abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70313514
Het grote Apple iPhone/iPod Touch Games Topic deel #1

De Apple iTouch/iPhone kan ondertussen beschouwd worden als volwaardige gameconsoles. Naast (semi)serieuze apps worden er ook veel games voor de console uitgebracht. In dit topic kunnen deze besproken worden, en kunnen we elkaar attenderen op nieuwe goede games!

Links:
Artikel: the 15 games you need
NeoGAF app
[Apple iPhone Apps #5] Wachtend op de TomTom App

[ Bericht 8% gewijzigd door Strolie75 op 24-06-2009 09:29:10 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_70313515
Zelf hoop ik komende vrijdag mijn iPhone 3GS 32GB te ontvangen. Nu ben ik uiteraard op zoek naar wat leuke apps en games. Ik ben voornemens om in elk geval de volgende games aan te schaffen:

Super Monkey Ball
Een heerlijke klassieker die ik kapot heb gespeeld op de Gamecube. Ik ben benieuwd of ze goed de tilt functie weten te gebruiken.

Flashback
Wederom een klassieker die ik vooral haal wegens de nostalgie. Al ben ik wantrouwig of de besturing werkt. Ik kan me herinneren dat deze best complex was.

Peggle
Veels te veel tijd kwijtgeraakt aan de desktop-versie. Lijkt me een heerlijke tijddoder als je op de trein moet wachten.

Flight Control
Vliegtuigen binnenloodsen met je vingers. Klinkt hectisch!

pi_70314921
ik heb een 8gb en zoek inderdaad ook wat spellen.
pi_70315311
Heb net good old Tetris erop gezet.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70315517
Peggle is echt TE verslavend, maar Blackbeard's Assault en BeeCells kunnen er ook wat van.

woensdag 24 juni 2009 @ 10:39:20 #6
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_70315711
Hier kan Tap Tap revenge 2 natuurlijk niet ontbreken

Falling gems vind ik ook leuk!

En voor mijn dochter Cooking mama
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_70315751
Blowfish
Probeer zo groot mogelijk visjes te maken door met je vinger zo lang mogelijk op het scherm te blijven. Wel uitkijken dat je niet lek wordt geprikt en dus op tijd loslaten .

Papertoss
Papiertjes de bak in schieten. Klinkt eenvoudig, maar de waaier heeft steeds een andere sterkte, en dus moet je steeds een andere beweging maken.
pi_70316708
Deze volg ik even. Verwacht volgende week ook m'n 32GB.

Mij lijkt Sim City wel interessant, vroeger veel gespeeld.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_70317189
Roalndo

Heb het gevoel dat deel twee 30 juni komt. Op de site van ngmoco komt om de dag een nieuwe trailer en die laatste wordt 30 juni unlocked. Plus, hij zou in juni uitkomen..
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_70317282
Vind trouwens edge

En toki tori ook erg leuk!!

Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_70317297
Golden Axe

X2 Football 2009

9 Innings - Pro baseball 2009

En vooraal kaart- en bordsplletjes zijn bij mij favoriet:
Poker
Uno
Eleven
Batak
Mahjong
Monopoly
Scrabble
Rummikub
pi_70326572
Net even X2 Football 2009 gedownload en gespeeld.
Ziet er opzich best leuk uit, alleen besturing is even wennen.

Eerste wedstrijd die ik speelde was Nederland-Duitsland:
-2 rode kaarten
-5 Duitsers geblesseerd eraf.
-2-1 winst.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70329081
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef venomsnake het volgende:
Net even X2 Football 2009 gedownload en gespeeld.
Ziet er opzich best leuk uit, alleen besturing is even wennen.

Eerste wedstrijd die ik speelde was Nederland-Duitsland:
-2 rode kaarten
-5 Duitsers geblesseerd eraf.
-2-1 winst.

Hehe. Ben ook van plan 'm te gaan downloaden. Kun je er ook een competitie mee beginnen? Of enkel maar wat single matches?
pi_70330491
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hehe. Ben ook van plan 'm te gaan downloaden. Kun je er ook een competitie mee beginnen? Of enkel maar wat single matches?
Je kunt een toernooi spelen in "Game Modus".

Je kunt dan kiezen uit "European League", "African Cup", "Asian Cup" etc..

Persoonlijk zou ik hem niet kopen trouwens... Het is het niet imo.

[ Bericht 8% gewijzigd door venomsnake op 24-06-2009 17:30:11 ]
pi_70332042
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Je kunt een toernooi spelen in "Game Modus".

Je kunt dan kiezen uit "European League", "African Cup", "Asian Cup" etc..

Persoonlijk zou ik hem niet kopen trouwens... Het is het niet imo.
Oke, mooi. Ach tis maar waar je van houdt toch?

Binnenkort nog een keertje jailbreaken
pi_70334405
Mijn vrijwel enige game is Race wars san fransisco, nu level 75, 50mil inkomen en bijna 100 crewleden. gaat wel lekker..
Verder af en toe btje find it, en nog sporadischer pinball.
pi_70334649
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Binnenkort nog een keertje jailbreaken
Is wel handig ja, kun je de spelletjes eerst even "testen" zullen we maar zeggen.

Ik ga het volgende race spel vanavond even bekijken denk ik:
Eerst even kaarten nu..

pi_70357748
WOEHOE! Net gebeld door Bel Company! Ik kan morgen mijn iPhone 3GS 32 GB Wit ophalen!
pi_70360936
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
WOEHOE! Net gebeld door Bel Company! Ik kan morgen mijn iPhone 3GS 32 GB Wit ophalen!
Offtopic .

Real Tennis 2009 is trouwens echt kut. Wat een onwijze baggerbesturing. Niet aan te raden dus.
pi_70387493
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:20 schreef AssyriskaFF het volgende:
X2 Football 2009
[ afbeelding ]
Aanrader!

Gister een toernooi begonnen met het Nederlands elftal. Eerste wedstrijd tegen Portugal met 5-0 gewonnen .
  zondag 28 juni 2009 @ 15:18:15 #21
51286 w00h00
Digital man!
pi_70447997
pi_70448032
Beetje rommelig topic tot nu toe
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_70468959
Ben aan het wachten op het eerste voetbalspel waar je een club kunt zijn.
pi_70479259
Iemand Space Ace al gedownload? Twijfel nog of ik Space Ace, Myst of iets anders ga downloaden. Ben wel klaar met Final Fantasy...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_70512075
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:18 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
. Lekker om weer te spelen zeg.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:18:36 #26
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_70540702
Persoonlijk vind ik :Shift: een erg leuk en verslavend spelletje.

en ook Stick Wars is ontzettend verslavend
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_70540803
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:17 schreef newyorkcity het volgende:
Roalndo

[ afbeelding ]

Heb het gevoel dat deel twee 30 juni komt. Op de site van ngmoco komt om de dag een nieuwe trailer en die laatste wordt 30 juni unlocked. Plus, hij zou in juni uitkomen..
Tof spel is dat.. heb hem toevallig gister "aangeschaft".
Leuk tijdverdrijf.
pi_70561398
Super Monkey Ball, Peggle, Real Racing, Darts, VirtualPool, F.A.S.T., FlightControl, TokiTori(in de aanbieding, nu maar £0,59) zijn de games die ik veel speel, ben vooral erg onderde indruk van Real Racing.
pi_70565351
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:18 schreef Muchachooo het volgende:
Persoonlijk vind ik :Shift: een erg leuk en verslavend spelletje.
[ afbeelding ]

en ook Stick Wars is ontzettend verslavend
[ afbeelding ]
Shift is niet meer.. Wilde hem toevallig gister kopen.
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_70573291
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Shift is niet meer.. Wilde hem toevallig gister kopen.
Da's zonde want die had wel een echt origineel spelconcept. Misschien nie op tijd 3.0 compatible oid?

Vond het toch al een kleine misser dat je de wereld niet kon draaien door je iPhone te draaien
pi_70596562
Rolando 2 is uit!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_70596617
Herkent iemand dit spel?
Volgens mij zag ik 'metro' in het scherm staan,

Kent iemand een game voor de iphone die hier op lijkt?
Je moet volgens mij die dingen schijven en een route maken tussen de kleuren.
Nee.
pi_70597034
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:25 schreef Remake het volgende:
Herkent iemand dit spel?
Volgens mij zag ik 'metro' in het scherm staan,

[ afbeelding ]

Kent iemand een game voor de iphone die hier op lijkt?
Je moet volgens mij die dingen schijven en een route maken tussen de kleuren.
Dude

Maar met je extra omschrijving denk ik dat het gaat om Subway Shuffle

vrijdag 3 juli 2009 @ 12:44:04 #34
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70608783
stormloop topic... ben net begonnen met time crisis

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:08:09 #35
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_70611737
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:31 schreef Zpottr het volgende:

Vond het toch al een kleine misser dat je de wereld niet kon draaien door je iPhone te draaien
Kon wel, je kon bij opties instellen hoe je wilt dat alles draait, met de knop of door je iphone te tilten
pi_70635438
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:08 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

Kon wel, je kon bij opties instellen hoe je wilt dat alles draait, met de knop of door je iphone te tilten
Dan heb ik echt niet goed gekeken, thanks
  maandag 6 juli 2009 @ 12:28:29 #37
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70696159
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:23 schreef newyorkcity het volgende:
Rolando 2 is uit!
Die ook maar eens proberen straks dan. .
pi_70717007
Harbour Master is weer echt niet los te laten zo verslavend
pi_70717105
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 23:37 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Dude

Maar met je extra omschrijving denk ik dat het gaat om Subway Shuffle

[ afbeelding ]

THATS IT
Nee.
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:14:52 #40
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_70825328
Ah, exact het soort topic waar ik naar op zoek was!
Thx alvast voor de tips.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 13 juli 2009 @ 02:11:49 #41
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70922989
Ik heb eerst Blocks classic light gedownload, gratis en toen de extended version gekocht voor 80 cent, 70 levels!!!!!
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:48:26 #42
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70958246
Mmm...jammer...Worms op iPhone schijnt tegen te vallen.
quote:
Worms iPhone Review

July 13, 2009 - The classic strategy game Worms has finally wriggled on to the iPhone, a platform that seems like a perfect fit for its brand of comic mayhem. Exploding sheep, holy hand grenades, and homing missiles fly furiously as the worm armies square off on randomly generated stage littered with both hazards and opportunities. These fun moments, plus the thrill of delivering a manic combo strike that decimates an opponent, are the reasons why the franchise is still endearing to its fan base.

However, due to some wonky controls, Worms on the iPhone is likely to infuriate the loyal. This is always the catch with games that have some dedicated followings. You fell in love with it on another screen so you know when a new version of it just feels... off. And in the case of Worms on the iPhone, the inability to execute precision flights with the jet pack or accurately throw a rope and pull off those awesome worm acrobatics will have you gnashing your teeth. Don't get me started on the jump controls either. I cannot count the number of times I double-tapped a worm to do a back-flip, only to helpless watch it jump either into the water or straight into range of a mine.

Practice makes perfect, right? I have been hammering on this game since it came out this weekend, though. And while my roping skills did improve, there is just no way to move the worms with the same laser-like precision of the PC game. Yes, yes -- the iPhone is not a PC -- but that is half the fun of the game, though. Bounding halfway across the screen on a rope and delivering a dynamite stick to a helpless rival is one of those awesome gaming moments. You will not find it here.

That said, I could see a newcomer not getting too worked up about the control issues because they simply wouldn't know any better. The wonky flight path of the jet pack would be far less important to the laugh of launching a sheep attack for the first time or hearing the "hallelujah" of the holy hand grenade. It's not like you cannot use all of the other weapons and gear to great effect, such as air strikes and the shotgun. And with these tools, you can still have a modest match of turn-based madness.

However, there are two more complaints with Worms that grind down its score: online multiplayer (or the lack thereof) and enemy AI. You cannot play Worms online with other gamers. You can only play it local -- and by local, I mean pass the phone around the room. It certainly works, although it robs the pleasure of having your opponent watch you unload a bazooka at just the right angle to blast their healthiest worm right into a watery grave. Unless they were standing over your shoulder, of course -- but then they would know which weapons you had left in stock. The iPhone is a very capable online multiplayer device and there is no reason for Worms to ship without it. Sure, it may come in an update -- but it should have been in here from the get-go. Online multiplayer is a hallmark feature of the series.

When playing against the computer in Worms, get ready for some spectacularly uneven intelligence. There are three difficulty levels and if you pick easy, the game is a total cakewalk -- no challenge whatsoever. If you pick normal, the computer veers wildly between stupefying mistakes like dropping a grenade right on itself and pulling off a perfect shot, firing the bazooka into the wind at just the right power so it drops straight down on your worm. Oh, and of course that worm is bounced into a mine. And the explosion from that mine launches them into the water. Or into another mine. You get those kind of amazing chain reactions maybe once every ten game. The computer is able to deliver those without breaking a sweat, over and over, in hard.

At least the game looks solid and the soundtrack is exactly what you remember. The background music is still purposefully at odds with the destruction, although you can opt for your own music. The worms utter goofy worm-speak in funny accents. And I do like that Team17 included 50 challenge levels to give the game something of a single-player campaign that does work, to some degree, as a tutorial.

Worms was reviewed with version 1.0.

Closing Comments
Worms is such an awesome game -- it's a shame this version of it is not. The walking and aiming controls work well, but jumping is haphazard and effective roping is about as likely as your iPhone spitting out the winning lottery ticket. As I mentioned, I could see a newcomer not being too bent about these things because they don't know about how cool Worms gets when you master the ropes, jumps, and jet pack. But for those of you that were looking forward to having Worms to-go on your iPhone, I must strongly warn you: this port is very, very frustrating.

IGN Ratings for Worms (iPhone)
Rating Description
out of 10 click here for ratings guide
7.0 Presentation
The game looks fine and the menus are easy to navigate.
7.0 Graphics
All of the worms, backdrops, and weapons look alright, but the game is unfortunately chuggy in places.
8.0 Sound
Great worm voices and sound effects. Background music is good and you can use your own music, too.
5.0 Gameplay
The controls need serious work -- especially the precision stuff. It just sucks the fun out of the game.
5.0 Lasting Appeal
50 challenge stages sounds good, but the lack of online play is a bizarre exclusion for a series that regularly flaunts it.
5.5
Mediocre OVERALL
(out of 10 / not an average)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:49:01 #43
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70958266
RESIDENT EVIL 4 MOBILE EDITION is in Japan uit

http://www.appbank.net/2009/07/13/iphone-application/37395.php
pi_70959453
Voor de mensen die nog een nieuwe iPod Touch willen winnen: ik ben net een spelletje tegen gekomen op het net: http://thematch.novay.nl. Ik geloof dat je zoveel mensen moet uitnodigen uit je vriendenkring om zodoende een puzzel compleet te maken. Diegene die als eerst de puzzel compleet heeft wint!
iPod Touch winnen op http://thematch.novay.nl
pi_70961603
Lets Golf:

Stone loops Jurassica:

Bubble Bash:
pi_70962560
Worms aan het installeren nu..
pi_71048254
  maandag 20 juli 2009 @ 12:05:25 #48
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71144614
Wie kent Paper Toss?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_71145881
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef SlaggY het volgende:
Worms aan het installeren nu..
Na een weekje spelen moet ik zeggen dat het me erg goed bevalt. Als je de besturing eenmaal onder de knie hebt (bekijk het even onder 'help') is het een erg vermakelijk spelletje. Wel iets aan de dure kant.
  maandag 20 juli 2009 @ 16:50:50 #50
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71153867
Hoeveel moet Worms dan kosten? Ik heb alleen Solitair en Paper Toss (dat erg leuk is) erop staan. Beide gratis.
Ohja, en Labyrinth! Maar dat is niet zo spectaculair.
- james 'jimmy' dean
  maandag 20 juli 2009 @ 17:15:14 #51
148059 Pritt
Atheïst
pi_71154685
tvp, net Peggle gedownload.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 20 juli 2009 @ 17:16:41 #52
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71154731
Peggle?
- james 'jimmy' dean
pi_71268860
quote:
The Secret of Monkey Island: Special Edition spoelt aan in App Store

LucasArts heeft de game ‘The Secret of Monkey Island: Special Edition’ op de iPhone uitgebracht. Deze game was eerder al op de PC en via Xbox Live beschikbaar. Monkey Island is 350 MB groot en kost ¤5,99. Door met twee vingers over het scherm te bewegen kun je wisselen tussen de Special Edition en het origineel in 256-kleurenweergave. Ook gebruik je twee vingers om in te zoomen.

Eerder was er al een jailbreak-versie van Monkey Island verschenen (ScummVM). Bij de game die nu in de App Store te vinden is gaat het om de officiële versie, voorzien van nieuwe artwork en een nieuwe soundtrack en voice-overs. In de game spoelt Guybrush Threepwood aan op het eiland Mêlée. Hij besluit piraat te worden en maakt een afspraak met de piratenleiders in de SCUMM-taveerne. Vervolgens krijg je drie uitdagingen gesteld: zwaardvechten, diefstallen en op schatten jagen.

En dat is nog maar het begin van een avontuur, waar je tientallen uren mee bezig kunt zijn. Zelfs voor mensen die de game al helemaal hebben uitgespeeld zou deze uitvoering door de nieuwe voice-overs nog iets nieuws te bieden moeten hebben. Monkey Island is zo bekend, dat het een eigen Wikipedia-pagina heeft.
pi_71297019
Stickwars & The Edge zijn zeker wel must haves voor de iPhone!!

pi_71451289
Beneath a Steel Sky komt naar de iPhone
quote:
If we had a new point-and-click adventure game for every time someone said: "That was definitely the last point-and-click adventure game," then we'd pretty much be where we are today. Long pronounced dead, the adventure game never really departed. From Broken Sword 4 to Grim Fandango to Zack & Wiki, new releases in the genre may be sparse but they are undeniably steady. And as a slew of LucasArts and Sierra classics make their way onto the Steam download service, just as Monkey Island introduces a new generation of console gamers to insult sword-fighting, the genre is enjoying, if not a resurrection, then certainly something of a resurgence.

Beneath A Steel Sky (BASS) is the latest venerable adventure game to undergo a nip and a tuck in preparation for re-release. While less iconic than some of the LucasArts big-hitters, it is nevertheless the most widely played adventure game of all time. Nine years after its original release in 1994, British developer Revolution Software released the game's source code as freeware, to be offered for free to all users of ScummVM, the popular adventure game emulator. As a result, millions have played it. So why now choose to bring it to the iPhone? And why charge players for the privilege? By combining a mobile telephone, a map and a diary, we solved these puzzles and more at a meeting with the game's creator and MD of Revolution Software, Charles Cecil. And when it comes to talking to the grandfather of the adventure game about his genre's future, passions run high.
'Beneath A Steel Sky - Remastered' Screenshot 1

"Everything is f***ed up." Something dark flashes behind Cecil's normally kind eyes and his bald pate turns a darker shade of rosy. "When it comes to retail, everything is f***ed up, all the way down the line. If we sell a game in a shop, the retailer takes 40 per cent of the cover price, the format holder takes 15 per cent and the publisher pays us 20 per cent of what's left. That money has to be set against our development costs, so you can imagine how many copies of a game we have to sell to recoup. But on iPhone we receive 70 per cent of the game price immediately and we can sell direct to our audience. So we can charge a fraction of the price of a boxed product."

So is this re-release just a quick way to make a quicker buck? "Not at all. We've put a lot of effort into this BASS port," he explains. "It's not shovelware. As with Broken Sword: Director's Cut, we've added content that I think makes it a very justifiable and worthwhile project." That new content includes, amongst other things, fully animated cut-scenes, notable for being created by renowned comic book artist Dave Gibbons. In motion the sequences are beautiful, perfectly capturing the game's dystopian ambiance. But the proposed $2-3 asking price for the game isn't all being spent on new art and re-sampled dialogue. Rather, as Cecil is quick to point out, buyers are investing in the genre's future.

"Yes, you can jailbreak your phone and play the game for free. But if you like the game and like the kind of games we make, then pay us a little bit of money and, if it's a big enough success, we can reinvest the funds. We can start to look at a potential BASS sequel. You know, I think a massive part of the piracy problem is due to a broken-down relationship between game makers and consumers. There's no respect between the two parties anymore. So I'm very excited at the prospect of repairing the relationship. I think this is the model we'll take with our future games. If you like adventures and like what we write, then please work with us. We're looking at ways of including fans names in future games and so on. It's more exciting than ever before. It reminds me of the early eighties where anything seemed possible for smaller game-makers."

http://www.eurogamer.net/articles/be...stered-preview
pi_71463889
Op de LG is er een leuk spelletje met dobbelstenen: Slangen en Ladders. Is dit er ook op de iPhone?

pi_71467165
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:23 schreef Nashje het volgende:
Op de LG is er een leuk spelletje met dobbelstenen: Slangen en Ladders. Is dit er ook op de iPhone?

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hmm, moeilijk inderdaad! Als ik in de app store zoek op "snakes ladders" krijg ik vier hits die letterlijk zo heten plus een aantal variaties.

Ik heb nooit begrepen dat een forumpost neermikken (met screenshot nog wel) makkelijk is dan zelf 2 woorden intypen vreemd.
pi_71467506
Op Appulous is er anders maar eentje te vinden. Ook nog de lelijkste versie.
pi_71468941
Je zou eens ¤0.79 moeten betalen
pi_71469082
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:12 schreef Zpottr het volgende:
ja echt he, users van de european store, dikke fail
USA Store, lekker alles met de dollar koers binnenhalen
Nee.
pi_71469368
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:16 schreef Remake het volgende:

[..]

ja echt he, users van de european store, dikke fail
USA Store, lekker alles met de dollar koers binnenhalen
quote:
0.99 U.S. dollars = 0.704025032 Euros
Vet cashen inderdaad
Je bent beter af als je even op een actie met gift cards wacht - Dixons heeft af en toe 3 voor 2. Dat schiet tenminste op.
pi_71469474
Ik ga niet wachten op gift cards, en als je 1 dollar gaat omrekenen is het niet veel nee duh moet ik daar nou echt voorbeelden van gaan posten?
Nee.
pi_71469925
Maar hoe betaal je dan in die US store? Je moet dan toch een US CC hebben of US gift cards...?
pi_71470068
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:12 schreef Zpottr het volgende:
Als die andere spellen net zo ruk zijn als die op Appulous is zelfs 0.79 me teveel inderdaad .

En ga lekker iemand anders afzeiken. Kies toch zelf voor een jailbreak, heilig boontje.
pi_71590212
Eerste apps/games staan erop!

pi_71591456
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
Beneath a Steel Sky komt naar de iPhone
[..]

[ afbeelding ]
pi_71598956
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:
En ga lekker iemand anders afzeiken. Kies toch zelf voor een jailbreak, heilig boontje.
Ja, maar ga dan niet zitten zeiken dat je te weinig keus hebt Krent.

Echt geweldig: te fucking lui om zelf drie woorden in een zoekveld te typen, dan na een tip klagen dat bij z'n JB-loketje niet alles verkrijgbaar is
pi_71638653
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef Nashje het volgende:

[..]

Offtopic .

Real Tennis 2009 is trouwens echt kut. Wat een onwijze baggerbesturing. Niet aan te raden dus.
Ah, dat lag niet aan mij dus .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_71751471
Civilization Revolution

pi_71840363
quote:
NESynth: maak muziek in Nintendo-stijl op je iPhone [video]

Iedereen kent wel de beroemde tune van Nintendo’s Super Mario. Met de applicatie NESynth kan je deze en andere Nintendo-tunes zelf spelen. Bij NESynth krijg je, zoals bij vele andere muziekapplicaties, een pianoklavier tot je beschikking. Het leuke aan deze applicatie is echter dat je ook muziek kunt maken met een virtuele NES-gamepad (de Nintendo spelcomputer uit 1983).

Het pianoklavier heeft dezelfde tonen waarmee ook de Nintendo-tunes zijn gecomponeerd. Je kunt de toetsen een bepaald geluid laten maken, zoals een spring-, schiet- of lasergeluid. Bij het virtuele gamepad kun je deze geluiden ook spelen door bijvoorbeeld op een van de pijltjestoetsen te klikken of de B-knop te gebruiken.

donderdag 13 augustus 2009 @ 22:20:55 #71
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_71861233
Ik ben persoonlijk wel fan van scoops. Geinig spelletje, en niet duur. Het eerder genoemde Flight Control is ook erg geinig, in de nieuwste update zitten meerdere airfields.

Als er nog aanraders zijn, hoor ik het graag.
You know, I've learned something today
pi_72086749
Sinds ik die iPhone heb game ik trouwens totaal niet meer op mijn DS of PSP. Serieus, die telefoon gaat het helemaal worden! Grootste pluspunt van de DS (touchscreen) hebben ze al overtroffen met een groter en responsiever scherm. Maar nu verschijnen ook nog dezelfde of betere/mooiere games. Ik had als The Secret of Monkey Island remake gedowload, en gister Civilization Revolution gekocht. Dat is dus gewoon precies dezelfde game als op de DS (die heb ik ooit "geprobeerd"). Alleen kost deze 3,99 euro ipv 43 euro. En via de interface van de iPhone werkt deze veel beter.

Apple
pi_72086971
quote:
Plants vs Zombies To Gnaw At Retail, iPhones, Your Chest

PopCap announced today that Plants vs Zombies - a game we like very, very much - will now be able to be enjoyed by even more people, with both a retail and iPhone release.

The game will, as you read this, already be sitting on store shelves across America, for the reasonable price of $20. And if you likes things a little more portable? PopCap also confirmed that an iPhone version of the game is on its way, and should be on the App Store in "late 2009."

http://kotaku.com/5342238(...)l-iphones-your-chest

pi_72190367
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:27 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Vet spel, zeker goed nieuws om dit mobiel te kunnen spelen

Anyway, ik ben opzoek naar een command and conquer achtig strategie spel, iemand suggesties?
pi_72251493
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:27 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Haha dat is een mega vet spel, op de PC al helemaal uitgespeeld.
Betaalde spellen die ik heb; Flight control, The Creeps, Doodlejump, Harbormaster, Fieldrunners, Wold3d en Toki Tori.
pi_72293780
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Vet spel, zeker goed nieuws om dit mobiel te kunnen spelen

Anyway, ik ben opzoek naar een command and conquer achtig strategie spel, iemand suggesties?
C&C anyone?
pi_72364593
Weet iemand nog goede racegames (arcade gerne) voor de Touch/Phone?
pi_72367042
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Misan het volgende:
Weet iemand nog goede racegames (arcade gerne) voor de Touch/Phone?
real racing?

iemand nog tips voor een strategy spel a la C&C?
pi_72371200
Hoe is Need for Speed Underground voor de iPhone eigenlijk? Die is wel heel veel verkocht namelijk
  zondag 6 september 2009 @ 10:34:42 #80
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_72485142
Real Racing is erg goed, Need for Speed wel aardig maar verbleekt bij Real Racing.
pi_72485758
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 07:05 schreef Strolie75 het volgende:
Civilization Revolution

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was zo onder de indruk van die post dat ik em gelijk gekocht heb.
Straks even proberen!
pi_72486081
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef Mr.Blonde89 het volgende:

[..]

Was zo onder de indruk van die post dat ik em gelijk gekocht heb.
Straks even proberen!
Een van de leukste spellen voor de iphone
pi_72486871
Heb zojuist per ongeluk de uitleg weggedrukt, ben het nu zelf aan het uitvogelen.

Desondanks een vet spel, behoorlijk nostalgisch ook. Bismarck on the rise.
pi_72621370

Ziet er wel geinig uit .
Iemand hem al gespeeld?

[ Bericht 13% gewijzigd door venomsnake op 10-09-2009 19:36:58 ]
pi_72623755
quote:
Besturing auto is was matig, voor de rest is het wel prima. maar eeder leuk voor de heb dan je er serieus achter gaat zitten.
pi_73498154
quote:
Classic Adventure Game Beneath a Steel Sky Hits the iPhone

A remastered version of 90's point-and-click adventure game Beneath a Steel Sky is now available in the App Store for the iPhone and iPod Touch.

The original 1994 game told the story of an orphan adopted by Aboriginal Australians in a dystopian future. The game's graphics and artwork were down by Dave Gibbons, co-creator of Watchmen.

The remastered game has a touch-based interface, new animated movies from Gibbons, context-sensitive hint system and a remastered audio track featuring re-sampled voice and higher quality music. Sound was the one thing that the game was dinged on when it was initially released.

The $5 game will take you about ten hours to play through, according to the game's developers.

pi_73499136
Wat vinden jullie de beste Tower Defense games?
pi_73908783
quote:
An iPhone version of classic platformer Earthworm Jim is now available in the App Store.

Earthworm Jim was first released for the Megadrive and SNES a whole 15 years ago. Players control the titular character as he battles evil crows and the like in a bid to rescue Princess What's-Her-Name.

In the iPhone version, Jim is controlled using a virtual d-pad and action buttons. There are racing levels where you control your vehicle by tilting the phone left and right. But otherwise you can expect the usual collection of cows, snot, intestines, bungee jumping etc.

Earthworm Jim is priced at £2.99, which was the average house price in 1994.

http://www.eurogamer.net/(...)available-for-iphone
pi_73910109
Erg leuke mario achtige platformer:

Soosiz!
pi_73911282
Waar halen jullie eigenlijk nieuwe iPhone games vandaan? Mond op mond-reclame?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:20:08 #92
230788 n8n
Pragmatisch
pi_73911483
Weet iemand wat de fijnste, mooiste, <¤5, landscape-mode-speelvbare patience/klondike/solitaire-variant is?

Monkey Ball is wel de bom trouwens
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_73911535
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef Misan het volgende:
www.toucharcade.com

www.iphonegamenetwork.com
pi_73911644
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Ja, maar ga dan niet zitten zeiken dat je te weinig keus hebt Krent.
Leer lezen. Je lult over dingen die ik nergens heb gezegd. Ik zeik nergens dat ik te weinig keus heb, vraag gewoon om de beste versie.

Maar sorry voor het storen. Ga maar lekker verder met je iPhone met beperkte mogelijkheden, kutkneus .
pi_73911686
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef Misan het volgende:
Veel titels ken ik nog van vroeger. En vaak kijk ik wat er in de top25 staat van meest verkochte apps.
pi_73914652
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:

[..]

Als die andere spellen net zo ruk zijn als die op Appulous is zelfs 0.79 me teveel inderdaad .

Even lekker offtopic! Jailbreak FTW!

Zelfs de mede-oprichter van Apple Steve Wosniak!
quote:
Steve Wozniak is officieel nog in dienst van Apple, maar heeft geen leidende functie meer. Toch heeft hij zich actief in het debat over jailbreaken gemengd, door op TV een iPhone te jailbreaken, zijn foto te laten nemen met zijn eigen gejailbreakte iPhone en zijn commentaar in bijvoorbeeld in het onderstaande interview.
quote:
Risico’s van een jailbreak
Er zijn in principe geen risico’s verbonden aan het jailbreaken van je iPhone of iPod touch. Het gedeelte van de apparatuur waar de jailbreak plaatst vindt, kan altijd weer overschreven worden door te herstellen naar een officiële firmware van Apple. Mocht een bepaalde jailbreak-applicatie voor problemen zorgen, dan zal je iPhone of iPod touch automatisch in safe mode gezet worden door MobileSubstrate (van Saurik). Je kunt dan veilig de applicatie die problemen veroorzaakt verwijderen.
Het uitvoeren van een jailbreak en zelfs een unlock is in tegenstelling tot wat sommige mensen op basis van de connotatie denken ook niet illegaal. Het is wél mogelijk dat het uitvoeren van een jailbreak, of een applicatie die je gebruikt, in strijd is met de voorwaarden van je mobiele operator of verzekeraar. De vraag of zij jou volgens de wet mogen binden met dergelijke voorwaarden is juridisch interessant, maar heeft in de praktijk minder waarde; aangezien eventuele hardwarematige problemen niet het gevolg zullen zijn van de jailbreak en softwarematige problemen opgelost kunnen worden door te herstellen naar een officiële of custom firmware.
pi_73914977
Ik heb monkey bal en cartoon wars gekocht. Leuke spellen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74187363
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:34:39 #100
230788 n8n
Pragmatisch
pi_74187416
Fling is koning
pi_74187489
Doodle Jump

pi_74187550
Ik ben verslaafd aan Fieldrunners en Flight Control
pi_74187566
Is Dungeon Hunter nog de moeite waard? Ziet er leuk uit, maar wel een beetje prijzig.

pi_74188028

pi_74188142
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]

deze wil ik!
pi_74188174
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Apekoek het volgende:

[..]

deze wil ik!
DOEN

Fieldrunners
pi_74259439
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef Agiath het volgende:
Doodle Jump

[ afbeelding ]
Echt grappig om af en toe te doen inderdaad
pi_74260117
Spikey is nu gratis, ook verslavend
pi_74265122
Ik zoek eigenlijk een game die in het rijtje van Lemon Tycoon past.
pi_74346459
Heb zelf laatst Nick Chase gedownload voor 79 cent. Het is een point and click adventure/puzzel met een film noir setting. Erg leuk!
Ook heb ik Fling gedownload voor 79 cent. Erg leuk puzzelspelletje wat best lastig kan zijn.
Daarnaast had ik, het is wel geen game maar wel erg leuk, het soundboard van Duke Nukem gedownload. Is gratis en erg grappig.

Doe even prijzen erbij posten
pi_74346543
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand deze al gespeeld? Is ie leuk?

Ik vond de besturing van Monkey Island irritant. Is dit een andere besturing?
  woensdag 11 november 2009 @ 00:10:45 #112
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_74592014
Papijump

Dat spel is echt
pi_74664307
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zoek eigenlijk een game die in het rijtje van Lemon Tycoon past.
iMob?
pi_74666884
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:10 schreef CHEVHB het volgende:
Papijump

[ afbeelding ]

Dat spel is echt
Ziet er uit als een slecht aftreksel van
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef Agiath het volgende:
Doodle Jump

[ afbeelding ]
pi_74667443
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:02 schreef Agiath het volgende:
Spikey is nu gratis, ook verslavend
verschrikkelijk verslavend idd
pi_74777837
pi_74804010
Mijn Doodle Jump highscore is 79.407. Die van jullie?

Naast Doodle Jump zijn m'n favorieten Solitaire, Fielrunners, FlightControl, Mijneveger, Fling, Tetris en Worms.

Ik ben vooral van korte (puzzel)spelletjes die je makkelijk even op pakt. Volwaardige games met goede graphics, een soundtrack etc. vind ik echt niet geschikt voor op de iPod.
Sowieso haat ik het als een app mijn muziek uitzet.
pi_74804046
Worms vind ik wel zo'n enorme kutbesturing hebben. Je geld totaal niet waard. Lang leve de jailbreak.
pi_74804103
quote:
Op woensdag 18 november 2009 01:08 schreef Nashje het volgende:
Worms vind ik wel zo'n enorme kutbesturing hebben. Je geld totaal niet waard. Lang leve de jailbreak.
Even aan wennen en dan is het goed te spelen hoor. Alleen de rope werkt niet.
pi_74844833
Hoe is Doom Classic?
  donderdag 19 november 2009 @ 17:55:46 #121
230788 n8n
Pragmatisch
pi_74857603
Soosiz
pi_75008567
Yahtzee Adventures van EA (!!) is retetof. Enkel jammer dat het avontuur zo kort is.
pi_75021192
Imafia en street racers!!
  vrijdag 27 november 2009 @ 07:45:35 #124
230788 n8n
Pragmatisch
pi_75043977

Face It! Een simpel maar geinig puzzlespelletje, en momenteel gratisch
  vrijdag 27 november 2009 @ 17:32:11 #125
230788 n8n
Pragmatisch
pi_75062208
Er is veel in de aanbieding ivm Apple's black friday en thanksgiving, zo heeft gameloft een aantal games voor ¤0,79 in de aanbbieding
pi_75197960
33rd Divison is gratis! Ik weet niet voor hoe lang..

dinsdag 8 december 2009 @ 08:44:29 #127
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75399027
JellyCar 2 is echt geweldig!
pi_75399152
Mirror\'s Edge vanaf volgende maand op de iPhone
trailer schept goede verwachtingen als je het mij vraagt
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:03:51 #129
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75412331
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 08:54 schreef Misan het volgende:
Mirror\'s Edge vanaf volgende maand op de iPhone
trailer schept goede verwachtingen als je het mij vraagt
zeker!

trouwens ook een geweldig spel, POCKETGOD!!!
pi_76221574
quote:
Plants vs Zombies, iPhone, January

PopCap's excellent Plants vs Zombies has already been announced for the iPhone, but you know what hadn't been announced? Its release date.

According to the company's Facebook page, however, the game will be out on Apple's handheld in late January. So, around a month! Should be well worth the wait, as about the only thing better than PvZ is PvZ that you can carry in your pocket.

http://kotaku.com/5436739/plants-vs-zombies-iphone-january

pi_76236659
Net deze gratis gescoord: http://toucharcade.com/2009/12/30/blockoban-a-great-puzzle-game/
Ook de promo weten te bemachtigen, er zijn er nog een paar over: http://www.bonuslevel.org/blockoban/promo_0.html

Favo game op het moment: mini squadron
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  maandag 4 januari 2010 @ 09:37:29 #132
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_76389514
Fighting Fantasy: Warlock of Firetop Mountain

OMG Die boeken las ik vroeger! Die waren mijn RPG-ontmaagding. iPhone
pi_76409708
Gameloft's Let's Golf is gratis vandaag.
pi_76417538
tvp
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:02:47 #135
262196 DeBaas.
van vrij veel dingen.
pi_76499998
tvp Oh en die BiA game is hélemaal niet slecht.
pi_76968108
Ik twijfel...

Of toch de PSP versie?
pi_76969627
Hij ziet er goed uit hoor
pi_76972066
Ik ben toch steeds meer gaan twijfelen over gamen op de iphone.
Vind het maar niets dat je met je vingers voor het beeld zit.

Het is alleen geen problemen bij spellen waar snelheid geen issue is, maar voor games als GTA is dat toch wel te belangrijk.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_76972896
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:54 schreef Pritt het volgende:
Ik ben toch steeds meer gaan twijfelen over gamen op de iphone.
Vind het maar niets dat je met je vingers voor het beeld zit.

Het is alleen geen problemen bij spellen waar snelheid geen issue is, maar voor games als GTA is dat toch wel te belangrijk.
Heb precies hetzelfde, het is het gewoon niet voor dat soort games. Dan mis ik een gamepad gewoon te veel.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  maandag 18 januari 2010 @ 17:56:45 #141
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_76974875
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel...

Of toch de PSP versie?
Lijkt me wel tof alleen ik twijfel of het echt lekker speelt

Dark Nebula was trouwens afgelopen weekend gratis te downloaden, erg tof spel
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_76983792
Heeft er iemand Settlers al geprobeerd? Op de pc is dit wel een van mijn meest favoriete games (zeker deze uitgave) maar vraag me af hoe dit is op de iPhone, ook kwa besturing en zo... Voor 4 euro heb ik net geen zin om een gokje te wagen.
pi_77004194
Er staat toch ook een gratis probeer versie in de app store?
Probeer die eens
pi_77004476
oh, daar had ik wel naar gekeken maar niet gevonden...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:52:02 #145
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_77004614
nieuw: monkeyswing
het is niet veel, maar het is vermakelijk
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:32:18 #146
262196 DeBaas.
van vrij veel dingen.
pi_77008015
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel...

Of toch de PSP versie?
Echt geniaal, kan al de hele dag er niet vanaf blijven. Alsof je een echte game console in je handen hebt.
Groot, uitgebreid, vloeiend en 't ziet er helemaal niet slecht uit. Topper
pi_77052381
quote:
Gizmodo reports that Sega is about to release a free iPhone emulator called Ultimate Genesis which will offer SEGA Genesis games to purchase via downloadable content (DLC).

The free app will include Space Harrier II and offer the following titles as additional purchases.

Sonic the Hedgehog: $5.99
Golden Axe: $4.99
Ecco the Dolphin: $2.99
Shining Force: $2.99
The move seems like an obvious one, but has been made possible due to some changes in Apple's rules. The new app is supposed to appear in the App Store sometime today.

Sonic!
pi_77057966
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:20 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Sonic!
  zondag 24 januari 2010 @ 21:01:50 #149
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77224444
Er is een app voor de iPhone of iPod touch met een paar puzzeltjes (12 of 16 ofzo). Elk puzzeltje is anders, en er wordt geen uitleg bij gegeven, je moet zelf uitzoeken wat de bedoeling is. Er is er bijv. een met een plaatje van een badeend. Er is er ook een met allemaal schuifdingetjes die je 'aan' en 'uit' kan zetten. Weet iemand hoe deze app heet?
Laffe huichelaar
pi_77796030
pi_77805910
Als ik even mag onderbreken: Hoe kunnen jullie spelletjes spelen op een iPhone nu leuk vinden?
Dat ding dat heeft een batterij die nog sneller leeg is dan mijn Philips flashlight batterijtjes in de remote
controle en je zit letterlijk te pielen op een scherm dat om een vergrootglas vraagt. Daarbij zijn games
op de Mac zo minimaal als je dat afzet tegen het aanbod op Windows of een console.

Koop dan,als je toch op iets kleine wilt spelen, een PSP met een gigantisch aanbod aan games
en betere graphics.
75 topics = FIN
pi_77806177
Ik zou zeggen: speel eens een spelletje op een iPhone en beantwoord daarna je eigen vraag

speel eens een spelletje op een iPhone en beantwoord daarna je eigen vraag

pi_77810355
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:37 schreef FP128 het volgende:
Als ik even mag onderbreken: Hoe kunnen jullie spelletjes spelen op een iPhone nu leuk vinden?
Dat ding dat heeft een batterij die nog sneller leeg is dan mijn Philips flashlight batterijtjes in de remote
controle en je zit letterlijk te pielen op een scherm dat om een vergrootglas vraagt. Daarbij zijn games
op de Mac zo minimaal als je dat afzet tegen het aanbod op Windows of een console.

Koop dan,als je toch op iets kleine wilt spelen, een PSP met een gigantisch aanbod aan games
en betere graphics.
Laat ik je zo zeggen, gebruik mijn iPhone zelfs al een tijdje als een vervanger voor mijn PSP. Je zou het eens moeten proberen. En graphics? Prima zat, gelijkwaardig aan PSP in veel gevallen, kijk maar:

NOVA

FIFA

Driver

Maar goed, de kleinere spelletjes zijn minstens zo leuk, of vaak zelfs leuker door de touchscreen besturing. En wat betreft beeldscherm, 1 van de grootste en scherpste schermen die ik ooit in mijn bezit heb gehad. Scherper dan mijn oude PSP en het beeld is echt een fractie kleiner.

Kortom de iPhone kan zeer goed mee als gaming device, waar je wel helemaal gelijk in hebt is dat de batterij geen feest is, echter heb ik daar een externe extra accu voor.
pi_77810434
quote:

en betere graphics.
Jij gaat bij de slager ook vragen waarom mensen niet naar de visboer gaan voor hun avondmaaltijd?

Alhoewel, een betere vergelijking zou zijn als je bij een luxe traiteur ging vragen waarom mensen hun prakkie niet bij de Aldi halen.
pi_77993687
Morgen Plants vs Zombies
pi_78023390
Vandaag dus! 50 levels
pi_78049133
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen Plants vs Zombies
Yes geweldig! Heb hm! Echt exact de PC/MAC versie, wel heel gaaf!

Heeft iemand nog tips voor leuke tower defense games? Naast Geo defense/field runners?
pi_78049294
Maar dan met touch
pi_78049662
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen Plants vs Zombies
Prima game idd
Ik ben al in level 3-5
pi_78051439
Ik ben gek op puzzelaars als Gravity, Toy Machine, Rafter etc... Ik wil eigenlijk een professor Layton, maar datis denk niet te betalen als app...

PS.: Street Fighter IV komt naar de iPhone

[ Bericht 36% gewijzigd door RudyCarell op 16-02-2010 13:07:26 ]
pi_78099241
Iemand tips voor leuke behendigheids of puzzel achtige spelletjes die ongeveer een 10 mb zijn?
pi_78278029
quote:

en betere graphics.
Je weet wel dat meer games voor de iPhone zijn dan voor de PSP?
pi_78471675
Heb sinds gister ook Final Fantasy 1 en 2
Heb er nu 48 games opstaan...

[ Bericht 5% gewijzigd door RudyCarell op 26-02-2010 11:21:54 ]
pi_78472844
nog een iPhonebezitter

Ik vind Sheeplaunch een leuk spel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78473827
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef RudyCarell het volgende:
Dat zijn er aardig wat! Ik kijk zo snel uitgekeken..
pi_78474397
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:43 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat zijn er aardig wat! Ik kijk zo snel uitgekeken..
En dat zijn enkel degene die er nog opstaan... Zal eens screenies maken...
pi_78475038
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef RudyCarell het volgende:
Gekocht? Ik twijfel ook over FF1 en FF2, vind de prijs nog een beetje hoog.
pi_78475339
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

En dat zijn enkel degene die er nog opstaan... Zal eens screenies maken...
Welke games speel je dan nog?
pi_78479165
SCF?
pi_78479183
en gejatte games
pi_78479890
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:48 schreef Misan het volgende:
en gejatte games
WTF, wie zegt dat ze gejat zijn... Omdat ik een jailbreak heb
pi_78480004
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:10 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

WTF, wie zegt dat ze gejat zijn... Omdat ik een jailbreak heb
het gros van de mensen met een jailbreak met dermate veel games heeft meer dan de helft niet gekocht via de appstore en geinstalleerd via installo.us, maar je hebt gelijk: is een aanname
pi_78480086
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:13 schreef Misan het volgende:

[..]

het gros van de mensen met een jailbreak met dermate veel games heeft meer dan de helft niet gekocht via de appstore en geinstalleerd via installo.us, maar je hebt gelijk: is een aanname
Geeft niet... Ik wil gewoon meer uit me 3G halen... Goede games koop ik wel natuurlijk, zelfde als op 360... En 6 euro voor monkey island vind ik niet veel opzich... Maar sommig 99 cent games zijn direct gewist...
pi_78582725
Vandaag is Assassins Creed 2: Multiplayer uit. Gratis! Wat een bazenspel is dat
Net zoals Rayman 2 trouwens
pi_78582769
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:15 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Geeft niet... Ik wil gewoon meer uit me 3G halen... Goede games koop ik wel natuurlijk, zelfde als op 360... En 6 euro voor monkey island vind ik niet veel opzich... Maar sommig 99 cent games zijn direct gewist...
Ik vond monkey island echt niet lekker spelen op mijn touch
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_78583418
Is FF wat?
pi_78583461
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:17 schreef Agiath het volgende:
Is FF wat?
Als je ze gewend bent wel... Echt een ouderwetse TBS...
pi_78611397
Rayman 2
pi_78613695
Plants vs Zombies uitgespeeld, denk dat ik FF1 ga kopen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:53:48 #181
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78772675
WTF?!

wist niet dat de Iphone dit kon

http://www.gametrailers.c(...)phone-trailer/341071
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 07:45:34 #182
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_78805880
quote:
Rumor: Lucasarts Releasing Monkey Island 2: Special Edition
Lucasarts made a special edition of Monkey Island, and it went down real well. Know what that means? Yeah, that Lucasarts will be releasing a special edition of Monkey Island 2.

We've heard from sources that the game is due to be announced very soon, perhaps even next week at the Game Developer's Conference, and that like the first game's special edition, will contain all-new graphics and audio.

Unlike the first game, however, this one will be reaching a few more consumers, with versions planned for not just the Xbox 360, PC ad iPhone (like Monkey Island), but the PlayStation Network as well.

pi_79001537
Er komt een Monkey Island 2 SE.

http://kotaku.com/5490621(...)ion-hits-this-summer

pi_79001734
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef Rejected het volgende:
Plants vs Zombies uitgespeeld, denk dat ik FF1 ga kopen.
Hoe vaak heb je 'm doorgespeeld? Ben nu met de tweede run door het spel bezig en heb nu ook verplichte items die ik zelf niet kan kiezen of verwijderen
pi_79001745
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 07:58 schreef Misan het volgende:
Hoe vaak heb je 'm doorgespeeld? Ben nu met de tweede run door het spel bezig en heb nu ook verplichte items die ik zelf niet kan kiezen of verwijderen
Zit de Zen-garden ook in de iPhone-versie?
pi_79001878
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 07:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Zit de Zen-garden ook in de iPhone-versie?
Geen idee, staat me zo niets van bij eigenlijk wat doet de zen-garden?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:03:38 #187
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_79365841
Gameloft Sale

* Earthworm Jim
* Blades of Fury
* Real Soccer 2010
* Dungeon Hunter
* Skater Nation

Voor 0,79 euro tot 21 maart.

Zojuist Earthworm Jim en Dungeon Hunter gekocht
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:50:11 #188
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80131219
Dark Nebula..helemaal kapot gespeeld en hier en daar soms wel pittig.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_80131803
Ik ben ATM verslaafd aan Angry Birds

Wat een bazenspel! Schade: ¤0,79
  vrijdag 9 april 2010 @ 18:13:21 #190
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_80131928
Super spel inderdaad, ben nu overal 3 sterren aan het halen .
Wat ook een leuk spel is, is Doodle Jump!
geniaaaaal!
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_80135188
Ben nu verslaafd aan we rule, best leuk spel, en gratis

Alleen jammer dat vooral s'avonds je er niet meer op kan omdat de servers overbelast zijn

http://www.iphoneclub.nl/(...)derlandse-app-store/

Voor wie het spel al heeft, voeg me maar toe, TVH1994
pi_80143088
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 07:21 schreef Strolie75 het volgende:
Er komt een Monkey Island 2 SE.

http://kotaku.com/5490621(...)ion-hits-this-summer

[ afbeelding ]
Ja die wordt te vet!
quote:
Violets are blue. Roses are read. We're coming aboard. Prepare to eat lead.
pi_82388100
Must eat birds is ook een aanrader
pi_82423357
Ik heb laatst een aandelen'spel' gedownload (gratis) waarmee ik me nu al een tijdje vermaak, het heet Millionaire en je moet dus gewoon aandelen kopen, verkopen etc. met echte beursdata. Voor de mensen die van dit soort dingen houden een aanrader!
  maandag 28 juni 2010 @ 09:37:37 #195
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_83388521
Final Fantasy Tactics komt in September

http://www.eurogamer.net/(...)-iphone-in-september
pi_83440536
SimCity nu 79 cent. (Of was dat al een tijd?)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_83521764
Aardig puzzelspel: Numba à ¤0,79.
Je moet een reeks van drie of meer getallen kiezen waar een patroon in zit.
Bijvoorbeeld: 1-1-1 2-2-2 1-2-3-4 1-3-5 9-5-1 enz.

pi_83530860
ik heb vandaag eens zitten spelen op een IP touch maarre wat een gepriegel zeg, begrijp niet dat jullie er plezier aan beleven om daarop te spelen..Misschien ben ik teveel grote schermen gewend ipv dit gepriegel.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_83695867

klopt het wat er in dit filmpje wordt gezegd, dat je in super monkey ball 1 niet kan opslaan?
waardoor je alle 110 levels in een keer moet spelen?
want dat zou voor mij eigenlijk al een reden zijn om 2 te kopen.
alleen dan komt mijn giftcard niet helemaal uit
  maandag 5 juli 2010 @ 20:34:38 #200
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_83696076
Dat klopt niet, ik heb ze beide overigens en twee ook voor de iPad, allemaal tof.
pi_83696426
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Final Fantasy Tactics komt in September

http://www.eurogamer.net/(...)-iphone-in-september
Vriend van mij is helemaal verslaafd aan dat spel op z'n DS, ben benieuwd hoe die voor de iPhone wordt
pi_83696550
Ik blijf IOS4 waardeloos vinden... Mijn iPhone is rete traag!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83702886
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Dat klopt niet, ik heb ze beide overigens en twee ook voor de iPad, allemaal tof.
dus je kan gewoon opslaan wanneer je wilt?
trouwens nog veel verschil tussen super monkey ball 1 en 2?
pi_83711411
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Agiath het volgende:

[..]

Vriend van mij is helemaal verslaafd aan dat spel op z'n DS, ben benieuwd hoe die voor de iPhone wordt
Het gaat om de eerste Tactics voor de PlayStation die later voor de PlayStation Portable is heruitgebracht.

pi_83767009
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef Vicky het volgende:
Ik blijf IOS4 waardeloos vinden... Mijn iPhone is rete traag!!

flikker het dan er vanaf en ga terug naar 3.2
pi_83767076
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:31 schreef rubje het volgende:

[..]

flikker het dan er vanaf en ga terug naar 3.2
3.2 draait niet op een iPhone
pi_83767145
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Tompsen het volgende:

[..]

dus je kan gewoon opslaan wanneer je wilt?
trouwens nog veel verschil tussen super monkey ball 1 en 2?
iemand een antwoord, ik wil een van deze spellen downloaden voor ik vrijdag op vakantie ga, dus ik moet even snel antwoord hebben.
pi_83767425
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:33 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

3.2 draait niet op een iPhone
oh..beetje domme opmerking dan
pi_83865604
Godfinger ook aardig leuke (gratis) app, maar als je de 4.0 update hebt crasht die altijd
pi_86370309
noob vraag. Ik ga morgen voor het eerst zo een ding halen, een ipod touch 4G, specifiek voor games. Ik neem aan dat ik alle games kan spelen?

Enig dat ik zag is dat de demo van epic niet optimaal op iets anders dan de iphone4 ivm met ram, maar voor de rest zijn er geen problemen hopelijk?
pi_86370678
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:19 schreef JDizzle het volgende:
noob vraag. Ik ga morgen voor het eerst zo een ding halen, een ipod touch 4G, specifiek voor games. Ik neem aan dat ik alle games kan spelen?

Enig dat ik zag is dat de demo van epic niet optimaal op iets anders dan de iphone4 ivm met ram, maar voor de rest zijn er geen problemen hopelijk?
Tot zover bekend niet nee!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_86413617
Ik had anders geen problemen op mijn 3GS.

Vandaag is Monkey Island 2 voor 79 cent. :)
pi_86430023
Ook maar monkey island gekocht, koop de laatste tijd wel erg veel games uit de store :')
pi_86432523
quote:
Als ik even mag onderbreken: Hoe kunnen jullie spelletjes spelen op een iPhone :') nu leuk vinden?
op de Mac zo minimaal als je dat afzet tegen het aanbod op Windows of een console. :Y

en betere graphics. :s)
Er zijn veel meer kwalitatieve (leuke) games in de App Store dan voor de PSP. Enige nadeel is misschien dat er geen knoppen zijn, maar goed.

Batterij gaat, met de iPhone 4, aardig lang mee hoor. Als ik morgen 5 uur in het vliegtuig zou zitten, dan weet ik zeker dat ik met m'n iPhone 4 de hele tijd kan gamen, muziek draaien etc. en dan nog steeds batterij over hebben als ik aankom.
pi_90266377
Op het moment veel EA games in de aanbieding: 0.79 cent.
Meeste staan wel in de top 25 betaalde apps!
pi_96483934
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:15 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Ja het is zinvol om dit topic omhoog te krijgen :D
Want?
pi_96505748
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:52 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Want?
Omdat het leuk en handig is om leuke games uit te wisselen.
Wie weet er nog leuke, en wat grotere games zoals modern combat en assasinscreed?
  zondag 8 mei 2011 @ 16:54:35 #219
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_96508674
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:59 schreef Tompsen het volgende:

[..]

Omdat het leuk en handig is om leuke games uit te wisselen.
Wie weet er nog leuke, en wat grotere games zoals modern combat en assasinscreed?
Ik vind de Asphalt serie heel lekker wegspelen, en dan vond ik 5 eigenlijk nog het beste. En ja, Angry Birds eh. O+
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_96512220
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:54 schreef LDS het volgende:

[..]

Ik vind de Asphalt serie heel lekker
wegspelen, en dan vond ik 5 eigenlijk nog het beste. En ja, Angry Birds eh. O+
.
Ik ga het eens bekijken, modern combat 2 is zeker en aanrader, net als Tiny wings en super 7
pi_96514811
Oeps.. Verkeerde topic :P
  maandag 9 mei 2011 @ 21:38:36 #222
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_96570048
ik kocht battlefield toen i nog een euro was, meer zou ik er niet voor betalen, mirror's edge is wel oke, xenome is wel hard, gun bros ook wel, angry birds is de bom en space miner is ook wel vet. GTA chinatown wars is trouwens prima te spelen op mn ipod,
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:13:29 #223
6616 Scully
Just vodka.
pi_96601887
Speelt er hier iemand Order & Chaos Online?

http://orderchaosonline.com/
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:14:48 #224
6616 Scully
Just vodka.
pi_96717892
Goed review filmpje van Order & Chaos Online:

I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:30:16 #225
6616 Scully
Just vodka.
pi_96744978
Niemand die O&C speelt? -O-
pi_100239452
Ik heb vanmiddag GTA gedownload en ik moet zeggen dat het me erg meevalt, sterkter nog ik ben al een beetje verslaafd. Qua gameplay is het goed te doen, zowel met lopen als autorijden. Het doet me een beetje denken aan de eerste GTA op de PC. Al met al een aanrader, zeer groot level, je kan alle kanten op, er zitten ook een aantal leuke minigames in en de opdrachten zijn erg leuk.

Heldenspel!
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_104655748
CHRONO TRIGGER coming to iOS

Next month! The legendary RPG; CHRONO TRIGGER will be released for iPhone/iPod touch.
Adjusted to the touch screen. Supported *8 languages.
(*Japanese, English, French, German, Italian, Spanish, Simple/Trad Chinese)

Don't miss it.

pi_105348520
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')