Dat vroeg ik mij af hoe heb je ons(mij en The_Ed) gevonden?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:01 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Waar the Fok! was die Fok! vlag ??![]()
de enige die ik toevallig tegenkwam waren Tijnbrein en The_Ed..
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dan heb ik je misschien nog weleens gezien...
Dat is best lastig als je niet precies weet hoe jij eruit ziet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En niet even gedag komen zeggen!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is best lastig als je niet precies weet hoe jij eruit ziet.
Niet gezien, maar ik heb ook niet gezocht.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou zo dus ongeveer!!
Al was dit op Graspop, zo'n 100 jaar geleden....![]()
Ghehehe dat was in 2000quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik heb ook niet gezocht.![]()
Wanneer was dat dan?
Zo dat is lang geleden.quote:
Goed idee. Dan doe ik mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:30 schreef TheSorrow het volgende:
Was een gezellig jaarVrij weinig gezien door de hitte, ik was niet vooruit te branden. De anarchie zondagnacht was geweldig, volgend jaar start onze groep daar op donderdagavond al mee, alles naar de tering!
da weet ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Da bedoelde ik toch heus nie zo!
Ik kan er ook nix aan doen dat dezevrolijk is en deze
nie...Hihi
Het moge dus overduidelijk zijn dat ik Nope, op het rolstoelpodium bedoelde
neuj tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee. Dan doe ik mee.Mijn jupilertent zal branden
![]()
dan moet je als je haar heb gezien mij ook hebben gezien!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb daar best veel rondgehangen misschien heb ik je wel een keer langs zien lopen.
Iets anders mag ook hoor. Wat stel jij voor dan?quote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan moet je als je haar heb gezien mij ook hebben gezien!
je mag hem altijd als donatie aan mij geven hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets anders mag ook hoor. Wat stel jij voor dan?
ik heb ff in je fobo gespiekt, maar herken je nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.Maar ik herkende je alleen niet
Hoorde dat Dynamo ook zo was ja...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:30 schreef TheSorrow het volgende:
Was een gezellig jaarVrij weinig gezien door de hitte, ik was niet vooruit te branden. De anarchie zondagnacht was geweldig, volgend jaar start onze groep daar op donderdagavond al mee, alles naar de tering!
Is goed kom hem maar halen dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je mag hem altijd als donatie aan mij geven hoor![]()
Tussen al die mensen is dat ook erg lastig. Zeker achteraf.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb ff in je fobo gespiekt, maar herken je niet
waar moet ik hem dan halenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed kom hem maar halen dan.![]()
[..]
Tussen al die mensen is dat ook erg lastig. Zeker achteraf.
Op graspop volgend jaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waar moet ik hem dan halen![]()
da's waar trouwens, dat het achteraf nog moeilijker is
hihi da laat ik je nog wel weten dan!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op graspop volgend jaar![]()
Of bij mij thuis.
Dealquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da laat ik je nog wel weten dan!
Moet je dat wel onthouden tot die tijdquote:
You don't have what it takes I'm afraid.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee. Dan doe ik mee.Mijn jupilertent zal branden
![]()
dat gaat vast goed komen ha haquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je dat wel onthouden tot die tijd
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
You don't have what it takes I'm afraid.
We shall seequote:
Waarschijnlijk wel? Ik weet zeker dat jij niet zomaar iemand ff in zn gezicht uit gaat staan te kafferen.quote:
WTFquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb trouwens genoeg lugubere shit gezien op GraspopIemand die op de grond lag werd volop hard tegen zn gezicht aan geschopt for no reason.
En een oudere man die was op het looppad gecrashed. Waren er een paar gasten die hem maar even brandmerkten met een pan![]()
Volgend jaar maar ff opletten op zulke dingen, diegenen die zoiets bij anderen flikken slaan we gelijk het lichtje maar even uit, flikkers
Euh neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel? Ik weet zeker dat jij niet zomaar iemand ff in zn gezicht uit gaat staan te kafferen.
WTF?! kep wel naakte gasten zien rennen, maar geen horror taferelen..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb trouwens genoeg lugubere shit gezien op GraspopIemand die op de grond lag werd volop hard tegen zn gezicht aan geschopt for no reason.
En een oudere man die was op het looppad gecrashed. Waren er een paar gasten die hem maar even brandmerkten met een pan![]()
Volgend jaar maar ff opletten op zulke dingen, diegenen die zoiets bij anderen flikken slaan we gelijk het lichtje maar even uit, flikkers
Ja, dat soort shit is echt niet tof.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
n een oudere man die was op het looppad gecrashed. Waren er een paar gasten die hem maar even brandmerkten met een pan![]()
Ik had je welleens in Lexnoise gezien, en toevallig waren ik en mn vriendin verkeerd gelopen en zag ik jouw opeens staanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij af hoe heb je ons(mij en The_Ed) gevonden?
Daar is toch niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat soort shit is echt niet tof.
Ik ben natuurlijk maar een klein ventje maar heb aan de rand van een pit ook al iemand een elleboog in de ribben moeten douwen die het leuk vond op groepjes jonge meisjes in te rennen/springen.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:11 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik had je welleens in Lexnoise gezien, en toevallig waren ik en mn vriendin verkeerd gelopen en zag ik jouw opeens staan
Jaa ok in een pit gebeuren wel meer van dat soort geintjes..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat soort shit is echt niet tof.
Ik ben natuurlijk maar een klein ventje maar heb aan de rand van een pit ook al iemand een elleboog in de ribben moeten douwen die het leuk vond op groepjes jonge meisjes in te rennen/springen.
dat soort dingen snap ik gewoon echt nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
niks over gehoord, ja nu van jouw, maar wat zou er zijn moeten gebeurd ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:23 schreef TheSorrow het volgende:
Gaat ook gewoon helemaal nergens over.
Wat hebben jullie van de chaos bij het toiletgebouw meegemaakt op zondagavond? Ik heb veel gekke verhalen gehoord, ben er zelf niet bij gaan kijken, ik moest een paar tenten bewaken
Ja, lijkt mij ook, graspop is nu zo groot dat het steeds aantrekkelijker wordt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:35 schreef TheSorrow het volgende:
Er waren de eerste dag trouwens meer dan 500 meldingen van mensen die gezakrolt warenMaatje vertelde dat een gozer bij hem in t kamp zn portomonnee in een zak had waarvan hij zelf amper de rits open kreeg maar toch gerold is
Lijkt mij gewoon een professionele gang die daar puur komt om te jatten
![]()
Het lijkt me dat je juist helemaal niets merkt, vooral niet als je in een tent naar een band staat te kijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook, graspop is nu zo groot dat het steeds aantrekkelijker wordt.
Vraag me wel af of het risicovoller is... als je net professioneel een metaldude staat te rollen en een van zijn vrienden merkt je toch op.
Herinner me het verhaal van, geloofik, een deathmetalband die zag hoe hun tourbus werd leeggejat. Hebben even laten zijn dat Metalheads ook best écht agressief kunnen zijn.
WTF.... Daar kan ik zoooow niet tegen! Maar goed dat ik he tniet gezien heb denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, vorig jaar, of misschien het jaar ervoor al, begon het steeds "erger" te worden qua echt erge acties. Ook vorig jaar voor het eerst gezien dat iemand snel even een tent opensneed om iets te jatten. Werd gelijk neergehoekt door iemand die het ook zag en politie er ook snel bij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:56 schreef vamperotica het volgende:
Laatste keer vóór afgelopen keer dat ik op Graspop was was in 2003... Toen was het nog "gezellig"
Het viel me dit jaar op dat het behoorlijk massaal aan het worden was. En dan krijg je toch sneller van die dingen die nergens op slaan... Om dat "men" veel sneller opgaat in de anonimiteit van de massa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |