Hehe. Ben ook van plan 'm te gaan downloaden. Kun je er ook een competitie mee beginnen? Of enkel maar wat single matches?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef venomsnake het volgende:
Net even X2 Football 2009 gedownload en gespeeld.
Ziet er opzich best leuk uit, alleen besturing is even wennen.
Eerste wedstrijd die ik speelde was Nederland-Duitsland:
-2 rode kaarten
-5 Duitsers geblesseerd eraf.
-2-1 winst.
Je kunt een toernooi spelen in "Game Modus".quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hehe. Ben ook van plan 'm te gaan downloaden. Kun je er ook een competitie mee beginnen? Of enkel maar wat single matches?
Oke, mooi. Ach tis maar waar je van houdt toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kunt een toernooi spelen in "Game Modus".
Je kunt dan kiezen uit "European League", "African Cup", "Asian Cup" etc..
Persoonlijk zou ik hem niet kopen trouwens... Het is het niet imo.
Is wel handig ja, kun je de spelletjes eerst even "testen" zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Binnenkort nog een keertje jailbreaken
Offtopicquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
WOEHOE! Net gebeld door Bel Company! Ik kan morgen mijn iPhone 3GS 32 GB Wit ophalen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aanrader!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop