Ieeeeeeeeuwquote:Op maandag 29 juni 2009 02:58 schreef DerMeister het volgende:
Net terug van 3 dagen Graspop. Man, wat een optredens en WAT een weer. Kortom; geweldig weekend!!!!
PS: Iemand ook die vent zien schijten tegen het hekwerk bij de Festival Fair?
Ik heb jullie ook niet gezien.quote:
Volgens mij heb je het wel leuk gehad?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef Brechtje het volgende:
Is graspop al uitverkocht? en zo niet.. weet iemand hoeveel kaartjes er nog over zijn? is het mogelijk om ze nog gewoon aan de deur te kopen?
Ik heb belasting (+ een andere dude) wel gezien op de vrijdagavond, maar niemand anders. Toch een duidelijke vlag hoor!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:21 schreef vamperotica het volgende:
En Draakje en ik vragen ons af waar waren jullie nou toch waren! We hebben helemaal geen Fok! vlag gezien?!
En jullie zijn allemaal langs ons gelopen, wij waren namelijk de eerste tent rechts als je van de 24 uurs zone afkwam!!!
hmmm hebben we dan toch niet goed genoeg gezocht!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb belasting (+ een andere dude) wel gezien op de vrijdagavond, maar niemand anders. Toch een duidelijke vlag hoor!
pff dat zeker!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef ThE_ED het volgende:
Ja hoor, was alleen een beetje erg warm soms!
Jaquote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm hebben we dan toch niet goed genoeg gezocht!
jammer!
Hebben jullie het allemaal wel naar de zin gehad???
Oh was jij dat die plattrapte bij Sick of it all? In de circlepit.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef Chinjirusu het volgende:
zo ook weer lekker onder de blauwe plekken thuis gekomen
Ik heb ook niet echt gezocht naar die vlag.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:53 schreef BELASTING het volgende:
Het was zeker geweldig!![]()
Vlag was echt heel erg duidelijk hoor! Alleen ja, we konden geen leeg tafeltje vinden aan de zijkant..
Maar ik heb vrijwel de hele tijd bij de mainstage gestaan. Lekker natgespoten worden met water met dit weer was héérlijk.
nope ben dit keer niet op m'n bek gegaanquote:Op maandag 29 juni 2009 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh was jij dat die plattrapte bij Sick of it all? In de circlepit.
Oh dat van dat podium was toch bij Suicidal Tendecies?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
nope ben dit keer niet op m'n bek gegaanmaar die shit was wel vet, zeker toen iedereen op het podium stond bij Us vs. Them en dan krijgen we volgend jaar ook nog een nieuwe cd
SoiA deed dat ook, briljante afsluiter was het van de zondag, Marilyn Manson vond ik echt slecht.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat van dat podium was toch bij Suicidal Tendecies?![]()
Of deed Sick of it all dat ook. Ik ben namelijk ook nog naar Childeren of Bodom geweest.
Oke, tsja zoiets is natuurlijk ook leuk om te doen op het podium staan.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
SoiA deed dat ook, briljante afsluiter was het van de zondag, Marilyn Manson vond ik echt slecht.
Verder ook echt genoten van 50min moshen tijdens Volbeat. Bij Disturbed en Nightwish was het echt jammer dat ze stonden toen het nog licht was, anders hadden die shows nog veel mooier geweest. Hatebreed was ook weer super goed. Soulfly speelde nog lekker wat nummers van CC en Sepultura wat ik persoonlijk ook leuker vind dan Soulfly zelf.
Dragonforce vond maar ik alleen meer van hetzelfde, ieder nummer klonk gewoon hetzelfde.
En had me ook erg verheugd op Killswitch Engage die niet meer kwamen
Dragon force..wat een drama..quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
Dragonforce vond maar ik alleen meer van hetzelfde, ieder nummer klonk gewoon hetzelfde.
Sowieso Dream Theaterquote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Dragon force..wat een drama..
Die toetsenist...adhd homo'tje met zijn roze haar..en maar springen en gek doen..
En ik hoorde er niks van..volgens mij hadden ze gewoon gezamelijk besloten om het geluid van de toetsen uit te zetten..
Nee dan de toetsenist van Dreamtheater..die is wel stoer \m/ !
dat hoefde niet aan Dragenforce te liggen, bij Slipknot viel het ook heel duidelijk op hoe slecht het geluid van de main stage was, als Corey aan het zingen was en er kwam een bassdrum door werd regelmatig de zang afgekapt omdat het geluid ging clippenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef helldeskr het volgende:
En ik hoorde er niks van..volgens mij hadden ze gewoon gezamelijk besloten om het geluid van de toetsen uit te zetten..
Het geluid was goed dit jaar vond ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
dat hoefde niet aan Dragenforce te liggen, bij Slipknot viel het ook heel duidelijk op hoe slecht het geluid van de main stage was, als Corey aan het zingen was en er kwam een bassdrum door werd regelmatig de zang afgekapt omdat het geluid ging clippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |