Erg jammer... Dat was wat me op Dynamo ook steeds meer tegen begon te staanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar, of misschien het jaar ervoor al, begon het steeds "erger" te worden qua echt erge acties. Ook vorig jaar voor het eerst gezien dat iemand snel even een tent opensneed om iets te jatten. Werd gelijk neergehoekt door iemand die het ook zag en politie er ook snel bij.
Ik had lachende mensen aan de voorkant van mn shirt, en toen ze de achterkant bekeken, keken ze minder blijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, ik had gelukkig alleen "Anthrax!!!" roepende gasten bij mijn shirt
erg jammer voor de sfeer enzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar, of misschien het jaar ervoor al, begon het steeds "erger" te worden qua echt erge acties. Ook vorig jaar voor het eerst gezien dat iemand snel even een tent opensneed om iets te jatten. Werd gelijk neergehoekt door iemand die het ook zag en politie er ook snel bij.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:21 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Ik had lachende mensen aan de voorkant van mn shirt, en toen ze de achterkant bekeken, keken ze minder blij
Voorkant stond Octo ( ja die van SpongeBob ) en op de achterkant stond: How Did I Get Surrounded By Such Losers
Nee ik heb niks gehoord of gemerkt. Maar dit is wel erg. Het is wachten op de eerste doden op deze manier.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:23 schreef TheSorrow het volgende:
Gaat ook gewoon helemaal nergens over.
Wat hebben jullie van de chaos bij het toiletgebouw meegemaakt op zondagavond? Ik heb veel gekke verhalen gehoord, ben er zelf niet bij gaan kijken, ik moest een paar tenten bewaken
Op Wacken wordt daar nu al voor gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook, graspop is nu zo groot dat het steeds aantrekkelijker wordt.
Vraag me wel af of het risicovoller is... als je net professioneel een metaldude staat te rollen en een van zijn vrienden merkt je toch op.
Herinner me het verhaal van, geloofik, een deathmetalband die zag hoe hun tourbus werd leeggejat. Hebben even laten zijn dat Metalheads ook best écht agressief kunnen zijn.
vorig jaar werden veel crowdsurfers gerold. Tenminste, daar hadden ze het toen van.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik heb niks gehoord of gemerkt. Maar dit is wel erg. Het is wachten op de eerste doden op deze manier.![]()
[..]
Op Wacken wordt daar nu al voor gewaarschuwd.
ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:08 schreef vamperotica het volgende:
* Benieuwd naar de datum voor volgend jaar is....
quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maat van me deed het beter tijdens een crowdsurf: er kwam een meisje over hem heen die hij even vol in de flamoes greep (en daarna heeft hij haar nog gebatst ook)
Was dat trouwens niet standaard het laatste weekeind van juni, of is dta niet meer zo?quote:
neuj volgens mij standaard die week ervoor? kwamen altijd met een verjaardag in de warquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Was dat trouwens niet standaard het laatste weekeind van juni, of is dta niet meer zo?
Het valt ook altijd gelijk met de TT van Assenquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:08 schreef vamperotica het volgende:
* Benieuwd naar de datum voor volgend jaar is....
Je had me nummer, je had kunnen bellen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch jammer dat wij niet ff hebben kunnen meeten, kerel
Had mn gsm niet bijquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je had me nummer, je had kunnen bellen.
Satan kan niet wenen, daar is hij te Satan voor \m/quote:
SATAN HOUDT NIET VAN BIJDEHANDTJES!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Satan kan niet wenen, daar is hij te Satan voor \m/
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
SATAN HOUDT NIET VAN BIJDEHANDTJES![ afbeelding ]
Satan houdt er ook niet van als mensen denken te weten waar hij wel en niet van houdtquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
SATAN HOUDT NIET VAN BIJDEHANDTJES![ afbeelding ]
Ik ben Satan, don't fuck with me!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Satan houdt er ook niet van als mensen denken te weten waar hij wel en niet van houdt
Oh wie dan?quote:
Handtekeningen? Brandmerken die handelquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
sorry, ik doe niet aan handtekeningen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Handtekeningen? Brandmerken die handel
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Handtekeningen? Brandmerken die handel
Die bedoelde ik ook eigenlijk wel een beetjequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ken er 1 die zn naam waar maakt
hihi dat snapte ik welquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook eigenlijk wel een beetje
Zoiets ja....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:17 schreef Niara het volgende:
Kamelot
Iced Earth
Blind Guardian
Nine Inch Nails
Dream Evil
In Flames
Soilwork
Sabaton
Skinny Puppy
En Disturbed mag ook weer komen
hihi dat dusquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoiets ja....
En Jon Oliva uiteraard
En...uhm.... ff over nadenken!
Fear Factoryquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoiets ja....
En Jon Oliva uiteraard
En...uhm.... ff over nadenken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |