Damn ja ik zag ze langs komen met hem op de brancard, volgens mij had ie zich helemaal in coma gezopenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:01 schreef helldeskr het volgende:
Btw..iemand nog een update hoe t is afgelopen met die gozer die dood lag te gaan voor Marquee 2 tijdens Anthrax ?
Dat ging niet helemaal goed geloof ik...
In het gedeelte voor invalide?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:21 schreef vamperotica het volgende:
En Draakje en ik vragen ons af waar waren jullie nou toch waren! We hebben helemaal geen Fok! vlag gezien?!
En jullie zijn allemaal langs ons gelopen, wij waren namelijk de eerste tent rechts als je van de 24 uurs zone afkwam!!!
yep daar zaten we iddquote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
In het gedeelte voor invalide?
Damn wat een gaaf weekend, volgende jaar zeker weer en nu aftellen tot Wacken! Marilyn Manson als afsluiter was echt dramatisch idd, meeste mensen verlieten de main stage al voordat het afgelopen was had ik het idee. Op en neer lopen van parkeerplaats naar camping was trouwens wel een ramp in die hitte
Dat is wel handig.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep daar zaten we idd
voordeel van zo'n pasje hebben is dat er ook een verkorte route naar de auto was
En toch ging aan het eind ook jij op knieeen?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
dat hoefde niet aan Dragenforce te liggen, bij Slipknot viel het ook heel duidelijk op hoe slecht het geluid van de main stage was, als Corey aan het zingen was en er kwam een bassdrum door werd regelmatig de zang afgekapt omdat het geluid ging clippen
weet je hoeveel van die tenten er stondenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel handig.![]()
Ik heb je niet gezien om mijn tent af te pakken.
Ik schat ongeveer 20.000quote:Op maandag 29 juni 2009 16:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet je hoeveel van die tenten er stonden
da bedoel ik, we hebben het heus nog wel geprobeerd hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik schat ongeveer 20.000uitgaande van dat er gemiddeld 2 mensen in een tent liggen.
ze werd jammer genoeg ook overstemt door de band met achtergrond zangeressen verder geweldige showquote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef draculettetje het volgende:
wij vonden nightwish echt vreselijk, buiten dat ze de oude nummers niet haalde gingen d'r eigen nummers ook niet helemaal lekker, ik miste de power
Er was een groepje de polonaise aan het doen, ze huppelde allemaal rondjes en ik stond in het midden met mn matenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie van jullie heeft er nog meer mee staan feesten bij Manson? Polonaise en alles
Dan heb je mij vast een paar keer voorbij zien stuiterenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Er was een groepje de polonaise aan het doen, ze huppelde allemaal rondjes en ik stond in het midden met mn maten
Volgende keer beter.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da bedoel ik, we hebben het heus nog wel geprobeerd hoor
Feesten bij Manson?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie van jullie heeft er nog meer mee staan feesten bij Manson? Polonaise en alles
Oh, en ik vond Manson wel aardig klinken, itt de rest van jullie. Ok, hij zong niet zuiver, zat er soms compleet naast, maar t was wel vet
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer beter.![]()
[..]
Feesten bij Manson?
Ik had het na 5 minuten al gezien.quote:
Was dat een sliert met 1 blond meisje drin? de rest allemaal gasten? Want dan heb ik kennelijk nog meer polonaises gemist. Mjaa, gemist...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan heb je mij vast een paar keer voorbij zien stuiteren
Hmm er waren wel meer blonde meisjesquote:Op maandag 29 juni 2009 17:26 schreef Romanov het volgende:
[..]
Was dat een sliert met 1 blond meisje drin? de rest allemaal gasten? Want dan heb ik kennelijk nog meer polonaises gemist. Mjaa, gemist...
Dromend na het Theater heb ik even een rondje over die zone gedaan en heb overal gekeken, maar zag die vlag maar niet. Wel een of andere witte vlag met Death Metal erop, zal ook wel zoiets zijn geweest. Ding had een stok van 10 meter ofzowquote:Op maandag 29 juni 2009 17:58 schreef rulerofdeath het volgende:
zo.
het was leuk.
En ik ben vrijdagavond een paar keer door de metaldome heen gelopen, maar heb geen FOK! vlag gezien
Mjaa, er zit wel een stijgende lijn in. Aan het begin van de Dark Passion Play vond ik ze afschuwelijk op Rock am Ring, op Lowlands verleden jaar was haar zang al wat beter, alleen haalde ze het eind van de set niet helemaal meer. Op RaR werd Amaranth bv door iets of iemand afgekapt, zonder verklaring, tijdje pauze en doodleuk verder alsof er niets was gebeurd.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef draculettetje het volgende:
wij vonden nightwish echt vreselijk, buiten dat ze de oude nummers niet haalde gingen d'r eigen nummers ook niet helemaal lekker, ik miste de power
* Voelt zich genegeerdquote:Op maandag 29 juni 2009 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm er waren wel meer blonde meisjes
Ook een groot pluspunt van graspop: je ziet overal lekkere wijven(ok ook vadsige, maar dat moet je dan maar negeren)
Doe me eens een duidelijke foto dan, die in je fobo is veel te klein om tot een oordeel te komen.quote:
Ja, leuk een stijgende lijn.... Bij een beginnend bandje, maar van een band als Nightwish "mag" je toch wel wat meer van de zangeres verwachten. Kun je het niet aan, moet je het niet doen.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef Romanov het volgende:
[..]
Mjaa, er zit wel een stijgende lijn in. Aan het begin van de Dark Passion Play vond ik ze afschuwelijk op Rock am Ring, op Lowlands verleden jaar was haar zang al wat beter, alleen haalde ze het eind van de set niet helemaal meer. Op RaR werd Amaranth bv door iets of iemand afgekapt, zonder verklaring, tijdje pauze en doodleuk verder alsof er niets was gebeurd.Plus het feit dat ze vet te laat begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |