Wacht maar na 3 dagen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:50 schreef Niara het volgende:
ongeschoren mannen zijn cool
(al zijn de reclames die nu in de Brusselse metro hangen met een geschoren Jack uit Lost en McDreamy uit Grey's Anatomy toch niet verkeerd)
Bij mij kan je lang wachtenquote:
tijdschema lijkt je ok, btw?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij kan je lang wachtenGeen baardgroei
Geen idee eigenlijkquote:
Mjaa, idd nu je het zegt. Morgen ook nog ff scheren voor ik de deur uit gaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij kan je lang wachtenGeen baardgroei
Hahaha niet vergetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef Romanov het volgende:
[..]
Mjaa, idd nu je het zegt. Morgen ook nog ff scheren voor ik de deur uit ga![]()
Goed ideequote:
Ja, nouja, na 2 dagen ziet het er toch niet meer uit, maartoch...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef Romanov het volgende:
[..]
Mjaa, idd nu je het zegt. Morgen ook nog ff scheren voor ik de deur uit ga![]()
Nee idd, maar nu is het ook al een zooitje. Dus als ik het morgen doe, dan valt het op zich nog wel mee op zondagquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, nouja, na 2 dagen ziet het er toch niet meer uit, maartoch...
Ja precies, zelfde gedachte hier..quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef Romanov het volgende:
[..]
Nee idd, maar nu ziet is het ook al een zooitje. Dus als ik het morgen doe, dan valt het op zich nog wel mee op zondag
Tot Graspop, Sinaasappelquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef Niara het volgende:
meh, ik duik m'n bed in.
MIsschien tot op Graspop allemaal!
(of nog even hier als ik vroeg genoeg wakker ben)
Mjaa, nu is het nog eerder stilte voor de stormquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef vamperotica het volgende:Waal het hier stil zijn morgen.....
moeten wij de boel maar opstelten zettenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef vamperotica het volgende:Waal het hier stil zijn morgen.....
quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moeten wij de boel maar opstelten zetten
Ghehehe ik vervloek mn vriend ook altijd ( die moest bijvoorbeeld vandaag om 6.00 beginnen) Die zet zn wekker uuuuuuuren van te voren, om 'm dan nog eeuwen te kunnen "sluimeren" ... Wat er eik op neer komt dat IK wakker ben vanaf de eerste keer dat die wekker afgaatt en hjém zn bed uit stuur tegen de tijd dat ie op meot staanquote:Op donderdag 25 juni 2009 06:57 schreef Niara het volgende:
vandaaaaaaaaaaag!
stom huisgenootje dat om 6 uur opstaat om te leren en daarmee mij wakker maakt :<
Links de ene, rechts de anderequote:Op donderdag 25 juni 2009 07:29 schreef Niara het volgende:
ik ken het.. ik moest mijn vriend ook altijd wakker maken toen ik nog bij hem woonde:P
hij wordt gewoon echt niet wakker van wekkers :/
gelukkig na de zomer een andere kamer.
Waarbij je geen gemeenschappelijke woonruimte hebt enzo.Lijkt me een stuk rustiger.
En ik denk dat ik het er op waag een korte broek aan te doen
Nu de vraag: afgetrapte rode all stars of geel/gebloemde all stars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |