Iemand deze al gespeeld? Is ie leuk?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iMob?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zoek eigenlijk een game die in het rijtje van Lemon Tycoon past.
Ziet er uit als een slecht aftreksel vanquote:Op woensdag 11 november 2009 00:10 schreef CHEVHB het volgende:
Papijump
[ afbeelding ]
Dat spel is echt![]()
quote:
Even aan wennen en dan is het goed te spelen hoor. Alleen de rope werkt niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:08 schreef Nashje het volgende:
Worms vind ik wel zo'n enorme kutbesturing hebben. Je geld totaal niet waard. Lang leve de jailbreak.
zeker!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:54 schreef Misan het volgende:
Mirror\'s Edge vanaf volgende maand op de iPhone
trailer schept goede verwachtingen als je het mij vraagt
quote:Plants vs Zombies, iPhone, January
PopCap's excellent Plants vs Zombies has already been announced for the iPhone, but you know what hadn't been announced? Its release date.
According to the company's Facebook page, however, the game will be out on Apple's handheld in late January. So, around a month! Should be well worth the wait, as about the only thing better than PvZ is PvZ that you can carry in your pocket.
http://kotaku.com/5436739/plants-vs-zombies-iphone-january
Heb precies hetzelfde, het is het gewoon niet voor dat soort games. Dan mis ik een gamepad gewoon te veel.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:54 schreef Pritt het volgende:
Ik ben toch steeds meer gaan twijfelen over gamen op de iphone.
Vind het maar niets dat je met je vingers voor het beeld zit.
Het is alleen geen problemen bij spellen waar snelheid geen issue is, maar voor games als GTA is dat toch wel te belangrijk.
Lijkt me wel tof alleen ik twijfel of het echt lekker speeltquote:
Echt geniaal, kan al de hele dag er niet vanaf blijven. Alsof je een echte game console in je handen hebt.quote:
Sonic!quote:Gizmodo reports that Sega is about to release a free iPhone emulator called Ultimate Genesis which will offer SEGA Genesis games to purchase via downloadable content (DLC).
The free app will include Space Harrier II and offer the following titles as additional purchases.
Sonic the Hedgehog: $5.99
Golden Axe: $4.99
Ecco the Dolphin: $2.99
Shining Force: $2.99
The move seems like an obvious one, but has been made possible due to some changes in Apple's rules. The new app is supposed to appear in the App Store sometime today.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |