Tas staat al klaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:17 schreef draculettetje het volgende:
we zijn er bijna, we zijn er bijna
Ik wil niks vergetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow zo ver ben ik nog niet hoor
Geen ideequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom moest ik daar ook aan denken?
jij ging toch met openbaar vervoer?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik wil niks vergetenEn wil er opt tijd zijn! Gelukkig sta ik vroeg op, dus ik kan ook lekker vroeg weg
Met de trein ja.. Daarom wil ik zo vroeg weg! Ben toch al minstens 2 als het al niet 3 uur onderweg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij ging toch met openbaar vervoer?
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Met de trein ja.. Daarom wil ik zo vroeg weg! Ben toch al minstens 2 als het al niet 3 uur onderweg.
dan kan ik het me ook wel voorstellen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Met de trein ja.. Daarom wil ik zo vroeg weg! Ben toch al minstens 2 als het al niet 3 uur onderweg.
hoezo niet maandag pas naar huis dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:42 schreef Frankii het volgende:
Ik woon in het zuiden, 45 minuutjes rijdenAlleen zondagavond maar niet te veel drinken dan
Hoe laat ga jij naar graspop toe?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb wat van mijn bier opgedronken, dus moet morgen weer bijkopen
Me tooquote:
ga je morgenochtend vroeg dan al ?!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:39 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vanwaar moet jij komen?quote:
ha ha stiekemerdquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb wat van mijn bier opgedronken, dus moet morgen weer bijkopen
Neeee, ik ga vrijdag pas.quote:
Dordrechtquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vanwaar moet jij komen?Ik ga morgen effe langs een station om effe wat info te vragen, want op internet kan ik geen ene ruk vinden van deur tot deur!
Ik ga in ieder geval in ergens in de loop van morgenmiddag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee eigenlijk, straks ga ik toch weer vrijdagochtend vroeg
wat wil je weten dan, echt heel simpel hoor..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vanwaar moet jij komen?Ik ga morgen effe langs een station om effe wat info te vragen, want op internet kan ik geen ene ruk vinden van deur tot deur!
Zelfs ik snap hetquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
wat wil je weten dan, echt heel simpel hoor..
weltrustenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:58 schreef BELASTING het volgende:
En nu ga ik maffenVeel plezier voor die morgen al gaan
Klinkt wel goed..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga in ieder geval in ergens in de loop van morgenmiddag.
quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Klinkt wel goed..
als het niet vroeg in de middag is dan kunnen we evt wel afspreken dat je in Dordt bij mij in de trein er bij in stapt...
wat ben ik blij dat ik dan met de auto mee kan rijdenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef BELASTING het volgende:
[..]
voor graspopquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor de trein of graspop zelf?
Ik ookquote:
Hoelaat vertek je dan? Ik heb de trein van 19:33 vanaf Rotterdam naar Bergen... Daar dan verder met de autoquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Goed idee.
Ik PM mijn nummer wel even.
Geen idee. Ik denk rond een uur of 3 middagsquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:21 schreef Romanov het volgende:
[..]
Hoelaat vertek je dan? Ik heb de trein van 19:33 vanaf Rotterdam naar Bergen... Daar dan verder met de auto
oww, smiddags... Naja, dan heb je iig eerder een plek dan ik. Hoelaat gooien ze die camping open?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk rond een uur of 3 middags
Ik dacht om 16 uur of 18 uur. Ik zie het vanzelf wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef Romanov het volgende:
[..]
oww, smiddags... Naja, dan heb je iig eerder een plek dan ik. Hoelaat gooien ze die camping open?
En had al gezien dat de supermarkt op het terrein open is morgen, van 18 tot 22. Te laat voor mij om nog bier daar te halen, maar denk meldt het maar ff
Ik zou gewoon een kaartje kopen vanaf het station waarvan je vertrektquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:25 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik heb geloof ik toaal 4 uur reistijd. ;x Maar ach, /care. Kaartje voor Roosendaal - Essen kan ik vast wel in Leiden kopen, toch? Of kan ik gewoon een kaartje Alphen aand en Rijn - Essen kopen?
Op dat soort momenten ben ik blij met mijn korte haarquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:28 schreef Niara het volgende:
ohh wat ik wel stom vind is dat ik na 2 dagen al met vet haar rond loop :<
en daar heb ik echt een hekel aan
en ik weet niet waar mn droogshampoo gebleven is. En om h nu in de afwasbaken te gaa nwassen.
Laten we hopen dat er mooie petten te koop zijn ^_^
Vanaf hier is het een uur rijden
16:00h las ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef Romanov het volgende:
[..]
oww, smiddags... Naja, dan heb je iig eerder een plek dan ik. Hoelaat gooien ze die camping open?
ik met mijn /carequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dat soort momenten ben ik blij met mijn korte haar
Gewoon niet scheren een baard is echt wel metalquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik met mijn /care
Morgen nog wel even scheren anders heb ik maandag écht een baard
Wacht maar na 3 dagen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:50 schreef Niara het volgende:
ongeschoren mannen zijn cool
(al zijn de reclames die nu in de Brusselse metro hangen met een geschoren Jack uit Lost en McDreamy uit Grey's Anatomy toch niet verkeerd)
Bij mij kan je lang wachtenquote:
tijdschema lijkt je ok, btw?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij kan je lang wachtenGeen baardgroei
Geen idee eigenlijkquote:
Mjaa, idd nu je het zegt. Morgen ook nog ff scheren voor ik de deur uit gaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij kan je lang wachtenGeen baardgroei
Hahaha niet vergetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef Romanov het volgende:
[..]
Mjaa, idd nu je het zegt. Morgen ook nog ff scheren voor ik de deur uit ga![]()
Goed ideequote:
Ja, nouja, na 2 dagen ziet het er toch niet meer uit, maartoch...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef Romanov het volgende:
[..]
Mjaa, idd nu je het zegt. Morgen ook nog ff scheren voor ik de deur uit ga![]()
Nee idd, maar nu is het ook al een zooitje. Dus als ik het morgen doe, dan valt het op zich nog wel mee op zondagquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, nouja, na 2 dagen ziet het er toch niet meer uit, maartoch...
Ja precies, zelfde gedachte hier..quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef Romanov het volgende:
[..]
Nee idd, maar nu ziet is het ook al een zooitje. Dus als ik het morgen doe, dan valt het op zich nog wel mee op zondag
Tot Graspop, Sinaasappelquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef Niara het volgende:
meh, ik duik m'n bed in.
MIsschien tot op Graspop allemaal!
(of nog even hier als ik vroeg genoeg wakker ben)
Mjaa, nu is het nog eerder stilte voor de stormquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef vamperotica het volgende:Waal het hier stil zijn morgen.....
moeten wij de boel maar opstelten zettenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef vamperotica het volgende:Waal het hier stil zijn morgen.....
quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moeten wij de boel maar opstelten zetten
Ghehehe ik vervloek mn vriend ook altijd ( die moest bijvoorbeeld vandaag om 6.00 beginnen) Die zet zn wekker uuuuuuuren van te voren, om 'm dan nog eeuwen te kunnen "sluimeren" ... Wat er eik op neer komt dat IK wakker ben vanaf de eerste keer dat die wekker afgaatt en hjém zn bed uit stuur tegen de tijd dat ie op meot staanquote:Op donderdag 25 juni 2009 06:57 schreef Niara het volgende:
vandaaaaaaaaaaag!
stom huisgenootje dat om 6 uur opstaat om te leren en daarmee mij wakker maakt :<
Links de ene, rechts de anderequote:Op donderdag 25 juni 2009 07:29 schreef Niara het volgende:
ik ken het.. ik moest mijn vriend ook altijd wakker maken toen ik nog bij hem woonde:P
hij wordt gewoon echt niet wakker van wekkers :/
gelukkig na de zomer een andere kamer.
Waarbij je geen gemeenschappelijke woonruimte hebt enzo.Lijkt me een stuk rustiger.
En ik denk dat ik het er op waag een korte broek aan te doen
Nu de vraag: afgetrapte rode all stars of geel/gebloemde all stars?
in 2007 heb ik dat op WOA om half 2 's nachts moeten doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:04 schreef DerMeister het volgende:
Vandaag de laatste zooi binnenhalen. Morgenochtend heel vroeg door!![]()
Ik zie het niet nog eens gebeuren dat ik de donderdagavond om 11 uur daar pas aankom en in de donker m'n tentje mag gaan opbouwen
Leuke file was er net voor Wacken he?!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in 2007 heb ik dat op WOA om half 2 's nachts moeten doendat was toen niet echt ideaal
Hahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Leuke file was er net voor Wacken he?!
Wij hadden onze tent staan en toen werd het licht...
Same hier, niet van dat werken, maar wel rond 19:00 richting trein gaan en daan hopelijk nog in het laatste daglicht mn tent erecterenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:17 schreef temp.123 het volgende:
Vandaag tot 18 uur werken, daarna eten en douchen en voor de 5e keer op een rij weer naar Graspop!
Ik zou eerder gaan als ik jou was.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:12 schreef Romanov het volgende:
[..]
Same hier, niet van dat werken, maar wel rond 19:00 richting trein gaan en daan hopelijk nog in het laatste daglicht mn tent erecteren
Ben aan het kijken daar nu! Bedankt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:54 schreef _LotT het volgende:
nog 1 dagje, morgen vertrekken![]()
trouwes BELASTING, van deur tot deur is dat op de website van de nmbs?
want die is toch praktisch en duidelijk?
hihihi ik ook!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:34 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben zo hyper als een klein kind vlak voor zn verjaardag!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon niet scheren een baard is echt wel metal
Jij bent mij niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan als ik jou was.
Gewoon doen... scheelt een heel eind lopen denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi ik ook!
en ik heb nog geen mail terug maar er staat wel een foon nummer maar ik durf nie te bellen
ik laatquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gewoon doen... scheelt een heel eind lopen denk ik
Dat kan ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:50 schreef Romanov het volgende:
[..]
Jij bent mij niet.![]()
Besides, er gaat maar 1x in het uur een trein naar Bergen, en de dude met wie ik meerij, vind 20:30 vroeg zat. Het zal misschien nog een uur later kunnen worden ook voor we er vertrekken, maar goed. vanaf 18:00 begint het opschieten, dan nog ff wat laatste voer naar binnen nassen, en de trein op
Hihiquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik laatwel bellen als ie thuis is ha ha
Alvast veel plezier en misschien tot de meet op vrijdag dan...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga er zo vandoor.Naar graspop
![]()
Tot ziens misschien
Waar was die meet ook al weer? Na Dream Theater toch bij de 24uurs tent?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef Romanov het volgende:
[..]
Alvast veel plezier en misschien tot de meet op vrijdag dan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |