duurquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe duur de TomTom app gaat worden.
Zal waarschijnlijk niet veel later zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:40 schreef Adelante het volgende:
Wanneer staat de TomTom app geplandGelijk met release 3.0
Ben ik ook bang voorquote:
Ik heb alle normale levels gehaald en 17 van de 40 challenges.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:30 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Die is gewoon gevaarlijk, zo verslavend
Ik heb die 3 voor 2 actie niet gezien bij mijn Dixonsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor
Er zijn trouwens nu en dan wel aanbiedingen van iTunes gift cards waarmee je de schade wat kunt beperken. Dixons had een paar manden geleden een 3-voor-2 actie waarmee ik TomTom (of Navigon) alvast goedkoop heb aangeschaft; Op dit moment krijg je bij Dixons een ¤10,- cadeaubon* bij ¤30,- aan iTunes kaarten. Bij MusicStore krijg je ¤25,- tegoed voor ¤20,-.
Iemand nog andere adresjes?
(*) waarvan ik niet weet of je er weer iTunes gift cards mee kunt kopen trouwens
Denk het niet, was ook niet heel duidelijk mee geadverteerd... ze moesten ook helemaal uitzoeken hoe het moest toen ik ze kwam kopen, een aantal dagen nadat de actie was ingegaan. Was wel landelijk denk ik, trouwens.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:14 schreef sbk het volgende:
[..]
Ik heb die 3 voor 2 actie niet gezien bij mijn DixonsIs die actie nog steeds geldig?
Die TomTom app kun je op elke iPhone downloaden (als je 3.0 hebt dan)? En wat is nu het verschil tussen TomTom en gewoon Kaarten?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:40 schreef Adelante het volgende:
Wanneer staat de TomTom app geplandGelijk met release 3.0
Als je 'm gekocht hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die TomTom app kun je op elke iPhone downloaden (als je 3.0 hebt dan)?
Turn by turn navigatie (zoals een stand-alone TT device) en off-line kaarten waardoor het ook in het buitenland bruikbaar is.quote:
En wat is nu het verschil tussen TomTom en gewoon Kaarten?
Dit?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:34 schreef MrDirk het volgende:
Weet er iemand of er een app bestaat die het verbruik / gebruik van je bel en smsjes laat zien, met wat statistieken die je zelf kan resetten ofzo?
Of heeft de iphone deze functionaliteit ergens?Dus dat je kan zien hoeveel minuten je gebeld hebt of hoeveel smsjes je verzonden hebt?
Ik doel dan niet op die t-mobile app, die je overige tegoed laat zien. Ik heb namelijk een simlockvrije iphone met vodafone sim.
quote:
Hmm, lastig inderdaad. Je moet echt zoektermen als "vodafone" gebruiken anders lukt het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:45 schreef MrDirk het volgende:
Precies dat ja! ! Heb het zelf niet kunnen (...) vinden in de app store, foute zoektermen.
Nee dit zal echt buiten Vodafone om moeten. Zij publiceren namelijk het verbruik van smsjes binnen je BloX niet op de website. Hiervoor met je 1200 bellen en optie 1 gebruiken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:59 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Hmm, lastig inderdaad. Je moet echt zoektermen als "vodafone" gebruiken anders lukt het niet
Over je tweede vraag: heeft Voda niet gewoon een of andere webapp die je op je springboard kunt zetten?
\quote:Op vrijdag 19 juni 2009 05:54 schreef Wing het volgende:
@AssyriskaFF:
Weet niet of het spel Zenonia al genoemd is, maar het is een soort van van actie rpg als Zelda: Link to the past / Secret of Mana.
Inmiddels heb ik het spel al zo een 6 uur gespeeld en volgens mij kamp ik nog aan begin fase. Normaliter speel ik alleen spelletjes op iphone als ik in trein zit. Maar dit spel zat ik gewoon te spelen terwijl ik achter mijn computer zit.
Video:
iTunes: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=316720410&mt=8
Dit is een review waar ik mij wel in kan vinden: http://toucharcade.com/20(...)-an-epic-action-rpg/
Het kost 5 euro.
Tot zover vind ik het echt een prachtig spel. Dat grinden valt tot nu toe nog wel mee; Levelen gaat snel.
Eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dan ben je klaar met wachten op 3.0, kun je lekker zitten wachten op TomTom. Kom op mensen, zet die shit online!
Vind ik ook een leuke idd!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:20 schreef Roeni3 het volgende:
Net voor het eerst Tap Tap Revenge 2 op mn iPhone gezet, wat een game. Zo 'simpel' en toch zo onwijs leuk.
Kuchquote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Krijg mijn iPhone hopelijk vrijdag(zaterdag?) geleverd. Bestelling is vrijdag net na half 10 geplaatst, ver voor het officiële startsein
Cool. Ik wacht nog even op de TomTom. Zouden deze 2 met elkaar in strijd gaan qua prijs? Dat zou wel mooi zijn iig.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Navigon navigatie is al uit trouwens. Kost 75 euro (introductie prijs)
Gaat automatisch van je tegoed af dat je dan hebt opgewaardeerd met het kaartje. Heb laatst ook zo'n kaartje gekregen en na het invoeren van die code gingen de kosten automatisch van dat tegoed af.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:34 schreef fetss het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die itunes kaartjes, gewoon opwaarderen via itunes? moet je dan nog ergens instellen dat ie het daarvan betaalt? anders gaat het gewoon via click&buy lijkt me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |