C&C anyone?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vet spel, zeker goed nieuws om dit mobiel te kunnen spelen
Anyway, ik ben opzoek naar een command and conquer achtig strategie spel, iemand suggesties?
real racing?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Misan het volgende:
Weet iemand nog goede racegames (arcade gerne) voor de Touch/Phone?
Was zo onder de indruk van die post dat ik em gelijk gekocht heb.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:05 schreef Strolie75 het volgende:
Civilization Revolution
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de leukste spellen voor de iphonequote:Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Was zo onder de indruk van die post dat ik em gelijk gekocht heb.
Straks even proberen!
Besturing auto is was matig, voor de rest is het wel prima. maar eeder leuk voor de heb dan je er serieus achter gaat zitten.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:31 schreef venomsnake het volgende:
Ziet er wel geinig uit.
Iemand hem al gespeeld?
quote:Classic Adventure Game Beneath a Steel Sky Hits the iPhone
A remastered version of 90's point-and-click adventure game Beneath a Steel Sky is now available in the App Store for the iPhone and iPod Touch.
The original 1994 game told the story of an orphan adopted by Aboriginal Australians in a dystopian future. The game's graphics and artwork were down by Dave Gibbons, co-creator of Watchmen.
The remastered game has a touch-based interface, new animated movies from Gibbons, context-sensitive hint system and a remastered audio track featuring re-sampled voice and higher quality music. Sound was the one thing that the game was dinged on when it was initially released.
The $5 game will take you about ten hours to play through, according to the game's developers.
quote:An iPhone version of classic platformer Earthworm Jim is now available in the App Store.
Earthworm Jim was first released for the Megadrive and SNES a whole 15 years ago. Players control the titular character as he battles evil crows and the like in a bid to rescue Princess What's-Her-Name.
In the iPhone version, Jim is controlled using a virtual d-pad and action buttons. There are racing levels where you control your vehicle by tilting the phone left and right. But otherwise you can expect the usual collection of cows, snot, intestines, bungee jumping etc.
Earthworm Jim is priced at £2.99, which was the average house price in 1994.
http://www.eurogamer.net/(...)available-for-iphone
www.toucharcade.comquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef Misan het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk nieuwe iPhone games vandaan? Mond op mond-reclame?
Leer lezen. Je lult over dingen die ik nergens heb gezegd. Ik zeik nergens dat ik te weinig keus heb, vraag gewoon om de beste versie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, maar ga dan niet zitten zeiken dat je te weinig keus hebtKrent.
Veel titels ken ik nog van vroeger. En vaak kijk ik wat er in de top25 staat van meest verkochte apps.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef Misan het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk nieuwe iPhone games vandaan? Mond op mond-reclame?
Even lekker offtopic! Jailbreak FTW!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als die andere spellen net zo ruk zijn als die op Appulous is zelfs 0.79 me teveel inderdaad.
En ga lekker iemand anders afzeiken. Kies toch zelf voor een jailbreak, heilig boontje.
quote:Steve Wozniak is officieel nog in dienst van Apple, maar heeft geen leidende functie meer. Toch heeft hij zich actief in het debat over jailbreaken gemengd, door op TV een iPhone te jailbreaken, zijn foto te laten nemen met zijn eigen gejailbreakte iPhone en zijn commentaar in bijvoorbeeld in het onderstaande interview.
quote:Risico’s van een jailbreak
Er zijn in principe geen risico’s verbonden aan het jailbreaken van je iPhone of iPod touch. Het gedeelte van de apparatuur waar de jailbreak plaatst vindt, kan altijd weer overschreven worden door te herstellen naar een officiële firmware van Apple. Mocht een bepaalde jailbreak-applicatie voor problemen zorgen, dan zal je iPhone of iPod touch automatisch in safe mode gezet worden door MobileSubstrate (van Saurik). Je kunt dan veilig de applicatie die problemen veroorzaakt verwijderen.
Het uitvoeren van een jailbreak en zelfs een unlock is in tegenstelling tot wat sommige mensen op basis van de connotatie denken ook niet illegaal. Het is wél mogelijk dat het uitvoeren van een jailbreak, of een applicatie die je gebruikt, in strijd is met de voorwaarden van je mobiele operator of verzekeraar. De vraag of zij jou volgens de wet mogen binden met dergelijke voorwaarden is juridisch interessant, maar heeft in de praktijk minder waarde; aangezien eventuele hardwarematige problemen niet het gevolg zullen zijn van de jailbreak en softwarematige problemen opgelost kunnen worden door te herstellen naar een officiële of custom firmware.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |