De 3G wel. De officiële t-mobile 3gs nog niet. Althans wel via t-mobile zelf maar dan moet je dokken. Zelf kun je dag nog niet aangezien het dev team het nog niet werkend heeft!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef w00h00 het volgende:
even een snel vraagje, is elke Iphone nu simlockvrij te maken waar de 3.0 software opstaat?
Zo nee, waar hangt dat vanaf?
Dit is een gaaf spel, het heet The Plateau.quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:29 schreef Remake het volgende:
Herkent iemand dit spel?
Volgens mij zag ik 'metro' in het scherm staan,
[ afbeelding ]
Kent iemand een game voor de iphone die hier op lijkt?
Zijn hier eigenlijk onafhankelijke meetgegevens van? Jammer dat ze in reviews in de regel niet verder gaan dan dat een accu tegenvalt of meevalt maar nooit echt een test. Persoonlijk vind ik de accuduur een belangrijke reden om wel of niet een bepaald toestel te kopen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:37 schreef Kremers het volgende:
Dat van de batterij is een standaardissue met bijna elke smartphone
En over het bereik: Tja, het netwerk van T-Mobile is niet overal even sterk helaas... Als je dan op het platteland woont ben je de sigaar.
Ik heb recent een zeer uitgebreide vergelijking van de accuduur van veel telefoons gezien in een folder van een telecomzaak. Zal nog eens kijken of ik 'm kan vinden. Grote verschillen overigens.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zijn hier eigenlijk onafhankelijke meetgegevens van? Jammer dat ze in reviews in de regel niet verder gaan dan dat een accu tegenvalt of meevalt maar nooit echt een test. Persoonlijk vind ik de accuduur een belangrijke reden om wel of niet een bepaald toestel te kopen.
Dan vind ik het scherm wel erg slecht leesbaar. Ik zet 'm meestal halverwege.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:26 schreef Remake het volgende:
scherm helderheid op zijn laagst
Thanks vast.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb recent een zeer uitgebreide vergelijking van de accuduur van veel telefoons gezien in een folder van een telecomzaak. Zal nog eens kijken of ik 'm kan vinden. Grote verschillen overigens.
Dat kan je overslaan. Wil je inloggen in de appstore heb je wel een cc nodigquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb net iTunes gedownload en moet me registreren etc. maar op het eind zegt ie: "Geef een betaalwijze en een factuuradres op voor uw iTunes Store-account en klik dan op indienen. U wordt pas gedebiteerd als u een aankoop doet." En vervolgens moet ik een cc aanklikken. Ik heb niet eens een CC... Klopt dit of doe ik iets hopeloos verkeerd? Hoef ik deze stappen helemaal niet te volgen?
Wil gewoon alleen mijn iPhone synchroniseren met iTunes....
Wie helpt deze noob.
Click 'n Buy.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat kan je overslaan. Wil je inloggen in de appstore heb je wel een cc nodig
Volgens mij kan je gewoon bellen en internetten met het tijdelijke nummer maar als ik het goed onthouden heb zit er een soort van beltegoed op wat op een gegeven moment op is (bij mij duurde dat een dagquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:49 schreef Repeat het volgende:
Safari is snel zeg. Lekker lekker
Kan iemand mij trouwens vertellen of ik extra kosten maak als ik nu ga bellen en internetten over 3G met mn tijdelijke nummer van T-Mobile? Maandag wordt mn nummerbehoud uitgevoerd dus ik heb nu een tijdelijk nummer. Kan ik dit rustig gebruiken?
Dan maak je online een virtuele aan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef Spaulding het volgende:
Maar als je geen cc hebt...?
Wat Brook zegt. Click 'n Buy.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef Spaulding het volgende:
Oke merci. Had het al overgeslagen idd, hij is nu bezig met het installeren van OS 3.0. Enig idee hoelang dit duurt?
Maar als je geen cc hebt...?
Heb ik ook last van ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:18 schreef TN-FR het volgende:
safari crasht bij mij wel heel vaak sinds 3.0.
Je moet met twee vingers (duim en wijsvinger) pinchen oftewel van elkaar af bewegen of naar elkaar toe op de plek waar je wil in of uitzoomen. Dit kun je trouwens ook bij foto's en isquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:44 schreef Spaulding het volgende:
Ik zat net ff op Fok met m'n iPhone maar is bij jullie ook alles zo klein? Heb moeite om op alles goed te drukken. En hoe krijg ik de snelkoppelingen van bijv. Telegraaf en Moviemeter op mijn achtergrond? Zijn dat gewoon te downloaden apps?
En mijn abo gaat pas in in september maar kan ik al wel apps downloaden en gebruiken?
Alvast bedankt.
fok is niet iphone optimized..quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:44 schreef Spaulding het volgende:
Ik zat net ff op Fok met m'n iPhone maar is bij jullie ook alles zo klein? Heb moeite om op alles goed te drukken. En hoe krijg ik de snelkoppelingen van bijv. Telegraaf en Moviemeter op mijn achtergrond? Zijn dat gewoon te downloaden apps?
En mijn abo gaat pas in in september maar kan ik al wel apps downloaden en gebruiken?
Alvast bedankt.
Bedankt manquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Je moet met twee vingers (duim en wijsvinger) pinchen oftewel van elkaar af bewegen of naar elkaar toe op de plek waar je wil in of uitzoomen. Dit kun je trouwens ook bij foto's en is.
Dubbeltappen werkt ook om in te zoomen.
Verder hebben Moviemeter en Telegraaf eigen apps uitgebracht die je gratis kunt downloaden.
Mocht een site geen eigen app hebben dan kun je het + icoontje onderin je saferi scherm klikken en vervolgens de middelste optie genaamd: "Zet in beginscherm"
Kijk dit ook even als je nog helemaal niks van je telefoon afweet:
en kijk hier even als je nog meer van dit soort (zeer) basic vragen hebt:
http://www.apple.com/nl/i(...)tarted.what-you-need
That's how I roll.quote:
Moet je tegenwoordig een abbo voor hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:58 schreef Repeat het volgende:
Ik zou graag het fok forum in de niet mobiele layout willen zien, maar dat kan volgens mij niet
't Kan wel, maar ik weet niet hoe.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:58 schreef Repeat het volgende:
Ik zou graag het fok forum in de niet mobiele layout willen zien, maar dat kan volgens mij niet
ja dat kan je doen en data roaming ook even uitzetten. wifi kan je apart aan en uitzetten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:55 schreef Jeeh het volgende:
Eindelijk
19/6 besteld en ik kreeg maar geen telefoontje voor levering.
Daarom vandaag met T-Mobile gebeld, die me niet konden helpen, toen met het afleverbedrijf gebeld, toen kon ik een afspraak makenErg vreemd allemaal en niet echt lekker geregeld, maar ik krijg hem nu dinsdag, als ik weer thuis ben
![]()
Alvast een vraagje. Komende vrijdag ga ik naar Canada, moet ik mn internet dan gewoon helemaal uitzetten om geen torenhoge kosten te maken? Kan ik zeg maar alleen 3G gewoon permanent uitzetten en wel WiFi gebruiken waar mogelijk?
Ik heb precies hetzelfde probleem, ook Skype en hetzelfde account. Ik dacht eigenlijk dat 1 van mijn gehackte apps op een of andere manier het probleem veroorzaakt had.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:11 schreef AssyriskaFF het volgende:
Teletekst crasht nog steeds bij mij. Zelfs na een reboot.
En ik kan opeens geen updates uitvoeren. Het account wat er dan tevoorschijn komt is een Italiaans hotmail account (igis8x@hotmail.it'. Uitloggen en inloggen helpt niet. Hij blijft er staan :S.
Via google heb ik ontdekt dat er meerdere mensen hier last van hebben. Het gebeurt alleen bij het updaten van SKype. Zelfs nadat ik em verwijdert en opnieuw geïnstalleerd heb zegt de App Store dat er een update is.
Meest Gestelde Vraag Ooit, denk ik, maar goed. Gewoon data roaming uit laten staan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:55 schreef Jeeh het volgende:
Eindelijk
19/6 besteld en ik kreeg maar geen telefoontje voor levering.
Daarom vandaag met T-Mobile gebeld, die me niet konden helpen, toen met het afleverbedrijf gebeld, toen kon ik een afspraak makenErg vreemd allemaal en niet echt lekker geregeld, maar ik krijg hem nu dinsdag, als ik weer thuis ben
![]()
Alvast een vraagje. Komende vrijdag ga ik naar Canada, moet ik mn internet dan gewoon helemaal uitzetten om geen torenhoge kosten te maken? Kan ik zeg maar alleen 3G gewoon permanent uitzetten en wel WiFi gebruiken waar mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |