Terminator Salvation en Rolandoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb ook alles legaal
[ link | afbeelding ]
Er zitten ook nog volkomen nutteloze apps tussen zoals dat steam dat ik nog weg moet gooien uit iTunes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Terminator Salvation en Rolando
Ik denk dat ik er rond de 100 euro intotaal heb ingestopt
Zenonia lijkt me best tof overigens
Ik vind Teletekst nog altijd één van de beste apps.quote:
467 apps in iTunes, 11 schermen bijna vol op iPhone (147 + standaard apps + bookmarks)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb overigens een stuk of 70 apps, is dat eng?
11 schermen??? WOW! Ik dacht dat er een max was van 9... Ik zit nu zelf op 6quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:52 schreef Zpottr het volgende:
[..]
467 apps in iTunes, 11 schermen bijna vol op iPhone (147 + standaard apps + bookmarks)Da's pas eng.
Hee Bedankt!! Toch maar doen vanavond.. Ziet er goed uitquote:
Sinds 3.0 zijn het er 11quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:10 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
11 schermen??? WOW! Ik dacht dat er een max was van 9... Ik zit nu zelf op 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alleen Mac. Erg fijn programma trouwens, gebruik het nu een paar maanden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik vernam dat 'Things' ook een desktop variant heeft. Is deze alleen te verkrijgen voor Mac OS?
Ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind Teletekst nog altijd één van de beste apps.
Dat is inderdaad gewoon een anoniem nummer en dat hoort gewoon te werken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:17 schreef Maartel het volgende:
Ik had vanmiddag toch wat vaags.. ik kreeg een 'geblokkeerde' oproep.. ik denk "da's gewoon een anoniem nummer", maar ik kon t schuifje om op te nemen gewoon niet gebruiken.. wel slepen maar er werd niet opgenomen.. wat is dat voor iets?
Nope, anonieme nummers kan ik normaal wel opnemen.. ik kom dit verhaal wel meer tegen op het internet dus het is toch iets anders..quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:14 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gewoon een anoniem nummer en dat hoort gewoon te werken.
Ja en ja. Ik heb hem 2 weken geleden aangeschaft, erg goed programmaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik vernam dat 'Things' ook een desktop variant heeft. Is deze alleen te verkrijgen voor Mac OS?
Dat kan je standaard toch al??quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:21 schreef Kremers het volgende:
Voor de mensen die PDF's e.d. willen kunnen lezen op hun iPhone/iPod Touch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |