Game on..quote:Nieuwe versie Redsn0w 0.7.2 voor Windows en Mac
Blijkbaar zaten er nog wat kleine bugs in Redsn0w. Nadat er eerder al een update voor Windows (0.7.1) werd vrijgegeven is er vandaag een update voor beide besturingssystemen verschenen. De downloadlocaties voor Redsn0w 0.7.2 voor Windows en Mac zijn op de site van het Dev Team te vinden. Deze versie lost problemen op die sommige mensen met de software hadden. Heb je redsn0w al succesvol toegepast, dan hoef je niets te doen.
Als ik het goed begrepen heb kan je daarmee ook losse ipa's installeren die je van rapidshare plukt bvquote:Op maandag 22 juni 2009 02:00 schreef Skv het volgende:
Reactie op Merkie: met Installous kan je zoeken, downloaden en installeren. Zou niet weten wat AppShare extra doet..
Ik heb een Brodit (passieve) houder en die bevalt primaquote:Op maandag 22 juni 2009 09:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
Iemand enig idee wat een mooi autohouder is voor de iPhone 3G? Of kan ik beter wachten om de TomTom versie?
Die laadt niet direct op?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:51 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik heb een Brodit (passieve) houder en die bevalt prima
Ik 2e hier in Valkenswaard voor een zwarte 32gbquote:Op maandag 22 juni 2009 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Eind van de week. Ik sta 6e op de lijst bij de plaatselijke vestiging van de Bel Company.
Bij mij ook niet. Heeft het wel een keer gedaan. Doe het nooit weer. Het laat veel resten na. Als ik SSH met mijn iPhone vind ik allerleid Thema's en Apps die er de vorige keer stonden. Lekker allemaal dubbel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |