abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72293780
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Vet spel, zeker goed nieuws om dit mobiel te kunnen spelen

Anyway, ik ben opzoek naar een command and conquer achtig strategie spel, iemand suggesties?
C&C anyone?
pi_72364593
Weet iemand nog goede racegames (arcade gerne) voor de Touch/Phone?
pi_72367042
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Misan het volgende:
Weet iemand nog goede racegames (arcade gerne) voor de Touch/Phone?
real racing?

iemand nog tips voor een strategy spel a la C&C?
pi_72371200
Hoe is Need for Speed Underground voor de iPhone eigenlijk? Die is wel heel veel verkocht namelijk
  zondag 6 september 2009 @ 10:34:42 #80
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_72485142
Real Racing is erg goed, Need for Speed wel aardig maar verbleekt bij Real Racing.
pi_72485758
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 07:05 schreef Strolie75 het volgende:
Civilization Revolution

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was zo onder de indruk van die post dat ik em gelijk gekocht heb.
Straks even proberen!
pi_72486081
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:25 schreef Mr.Blonde89 het volgende:

[..]

Was zo onder de indruk van die post dat ik em gelijk gekocht heb.
Straks even proberen!
Een van de leukste spellen voor de iphone
pi_72486871
Heb zojuist per ongeluk de uitleg weggedrukt, ben het nu zelf aan het uitvogelen.

Desondanks een vet spel, behoorlijk nostalgisch ook. Bismarck on the rise.
pi_72621370

Ziet er wel geinig uit .
Iemand hem al gespeeld?

[ Bericht 13% gewijzigd door venomsnake op 10-09-2009 19:36:58 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72623755
quote:
Besturing auto is was matig, voor de rest is het wel prima. maar eeder leuk voor de heb dan je er serieus achter gaat zitten.
pi_73498154
quote:
Classic Adventure Game Beneath a Steel Sky Hits the iPhone

A remastered version of 90's point-and-click adventure game Beneath a Steel Sky is now available in the App Store for the iPhone and iPod Touch.

The original 1994 game told the story of an orphan adopted by Aboriginal Australians in a dystopian future. The game's graphics and artwork were down by Dave Gibbons, co-creator of Watchmen.

The remastered game has a touch-based interface, new animated movies from Gibbons, context-sensitive hint system and a remastered audio track featuring re-sampled voice and higher quality music. Sound was the one thing that the game was dinged on when it was initially released.

The $5 game will take you about ten hours to play through, according to the game's developers.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_73499136
Wat vinden jullie de beste Tower Defense games?
pi_73908783
quote:
An iPhone version of classic platformer Earthworm Jim is now available in the App Store.

Earthworm Jim was first released for the Megadrive and SNES a whole 15 years ago. Players control the titular character as he battles evil crows and the like in a bid to rescue Princess What's-Her-Name.

In the iPhone version, Jim is controlled using a virtual d-pad and action buttons. There are racing levels where you control your vehicle by tilting the phone left and right. But otherwise you can expect the usual collection of cows, snot, intestines, bungee jumping etc.

Earthworm Jim is priced at £2.99, which was the average house price in 1994.

http://www.eurogamer.net/(...)available-for-iphone
pi_73910109
Erg leuke mario achtige platformer:

Soosiz!
pi_73911282
Waar halen jullie eigenlijk nieuwe iPhone games vandaan? Mond op mond-reclame?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:20:08 #92
230788 n8n
Pragmatisch
pi_73911483
Weet iemand wat de fijnste, mooiste, <¤5, landscape-mode-speelvbare patience/klondike/solitaire-variant is?

Monkey Ball is wel de bom trouwens
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_73911535
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef Misan het volgende:
www.toucharcade.com

www.iphonegamenetwork.com
pi_73911644
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Ja, maar ga dan niet zitten zeiken dat je te weinig keus hebt Krent.
Leer lezen. Je lult over dingen die ik nergens heb gezegd. Ik zeik nergens dat ik te weinig keus heb, vraag gewoon om de beste versie.

Maar sorry voor het storen. Ga maar lekker verder met je iPhone met beperkte mogelijkheden, kutkneus .
pi_73911686
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef Misan het volgende:
Veel titels ken ik nog van vroeger. En vaak kijk ik wat er in de top25 staat van meest verkochte apps.
pi_73914652
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:43 schreef Nashje het volgende:

[..]

Als die andere spellen net zo ruk zijn als die op Appulous is zelfs 0.79 me teveel inderdaad .

En ga lekker iemand anders afzeiken. Kies toch zelf voor een jailbreak, heilig boontje.
Even lekker offtopic! Jailbreak FTW!

Zelfs de mede-oprichter van Apple Steve Wosniak!
quote:
Steve Wozniak is officieel nog in dienst van Apple, maar heeft geen leidende functie meer. Toch heeft hij zich actief in het debat over jailbreaken gemengd, door op TV een iPhone te jailbreaken, zijn foto te laten nemen met zijn eigen gejailbreakte iPhone en zijn commentaar in bijvoorbeeld in het onderstaande interview.
quote:
Risico’s van een jailbreak
Er zijn in principe geen risico’s verbonden aan het jailbreaken van je iPhone of iPod touch. Het gedeelte van de apparatuur waar de jailbreak plaatst vindt, kan altijd weer overschreven worden door te herstellen naar een officiële firmware van Apple. Mocht een bepaalde jailbreak-applicatie voor problemen zorgen, dan zal je iPhone of iPod touch automatisch in safe mode gezet worden door MobileSubstrate (van Saurik). Je kunt dan veilig de applicatie die problemen veroorzaakt verwijderen.
Het uitvoeren van een jailbreak en zelfs een unlock is in tegenstelling tot wat sommige mensen op basis van de connotatie denken ook niet illegaal. Het is wél mogelijk dat het uitvoeren van een jailbreak, of een applicatie die je gebruikt, in strijd is met de voorwaarden van je mobiele operator of verzekeraar. De vraag of zij jou volgens de wet mogen binden met dergelijke voorwaarden is juridisch interessant, maar heeft in de praktijk minder waarde; aangezien eventuele hardwarematige problemen niet het gevolg zullen zijn van de jailbreak en softwarematige problemen opgelost kunnen worden door te herstellen naar een officiële of custom firmware.
pi_73914977
Ik heb monkey bal en cartoon wars gekocht. Leuke spellen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74187363
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:34:39 #100
230788 n8n
Pragmatisch
pi_74187416
Fling is koning