Is 'Installer' niet een beetje passe?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:56 schreef Intocable het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn sb dus
Feitelijk gezien wel, maar restore je hem via iTunes, dan is er natuurlijk niets aan het handjequote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef Misan het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met jailbreaken? Is je garantie dan exit?
Ja dan moet je dat installer icoontje even personaliseren en opnieuw uploaden via ftpquote:Op maandag 9 maart 2009 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is 'Installer' niet een beetje passe?
Het valt mij trouwens op dat niet veel mensen 5 icons in hun dock hebben
Nee want je kunt altijd unjailbreakenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:56 schreef Misan het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met jailbreaken? Is je garantie dan exit?
Je hebt probably wel een probleem als je iPhone niets meer doet en je 'm niet meer kunt restoren voor een reparatie.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee want je kunt altijd unjailbreaken
Ik bedoelde meer, Cydia heeft het nu toch overgenomen van Installer?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat installer icoontje even personaliseren en opnieuw uploaden via ftp
Ooh, ja ik heb ze alle 2 er nog in staan. Installer gebruik ik nooit trouwensquote:Op maandag 9 maart 2009 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, Cydia heeft het nu toch overgenomen van Installer?
http://www.iphonefirmware.nl/jailbreak-handleiding/quote:Op maandag 9 maart 2009 13:17 schreef Misan het volgende:
Iemand een overzicht van het jailbreaken van een iPhone en het unjailbreaken? via google zie ik door de bomen het bos niet meer
Heb je even een PM verzondenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:17 schreef Misan het volgende:
Iemand een overzicht van het jailbreaken van een iPhone en het unjailbreaken? via google zie ik door de bomen het bos niet meer
Nee vandaar ook mijn vraagquote:Op maandag 9 maart 2009 13:17 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ooh, ja ik heb ze alle 2 er nog in staan. Installer gebruik ik nooit trouwens
Als je wilt gaan MMS'en, dan kan ik je swirlyMMS aanbevelenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:34 schreef portier het volgende:
Ik zit ook steeds meer aan een jailbreak te denken. Met name om MMS te kunnen versturen en in m'n lockscreen m'n afspraken te hebben.
Maar ja, ik moet het toch 2-3 weken zonder iPhone stellen vanwege algehele malaise aan dat ding.
Intelliscreen, remindyou 2.0, iTodayquote:Op maandag 9 maart 2009 13:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Welke applicatie is het best om je afspraken op de lockscreen te zien?
Welke gebruik jij dan? Ik vond Intelliscreen niet erg gebruiksvriendelijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Intocable het volgende:
[..]
Intelliscreen, remindyou 2.0, iToday
welke is het beste of welke heb jij goede ervaring mee?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef Intocable het volgende:
[..]
Intelliscreen, remindyou 2.0, iToday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |