wel vet
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer beter.![]()
[..]
Feesten bij Manson?
Ik had het na 5 minuten al gezien.quote:
Was dat een sliert met 1 blond meisje drin? de rest allemaal gasten? Want dan heb ik kennelijk nog meer polonaises gemist. Mjaa, gemist...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan heb je mij vast een paar keer voorbij zien stuiteren
Hmm er waren wel meer blonde meisjesquote:Op maandag 29 juni 2009 17:26 schreef Romanov het volgende:
[..]
Was dat een sliert met 1 blond meisje drin? de rest allemaal gasten? Want dan heb ik kennelijk nog meer polonaises gemist. Mjaa, gemist...
Dromend na het Theater heb ik even een rondje over die zone gedaan en heb overal gekeken, maar zag die vlag maar niet. Wel een of andere witte vlag met Death Metal erop, zal ook wel zoiets zijn geweest. Ding had een stok van 10 meter ofzowquote:Op maandag 29 juni 2009 17:58 schreef rulerofdeath het volgende:
zo.
het was leuk.
En ik ben vrijdagavond een paar keer door de metaldome heen gelopen, maar heb geen FOK! vlag gezien
Mjaa, er zit wel een stijgende lijn in. Aan het begin van de Dark Passion Play vond ik ze afschuwelijk op Rock am Ring, op Lowlands verleden jaar was haar zang al wat beter, alleen haalde ze het eind van de set niet helemaal meer. Op RaR werd Amaranth bv door iets of iemand afgekapt, zonder verklaring, tijdje pauze en doodleuk verder alsof er niets was gebeurd.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef draculettetje het volgende:
wij vonden nightwish echt vreselijk, buiten dat ze de oude nummers niet haalde gingen d'r eigen nummers ook niet helemaal lekker, ik miste de power
* Voelt zich genegeerdquote:Op maandag 29 juni 2009 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm er waren wel meer blonde meisjes
Ook een groot pluspunt van graspop: je ziet overal lekkere wijven(ok ook vadsige, maar dat moet je dan maar negeren)
Doe me eens een duidelijke foto dan, die in je fobo is veel te klein om tot een oordeel te komen.quote:
Ja, leuk een stijgende lijn.... Bij een beginnend bandje, maar van een band als Nightwish "mag" je toch wel wat meer van de zangeres verwachten. Kun je het niet aan, moet je het niet doen.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef Romanov het volgende:
[..]
Mjaa, er zit wel een stijgende lijn in. Aan het begin van de Dark Passion Play vond ik ze afschuwelijk op Rock am Ring, op Lowlands verleden jaar was haar zang al wat beter, alleen haalde ze het eind van de set niet helemaal meer. Op RaR werd Amaranth bv door iets of iemand afgekapt, zonder verklaring, tijdje pauze en doodleuk verder alsof er niets was gebeurd.Plus het feit dat ze vet te laat begonnen.
Jij bent ook mooiquote:
Ik zat buiten aan die tafeltjes bij die bull opblaas dinges. Vlag hing vrij duidelijk vond ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:34 schreef Romanov het volgende:
[..]
Dromend na het Theater heb ik even een rondje over die zone gedaan en heb overal gekeken, maar zag die vlag maar niet. Wel een of andere witte vlag met Death Metal erop, zal ook wel zoiets zijn geweest. Ding had een stok van 10 meter ofzow
ook gekeken, maar gewoon niet gezienquote:Op maandag 29 juni 2009 19:29 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik zat buiten aan die tafeltjes bij die bull opblaas dinges. Vlag hing vrij duidelijk vond ik.Maar maakte mij verder niet uit, ik heb lol gehad! En nog een leuke meid ook.
Ik heb ook best bij de wat stevigere dames mn ogen uitgekeken. Natuurlijk er zijn grenzen, maar er liep daar een soort indische lange dame rond. Niet dik, maar goed gebouwdquote:
Waren ze toen niet aan het buikbier/bierbuikschuiven op de tafels?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:29 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik zat buiten aan die tafeltjes bij die bull opblaas dinges. Vlag hing vrij duidelijk vond ik.Maar maakte mij verder niet uit, ik heb lol gehad! En nog een leuke meid ook.
Genoeg mooie vrouwen inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 20:14 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ik heb ook best bij de wat stevigere dames mn ogen uitgekeken. Natuurlijk er zijn grenzen, maar er liep daar een soort indische lange dame rond. Niet dik, maar goed gebouwdMag ik graag naar kijken.
Op de tafels?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:16 schreef Romanov het volgende:
[..]
Waren ze toen niet aan het buikbier/bierbuikschuiven op de tafels?
Ja, heb je dat niet gezien bij die bull bar? Was wel grappig, maar vond het niet de moeite waard om er een plaatje van te maken. Metalgasten die om 12 uur ofzow kijken wie het verst kan komen op die lange .quote:
Stond je toevallig bij Disturbed rechts vooraan?quote:
Nope.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:16 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ik ook! Maar vanavond wéér Disturbed zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:09 schreef draculettetje het volgende:
eigenlijk he wil ik gewoon weer terug zijn
Wel een man met een tutuquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:56 schreef DerMeister het volgende:
Iemand zondag een gast zien lopen met een zeeuwse vlag aan z'n reet?
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef Aeterna het volgende:
[..]
Stond je toevallig bij Disturbed rechts vooraan?
quote:
*meldtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:56 schreef DerMeister het volgende:
Iemand zondag een gast zien lopen met een zeeuwse vlag aan z'n reet?
Schitterendquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en bij Manson trouwens ook, riepen wij met zn allen "pornoooo, pornooooo, pornooooo", komt er een kerel bij staan die daarop "porno is voor mietjes!" antwoordde. Maarten kijkt hem een seconde aan en begint "hij is gay hij is gay hij is gay!" te zingen, wij allemaal meedoen, kerel droop af
dit ?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:16 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ik heb daar best veel rondgehangen misschien heb ik je wel een keer langs zien lopen.quote:
Dat vroeg ik mij af hoe heb je ons(mij en The_Ed) gevonden?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:01 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Waar the Fok! was die Fok! vlag ??![]()
de enige die ik toevallig tegenkwam waren Tijnbrein en The_Ed..
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dan heb ik je misschien nog weleens gezien...
Dat is best lastig als je niet precies weet hoe jij eruit ziet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En niet even gedag komen zeggen!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is best lastig als je niet precies weet hoe jij eruit ziet.
Niet gezien, maar ik heb ook niet gezocht.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou zo dus ongeveer!!
Al was dit op Graspop, zo'n 100 jaar geleden....![]()
Ghehehe dat was in 2000quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik heb ook niet gezocht.![]()
Wanneer was dat dan?
Zo dat is lang geleden.quote:
Goed idee. Dan doe ik mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:30 schreef TheSorrow het volgende:
Was een gezellig jaarVrij weinig gezien door de hitte, ik was niet vooruit te branden. De anarchie zondagnacht was geweldig, volgend jaar start onze groep daar op donderdagavond al mee, alles naar de tering!
da weet ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Da bedoelde ik toch heus nie zo!
Ik kan er ook nix aan doen dat dezevrolijk is en deze
nie...Hihi
Het moge dus overduidelijk zijn dat ik Nope, op het rolstoelpodium bedoelde
neuj tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee. Dan doe ik mee.Mijn jupilertent zal branden
![]()
dan moet je als je haar heb gezien mij ook hebben gezien!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb daar best veel rondgehangen misschien heb ik je wel een keer langs zien lopen.
Iets anders mag ook hoor. Wat stel jij voor dan?quote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan moet je als je haar heb gezien mij ook hebben gezien!
je mag hem altijd als donatie aan mij geven hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets anders mag ook hoor. Wat stel jij voor dan?
ik heb ff in je fobo gespiekt, maar herken je nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.Maar ik herkende je alleen niet
Hoorde dat Dynamo ook zo was ja...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:30 schreef TheSorrow het volgende:
Was een gezellig jaarVrij weinig gezien door de hitte, ik was niet vooruit te branden. De anarchie zondagnacht was geweldig, volgend jaar start onze groep daar op donderdagavond al mee, alles naar de tering!
Is goed kom hem maar halen dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je mag hem altijd als donatie aan mij geven hoor![]()
Tussen al die mensen is dat ook erg lastig. Zeker achteraf.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb ff in je fobo gespiekt, maar herken je niet
waar moet ik hem dan halenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed kom hem maar halen dan.![]()
[..]
Tussen al die mensen is dat ook erg lastig. Zeker achteraf.
Op graspop volgend jaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waar moet ik hem dan halen![]()
da's waar trouwens, dat het achteraf nog moeilijker is
hihi da laat ik je nog wel weten dan!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op graspop volgend jaar![]()
Of bij mij thuis.
Dealquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da laat ik je nog wel weten dan!
Moet je dat wel onthouden tot die tijdquote:
You don't have what it takes I'm afraid.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee. Dan doe ik mee.Mijn jupilertent zal branden
![]()
dat gaat vast goed komen ha haquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je dat wel onthouden tot die tijd
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
You don't have what it takes I'm afraid.
We shall seequote:
Waarschijnlijk wel? Ik weet zeker dat jij niet zomaar iemand ff in zn gezicht uit gaat staan te kafferen.quote:
WTFquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb trouwens genoeg lugubere shit gezien op GraspopIemand die op de grond lag werd volop hard tegen zn gezicht aan geschopt for no reason.
En een oudere man die was op het looppad gecrashed. Waren er een paar gasten die hem maar even brandmerkten met een pan![]()
Volgend jaar maar ff opletten op zulke dingen, diegenen die zoiets bij anderen flikken slaan we gelijk het lichtje maar even uit, flikkers
Euh neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel? Ik weet zeker dat jij niet zomaar iemand ff in zn gezicht uit gaat staan te kafferen.
WTF?! kep wel naakte gasten zien rennen, maar geen horror taferelen..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb trouwens genoeg lugubere shit gezien op GraspopIemand die op de grond lag werd volop hard tegen zn gezicht aan geschopt for no reason.
En een oudere man die was op het looppad gecrashed. Waren er een paar gasten die hem maar even brandmerkten met een pan![]()
Volgend jaar maar ff opletten op zulke dingen, diegenen die zoiets bij anderen flikken slaan we gelijk het lichtje maar even uit, flikkers
Ja, dat soort shit is echt niet tof.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
n een oudere man die was op het looppad gecrashed. Waren er een paar gasten die hem maar even brandmerkten met een pan![]()
Ik had je welleens in Lexnoise gezien, en toevallig waren ik en mn vriendin verkeerd gelopen en zag ik jouw opeens staanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij af hoe heb je ons(mij en The_Ed) gevonden?
Daar is toch niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat soort shit is echt niet tof.
Ik ben natuurlijk maar een klein ventje maar heb aan de rand van een pit ook al iemand een elleboog in de ribben moeten douwen die het leuk vond op groepjes jonge meisjes in te rennen/springen.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:11 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik had je welleens in Lexnoise gezien, en toevallig waren ik en mn vriendin verkeerd gelopen en zag ik jouw opeens staan
Jaa ok in een pit gebeuren wel meer van dat soort geintjes..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat soort shit is echt niet tof.
Ik ben natuurlijk maar een klein ventje maar heb aan de rand van een pit ook al iemand een elleboog in de ribben moeten douwen die het leuk vond op groepjes jonge meisjes in te rennen/springen.
dat soort dingen snap ik gewoon echt nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
niks over gehoord, ja nu van jouw, maar wat zou er zijn moeten gebeurd ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:23 schreef TheSorrow het volgende:
Gaat ook gewoon helemaal nergens over.
Wat hebben jullie van de chaos bij het toiletgebouw meegemaakt op zondagavond? Ik heb veel gekke verhalen gehoord, ben er zelf niet bij gaan kijken, ik moest een paar tenten bewaken
Ja, lijkt mij ook, graspop is nu zo groot dat het steeds aantrekkelijker wordt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:35 schreef TheSorrow het volgende:
Er waren de eerste dag trouwens meer dan 500 meldingen van mensen die gezakrolt warenMaatje vertelde dat een gozer bij hem in t kamp zn portomonnee in een zak had waarvan hij zelf amper de rits open kreeg maar toch gerold is
Lijkt mij gewoon een professionele gang die daar puur komt om te jatten
![]()
Het lijkt me dat je juist helemaal niets merkt, vooral niet als je in een tent naar een band staat te kijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook, graspop is nu zo groot dat het steeds aantrekkelijker wordt.
Vraag me wel af of het risicovoller is... als je net professioneel een metaldude staat te rollen en een van zijn vrienden merkt je toch op.
Herinner me het verhaal van, geloofik, een deathmetalband die zag hoe hun tourbus werd leeggejat. Hebben even laten zijn dat Metalheads ook best écht agressief kunnen zijn.
WTF.... Daar kan ik zoooow niet tegen! Maar goed dat ik he tniet gezien heb denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, vorig jaar, of misschien het jaar ervoor al, begon het steeds "erger" te worden qua echt erge acties. Ook vorig jaar voor het eerst gezien dat iemand snel even een tent opensneed om iets te jatten. Werd gelijk neergehoekt door iemand die het ook zag en politie er ook snel bij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef vamperotica het volgende:
Laatste keer vóór afgelopen keer dat ik op Graspop was was in 2003... Toen was het nog "gezellig"
Het viel me dit jaar op dat het behoorlijk massaal aan het worden was. En dan krijg je toch sneller van die dingen die nergens op slaan... Om dat "men" veel sneller opgaat in de anonimiteit van de massa.
Erg jammer... Dat was wat me op Dynamo ook steeds meer tegen begon te staanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar, of misschien het jaar ervoor al, begon het steeds "erger" te worden qua echt erge acties. Ook vorig jaar voor het eerst gezien dat iemand snel even een tent opensneed om iets te jatten. Werd gelijk neergehoekt door iemand die het ook zag en politie er ook snel bij.
Ik had lachende mensen aan de voorkant van mn shirt, en toen ze de achterkant bekeken, keken ze minder blijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, ik had gelukkig alleen "Anthrax!!!" roepende gasten bij mijn shirt
erg jammer voor de sfeer enzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar, of misschien het jaar ervoor al, begon het steeds "erger" te worden qua echt erge acties. Ook vorig jaar voor het eerst gezien dat iemand snel even een tent opensneed om iets te jatten. Werd gelijk neergehoekt door iemand die het ook zag en politie er ook snel bij.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:21 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik had lachende mensen aan de voorkant van mn shirt, en toen ze de achterkant bekeken, keken ze minder blij
Voorkant stond Octo ( ja die van SpongeBob ) en op de achterkant stond: How Did I Get Surrounded By Such Losers
Nee ik heb niks gehoord of gemerkt. Maar dit is wel erg. Het is wachten op de eerste doden op deze manier.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:23 schreef TheSorrow het volgende:
Gaat ook gewoon helemaal nergens over.
Wat hebben jullie van de chaos bij het toiletgebouw meegemaakt op zondagavond? Ik heb veel gekke verhalen gehoord, ben er zelf niet bij gaan kijken, ik moest een paar tenten bewaken
Op Wacken wordt daar nu al voor gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook, graspop is nu zo groot dat het steeds aantrekkelijker wordt.
Vraag me wel af of het risicovoller is... als je net professioneel een metaldude staat te rollen en een van zijn vrienden merkt je toch op.
Herinner me het verhaal van, geloofik, een deathmetalband die zag hoe hun tourbus werd leeggejat. Hebben even laten zijn dat Metalheads ook best écht agressief kunnen zijn.
vorig jaar werden veel crowdsurfers gerold. Tenminste, daar hadden ze het toen van.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb niks gehoord of gemerkt. Maar dit is wel erg. Het is wachten op de eerste doden op deze manier.![]()
[..]
Op Wacken wordt daar nu al voor gewaarschuwd.
ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:08 schreef vamperotica het volgende:
* Benieuwd naar de datum voor volgend jaar is....
quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maat van me deed het beter tijdens een crowdsurf: er kwam een meisje over hem heen die hij even vol in de flamoes greep (en daarna heeft hij haar nog gebatst ook)
Was dat trouwens niet standaard het laatste weekeind van juni, of is dta niet meer zo?quote:
neuj volgens mij standaard die week ervoor? kwamen altijd met een verjaardag in de warquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Was dat trouwens niet standaard het laatste weekeind van juni, of is dta niet meer zo?
Het valt ook altijd gelijk met de TT van Assenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:08 schreef vamperotica het volgende:
* Benieuwd naar de datum voor volgend jaar is....
Je had me nummer, je had kunnen bellen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch jammer dat wij niet ff hebben kunnen meeten, kerel
Had mn gsm niet bijquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je had me nummer, je had kunnen bellen.
Satan kan niet wenen, daar is hij te Satan voor \m/quote:
SATAN HOUDT NIET VAN BIJDEHANDTJES!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Satan kan niet wenen, daar is hij te Satan voor \m/
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
SATAN HOUDT NIET VAN BIJDEHANDTJES![ afbeelding ]
Satan houdt er ook niet van als mensen denken te weten waar hij wel en niet van houdtquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
SATAN HOUDT NIET VAN BIJDEHANDTJES![ afbeelding ]
Ik ben Satan, don't fuck with me!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Satan houdt er ook niet van als mensen denken te weten waar hij wel en niet van houdt
Oh wie dan?quote:
Handtekeningen? Brandmerken die handelquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
sorry, ik doe niet aan handtekeningen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Handtekeningen? Brandmerken die handel
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Handtekeningen? Brandmerken die handel
Die bedoelde ik ook eigenlijk wel een beetjequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ken er 1 die zn naam waar maakt
hihi dat snapte ik welquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook eigenlijk wel een beetje
Zoiets ja....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:17 schreef Niara het volgende:
Kamelot
Iced Earth
Blind Guardian
Nine Inch Nails
Dream Evil
In Flames
Soilwork
Sabaton
Skinny Puppy
En Disturbed mag ook weer komen
hihi dat dusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoiets ja....
En Jon Oliva uiteraard
En...uhm.... ff over nadenken!
Fear Factoryquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoiets ja....
En Jon Oliva uiteraard
En...uhm.... ff over nadenken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |