Als jij het zegt?? Europa was in ieder geval 75 euro'squote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef Nashje het volgende:
Dat is dezelfde prijs als Navigon Benelux?
Die ofzo staat voor +/- 0,99 centquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:47 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Heb je een bron daarbij of staat die "ofzo" voor "+/- ¤ 40,-"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:50 schreef danko het volgende:
[..]
Die ofzo staat voor +/- 0,99 cent-> http://www.iphoneclub.nl/30600/navigon-mobilenavigator-europa-kopje-kleiner-maken-met-winrarstuffit/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Alleen lees ik nu dat het om de BeneLux van Navigon gaatAhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk al.
Wat is overigens het verschil tussen de Pro en Free versie? En heb je hiervoor internet nodig?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:11 schreef Skv het volgende:
-Runkeeper Pro (hardlopen)
Dat gaat ook één van mijn eerste aankopen wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef SlaggY het volgende:
Ik kom even meelezen, krijg volgende week ook 'n iPhone.
Weet wel al dat Things de eerste App zal zijn die ik aanschaf.
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat soort apps nou nooit echt heel handig ofzo. Gebruik liever m'n Agenda om een to-do list bij te houden. En voor extra info heb ik Notities.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef SlaggY het volgende:
Ik kom even meelezen, krijg volgende week ook 'n iPhone.
Weet wel al dat Things de eerste App zal zijn die ik aanschaf.
Things (en GTD als geheel) gaat wel iets verder dan een to-do lijstquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat soort apps nou nooit echt heel handig ofzo. Gebruik liever m'n Agenda om een to-do list bij te houden. En voor extra info heb ik Notities.
Nee, maar om de Runkeeper website te vinden wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is overigens het verschil tussen de Pro en Free versie? En heb je hiervoor internet nodig?
Verschil weet ik zo niet, maar volgens mij is het grootste dat je op Google Maps kan tijdens je run, geen reclame en spraak als je loopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:39 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Nee, maar om de Runkeeper website te vinden wel.
Oh, en voor de in-app kaartjes natuurlijk maar echt nodig is dat niet.
Als je bij de eerste 200zit krijg je er een gratis accesoirepakket bij. Waar dat pakket uit bestaat geen idee, heb het van de T-Mobile Twitter.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:41 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Mijn 3G is verkocht, vrijdag even een 3G S halen.![]()
In Almere btw.![]()
Ik las het, i.v.m. treinen ga ik de avond ervoor al met een vriend, dus ik zal wel bij die 200 zitten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als je bij de eerste 200zit krijg je er een gratis accesoirepakket bij. Waar dat pakket uit bestaat geen idee, heb het van de T-Mobile Twitter.
Je bedoelt het spelquote:
Allemaal gekocht of allemaal minder legaal?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb overigens een stuk of 70 apps, is dat eng?
Allemaal legaalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Allemaal gekocht of allemaal minder legaal?
Terminator Salvation en Rolandoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb ook alles legaal
[ link | afbeelding ]
Er zitten ook nog volkomen nutteloze apps tussen zoals dat steam dat ik nog weg moet gooien uit iTunes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Terminator Salvation en Rolando
Ik denk dat ik er rond de 100 euro intotaal heb ingestopt
Zenonia lijkt me best tof overigens
Ik vind Teletekst nog altijd één van de beste apps.quote:
467 apps in iTunes, 11 schermen bijna vol op iPhone (147 + standaard apps + bookmarks)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb overigens een stuk of 70 apps, is dat eng?
11 schermen??? WOW! Ik dacht dat er een max was van 9... Ik zit nu zelf op 6quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:52 schreef Zpottr het volgende:
[..]
467 apps in iTunes, 11 schermen bijna vol op iPhone (147 + standaard apps + bookmarks)Da's pas eng.
Hee Bedankt!! Toch maar doen vanavond.. Ziet er goed uitquote:
Sinds 3.0 zijn het er 11quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:10 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
11 schermen??? WOW! Ik dacht dat er een max was van 9... Ik zit nu zelf op 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alleen Mac. Erg fijn programma trouwens, gebruik het nu een paar maanden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik vernam dat 'Things' ook een desktop variant heeft. Is deze alleen te verkrijgen voor Mac OS?
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind Teletekst nog altijd één van de beste apps.
Dat is inderdaad gewoon een anoniem nummer en dat hoort gewoon te werken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:17 schreef Maartel het volgende:
Ik had vanmiddag toch wat vaags.. ik kreeg een 'geblokkeerde' oproep.. ik denk "da's gewoon een anoniem nummer", maar ik kon t schuifje om op te nemen gewoon niet gebruiken.. wel slepen maar er werd niet opgenomen.. wat is dat voor iets?
Nope, anonieme nummers kan ik normaal wel opnemen.. ik kom dit verhaal wel meer tegen op het internet dus het is toch iets anders..quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:14 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gewoon een anoniem nummer en dat hoort gewoon te werken.
Ja en ja. Ik heb hem 2 weken geleden aangeschaft, erg goed programmaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik vernam dat 'Things' ook een desktop variant heeft. Is deze alleen te verkrijgen voor Mac OS?
Dat kan je standaard toch al??quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:21 schreef Kremers het volgende:
Voor de mensen die PDF's e.d. willen kunnen lezen op hun iPhone/iPod Touch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |