Hehe. Ben ook van plan 'm te gaan downloaden. Kun je er ook een competitie mee beginnen? Of enkel maar wat single matches?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef venomsnake het volgende:
Net even X2 Football 2009 gedownload en gespeeld.
Ziet er opzich best leuk uit, alleen besturing is even wennen.
Eerste wedstrijd die ik speelde was Nederland-Duitsland:
-2 rode kaarten
-5 Duitsers geblesseerd eraf.
-2-1 winst.
Je kunt een toernooi spelen in "Game Modus".quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hehe. Ben ook van plan 'm te gaan downloaden. Kun je er ook een competitie mee beginnen? Of enkel maar wat single matches?
Oke, mooi. Ach tis maar waar je van houdt toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kunt een toernooi spelen in "Game Modus".
Je kunt dan kiezen uit "European League", "African Cup", "Asian Cup" etc..
Persoonlijk zou ik hem niet kopen trouwens... Het is het niet imo.
Is wel handig ja, kun je de spelletjes eerst even "testen" zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Binnenkort nog een keertje jailbreaken
Offtopicquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
WOEHOE! Net gebeld door Bel Company! Ik kan morgen mijn iPhone 3GS 32 GB Wit ophalen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aanrader!quote:
Tof spel is dat.. heb hem toevallig gister "aangeschaft".quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:17 schreef newyorkcity het volgende:
Roalndo![]()
[ afbeelding ]
Heb het gevoel dat deel twee 30 juni komt. Op de site van ngmoco komt om de dag een nieuwe trailer en die laatste wordt 30 juni unlocked. Plus, hij zou in juni uitkomen..
Shift is niet meer.. Wilde hem toevallig gister kopen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:18 schreef Muchachooo het volgende:
Persoonlijk vind ik :Shift: een erg leuk en verslavend spelletje.
[ afbeelding ]
en ook Stick Wars is ontzettend verslavend
[ afbeelding ]
Da's zonde want die had wel een echt origineel spelconcept. Misschien nie op tijd 3.0 compatible oid?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Shift is niet meer.. Wilde hem toevallig gister kopen.
Dudequote:Op donderdag 2 juli 2009 23:25 schreef Remake het volgende:
Herkent iemand dit spel?
Volgens mij zag ik 'metro' in het scherm staan,
[ afbeelding ]
Kent iemand een game voor de iphone die hier op lijkt?
Je moet volgens mij die dingen schijven en een route maken tussen de kleuren.
Kon wel, je kon bij opties instellen hoe je wilt dat alles draait, met de knop of door je iphone te tiltenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:31 schreef Zpottr het volgende:
Vond het toch al een kleine misser dat je de wereld niet kon draaien door je iPhone te draaien
Dan heb ik echt niet goed gekeken, thanksquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Kon wel, je kon bij opties instellen hoe je wilt dat alles draait, met de knop of door je iphone te tilten
Die ook maar eens proberen straks dan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef newyorkcity het volgende:
Rolando 2 is uit!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:37 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dude
Maar met je extra omschrijving denk ik dat het gaat om Subway Shuffle![]()
[ afbeelding ]
quote:Worms iPhone Review
July 13, 2009 - The classic strategy game Worms has finally wriggled on to the iPhone, a platform that seems like a perfect fit for its brand of comic mayhem. Exploding sheep, holy hand grenades, and homing missiles fly furiously as the worm armies square off on randomly generated stage littered with both hazards and opportunities. These fun moments, plus the thrill of delivering a manic combo strike that decimates an opponent, are the reasons why the franchise is still endearing to its fan base.
However, due to some wonky controls, Worms on the iPhone is likely to infuriate the loyal. This is always the catch with games that have some dedicated followings. You fell in love with it on another screen so you know when a new version of it just feels... off. And in the case of Worms on the iPhone, the inability to execute precision flights with the jet pack or accurately throw a rope and pull off those awesome worm acrobatics will have you gnashing your teeth. Don't get me started on the jump controls either. I cannot count the number of times I double-tapped a worm to do a back-flip, only to helpless watch it jump either into the water or straight into range of a mine.
Practice makes perfect, right? I have been hammering on this game since it came out this weekend, though. And while my roping skills did improve, there is just no way to move the worms with the same laser-like precision of the PC game. Yes, yes -- the iPhone is not a PC -- but that is half the fun of the game, though. Bounding halfway across the screen on a rope and delivering a dynamite stick to a helpless rival is one of those awesome gaming moments. You will not find it here.
That said, I could see a newcomer not getting too worked up about the control issues because they simply wouldn't know any better. The wonky flight path of the jet pack would be far less important to the laugh of launching a sheep attack for the first time or hearing the "hallelujah" of the holy hand grenade. It's not like you cannot use all of the other weapons and gear to great effect, such as air strikes and the shotgun. And with these tools, you can still have a modest match of turn-based madness.
However, there are two more complaints with Worms that grind down its score: online multiplayer (or the lack thereof) and enemy AI. You cannot play Worms online with other gamers. You can only play it local -- and by local, I mean pass the phone around the room. It certainly works, although it robs the pleasure of having your opponent watch you unload a bazooka at just the right angle to blast their healthiest worm right into a watery grave. Unless they were standing over your shoulder, of course -- but then they would know which weapons you had left in stock. The iPhone is a very capable online multiplayer device and there is no reason for Worms to ship without it. Sure, it may come in an update -- but it should have been in here from the get-go. Online multiplayer is a hallmark feature of the series.
When playing against the computer in Worms, get ready for some spectacularly uneven intelligence. There are three difficulty levels and if you pick easy, the game is a total cakewalk -- no challenge whatsoever. If you pick normal, the computer veers wildly between stupefying mistakes like dropping a grenade right on itself and pulling off a perfect shot, firing the bazooka into the wind at just the right power so it drops straight down on your worm. Oh, and of course that worm is bounced into a mine. And the explosion from that mine launches them into the water. Or into another mine. You get those kind of amazing chain reactions maybe once every ten game. The computer is able to deliver those without breaking a sweat, over and over, in hard.
At least the game looks solid and the soundtrack is exactly what you remember. The background music is still purposefully at odds with the destruction, although you can opt for your own music. The worms utter goofy worm-speak in funny accents. And I do like that Team17 included 50 challenge levels to give the game something of a single-player campaign that does work, to some degree, as a tutorial.
Worms was reviewed with version 1.0.
Closing Comments
Worms is such an awesome game -- it's a shame this version of it is not. The walking and aiming controls work well, but jumping is haphazard and effective roping is about as likely as your iPhone spitting out the winning lottery ticket. As I mentioned, I could see a newcomer not being too bent about these things because they don't know about how cool Worms gets when you master the ropes, jumps, and jet pack. But for those of you that were looking forward to having Worms to-go on your iPhone, I must strongly warn you: this port is very, very frustrating.
IGN Ratings for Worms (iPhone)
Rating Description
out of 10 click here for ratings guide
7.0 Presentation
The game looks fine and the menus are easy to navigate.
7.0 Graphics
All of the worms, backdrops, and weapons look alright, but the game is unfortunately chuggy in places.
8.0 Sound
Great worm voices and sound effects. Background music is good and you can use your own music, too.
5.0 Gameplay
The controls need serious work -- especially the precision stuff. It just sucks the fun out of the game.
5.0 Lasting Appeal
50 challenge stages sounds good, but the lack of online play is a bizarre exclusion for a series that regularly flaunts it.
5.5
Mediocre OVERALL
(out of 10 / not an average)
Na een weekje spelen moet ik zeggen dat het me erg goed bevalt. Als je de besturing eenmaal onder de knie hebt (bekijk het even onder 'help') is het een erg vermakelijk spelletje. Wel iets aan de dure kant.quote:
quote:The Secret of Monkey Island: Special Edition spoelt aan in App Store
LucasArts heeft de game ‘The Secret of Monkey Island: Special Edition’ op de iPhone uitgebracht. Deze game was eerder al op de PC en via Xbox Live beschikbaar. Monkey Island is 350 MB groot en kost ¤5,99. Door met twee vingers over het scherm te bewegen kun je wisselen tussen de Special Edition en het origineel in 256-kleurenweergave. Ook gebruik je twee vingers om in te zoomen.
Eerder was er al een jailbreak-versie van Monkey Island verschenen (ScummVM). Bij de game die nu in de App Store te vinden is gaat het om de officiële versie, voorzien van nieuwe artwork en een nieuwe soundtrack en voice-overs. In de game spoelt Guybrush Threepwood aan op het eiland Mêlée. Hij besluit piraat te worden en maakt een afspraak met de piratenleiders in de SCUMM-taveerne. Vervolgens krijg je drie uitdagingen gesteld: zwaardvechten, diefstallen en op schatten jagen.
En dat is nog maar het begin van een avontuur, waar je tientallen uren mee bezig kunt zijn. Zelfs voor mensen die de game al helemaal hebben uitgespeeld zou deze uitvoering door de nieuwe voice-overs nog iets nieuws te bieden moeten hebben. Monkey Island is zo bekend, dat het een eigen Wikipedia-pagina heeft.
quote:If we had a new point-and-click adventure game for every time someone said: "That was definitely the last point-and-click adventure game," then we'd pretty much be where we are today. Long pronounced dead, the adventure game never really departed. From Broken Sword 4 to Grim Fandango to Zack & Wiki, new releases in the genre may be sparse but they are undeniably steady. And as a slew of LucasArts and Sierra classics make their way onto the Steam download service, just as Monkey Island introduces a new generation of console gamers to insult sword-fighting, the genre is enjoying, if not a resurrection, then certainly something of a resurgence.
Beneath A Steel Sky (BASS) is the latest venerable adventure game to undergo a nip and a tuck in preparation for re-release. While less iconic than some of the LucasArts big-hitters, it is nevertheless the most widely played adventure game of all time. Nine years after its original release in 1994, British developer Revolution Software released the game's source code as freeware, to be offered for free to all users of ScummVM, the popular adventure game emulator. As a result, millions have played it. So why now choose to bring it to the iPhone? And why charge players for the privilege? By combining a mobile telephone, a map and a diary, we solved these puzzles and more at a meeting with the game's creator and MD of Revolution Software, Charles Cecil. And when it comes to talking to the grandfather of the adventure game about his genre's future, passions run high.
'Beneath A Steel Sky - Remastered' Screenshot 1
"Everything is f***ed up." Something dark flashes behind Cecil's normally kind eyes and his bald pate turns a darker shade of rosy. "When it comes to retail, everything is f***ed up, all the way down the line. If we sell a game in a shop, the retailer takes 40 per cent of the cover price, the format holder takes 15 per cent and the publisher pays us 20 per cent of what's left. That money has to be set against our development costs, so you can imagine how many copies of a game we have to sell to recoup. But on iPhone we receive 70 per cent of the game price immediately and we can sell direct to our audience. So we can charge a fraction of the price of a boxed product."
So is this re-release just a quick way to make a quicker buck? "Not at all. We've put a lot of effort into this BASS port," he explains. "It's not shovelware. As with Broken Sword: Director's Cut, we've added content that I think makes it a very justifiable and worthwhile project." That new content includes, amongst other things, fully animated cut-scenes, notable for being created by renowned comic book artist Dave Gibbons. In motion the sequences are beautiful, perfectly capturing the game's dystopian ambiance. But the proposed $2-3 asking price for the game isn't all being spent on new art and re-sampled dialogue. Rather, as Cecil is quick to point out, buyers are investing in the genre's future.
"Yes, you can jailbreak your phone and play the game for free. But if you like the game and like the kind of games we make, then pay us a little bit of money and, if it's a big enough success, we can reinvest the funds. We can start to look at a potential BASS sequel. You know, I think a massive part of the piracy problem is due to a broken-down relationship between game makers and consumers. There's no respect between the two parties anymore. So I'm very excited at the prospect of repairing the relationship. I think this is the model we'll take with our future games. If you like adventures and like what we write, then please work with us. We're looking at ways of including fans names in future games and so on. It's more exciting than ever before. It reminds me of the early eighties where anything seemed possible for smaller game-makers."
http://www.eurogamer.net/articles/be...stered-preview
Hmm, moeilijk inderdaad! Als ik in de app store zoek op "snakes ladders" krijg ik vier hits die letterlijk zo heten plus een aantal variaties.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:23 schreef Nashje het volgende:
Op de LG is er een leuk spelletje met dobbelstenen: Slangen en Ladders. Is dit er ook op de iPhone?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja echt he, users van de european store, dikke failquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:16 schreef Remake het volgende:
[..]
ja echt he, users van de european store, dikke fail
USA Store, lekker alles met de dollar koers binnenhalen
Vet cashen inderdaadquote:0.99 U.S. dollars = 0.704025032 Euros
Als die andere spellen net zo ruk zijn als die op Appulous is zelfs 0.79 me teveel inderdaadquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
Beneath a Steel Sky komt naar de iPhone![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar ga dan niet zitten zeiken dat je te weinig keus hebtquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:
En ga lekker iemand anders afzeiken. Kies toch zelf voor een jailbreak, heilig boontje.
Ah, dat lag niet aan mij dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Offtopic.
Real Tennis 2009 is trouwens echt kut. Wat een onwijze baggerbesturing. Niet aan te raden dus.
quote:NESynth: maak muziek in Nintendo-stijl op je iPhone [video]
Iedereen kent wel de beroemde tune van Nintendo’s Super Mario. Met de applicatie NESynth kan je deze en andere Nintendo-tunes zelf spelen. Bij NESynth krijg je, zoals bij vele andere muziekapplicaties, een pianoklavier tot je beschikking. Het leuke aan deze applicatie is echter dat je ook muziek kunt maken met een virtuele NES-gamepad (de Nintendo spelcomputer uit 1983).
Het pianoklavier heeft dezelfde tonen waarmee ook de Nintendo-tunes zijn gecomponeerd. Je kunt de toetsen een bepaald geluid laten maken, zoals een spring-, schiet- of lasergeluid. Bij het virtuele gamepad kun je deze geluiden ook spelen door bijvoorbeeld op een van de pijltjestoetsen te klikken of de B-knop te gebruiken.
quote:Plants vs Zombies To Gnaw At Retail, iPhones, Your Chest
PopCap announced today that Plants vs Zombies - a game we like very, very much - will now be able to be enjoyed by even more people, with both a retail and iPhone release.
The game will, as you read this, already be sitting on store shelves across America, for the reasonable price of $20. And if you likes things a little more portable? PopCap also confirmed that an iPhone version of the game is on its way, and should be on the App Store in "late 2009."
http://kotaku.com/5342238(...)l-iphones-your-chest
Vet spel, zeker goed nieuws om dit mobiel te kunnen spelenquote:
Haha dat is een mega vet spel, op de PC al helemaal uitgespeeld.quote:
C&C anyone?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vet spel, zeker goed nieuws om dit mobiel te kunnen spelen
Anyway, ik ben opzoek naar een command and conquer achtig strategie spel, iemand suggesties?
real racing?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Misan het volgende:
Weet iemand nog goede racegames (arcade gerne) voor de Touch/Phone?
Was zo onder de indruk van die post dat ik em gelijk gekocht heb.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:05 schreef Strolie75 het volgende:
Civilization Revolution
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de leukste spellen voor de iphonequote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Was zo onder de indruk van die post dat ik em gelijk gekocht heb.
Straks even proberen!
Besturing auto is was matig, voor de rest is het wel prima. maar eeder leuk voor de heb dan je er serieus achter gaat zitten.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:31 schreef venomsnake het volgende:
Ziet er wel geinig uit.
Iemand hem al gespeeld?
quote:Classic Adventure Game Beneath a Steel Sky Hits the iPhone
A remastered version of 90's point-and-click adventure game Beneath a Steel Sky is now available in the App Store for the iPhone and iPod Touch.
The original 1994 game told the story of an orphan adopted by Aboriginal Australians in a dystopian future. The game's graphics and artwork were down by Dave Gibbons, co-creator of Watchmen.
The remastered game has a touch-based interface, new animated movies from Gibbons, context-sensitive hint system and a remastered audio track featuring re-sampled voice and higher quality music. Sound was the one thing that the game was dinged on when it was initially released.
The $5 game will take you about ten hours to play through, according to the game's developers.
quote:An iPhone version of classic platformer Earthworm Jim is now available in the App Store.
Earthworm Jim was first released for the Megadrive and SNES a whole 15 years ago. Players control the titular character as he battles evil crows and the like in a bid to rescue Princess What's-Her-Name.
In the iPhone version, Jim is controlled using a virtual d-pad and action buttons. There are racing levels where you control your vehicle by tilting the phone left and right. But otherwise you can expect the usual collection of cows, snot, intestines, bungee jumping etc.
Earthworm Jim is priced at £2.99, which was the average house price in 1994.
http://www.eurogamer.net/(...)available-for-iphone
www.toucharcade.comquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef Misan het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk nieuwe iPhone games vandaan? Mond op mond-reclame?
Leer lezen. Je lult over dingen die ik nergens heb gezegd. Ik zeik nergens dat ik te weinig keus heb, vraag gewoon om de beste versie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, maar ga dan niet zitten zeiken dat je te weinig keus hebtKrent.
Veel titels ken ik nog van vroeger. En vaak kijk ik wat er in de top25 staat van meest verkochte apps.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef Misan het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk nieuwe iPhone games vandaan? Mond op mond-reclame?
Even lekker offtopic! Jailbreak FTW!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als die andere spellen net zo ruk zijn als die op Appulous is zelfs 0.79 me teveel inderdaad.
En ga lekker iemand anders afzeiken. Kies toch zelf voor een jailbreak, heilig boontje.
quote:Steve Wozniak is officieel nog in dienst van Apple, maar heeft geen leidende functie meer. Toch heeft hij zich actief in het debat over jailbreaken gemengd, door op TV een iPhone te jailbreaken, zijn foto te laten nemen met zijn eigen gejailbreakte iPhone en zijn commentaar in bijvoorbeeld in het onderstaande interview.
quote:Risico’s van een jailbreak
Er zijn in principe geen risico’s verbonden aan het jailbreaken van je iPhone of iPod touch. Het gedeelte van de apparatuur waar de jailbreak plaatst vindt, kan altijd weer overschreven worden door te herstellen naar een officiële firmware van Apple. Mocht een bepaalde jailbreak-applicatie voor problemen zorgen, dan zal je iPhone of iPod touch automatisch in safe mode gezet worden door MobileSubstrate (van Saurik). Je kunt dan veilig de applicatie die problemen veroorzaakt verwijderen.
Het uitvoeren van een jailbreak en zelfs een unlock is in tegenstelling tot wat sommige mensen op basis van de connotatie denken ook niet illegaal. Het is wél mogelijk dat het uitvoeren van een jailbreak, of een applicatie die je gebruikt, in strijd is met de voorwaarden van je mobiele operator of verzekeraar. De vraag of zij jou volgens de wet mogen binden met dergelijke voorwaarden is juridisch interessant, maar heeft in de praktijk minder waarde; aangezien eventuele hardwarematige problemen niet het gevolg zullen zijn van de jailbreak en softwarematige problemen opgelost kunnen worden door te herstellen naar een officiële of custom firmware.
Iemand deze al gespeeld? Is ie leuk?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iMob?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zoek eigenlijk een game die in het rijtje van Lemon Tycoon past.
Ziet er uit als een slecht aftreksel vanquote:Op woensdag 11 november 2009 00:10 schreef CHEVHB het volgende:
Papijump
[ afbeelding ]
Dat spel is echt![]()
quote:
Even aan wennen en dan is het goed te spelen hoor. Alleen de rope werkt niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:08 schreef Nashje het volgende:
Worms vind ik wel zo'n enorme kutbesturing hebben. Je geld totaal niet waard. Lang leve de jailbreak.
zeker!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:54 schreef Misan het volgende:
Mirror\'s Edge vanaf volgende maand op de iPhone
trailer schept goede verwachtingen als je het mij vraagt
quote:Plants vs Zombies, iPhone, January
PopCap's excellent Plants vs Zombies has already been announced for the iPhone, but you know what hadn't been announced? Its release date.
According to the company's Facebook page, however, the game will be out on Apple's handheld in late January. So, around a month! Should be well worth the wait, as about the only thing better than PvZ is PvZ that you can carry in your pocket.
http://kotaku.com/5436739/plants-vs-zombies-iphone-january
Heb precies hetzelfde, het is het gewoon niet voor dat soort games. Dan mis ik een gamepad gewoon te veel.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:54 schreef Pritt het volgende:
Ik ben toch steeds meer gaan twijfelen over gamen op de iphone.
Vind het maar niets dat je met je vingers voor het beeld zit.
Het is alleen geen problemen bij spellen waar snelheid geen issue is, maar voor games als GTA is dat toch wel te belangrijk.
Lijkt me wel tof alleen ik twijfel of het echt lekker speeltquote:
Echt geniaal, kan al de hele dag er niet vanaf blijven. Alsof je een echte game console in je handen hebt.quote:
Sonic!quote:Gizmodo reports that Sega is about to release a free iPhone emulator called Ultimate Genesis which will offer SEGA Genesis games to purchase via downloadable content (DLC).
The free app will include Space Harrier II and offer the following titles as additional purchases.
Sonic the Hedgehog: $5.99
Golden Axe: $4.99
Ecco the Dolphin: $2.99
Shining Force: $2.99
The move seems like an obvious one, but has been made possible due to some changes in Apple's rules. The new app is supposed to appear in the App Store sometime today.
quote:
Laat ik je zo zeggen, gebruik mijn iPhone zelfs al een tijdje als een vervanger voor mijn PSP. Je zou het eens moeten proberen. En graphics? Prima zat, gelijkwaardig aan PSP in veel gevallen, kijk maar:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef FP128 het volgende:
Als ik even mag onderbreken: Hoe kunnen jullie spelletjes spelen op een iPhonenu leuk vinden?
Dat ding dat heeft een batterij die nog sneller leeg is dan mijn Philips flashlight batterijtjes in de remote
controle en je zit letterlijk te pielen op een scherm dat om een vergrootglas vraagt. Daarbij zijn games
op de Mac zo minimaal als je dat afzet tegen het aanbod op Windows of een console.![]()
Koop dan,als je toch op iets kleine wilt spelen, een PSP met een gigantisch aanbod aan games
en betere graphics.
Jij gaat bij de slager ook vragen waarom mensen niet naar de visboer gaan voor hun avondmaaltijd?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef FP128 het volgende:
Als ik even mag onderbreken: Hoe kunnen jullie spelletjes spelen op een iPhonenu leuk vinden?
Dat ding dat heeft een batterij die nog sneller leeg is dan mijn Philips flashlight batterijtjes in de remote
controle en je zit letterlijk te pielen op een scherm dat om een vergrootglas vraagt. Daarbij zijn games
op de Mac zo minimaal als je dat afzet tegen het aanbod op Windows of een console.![]()
Koop dan,als je toch op iets kleine wilt spelen, een PSP met een gigantisch aanbod aan games
en betere graphics.
Yes geweldig! Heb hm! Echt exact de PC/MAC versie, wel heel gaaf!quote:
Je weet wel dat meer games voor de iPhone zijn dan voor de PSP?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef FP128 het volgende:
Als ik even mag onderbreken: Hoe kunnen jullie spelletjes spelen op een iPhonenu leuk vinden?
Dat ding dat heeft een batterij die nog sneller leeg is dan mijn Philips flashlight batterijtjes in de remote
controle en je zit letterlijk te pielen op een scherm dat om een vergrootglas vraagt. Daarbij zijn games
op de Mac zo minimaal als je dat afzet tegen het aanbod op Windows of een console.![]()
Koop dan,als je toch op iets kleine wilt spelen, een PSP met een gigantisch aanbod aan games
en betere graphics.
Dat zijn er aardig wat! Ik kijk zo snel uitgekeken..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef RudyCarell het volgende:
Heb sinds gister ook Final Fantasy 1 en 2![]()
Heb er nu 48 games opstaan...
En dat zijn enkel degene die er nog opstaan... Zal eens screenies maken...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zijn er aardig wat! Ik kijk zo snel uitgekeken..
Gekocht? Ik twijfel ook over FF1 en FF2, vind de prijs nog een beetje hoog.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef RudyCarell het volgende:
Heb sinds gister ook Final Fantasy 1 en 2![]()
Heb er nu 48 games opstaan...
Welke games speel je dan nog?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En dat zijn enkel degene die er nog opstaan... Zal eens screenies maken...
het gros van de mensen met een jailbreak met dermate veel games heeft meer dan de helft niet gekocht via de appstore en geinstalleerd via installo.us, maar je hebt gelijk: is een aannamequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
WTF, wie zegt dat ze gejat zijn...Omdat ik een jailbreak heb
![]()
Geeft niet... Ik wil gewoon meer uit me 3G halen... Goede games koop ik wel natuurlijk, zelfde als op 360... En 6 euro voor monkey island vind ik niet veel opzich... Maar sommig 99 cent games zijn direct gewist...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:13 schreef Misan het volgende:
[..]
het gros van de mensen met een jailbreak met dermate veel games heeft meer dan de helft niet gekocht via de appstore en geinstalleerd via installo.us, maar je hebt gelijk: is een aanname
Ik vond monkey island echt niet lekker spelen op mijn touchquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Geeft niet... Ik wil gewoon meer uit me 3G halen... Goede games koop ik wel natuurlijk, zelfde als op 360... En 6 euro voor monkey island vind ik niet veel opzich... Maar sommig 99 cent games zijn direct gewist...
Als je ze gewend bent wel... Echt een ouderwetse TBS...quote:Op maandag 1 maart 2010 11:17 schreef Agiath het volgende:
Is FF wat?
quote:Rumor: Lucasarts Releasing Monkey Island 2: Special Edition
Lucasarts made a special edition of Monkey Island, and it went down real well. Know what that means? Yeah, that Lucasarts will be releasing a special edition of Monkey Island 2.
We've heard from sources that the game is due to be announced very soon, perhaps even next week at the Game Developer's Conference, and that like the first game's special edition, will contain all-new graphics and audio.
Unlike the first game, however, this one will be reaching a few more consumers, with versions planned for not just the Xbox 360, PC ad iPhone (like Monkey Island), but the PlayStation Network as well.
Hoe vaak heb je 'm doorgespeeld? Ben nu met de tweede run door het spel bezig en heb nu ook verplichte items die ik zelf niet kan kiezen of verwijderenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef Rejected het volgende:
Plants vs Zombies uitgespeeld, denk dat ik FF1 ga kopen.
Zit de Zen-garden ook in de iPhone-versie?quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:58 schreef Misan het volgende:
Hoe vaak heb je 'm doorgespeeld? Ben nu met de tweede run door het spel bezig en heb nu ook verplichte items die ik zelf niet kan kiezen of verwijderen
Geen idee, staat me zo niets van bij eigenlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit de Zen-garden ook in de iPhone-versie?
Ja die wordt te vet!quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:21 schreef Strolie75 het volgende:
Er komt een Monkey Island 2 SE.
http://kotaku.com/5490621(...)ion-hits-this-summer
[ afbeelding ]
quote:Violets are blue. Roses are read. We're coming aboard. Prepare to eat lead.
Vriend van mij is helemaal verslaafd aan dat spel op z'n DS, ben benieuwd hoe die voor de iPhone wordtquote:Op maandag 28 juni 2010 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Final Fantasy Tactics komt in September![]()
![]()
http://www.eurogamer.net/(...)-iphone-in-september
dus je kan gewoon opslaan wanneer je wilt?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Dat klopt niet, ik heb ze beide overigens en twee ook voor de iPad, allemaal tof.
Het gaat om de eerste Tactics voor de PlayStation die later voor de PlayStation Portable is heruitgebracht.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vriend van mij is helemaal verslaafd aan dat spel op z'n DS, ben benieuwd hoe die voor de iPhone wordt
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef Vicky het volgende:
Ik blijf IOS4 waardeloos vinden... Mijn iPhone is rete traag!!
3.2 draait niet op een iPhonequote:Op woensdag 7 juli 2010 15:31 schreef rubje het volgende:
[..]
flikker het dan er vanaf en ga terug naar 3.2
iemand een antwoord, ik wil een van deze spellen downloaden voor ik vrijdag op vakantie ga, dus ik moet even snel antwoord hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Tompsen het volgende:
[..]
dus je kan gewoon opslaan wanneer je wilt?
trouwens nog veel verschil tussen super monkey ball 1 en 2?
oh..beetje domme opmerking danquote:
Tot zover bekend niet nee!quote:Op maandag 13 september 2010 01:19 schreef JDizzle het volgende:
noob vraag. Ik ga morgen voor het eerst zo een ding halen, een ipod touch 4G, specifiek voor games. Ik neem aan dat ik alle games kan spelen?
Enig dat ik zag is dat de demo van epic niet optimaal op iets anders dan de iphone4 ivm met ram, maar voor de rest zijn er geen problemen hopelijk?
Er zijn veel meer kwalitatieve (leuke) games in de App Store dan voor de PSP. Enige nadeel is misschien dat er geen knoppen zijn, maar goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef FP128 het volgende:
Als ik even mag onderbreken: Hoe kunnen jullie spelletjes spelen op een iPhonenu leuk vinden?
Dat ding dat heeft een batterij die nog sneller leeg is dan mijn Philips flashlight batterijtjes in de remote
controle en je zit letterlijk te pielen op een scherm dat om een vergrootglas vraagt. Daarbij zijn games
op de Mac zo minimaal als je dat afzet tegen het aanbod op Windows of een console.![]()
Koop dan,als je toch op iets kleine wilt spelen, een PSP met een gigantisch aanbod aan games
en betere graphics.
Want?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Ja het is zinvol om dit topic omhoog te krijgen
Omdat het leuk en handig is om leuke games uit te wisselen.quote:
Ik vind de Asphalt serie heel lekker wegspelen, en dan vond ik 5 eigenlijk nog het beste. En ja, Angry Birds eh.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:59 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Omdat het leuk en handig is om leuke games uit te wisselen.
Wie weet er nog leuke, en wat grotere games zoals modern combat en assasinscreed?
.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:54 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik vind de Asphalt serie heel lekker
wegspelen, en dan vond ik 5 eigenlijk nog het beste. En ja, Angry Birds eh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |